- Μηνύματα
- 17.459
- Reaction score
- 57.328
Άλλο να είσαι ερεθισμένος και άλλο...εθισμένος στα δικαναλικά setup...Ανατριχίδιασα τώρα...
Κάποτε ρώτησαν την καμήλα αν προτιμά την ανηφόρα ή την κατηφόρα κι εκείνη απάντησε, χάθηκε ο ίσιος δρόμος;
Άλλο να είσαι ερεθισμένος και άλλο...εθισμένος στα δικαναλικά setup...Ανατριχίδιασα τώρα...
Άλλο το πουλί του ναύτη κι άλλο του καντηλανάφτη
Διπλωματικά προφανώς επιλέχθηκε να μην εμπλακεί και κάποιος...αργοναύτης (χρυσόμυαλα δέρατα,τέρατα και δε συμμαζεύεται).Κι αλλο του αστροναυτη (πεταει ψηλοτερα να ξερεις).
Φανταστείτε πολυκάναλα πικάπ με ανάλογες βελόνες και δίσκους με πολυκάναλη παραγωγή!!!
Συμφωνω απόλυτα. Οπως έχω πεί και στο παρελθόν αν δεν είχα ήδη συλλογή και πικαπ δεν θα προχωρούσα σε επένδυση βινυλιακή. Το θέμα δεν είναι απο που παίζει το σύστημα και η εμφάνιση του αλλά η ποιότητα του ήχου και η ανάλυση του. Το βινύλιο δεν έχει την γενική χάρη έχει την δική του χάρη.Θυμάμαι είχε 2-3 της Decca ο πατέρας μου αν και δεν είχε πολυκάναλη κεφαλή.
Το θέμα όμως δεν είναι ότι αυξάνονται οι αγορές σε βινύλιο λόγω κάποιας βελτίωσης στο υλικό, αλλά λόγω της αναζωπύρωσης υπό μορφή μόδας. Και επειδή προσωπικά δεν τη βρίσκω με τις μόδες, μιαααααα χαρά παίζω με το ψηφιακούλι μου!!
Κάτι παρόμοιο έχω αναφέρει και εγώ!Disclaimer: Προσωπική γνώμη πριν πέσετε να με φάτε...
Πιστεύω πως όλα είναι θέμα κάλυψης χώρου, ηχείων (και διασποράς τους), καθώς και αναγκών.
Το να ακούσω μουσική, εκτιμώ πως με ένα πολύ καλό stereo setup, δε μου χρειάζονται τα gimmicks ενός πολυκάναλου.
Για ταινία ή παιχνίδι, εκεί αλλάζουν πολλά, παρόλα αυτά έγκειται και τί έχει περισσότερη ανάγκη κάποιος.
Π.χ. εγώ εστιάζω στο να ακούω ποιοτικά τη μουσική μου. Άρα επενδύω σε ένα καλό stereo setup το οποίο ενίοτε χρησιμοποιώ και για ταινίες.
Δεν είναι σίγουρα η πιο σωστή λύση για ταινίες, αλλά δε μου περισσεύουν 40K για να πάω σε πολυκάναλους McIntosh που θέλω και να γεμίσω όλο τον χώρο μου με Klipsch Cornwall για front/rear, Heresy ως περιφερειακά και μετά subs...
Από την άλλη δε δέχομαι να κάνω συμβιβασμό και να καταφύγω σε consumer εντελώς πολυκάναλες λύσεις του κιλού, όπως Marantz, Yamaha κλπ που έχουν ημερομηνία λήξης σαφώς (λόγω επεξεργαστή) και κάνουν αρκετούς συμβιβασμούς (κατ'εμέ) στην ποιότητα κατασκευής και ήχου...
Εννοείται. Όπως και κάποιος που έχει μια συλλογή βινυλίων, φυσικά και θα ασχοληθεί με την - όποια - εξέλιξη των πραγμάτων ή έστω και με την αναβάθμιση εξοπλισμού ή απλά να κάνει το κέφι του βρε αδερφέ! Όπως έχω αναφέρει αρκετές φορές στο παρελθόν, το πρόβλημα ξεκινά όταν κάποιος τώρα αρχίζει, χωρίς υπάρχουσα συλλογή να αγοράζει σχετικό εξοπλισμό και υλικό. Και άντε και να είναι ρομαντικός που να γουστάρει να βάζει τη βελόνα στο αυλάκι, μαγκιά του, δική του η τσέπη στο κάτω κάτω. Αυτός όμως που θα επενδύσει τέτοια ( τρελά σε σχέση με τον ψηφιακό ήχο ) ποσά για να κατακτήσει τη δήθεν υπεροχή του αναλογικού ήχου, ε, κάπως λάθος τα έχει μάθει ή ( προφανώς ) λάθος του τα είπανε.για μενα, ολα εχουν τη θεση τους...μ αυτα μεγαλωσαμε , επενδυσαμε πληρωσαμε.....βεβαια ειναι η εποχη πλεον του ψηφιακου ηχου.....ακομη κ τα βινυλια που βγαινουν τωρα, εχουν ηχογραφηθει κ επεξεργασθει ψηφιακα πριν τα κανουν βινυλια...αυτο ομως δεν με πειραζει....ακουω κ τις παλιες κασσετες , ακουω κ βινυλια, και τα cd, ακουω κ τα ripping σε flac , ogg, η mp3 απο τους σκληρους,ακουω κ δικτυακο streaming, ακουω κ fm απ το αναλογικο tuner, οπως επισης και απο το md της sony....καθενα εχει τη χαρη του, την δικη του μαγεια...κ θα γραψω κ cd, και md και κασετα, ετσι για το γουστο, και θα ριξω κ βινυλια στον σκληρο, ετσι για το γουστο,ολα αυτα ηταν η ψυχη μου 40 χρονια...δεν πετιουνται, κ δεν διαγραφονται...
Κι όμως, δεν λέει αυτό ο Κώστας ( ένα παράδειγμα σαμπγουφερολάγνου ). Ένα σύστημα πρέπει να χαρακτηρίζεται απο όσο το δυνατόν πιο κοντά στα άριστα δυναμικά ( άρα το "μπαμ μπουμ" εδώ είναι χρήσιμο ) και η ουσία της χρήσης των subs είναι να αναπαράγουν όσο πιο χαμηλές συχνότητες γίνεται ( κάτι που με το δικάναλο σετάπ δεν επιτρέπει ο χώρος ) και που στο τέλος, παρατηρείται κάθε σαμπ να παίζει σε σχετικά χαμηλές στάθμες, μεμονωμένα.Φυσικά γούστα είναι αυτά!
Αν μας γοητεύει ο εντυπωσιασμός, η δύναμη, οι εκρήξεις, δηλαδή τα μπαμ μπουμ, τα τραντάγματα και τα χτυπήματα στο στομάχι, είναι ότι πρέπει το πολυκάναλο σετάπ με τα τεράστια ηχεία, τους ψηφιακούς ενισχυτές με τα χιλιάδες βατ και τα πολλαπλά subs! Και οι μάραντζ και οι γιαμάχα, υπέροχοι.
Σωστά! Ακριβώς αυτό προσπαθώ να αναφέρω και εγώ!Η μουσική είναι μία , είτε δικάναλη είτε πολυκάναλη.
Πολύ χαμηλές συχνότητες σπάνια έχει. Οι πιο χαμηλές συχνότητες αναπαράγονται από το εκκλησιαστικό όργανο που κατεβαίνει στα 16hz , αλλά σπάνια το φτάνουν εκεί αυτοί που παίζουν τέτοιο όργανο.
Οι χαμηλότερες συχνότητες κόντρα μπάσου ή γκραντ κάσσας άντε να είναι 30hz.
Υπάρχουν ηχεία που άνετα αναπαράγουν αυτές τις συχνότητες , χωρίς να χρειάζονται την συνδρομή σαμπς.
Δεν χρειάζεται παντού να βάλουμε σαμπς . Εκτός και εάν μιλάμε για δορυφοράκια με 6,5 άρια ή 8ιντσα μιντ γούφερς.
Ας πούμε γνωστός με παλιά klipsch με 2 12ιντσα ,ανά ηχείο δεν θα χρειαστεί ποτέ σαμπ για να ακούσει μουσική.
Ομοίως κάποιος με b&w 801 , με 15ιντσο γούφερ.
Η κάποιος άλλος με westlake με δύο 15ιντσα γούφερς και πάει λέγοντας.
Η ας πούμε ο gio , με τα δύο 12ιντσα pmc ανά ηχείο , δεν θα χρειαστεί σαμπ για να ακούσει μουσική , άσχετα από το αν έχει τα δύο τεράστια svs , δεν του είναι απαραίτητα στην μουσική .
Αυτό όταν μιλάμε για μουσική από αληθινά όργανα και όχι από σύνθια.
Αυτά.