- Μηνύματα
- 8.297
- Reaction score
- 10.927
Γιάννη, πιθανότατα δεν κατάλαβες τι εννοεί ο Παναγιώτης.
Δεν μπορώ να μπω σε αυτήν την λογική . Θα αγοράσω ένα αυτοκίνητο για να ικανοποιήσει τις δικές μου ανάγκες , όχι για να το πουλήσω .Να υπολογίσετε ενδεχόμενη μεταπώληση. Παλαιότερα περίπου στα 80χιλιάδες χλμ ήταν καλά για σκέψη αλλαγής. Τώρα στα 40000 και πολλά λέω. Kia Hyndai δεν δίνονται. Αντιθέτως Yaris ή Suzuki s cross που προσωπικά βρίσκω καλλίτερο, ομορφότερο, και με όλα τα καλούδια θα κρατήσουν τη τιμή υψηλά σε μελλοντική αλλαγή. Κάλλιστα το Σουζούκι μπορεί να αποτελέσει το οικογενειακό αμάξι.
[/coyiasmode]Σαν πολύς ηλεκτρο-οπαδισμός πέφτει μου φαίνεται....
Αυτό είναι μεγάλο, δεν είναι μικρό για την ποληΡίξε μια ματιά και στο skoda kamiq, 1000 TSI με 110 άλογα και 200 ροπή στα 19000 με το καλύτερο vfm στα bsuv.
Πάω στοίχημα ότι αν δει το ηλεκτρικό φιατ 500, κι αν μπει μέσα να το οδηγήσει μια βόλτα γύρω γύρω στο τετράγωνο, θα παρακαλάει γονατιστή να το αποκτήσει..Ωραία τα λέτε με βάση τις "αντρικές σκέψεις" αλλά σκεφτείτε και τη μελλοντική ιδιοκτήτρια. Χωρίς να την ξέρω, αυτό που την ενδιαφέρει πάνω απ' όλα είναι να της αρέσει το αυτοκίνητο και να χαίρεται που το οδηγεί.
Το είδος του κινητήρα, η οικονομία, η αξιοπιστία, το κράτημα, οι περιβαλλοντικές ανησυχίες κλπ είναι αδιάφορες παράμετροι στην αποφασή της.
Μπράβο στο κορίτσι, έχει γούστο. Το Yaris cross είναι σαφώς ομορφότερο από το απλό Yaris.μου είπε ότι από τις φωτογραφίες βρίσκει το Yaris Cross πιο όμορφο από το απλό. Τέλη Σεπτεμβρίου που το φέρνει ο τοπικός αντιπρόσωπος, θα υπάρχει καλύτερη άποψη.
Μου αρέσει η μεθοδικότητά σου.Κάνε της μια χάρη, να την πας να κάνει 4 αυτοκίνητα test drive όταν θα είναι διαθέσιμα, και να την συμβουλεύσεις να κρατήσει σημειώσεις από το κάθε test drive αμέσως μετά, γιατί είναι βέβαιο πως θα ξεχάσει τι είδε και τι ένιωσε καλό και τι κακό.
Πως φαίνεται ότι δεν έχεις ιδέα από HONDA.Για να σε τσιγκλίσω λίγο για το id3, θα σου πω τις ανάγκες του σε σέρβις.
1ο σέρβις στα 3 χρόνια, ή 30.000χλμ (ότι έρθει πρώτο) για αλλαγή φίλτρου γυρης καμπίνας.
2ο σέρβις στα 6 χρόνια, ή 60.000χλμ, ότι έρθει πρώτο, για αλλαγή φίλτρου γυρης καμπίνας.
3ο σέρβις στα 9 χρόνια, ή 90.000χλμ, ότι έρθει πρώτο, για αλλαγή φίλτρου γυρης καμπίνας.
Και έτσι πάει το θέμα. Βασικά, μετά τα πρώτα 3 χρόνια εγγύησης, δεν ξαναπατάς σε τμήμα σέρβις, και αλλάζεις ένα φίλτρο καμπίνας όταν αρχίσει να μυρίζει. Α, αλλάζεις και λάστιχα άμα φαγωθούν. Αυτά.
ΥΓ. Κάπου ενδιάμεσα στα προτεινόμενα σέρβις της vw θέλουν να αλλάξουν και υγρά φρένων. Δε θυμάμαι, πιθανώς στο 2ο, στην 6-ετια.
ΥΓ.2. Φρένα (τακάκια) πιθανώς να τα κοιτάξουν αν θέλουν τίποτα, στα 300.000χλμ. Πρακτικά, πριν τα 400-450.000χλμ τακάκια δεν αλλάζεις, εκτός κι αν μπαίνεις σε πίστα να φας λάστιχα στα φρένα. Δίσκους φρένων, που έχει εμπρός, δε θα αλλάξεις ποτέ, ότι κι αν κάνεις. Πίσω, έχει ταμπουρα, διότι αν έβαζαν δίσκους, θα σκούριαζαν από την αχρηστία.
ΥΓ. 3. Την πικρή αλήθεια για τα σέρβις στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, την λέει η Τεσλα (δεν χρειάζεται ποτέ σέρβις). Η Τεσλα μάλιστα, δεν θέτει θέμα "εγγύησης" αν δε πας σε αυτούς για να αλλάξεις ένα υαλοκαθαριστήρα ρε αδερφέ, ή ένα φίλτρο καμπίνας. Πας όπου θες αν χρειαστείς κάτι, ή εγγύηση υπάρχει. Σέρβις δεν απαιτείται. Λάστιχα να αλλάζεις άμα έχουν φθαρεί. Δατς δι Φακιν Φακτς.
Στα ice, ε, έχεις τα γνωστά. Λάδια ξύδια καμιά εξάτμιση, κάνα αισθητήρα λάμδα, κάνα ιμάντα, συμπλέκτη, χειρόφρενο, ξέρω γω τι. Τα γνωστά.
Καλά το πας, το πολύ σε δέκα χρόνια θα έχω πειστεί.Για να σε τσιγκλίσω λίγο για το id3, θα σου πω τις ανάγκες του σε σέρβις.
1ο σέρβις στα 3 χρόνια, ή 30.000χλμ (ότι έρθει πρώτο) για αλλαγή φίλτρου γυρης καμπίνας.
2ο σέρβις στα 6 χρόνια, ή 60.000χλμ, ότι έρθει πρώτο, για αλλαγή φίλτρου γυρης καμπίνας.
3ο σέρβις στα 9 χρόνια, ή 90.000χλμ, ότι έρθει πρώτο, για αλλαγή φίλτρου γυρης καμπίνας.
Και έτσι πάει το θέμα. Βασικά, μετά τα πρώτα 3 χρόνια εγγύησης, δεν ξαναπατάς σε τμήμα σέρβις, και αλλάζεις ένα φίλτρο καμπίνας όταν αρχίσει να μυρίζει. Α, αλλάζεις και λάστιχα άμα φαγωθούν. Αυτά.
ΥΓ. Κάπου ενδιάμεσα στα προτεινόμενα σέρβις της vw θέλουν να αλλάξουν και υγρά φρένων. Δε θυμάμαι, πιθανώς στο 2ο, στην 6-ετια.
ΥΓ.2. Φρένα (τακάκια) πιθανώς να τα κοιτάξουν αν θέλουν τίποτα, στα 300.000χλμ. Πρακτικά, πριν τα 400-450.000χλμ τακάκια δεν αλλάζεις, εκτός κι αν μπαίνεις σε πίστα να φας λάστιχα στα φρένα. Δίσκους φρένων, που έχει εμπρός, δε θα αλλάξεις ποτέ, ότι κι αν κάνεις. Πίσω, έχει ταμπουρα, διότι αν έβαζαν δίσκους, θα σκούριαζαν από την αχρηστία.
ΥΓ. 3. Την πικρή αλήθεια για τα σέρβις στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, την λέει η Τεσλα (δεν χρειάζεται ποτέ σέρβις). Η Τεσλα μάλιστα, δεν θέτει θέμα "εγγύησης" αν δε πας σε αυτούς για να αλλάξεις ένα υαλοκαθαριστήρα ρε αδερφέ, ή ένα φίλτρο καμπίνας. Πας όπου θες αν χρειαστείς κάτι, ή εγγύηση υπάρχει. Σέρβις δεν απαιτείται. Λάστιχα να αλλάζεις άμα έχουν φθαρεί. Δατς δι Φακιν Φακτς.
Στα ice, ε, έχεις τα γνωστά. Λάδια ξύδια καμιά εξάτμιση, κάνα αισθητήρα λάμδα, κάνα ιμάντα, συμπλέκτη, χειρόφρενο, ξέρω γω τι. Τα γνωστά.
Δηλαδή στο Χόντα δεν αλλάζεις λάδια ποτέ;Πως φαίνεται ότι δεν έχεις ιδέα από HONDA.