- Μηνύματα
- 16.101
- Reaction score
- 18.799
Bed tracks είναι τα linear tracks. Δηλαδή τα φιξαρισμένα σε ήχο, ένταση, χρόνο, θέση, που παρουσιάζονται τα όργανα- φωνές κλπ τα πάντα όλα. Ταινίες και μουσική κλπ. Objects είναι μη φιξαρισμένα non linear. Κυρίως για τα games που αλλάζουν θέση, ένταση όταν π.χ. ο ήρωας κάνει μια άλλη ενέργεια. Objects στα παιχνίδια υπάρχουν απο τα 90'ς αλλά δε μπορούσαν να το "βγάλουν" απο τη κονσόλα. Δεν ξέρω απο games, είμαι άλλης εποχής.... κάποιος άλλος θα ξέρει καλύτερα ή κομπιουτεράς.Και το Atmos και το Auro3D έχουν bed layer.
Δεν ξέρω τι καταλαβαίνουν οι YouTubers ως bed αλλά στα softwares το Atmos έχει το 7.1.2 και το Auro3D ότι θέλει. Ξεκινά από 8.0 και φτάνει σε 26.1 (AuroMax).
Ως bed λέμε την βάση, και μετά τα υπόλοιπα είναι objects. Και το Auro3D έχει objects.
O συγκεκριμένος YouTuber έχει σύστημα immersive με Trinnov και Genelec.
Πάντως λογικά ένα μεγάλο theater που μπορεί να έχει και 80-100 ηχεία και αναθέσεις 5 -8 ηχεία ή και παραπάνω σε ένα κανάλι δε θα έχεις τόσο καλή αναπαραγωγή στα objetcs, όσο εάν ήταν όλα αυτά αυτοενισχυόμενα που ο ήχος θα "ταξίδευε" σταδιακά και ωραία απο το ένα στο άλλο. Αλλά θα είχες μικρότερο σουιτ σπότ και λιγότερη ιμέρσιβ εμπειρία (όπως λέει αυτο το white paper παραπάνω).