Ποιο αυτοκίνητο κυρίως για την πόλη;


xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
38.124
Reaction score
91.772
Ωραία τα λέτε με βάση τις "αντρικές σκέψεις" αλλά σκεφτείτε και τη μελλοντική ιδιοκτήτρια. Χωρίς να την ξέρω, αυτό που την ενδιαφέρει πάνω απ' όλα είναι να της αρέσει το αυτοκίνητο και να χαίρεται που το οδηγεί.

Το είδος του κινητήρα, η οικονομία, η αξιοπιστία, το κράτημα, οι περιβαλλοντικές ανησυχίες κλπ είναι αδιάφορες παράμετροι στην αποφασή της.
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.297
Reaction score
10.927
Σήμερα είχαμε meeting με την... πελάτισσα, η οποία μου δήλωσε αυτολεξεί ότι της αρέσει η ιδέα ενός FWD B-segment crossover/SUV. Μάλιστα, μου είπε ότι από τις φωτογραφίες βρίσκει το Yaris Cross πιο όμορφο από το απλό. Τέλη Σεπτεμβρίου που το φέρνει ο τοπικός αντιπρόσωπος, θα υπάρχει καλύτερη άποψη.

Της μετέφερα και την ιστορία με τα μέλια του κου Κόγια, για να υπερνικήσω με επιχειρήματα τα κολλήματα του γυναικείου εγκεφάλου και να την πείσω για την αναγκαιότητα επιλογής υβριδικού μοντέλου. Μου απάντησε ότι Εδυν=m*g*h και Εκιν=1/2*m*υ^2 κι ότι ένα υβριδικό που κινείται σε επίπεδο δρόμο χωρίς αυξομειώσεις ταχύτητας, ίδια βενζίνη θα κάψει είτε για να κινηθεί με το βενζινοκινητήρα είτε για να φορτίσει τις μπαταρίες του ηλεκτροκινητήρα.
Εγώ επέμεινα λέγοντας ότι το μέλι πρέπει να ήταν από καστανιές, οπότε έβαλε λίγη ζάχαρη στον καφέ της, μου είπε ότι οι άντρες κάνουν σαν παιδιά με τα gadgets αλλά δε θα μου χαλάσει το χατίρι, αρκεί να μην ξεφύγουμε από τον αρχικό προϋπολογισμό των 20k €.
Εγώ, άδραξα την ευκαιρία και της έδειξα το Hyundai Kona 1.0T 48V iMT, το οποίο της άρεσε πολύ. Χαλάστηκε όμως που δεν έχει DSG ή CVT κιβώτιο όπως το αντίστοιχο βενζινοκίνητο, οπότε ένα test-drive επιβάλλεται.

Τέλος, της έδειξα και το Kia Stonic που δεν την ενθουσίασε εμφανισιακά αλλά το βρήκε πολύ τίμια πρόταση, οπότε δεν το απέρριψε.
 

P

panag 505

Guest
Να υπολογίσετε ενδεχόμενη μεταπώληση. Παλαιότερα περίπου στα 80χιλιάδες χλμ ήταν καλά για σκέψη αλλαγής. Τώρα στα 40000 και πολλά λέω. Kia Hyndai δεν δίνονται. Αντιθέτως Yaris ή Suzuki s cross που προσωπικά βρίσκω καλλίτερο, ομορφότερο, και με όλα τα καλούδια θα κρατήσουν τη τιμή υψηλά σε μελλοντική αλλαγή. Κάλλιστα το Σουζούκι μπορεί να αποτελέσει το οικογενειακό αμάξι.
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.297
Reaction score
10.927
Της έδειξα το S Cross, αλλά με αγριοκοίταξε. :biggrin:

Υπάρχει και οκογενειακό αυτοκίνητο, οπότε οι ανάγκες σχετικά με το νέο εντοπίζονται στο να βάζει και να βγάζει άνετα η γυναίκα το μωρό πίσω στο καθσματάκι του -εξ ου και η απαίτηση για πεντάθυρο.
Όμως, ένα B-segment με το οποίο θα μπορούσαμε άνετα να γυρίσουμε οι δυο μας την Ευρώπη, δε θα μας χάλαγε καθόλου. :)
 

Μηνύματα
16.723
Reaction score
23.718
Το s cross είναι τίμιο αλλά είναι μεγάλο σχετικά και άσχημο. Έχει ότι έχει ένα Vitara πάνε στα ίδια μέρη , φορτώνει περισσότερα αλλά λόγω ασχήμιας είναι φθηνότερο.
Να υπολογίσετε ενδεχόμενη μεταπώληση. Παλαιότερα περίπου στα 80χιλιάδες χλμ ήταν καλά για σκέψη αλλαγής. Τώρα στα 40000 και πολλά λέω. Kia Hyndai δεν δίνονται. Αντιθέτως Yaris ή Suzuki s cross που προσωπικά βρίσκω καλλίτερο, ομορφότερο, και με όλα τα καλούδια θα κρατήσουν τη τιμή υψηλά σε μελλοντική αλλαγή. Κάλλιστα το Σουζούκι μπορεί να αποτελέσει το οικογενειακό αμάξι.
Δεν μπορώ να μπω σε αυτήν την λογική . Θα αγοράσω ένα αυτοκίνητο για να ικανοποιήσει τις δικές μου ανάγκες , όχι για να το πουλήσω .
Έτσι αγοράζανε όλοι γκολφακια (4 και 5) πριν χρόνια και περιμένανε πως και πως να τα πουλήσουν για να πάρουν κάτι της προκοπής.
Στο αυτοκίνητο χάνεις λεφτά , δεν κερδίζεις ποτέ.
Αγοράζοντας θεωρείς ότι θα το πετάξεις στα σκουπίδια όταν το βαρεθείς
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.512
Reaction score
21.908
Σαν πολύς ηλεκτρο-οπαδισμός πέφτει μου φαίνεται....
[/coyiasmode]

Αχ! Πόσο σας αγαπώ! Όλους. Που λέει ο λόγος δηλαδή...

[coyiasmode]

[earmode]

All we are saying
is give electro a chance
ya bloody f...@#%$^%$#&^*^$%*&$^* $^ *

[/earmode]
 

P

panag 505

Guest
Δεν πετιούνται στα σκουπίδια. Αντιθέτως είναι οι υπεραξίες των ασφαλιστικών. Ένα σημαδάκι στην πόρτα αλλαγή αυτής, και χρεώνεσαι καινούργια. Από τα σκουπίδια μας στις ανακυκλώσεις.
 

Μηνύματα
55
Reaction score
16
Ρίξε μια ματιά και στο skoda kamiq, 1000 TSI με 110 άλογα και 200 ροπή στα 19000 με το καλύτερο vfm στα bsuv.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.349
Reaction score
138.112
Ωραία τα λέτε με βάση τις "αντρικές σκέψεις" αλλά σκεφτείτε και τη μελλοντική ιδιοκτήτρια. Χωρίς να την ξέρω, αυτό που την ενδιαφέρει πάνω απ' όλα είναι να της αρέσει το αυτοκίνητο και να χαίρεται που το οδηγεί.

Το είδος του κινητήρα, η οικονομία, η αξιοπιστία, το κράτημα, οι περιβαλλοντικές ανησυχίες κλπ είναι αδιάφορες παράμετροι στην αποφασή της.
Πάω στοίχημα ότι αν δει το ηλεκτρικό φιατ 500, κι αν μπει μέσα να το οδηγήσει μια βόλτα γύρω γύρω στο τετράγωνο, θα παρακαλάει γονατιστή να το αποκτήσει..

Κι ας σκύβει λιγάκι για να βάλει πίσω το παιδί. Μπρος στα κάλλη τιν'ο πόνος.

FB_IMG_1629622964066.jpg


Αλλά η λογική λέει Yaris cross hybrid, ή (ακόμα καλύτερα) Dacia Spring Electric.

Λογική εναντίον πάθους, 0-1, τα γνωστά.



ΥΓ. Η αξία μεταπωλησης, αν σκοπεύετε να το δώσετε το αργότερο στην 8-ετια, ναι βεβαίως έχει νόημα. Τα Yaris στην Ελλάδα κρατάνε παραδοσιακά υψηλή τιμή μεταπωλησης και φεύγουν εύκολα. Ο λαός αγαπάει τογιοτα, και στον έρωτα λογική δεν υπάρχει.. (κι ας είναι τενεκεδακι)

Ωστόσο, αν θεωρείς ότι το αυτοκίνητο δε θα πουληθεί στην 10-ετια και θα μείνει στα χέρια της οικογένειας κι όσο πάει, τότε δεν πρέπει να απασχολεί διόλου το θέμα της μεταπωλησης, οτιδήποτε και να είναι, θα πουληθεί όσο μια τετράδα ζαντολαστιχα.
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.349
Reaction score
138.112
μου είπε ότι από τις φωτογραφίες βρίσκει το Yaris Cross πιο όμορφο από το απλό. Τέλη Σεπτεμβρίου που το φέρνει ο τοπικός αντιπρόσωπος, θα υπάρχει καλύτερη άποψη.
Μπράβο στο κορίτσι, έχει γούστο. Το Yaris cross είναι σαφώς ομορφότερο από το απλό Yaris.

Κάνε της μια χάρη, να την πας να κάνει 4 αυτοκίνητα test drive όταν θα είναι διαθέσιμα, και να την συμβουλεύσεις να κρατήσει σημειώσεις από το κάθε test drive αμέσως μετά, γιατί είναι βέβαιο πως θα ξεχάσει τι είδε και τι ένιωσε καλό και τι κακό.

Τα 4 αυτοκίνητα που θα έκανα χάρη στη δικιά μου γυναίκα να οδηγήσει πριν αποφασίσει, θα ήταν τα εξής:

1. Yaris cross hybrid
2. Dacia Spring Electric
3. Fiat 500e
4. Volkswagen ID.3

Η 4η επιλογή, ξέρω καλά πως ξεφεύγει του μπάτζετ, καθώς φτάνει (στην μικρή μπαταρία με 150 άλογα) τα 28 χιλιάρικα μετά την επιδότηση. Ωστόσο, η απόσβεση του 8-χιλιαρου είναι απλώς θέμα χρόνου, και η χρήση του αυτοκινήτου μπορεί να είναι (και σε χιλιόμετρα κατ'έτος) πολύ μεγαλύτερη από όσο νομίζετε τώρα, ενώ ταυτόχρονα αποτελεί αυτοκίνητο μιας μεγάλης κατηγορίας πάνω από τα προηγούμενα και πλεονεκτει σημαντικά σε όλες τις παραμέτρους από αυτά (σε διαβεβαιώνω ότι λακκούβα χιουτζ που νομίζεις ότι θα σπάσει στα 4 το όχημα, την περνάει με 40 και με 60 χλμ/ω σα να μη τρέχει κάστανο, πεζοδρόμιο ανεβαίνει για χαβαλέ, κι έχει ίδιο ground clearence - 5mm διακυμάνσεις - με KIA NIRO και hyundai kona, στα 15cm). 😎
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.297
Reaction score
10.927
Κάνε της μια χάρη, να την πας να κάνει 4 αυτοκίνητα test drive όταν θα είναι διαθέσιμα, και να την συμβουλεύσεις να κρατήσει σημειώσεις από το κάθε test drive αμέσως μετά, γιατί είναι βέβαιο πως θα ξεχάσει τι είδε και τι ένιωσε καλό και τι κακό.
Μου αρέσει η μεθοδικότητά σου. :)
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.349
Reaction score
138.112
Για να σε τσιγκλίσω λίγο για το id3, θα σου πω τις ανάγκες του σε σέρβις.

1ο σέρβις στα 3 χρόνια, ή 30.000χλμ (ότι έρθει πρώτο) για αλλαγή φίλτρου γυρης καμπίνας.

2ο σέρβις στα 6 χρόνια, ή 60.000χλμ, ότι έρθει πρώτο, για αλλαγή φίλτρου γυρης καμπίνας.

3ο σέρβις στα 9 χρόνια, ή 90.000χλμ, ότι έρθει πρώτο, για αλλαγή φίλτρου γυρης καμπίνας.

Και έτσι πάει το θέμα. Βασικά, μετά τα πρώτα 3 χρόνια εγγύησης, δεν ξαναπατάς σε τμήμα σέρβις, και αλλάζεις ένα φίλτρο καμπίνας όταν αρχίσει να μυρίζει. Α, αλλάζεις και λάστιχα άμα φαγωθούν. Αυτά.


ΥΓ. Κάπου ενδιάμεσα στα προτεινόμενα σέρβις της vw θέλουν να αλλάξουν και υγρά φρένων. Δε θυμάμαι, πιθανώς στο 2ο, στην 6-ετια.

ΥΓ.2. Φρένα (τακάκια) πιθανώς να τα κοιτάξουν αν θέλουν τίποτα, στα 300.000χλμ. Πρακτικά, πριν τα 400-450.000χλμ τακάκια δεν αλλάζεις, εκτός κι αν μπαίνεις σε πίστα να φας λάστιχα στα φρένα. Δίσκους φρένων, που έχει εμπρός, δε θα αλλάξεις ποτέ, ότι κι αν κάνεις. Πίσω, έχει ταμπουρα, διότι αν έβαζαν δίσκους, θα σκούριαζαν από την αχρηστία.

ΥΓ. 3. Την πικρή αλήθεια για τα σέρβις στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, την λέει η Τεσλα (δεν χρειάζεται ποτέ σέρβις). Η Τεσλα μάλιστα, δεν θέτει θέμα "εγγύησης" αν δε πας σε αυτούς για να αλλάξεις ένα υαλοκαθαριστήρα ρε αδερφέ, ή ένα φίλτρο καμπίνας. Πας όπου θες αν χρειαστείς κάτι, ή εγγύηση υπάρχει. Σέρβις δεν απαιτείται. Λάστιχα να αλλάζεις άμα έχουν φθαρεί. Δατς δι Φακιν Φακτς.

Στα ice, ε, έχεις τα γνωστά. Λάδια ξύδια καμιά εξάτμιση, κάνα αισθητήρα λάμδα, κάνα ιμάντα, συμπλέκτη, χειρόφρενο, ξέρω γω τι. Τα γνωστά.
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.862
Reaction score
27.946
Για να σε τσιγκλίσω λίγο για το id3, θα σου πω τις ανάγκες του σε σέρβις.

1ο σέρβις στα 3 χρόνια, ή 30.000χλμ (ότι έρθει πρώτο) για αλλαγή φίλτρου γυρης καμπίνας.

2ο σέρβις στα 6 χρόνια, ή 60.000χλμ, ότι έρθει πρώτο, για αλλαγή φίλτρου γυρης καμπίνας.

3ο σέρβις στα 9 χρόνια, ή 90.000χλμ, ότι έρθει πρώτο, για αλλαγή φίλτρου γυρης καμπίνας.

Και έτσι πάει το θέμα. Βασικά, μετά τα πρώτα 3 χρόνια εγγύησης, δεν ξαναπατάς σε τμήμα σέρβις, και αλλάζεις ένα φίλτρο καμπίνας όταν αρχίσει να μυρίζει. Α, αλλάζεις και λάστιχα άμα φαγωθούν. Αυτά.


ΥΓ. Κάπου ενδιάμεσα στα προτεινόμενα σέρβις της vw θέλουν να αλλάξουν και υγρά φρένων. Δε θυμάμαι, πιθανώς στο 2ο, στην 6-ετια.

ΥΓ.2. Φρένα (τακάκια) πιθανώς να τα κοιτάξουν αν θέλουν τίποτα, στα 300.000χλμ. Πρακτικά, πριν τα 400-450.000χλμ τακάκια δεν αλλάζεις, εκτός κι αν μπαίνεις σε πίστα να φας λάστιχα στα φρένα. Δίσκους φρένων, που έχει εμπρός, δε θα αλλάξεις ποτέ, ότι κι αν κάνεις. Πίσω, έχει ταμπουρα, διότι αν έβαζαν δίσκους, θα σκούριαζαν από την αχρηστία.

ΥΓ. 3. Την πικρή αλήθεια για τα σέρβις στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, την λέει η Τεσλα (δεν χρειάζεται ποτέ σέρβις). Η Τεσλα μάλιστα, δεν θέτει θέμα "εγγύησης" αν δε πας σε αυτούς για να αλλάξεις ένα υαλοκαθαριστήρα ρε αδερφέ, ή ένα φίλτρο καμπίνας. Πας όπου θες αν χρειαστείς κάτι, ή εγγύηση υπάρχει. Σέρβις δεν απαιτείται. Λάστιχα να αλλάζεις άμα έχουν φθαρεί. Δατς δι Φακιν Φακτς.

Στα ice, ε, έχεις τα γνωστά. Λάδια ξύδια καμιά εξάτμιση, κάνα αισθητήρα λάμδα, κάνα ιμάντα, συμπλέκτη, χειρόφρενο, ξέρω γω τι. Τα γνωστά.
Πως φαίνεται ότι δεν έχεις ιδέα από HONDA.
 


MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.297
Reaction score
10.927
Για να σε τσιγκλίσω λίγο για το id3, θα σου πω τις ανάγκες του σε σέρβις.

1ο σέρβις στα 3 χρόνια, ή 30.000χλμ (ότι έρθει πρώτο) για αλλαγή φίλτρου γυρης καμπίνας.

2ο σέρβις στα 6 χρόνια, ή 60.000χλμ, ότι έρθει πρώτο, για αλλαγή φίλτρου γυρης καμπίνας.

3ο σέρβις στα 9 χρόνια, ή 90.000χλμ, ότι έρθει πρώτο, για αλλαγή φίλτρου γυρης καμπίνας.

Και έτσι πάει το θέμα. Βασικά, μετά τα πρώτα 3 χρόνια εγγύησης, δεν ξαναπατάς σε τμήμα σέρβις, και αλλάζεις ένα φίλτρο καμπίνας όταν αρχίσει να μυρίζει. Α, αλλάζεις και λάστιχα άμα φαγωθούν. Αυτά.


ΥΓ. Κάπου ενδιάμεσα στα προτεινόμενα σέρβις της vw θέλουν να αλλάξουν και υγρά φρένων. Δε θυμάμαι, πιθανώς στο 2ο, στην 6-ετια.

ΥΓ.2. Φρένα (τακάκια) πιθανώς να τα κοιτάξουν αν θέλουν τίποτα, στα 300.000χλμ. Πρακτικά, πριν τα 400-450.000χλμ τακάκια δεν αλλάζεις, εκτός κι αν μπαίνεις σε πίστα να φας λάστιχα στα φρένα. Δίσκους φρένων, που έχει εμπρός, δε θα αλλάξεις ποτέ, ότι κι αν κάνεις. Πίσω, έχει ταμπουρα, διότι αν έβαζαν δίσκους, θα σκούριαζαν από την αχρηστία.

ΥΓ. 3. Την πικρή αλήθεια για τα σέρβις στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, την λέει η Τεσλα (δεν χρειάζεται ποτέ σέρβις). Η Τεσλα μάλιστα, δεν θέτει θέμα "εγγύησης" αν δε πας σε αυτούς για να αλλάξεις ένα υαλοκαθαριστήρα ρε αδερφέ, ή ένα φίλτρο καμπίνας. Πας όπου θες αν χρειαστείς κάτι, ή εγγύηση υπάρχει. Σέρβις δεν απαιτείται. Λάστιχα να αλλάζεις άμα έχουν φθαρεί. Δατς δι Φακιν Φακτς.

Στα ice, ε, έχεις τα γνωστά. Λάδια ξύδια καμιά εξάτμιση, κάνα αισθητήρα λάμδα, κάνα ιμάντα, συμπλέκτη, χειρόφρενο, ξέρω γω τι. Τα γνωστά.
Καλά το πας, το πολύ σε δέκα χρόνια θα έχω πειστεί. :biggrin:
 



MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.297
Reaction score
10.927
Χωρίς πλάκα πάντως, πρέπει να μπουν κάτω τα νούμερα για δούμε τι ισχύει σχετικά με την απόσβεση της σημαντικής διαφοράς κόστους ενός ηλεκτρικού. Το -μοντέλο 2012- Ford KΑ που είναι το πρώτο αμάξι της γυναίκας, έχει γράψει λιγότερα από 30k χιλιόμετρα, κάτι που μάλλον σημαίνει δυο πράγματα:

1) αποκλείεται να το πουλήσουμε, γιατί όλοι θα νομίζουν πως έχει γυρισμένο κοντέρ. :biggrin: Ευτυχώς, το περιμένει πως και πως η πεθερά για ν' αλλάξει το δικό της.

2) ο πιθανός χρόνος απόσβεσης έχει τραγουδιστεί πολύ ερωτικά από το ντουέτο Πάριος-Δήμου. :roflmao:

Βέβαια, αν αλλαχτεί το KΑρουλάκι με κάποιο αληθινό αυτοκίνητο, μπορεί ο διάδοχός του να οδηγείται σε πολλές περιπτώσεις όπου μέχρι τώρα χρησιμοποιούνταν το δικό μου, κάτι που θα σήμαινε πολύ περισσότερα διανυόμενα χιλιόμετρα. Σε αυτήν την περίπτωση πρέπει όμως να απαντηθεί και το ερώτημα πως θα καλύπτεται η εκτός έδρας φόρτισή του. Σήμερα, όχι σε δέκα το πολύ χρόνια που θα με έχει πείσει ο Κώστας. 😀

Ρεαλιστικά μιλώντας, αυτό που μάλλον έχει νόημα, είναι να δούμε τι υβριδικά χωράνε σε ~20k € και πως συγκρίνονται με τα αντίστοιχα βενζινοκίνητα...
 
Last edited:


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.916
Μηνύματα
2.956.022
Members
38.261
Νεότερο μέλος
eypsi
Top