Ποιο αυτοκίνητο κυρίως για την πόλη;

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.811
Reaction score
27.854
Δηλαδή στο Χόντα δεν αλλάζεις λάδια ποτέ;
Συγκεντρώσου μαναμ , συγκεντρώσου.
Δεν μιλάμε για βλάβες , τακτική συντήρηση λέμε , τακτική συντήρηση.
Δηλαδή στο Χόντα δεν αλλάζεις λάδια ποτέ;
Συγκεντρώσου μαναμ , συγκεντρώσου.
Δεν μιλάμε για βλάβες , τακτική συντήρηση λέμε , τακτική συντήρηση.
Στα ice, ε, έχεις τα γνωστά. Λάδια ξύδια καμιά εξάτμιση, κάνα αισθητήρα λάμδα, κάνα ιμάντα, συμπλέκτη, χειρόφρενο, ξέρω γω τι. Τα γνωστά.

Στα πιο πάνω ρε αναφερόμουν, όχι στα λάδια .
 

Μηνύματα
16.691
Reaction score
23.672
Λαδιαν ξυδια , ιμάντας η αλυσίδα , συμπλέκτης είναι τυπική συντήρηση ή αναλώσιμα .
Ο κάνας Λ είναι και θέμα τύχης έχω αλλάξει 2 και πονάνε (ο ένας από βενζίνη ο άλλος δεν ξέρω) και γενικά έχεις μια λίστα με ανταλλακτικά που αλλάζονται προληπτικά ή κατόπιν φθοράς (που είναι δεδομένη)
Στο ηλεκτρικό η μόνη σου υποχρέωση είναι να βάζεις αέρα στα λάστιχα.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.233
Reaction score
137.824
πρέπει όμως να απαντηθεί και το ερώτημα πως θα καλύπτεται η εκτός έδρας φόρτισή του.
Πριν απαντηθεί το ανωτέρω (ευκολάκι) θα ήθελα να εξαντληθεί η διερεύνηση αγοράς του Yaris cross, το οποίο άνευ πλάκας, το θεωρώ μια εξαιρετική επιλογή, τόσο από πλευράς εμφάνισης, όσο και χρηστικά, από χώρους, μέγεθος, όλα.

Προσωπικά, από τα "μικρά", μόνο το γιαρις με εμπνέει για ταξίδι. Μοιάζει με μεγαλύτερο αυτοκίνητο στο δρόμο, σε ξεγελάει. Τα άλλα, δε σε ξεγελάνε, ξέρεις ότι είσαι σε κουβαδακι συνεχώς. 😂😜

Τες πα, επιστροφή στην διαμόρφωση Yaris cross.

Δεν κοιτάζω καν κινητήρα, πες ice. OK.

Το Yaris cross λοιπόν, στην premier edition βγαίνει στα 28,5 χιλιάρικα.. :lol:

Μία λογική και όμορφη έκδοση για να πάρεις, είναι η elegant bi tone, που ξεκινάει από 23.660€, ενώ αν ζορίζεται το μπάτζετ, θα "πέσεις" στην style bi tone, την έκδοση δηλαδή που κυκλοφορεί και σε leasing (αυτή πουλάει περισσότερο), που ξεκινάει από 21.260€ με βενζίνη 1,5λ και 125 άλογα, ενώ το hybrid είναι στα 24.160€ με 116 άλογα.
Για 3 ψωροχιλιάρικα, χεσε με τώρα, πας στο hybrid, κι ας μη ξέρεις το λόγο, τον ξέρω εγώ. 😎

Ας αφήσουμε την 4-κινητη έκδοση που είναι μόνο hybrid και κοστίζει 27 χιλιάρικα, πες πως είναι ακριβή.

Μένουμε στο Yaris style cross bi tone hybrid στα 24.310€, το οποίο με 2 πρόσθετα εξωτερικής εμφάνισης (όχι ζάντες) πάει στα 25.600€, και αυτό θα επέλεγα προσωπικά να πάρω, αλλά τελικά να σου πω τη μαύρη αλήθεια, θα σκεφτόμουν πάρα πολύ και το 4-κινητο, υποχρεωτικά (ορθώς) σε hybrid. 😎

Εδώ και 3,5 χρόνια, έχω ήδη στην κατοχή μου το απλό Yaris hybrid (τρέχουσα έκδοση) στην έκδοση style bi-tone, την οποία προσφέρει η leaseplan. 😎

Τέλος πάντων, εδώ είναι η διαμόρφωση, δες τις εκδόσεις και τις τιμές και αποφάσισε τι πρόσθετα θα ήθελες.
Την απολύτως φθηνότερη έκδοση μη την κοιτάς, είναι άθλια. Στις πίσω θέσεις χειροκίνητο θα είναι και το τζάμι στα παράθυρα, είναι αισχρή η τογιοτα στα γυμνά από δυνατότητες μοντέλα.


Το βασικό ερώτημα που θα σου θέσω, είναι απλό: θες το βασιλιά της κατηγορίας, το γιαρις στα 25,5 χιλιάρικα, ή ένα ηλεκτρικό της προκοπής αυτοκίνητο γαματο (id3) με 2,5 χιλιάρικα παραπάνω; :gotcha:
 



Μηνύματα
77
Reaction score
141
Σε κάθε περιπτωση ειναι βεβαιο (και ορθό) ότι θα επιλεγεί οποιο αρεσει αισθητικα στην οδηγό. Για τοσο ελαχιστη χρηση δεν εχει κατι αλλο νοημα αλλωστε.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.233
Reaction score
137.824
Την ίδια στιγμή που το αρχικό ερώτημα αφορά αυτοκίνητο για 4000χλμ το χρόνο με 20000...
Τι ζω ρε πστημ
Ακριβώς.

Γι'αυτό ξαναθετω το ερώτημα περί Yaris cross, ώστε να αποφασίσει ο ενδιαφερόμενος αν θα υπερβεί το μπάτζετ κατά 1,5 χιλιαρικο για να πάει στο βενζίνης Yaris cross σε λογική έκδοση, κι αν παίζει να το ξεχειλωσει κι άλλο για hybrid.

Το κόστος του αυτοκινήτου δεν είναι μόνον αυτό της αγοράς του, μην είστε τέτοιοι.
Δεν είναι δύσκολο να δεις συνολικά κοστολογια σε βάθος ας πούμε 4-ετιας, ακόμα και σε περίπτωση δανεισμού, όπου ένα ΙΧ με ονομαστικά χαμηλότερη τιμή, μπορεί συνολικά να απορροφήσει στην 4-ετια περισσότερα λεφτά από ένα άλλο, ακριβότερο αρχικά, λόγω διαφόρων επιβαρύνσεων.

Επίσης ανέφερε ο ίδιος πως αν επιλεγεί ένα μεγαλύτερο ΙΧ, τότε μπορεί να αποκτήσει περισσότερους ρόλους από τον αρχικό, οπότε θα πιάσουν περισσότερο τόπο τα λεφτά.

Δεν είναι μόνον η τιμή αγοράς, μην είστε με παρωπίδες..
 

Μηνύματα
2.860
Reaction score
237
Το βασικό ερώτημα που θα σου θέσω, είναι απλό: θες το βασιλιά της κατηγορίας,
[/QUOTE
Από ποτέ είναι το γιαρις ο βασιλιάς της κατηγορίας και πως απορρέει αυτό το συμπέρασμα;
 

Μηνύματα
16.691
Reaction score
23.672
Αν δεν αποφασίσει να το χρησιμοποιεί περισσότερο από 10000 το χρόνο το μόνο έξοδο είναι η τιμή αγοράς . Μπι ρηζοναμπλ ναούμ .
Με 30000 σε 8 χρόνια θα αλλάξει απλά 8 φορές λάδια και φίλτρο επειδή θα έχει βγει ο χρόνος. Τίποτα άλλο. Ούτε λάστιχα , για φρένα ούτε συζήτηση. Καταχρηστικά αλλαγή υγρών κυκλώματος ψύξης και φρένων μια φορά. Δεν έχει νόημα να πάρεις υβριδικό όχι απλά να βάλεις θέμα συζήτησης για ηλεκτρικό.
Κάνε πράξεις ότι έχεις προτείνει δεν έχει λογική άλλη από το να ικανοποιήσεις γούστα , αν τελικά λεφτά υπάρχουν η συζήτηση πάει αλλού
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.283
Reaction score
10.898
Σε αυτήν την περίπτωση πρέπει όμως να απαντηθεί και το ερώτημα πως θα καλύπτεται η εκτός έδρας φόρτισή του.
Πριν απαντηθεί το ανωτέρω (ευκολάκι)...
Κώστα, ποια είναι η απάντηση σε αυτό;
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.233
Reaction score
137.824
Τα γνωστά, μια απλή μπριζα σουκο το βράδυ όπου κι αν είσαι, αρκεί.
Σα το κινητό ένα πράμα.
 

ika

News
Μηνύματα
16.394
Reaction score
15.104
Η μπαταριά αλλάζει στα ηλεκτρικα/υβριδικα;
Ποσο παει και καθε ποτε;
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.283
Reaction score
10.898
Τα γνωστά, μια απλή μπριζα σουκο το βράδυ όπου κι αν είσαι, αρκεί.
Σα το κινητό ένα πράμα.
Αυτό είναι δυστυχώς πολύ περιοριστικό...

Ούτως ή άλλως, θυμίζω ότι δεν ψάχνουμε για C-segment αυτοκίνητο αλλά για B-segment (ιδανικά, αλλά όχι απαραίτητα, crossover) με τις προδιαγραφές που ορίζονται στο post #1.
Ιδιαίτερη σημασία έχει για την οδηγό η αισθητική, με το πρότυπο να είναι το Peugeot 208.
Το κόστος παραμένει στα 20k €.
 


MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.283
Reaction score
10.898
Και τι θα γίνουν ωρέ τα φόρουμ αν δεν το συζητήσουμε, κλέφτες; :p

Σοβαρά, τώρα που ενέκυψε το... ζιζάνιο του crossover (το οποίο έχει νόημα να επιλεγεί), μπήκε σφήνα το Yaris Cross, ενώ γύρω-γύρω μας πάει και το 2008. Και τα δυο με λελογισμένη υπέρβαση προϋπολογισμού -αν μιλάμε για πλήρως εξοπλισμένο όχημα- αλλά αυτό είναι κάτι μάλλον σύνηθες σε μια αγορά αυτοκινήτου.
Τέλος πάντων, τέλη Σεπτεμβρίου που θα δούμε και θα οδηγήσουμε το Yaris Cross θα ξεκαθαρίσουν τα πράγματα...
 

Μηνύματα
13.852
Reaction score
6.845
Ιδιαίτερη σημασία έχει για την οδηγό η αισθητική, με το πρότυπο να είναι το Peugeot 208.
Μήπως τότε να πάρετε ένα για test drive και να το δοκιμάσετε στην διαδρομή που θα κάνει καθημερινά? Αν της αρέσει τόσο πολύ, δεν έχει νόημα να κοιτάζεις για κάτι άλλο. Προσωπικά πιστεύω ότι είναι η καλύτερη επιλογή για αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας. Αισθητικά είναι με διάφορα καλύτερο από τον ανταγωνισμό, το εσωτερικό του (ειδικά στην έκδοση allure και gt) είναι πολύ καλό, ο κινητήρας του είναι 1200αρης (σημαντικά καλύτερη ροπή από τα αντίστοιχα χιλιαρια του ανταγωνσιμου), το κιβώτιο eat8 πολύ άνετο, αλλά...... ακριβούτσικο. Νομίζω ότι στα χρήματα που θέλεις να διαθέσεις, σε παίρνει μέχρι την έκδοση active plus.
Και τι θα γίνουν ωρέ τα φόρουμ αν δεν το συζητήσουμε, κλέφτες; :p

Σοβαρά, τώρα που ενέκυψε το... ζιζάνιο του crossover (το οποίο έχει νόημα να επιλεγεί), μπήκε σφήνα το Yaris Cross, ενώ γύρω-γύρω μας πάει και το 2008. Και τα δυο με λελογισμένη υπέρβαση προϋπολογισμού -αν μιλάμε για πλήρως εξοπλισμένο όχημα- αλλά αυτό είναι κάτι μάλλον σύνηθες σε μια αγορά αυτοκινήτου.
Τέλος πάντων, τέλη Σεπτεμβρίου που θα δούμε και θα οδηγήσουμε το Yaris Cross θα ξεκαθαρίσουν τα πράγματα...
αν μπει στο 208/2008....μαλλον δεν θα θελει να μπει στο yaris cross και αν ειναι να κανεις την υπερβαση στο οικονομικο,καλυτερα ενα 2008 παρα ενα yaris cross.
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.570
Reaction score
8.068
Ιδιαίτερη σημασία έχει για την οδηγό η αισθητική, με το πρότυπο να είναι το Peugeot 208.
Δεν είναι στο ίδιο στυλ με το Peugeot, αλλά αν μιλάμε για προτεραιότητα στην αισθητική, θεωρώ ότι από τις καλύτερες προτάσεις στην κατηγορία είναι το C3. Στην "απλή" του μορφή δεν σου γεμίζει το μάτι, αλλά δίνει πολλές δυνατότητες διαμόρφωσης με διάφορες χαριτωμενιές, οπότε μπορείς να φτιάξεις ένα πολύ όμορφο αποτέλεσμα. Όπως π.χ. κάτι τέτοιο, που κυκλοφορεί πολύ και πάντα μου τραβάει το μάτι όταν το βλέπω:

1629702821246.png


Από εκεί και πέρα και σαν σουλούπι, "cross-ίζει" πολύ περισσότερο από το 208.
 


xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
38.081
Reaction score
91.599
Αυτό είναι δυστυχώς πολύ περιοριστικό...

Ούτως ή άλλως, θυμίζω ότι δεν ψάχνουμε για C-segment αυτοκίνητο αλλά για B-segment (ιδανικά, αλλά όχι απαραίτητα, crossover) με τις προδιαγραφές που ορίζονται στο post #1.
Ιδιαίτερη σημασία έχει για την οδηγό η αισθητική, με το πρότυπο να είναι το Peugeot 208.
Το κόστος παραμένει στα 20k €.
Δημήτρη, άσε να αποφασίσει μόνη της και μην την επηρεάζεις. Να το χαρεί όπως θέλει.

Κι εγώ έτσι διαλέγω αυτοκίνητο. Βλέπω ποια μου αρέσουν περισσότερο στο budget μου και μετά συγκρίνω τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά για να καταλήξω.
Τι να το κάνω ένα αυτοκίνητο που δεν μου αρέσει και δεν χαίρομαι να το οδηγώ, αν καίει 10% λιγότερο, ή έχει πιο φτηνά ανταλλακτικά, ή πάει κάπου που θα χρειαστεί μία φορά τη διετία;

Κακό αυτοκίνητο δεν υπάρχει πλέον, τουλάχιστον όπως το εννοούσαμε πριν 20-30 χρόνια.

Κι επειδή τα ετήσια χιλιόμετρα θα είναι λίγα και εύκολα, ο παράγοντας γούστο είναι ο μοναδικός "σοβαρός".
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.233
Reaction score
137.824
Αυτό είναι δυστυχώς πολύ περιοριστικό...
Γιατί το λες αυτό;

Μια σουκο υπάρχει παντού..

Φτιάχνεις μια μπαλαντεζα 20μετρη και πας όπου θες, σουκο θα βρεθεί.

Μιλάω με ηλεκτροκινητους, και δεν έχει τύχει να πάνε σε κάποιο ξενοδοχείο ή ενοικιαζομενα δωμάτια πχ Χαλκιδική που να μην είχαν το οκ να χρησιμοποιήσουν μια σουκο για το ev.

Βεβαίως κάποια ξενοδοχεία έχουν φορτιστές για τους πελάτες τους.

Αντίστοιχη είναι και η δική μου εμπειρία στο νησί, δεν υπήρξε πουθενά πρόβλημα φόρτισης, μια σουκο διεθεσαν όλοι, και βρέθηκε και ξενοδοχείο με φορτιστή.

Επίσης στα πάρκινγκ πλέον έχουν όλοι είτε φορτιστή, είτε διαθέσιμη μπριζα.

Στα ΑΒ Βασιλόπουλος σε όλη τη χώρα είναι εγκατεστημένοι φορτιστές.

Επίσης σε πολλά lidl, και σε άλλα μαγαζιά.
Κάνε εγκατάσταση την εφαρμογή PlugShare να δεις τι γίνεται.

Τι να πω, ρεύμα θέλει, ρεύμα υπάρχει παντού.

Να η δικιά μου μπαλαντεζα, 15μ 3*2.5mm, καλώδιο εξωτερικής χρήσης και βύσματα ομοίως.

IMG_20210801_134353.jpg


Φυσικά δεν απαιτείται καθημερινή φόρτιση. Στο 35% της μπαταρίας, δεν ασχολούμαι με φόρτιση, μόνο αν φτάσει 20% ή πιο κάτω. Στο νησί, με χαμηλές ταχύτητες κίνησης, η αυτονομία ήταν στα 500χλμ.. Μια στις τόσες, ένα βράδυ, έμπαινε στην μπριζα. Σιγά τα ωά.
 
Last edited:


Staff online

  • Zizik
    Safety Last * tl;dr *
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.821
Μηνύματα
2.953.044
Members
38.243
Νεότερο μέλος
desmios2025
Top