- Μηνύματα
- 8.853
- Reaction score
- 8.925
Κι όμως. Άφησα δέμα στην Γενική στις 7μιση το απόγευμα στην Πέμπτη στον Βόλο και το παρέδωσαν στον Άλιμο την Παρασκευή στις 10 το βράδυ.
Δε γράφει πουθενά όμως για προσλήψεις υπαλλήλων στα καταστήματα. Ή για άνοιγμα νέων υποκαταστημάτων που θα ελαφρύνουν την κίνηση.Απαντώντας σε ερώτηση για τη βελτίωση του last – mile τόνισε ότι για την ACS ο μόνος τρόπος για να βελτιωθεί το last – mile είναι να αυτοματοποιηθούν περαιτέρω οι διαδικασίες, να απλοποιηθούν για τον πελάτη και να εξαλειφθούν καθυστερήσεις μη παράδοσης που ανεβάζουν τα κόστη στις αρχικές συμφωνίες με τα e-shops και επιβαρύνουν τους χρόνους παράδοσης.
Για ποιο λόγο ακριβώς?Και για εμένα το σημαντικότερο. ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΩΝ.
Εντελώς λάθος το σκεπτικό σου.[VIDEO] To νέο logistics hub της ACS στο Αιγάλεω σε αριθμούς
Το νέο της υπερσύγχρονο logistics hub στο Αιγάλεω, που έχει σχεδόν ολοκληρωθεί, παρουσιάζει και επίσημα η ACS, με αφορμή τη συμμετοχή της στο πρόσφατο συνέδριο ITC 2021. Ο Γενικός Διευθυντής της ACS, Κώστας Μενεγάκης, συμμετείχε στο panel ταχυμεταφορών και logistics του 4ου Συνεδρίου Υποδομών...bizness.gr
Δε γράφει πουθενά όμως για προσλήψεις υπαλλήλων στα καταστήματα. Ή για άνοιγμα νέων υποκαταστημάτων που θα ελαφρύνουν την κίνηση.
Και για εμένα το σημαντικότερο. ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΩΝ.
Γιατί θα μειωθεί αρκετά η κίνηση. Δυστυχώς τώρα παρατηρείται το φαινόμενο του παραγγέλνω αν βρω κάτι και το πληρώνω όταν έχω. Ειδικά πέρυσι στη δεύτερη καραντίνα - black friday ήταν καθημερινό το φαινόμενο αγοράς από 2 και 3 eshop και παραλαβή όποιου έρθει πρώτο. Επίσης είναι μακράν πιο εύκολη η παράδοση. Στις μικρές πόλεις το αφήνεις "όπου βρεις", στις δε μεγάλες παραλαμβάνει όποιος είναι σπίτι - γραφείο. Δε θα χρειάζεται να ψάχνεις αν έχεις χρήματα κτλ.Για ποιο λόγο ακριβώς?
Μα το θέμα είναι η τελική διανομή. Το κατάστημα πάλι θα παραλάβει "κλουβιά" ανά περιοχή. Δε θα παραλάβει κιβώτια με την κάθε οδό ξεχωριστά. Θα παραλάβει πάλι όλο το Παγκράτι και πάλι στο κατάστημα θα πρέπει να ξεχωρίσουν ανά οδούς.Εντελώς λάθος το σκεπτικό σου.
Είναι η πρώτη φορά που κινήθηκαν στη σωστή κατεύθυνση.
Η διαλογή είναι κρισιμότερη από τη διανομή.
Αν γίνει σωστή δουλειά στη διαλογή το φορτίο στη διανομή είναι μικρότερο, οι αποστολές οργανώνονται πιο γρήγορα ανά περιοχές και δεν χάνονται ώρες στο κατάστημα να πάρει ο κάθε διανομέας τα πακέτα του για να φύγει.
Επίσης είναι ο βασικότερος τρόπος να μειωθεί το κόστος που στη χώρα μας είναι δυσανάλογα υψηλό για τις υπηρεσίες που προσφέρονται.
Μηπως να πηγαίνουν οι πελάτες στα κατάστηματα καλύτερα να μην τρέχουν και οι κουριερς?Επίσης είναι μακράν πιο εύκολη η παράδοση. Στις μικρές πόλεις το αφήνεις "όπου βρεις", στις δε μεγάλες παραλαμβάνει όποιος είναι σπίτι - γραφείο
Βασικά αυτό συμβαίνει αρκετά συχνά. Μάλλον δε διαβάζεις τα παράπονα.
Και εγώ έχω αρκετά καλή εμπειρία αλλά δικοί μου άνθρωποι έχουν χείριστες σε άλλα καταστήματα. Επίσης υπάρχει θέμα με τα ωράρια. Είχαμε κάνει αντίστοιχη κουβέντα το χειμώνα και κάποιοι πολύ απλά δε νοιάστηκαν. Αρκεί να έπαιρναν το δέμα τους. Το αν ο courier δούλευε 12ωρα στα @@ τους. Γιατί και τώρα συμβαίνει κάτι αντίστοιχο. Η αγορά έχει αλλάξει άρδην. Έχει μειωθεί η δουλειά σε σχέση με το χειμώνα αλλά σε σχέση με πριν είναι πολύ αυξημένη. Και ξέρω ότι προσλήψεις γιοκ.Προσλήψεις στα καταστήματα δεν μειώνουν χρόνους απλά μεγαλώνουν το κόστος.
Επί τι ευκαιρία οι χρόνοι της ACS μέσα στην Ελλάδα είναι στα όρια της ημέρας ξανά.
Οι τελευταίες 5 αγορές από την παραλαβή στην παράδοση σκάρτες 20 ώρες
Ειρωνικά το είπα.Βασικά αυτό συμβαίνει αρκετά συχνά. Μάλλον δε διαβάζεις τα παράπονα.
αν σας χαλάει το τηλεφωνικά ….να λέτε εμένα για τέτοιαΕιρωνικά το είπα.
Ξέρω πολύ καλά, έχω πολλάκις σκοτωθεί μαζί τους σε σημείο να βριστούμε στο πολύ άσχημο, δυστυχώς μόνο τηλεφωνικά..
Τότε ποια η διαφωνία μας; Ουσιαστικά θέλουν να πετάξουν το μπαλάκι στους ιδιοκτήτες franchise όπως κάνουν συνήθως οι εταιρίες.Ειρωνικά το είπα.
Ξέρω πολύ καλά, έχω πολλάκις σκοτωθεί μαζί τους σε σημείο να βριστούμε στο πολύ άσχημο, δυστυχώς μόνο τηλεφωνικά..
Και τι να κάνω εγώ σαν πελάτης δλδ?
Να σταματήσω να ζητώ τα δέματα μου μπας και οι ίδιοι κάνουν κάνα 8ώρο?
Επίσης Ελλάδα δεν είναι μόνο η Αθήνα, αν ακούσετε ιστορίες απο κωμοπόλεις (χωριά δεν το συζητώ εκεί το θέμα είναι άλυτο και δεν γίνεται και να λυθεί) θα χάσετε την μπάλα.
"Έλα είμαι στο περίπτερο της πλατείας, θα περιμένω 5 λεπτά"
Παρατάς ότι κάνεις , όπου κι αν είσαι, για να προλάβεις το μαλάκα, που το κάνει επίτηδες και δεν ειδοποιέι ότι σε 30 λεπτά θα είμαι εκεί..
Μα πως είναι δυνατόν στο εξωτερικό να έχει σχεδόν καταργηθεί και εδώ να επιμένουμε; Μήπως οι "έξω" κάτι κάνουν καλύτερα από εμάς; Τώρα μάλιστα με το pin που έχει εισάγει η ACS είναι ακόμη πιο εύκολα τα πράγματα. Δε χρειάζεται καν υπογραφή για την παράδοση. Απλή τηλεφωνική επικοινωνία και το αφήνεις. Επίσης στα μηχανήματα υπάρχει και GPS για το στίγμα. Τρόποι υπάρχουν άπειροι. Θέληση δε βλέπω να υπάρχει.Και όμως, για τον πελάτη η επιλογή της αντικαταβολής είναι πιθανόν η μόνη διασφάλιση ότι το δέμα του θα παραδοθεί (με επιβάρυνση που εκ των προτέρων γνωρίζει) στον τόπο διαμονής ή εργασίας του.
Σε περιπτώσεις που το δέμα μου δεν είναι ακριβό, επιλέγω πάντα παράδοση με αντικαταβολή, ακόμα κι αν ξέρω ότι -τουλάχιστον στην εργασία μου- δεν έχουν την δικαιολογία της δήθεν απουσίας μου για να μην το παραδώσουν.
Βρε λουλούδι μου το ίδιο λέμε. Οι μεν υπάλληλοι τρέχουν σαν τους παλαβούς να παραδώσουν δέματα και κοιτάνε πως να τελειώσουν μπας και πάνε πριν νυχτώσει στο σπίτι τους. Τα δε αφεντικά είναι στα @@ τους καθώς δεν υπάρχει καμία ποινή.Μάλλον δεν θα σου έχει τύχει αυτοκόλλητο courier στην πόρτα ότι δεν σε βρήκαν, ενώ είσαι μέσα...
Βρε, είδα το αμάξι στο δρόμο (ήμουν στο ισόγειο) και μέχρι να ανοίξω πόρτα να μην βαράει κουδούνια είχε γίνει μπουχός και ταυτόχρονα λάμβανα sms ότι δεν με βρήκαν κτλ....Μάλλον δεν θα σου έχει τύχει αυτοκόλλητο courier στην πόρτα ότι δεν σε βρήκαν, ενώ είσαι μέσα...