- Μηνύματα
- 8.273
- Reaction score
- 10.872
Εάν αναρωτιέστε τι θα συμβεί αν τραβήξετε ηλεκτρονικό χειρόφρενο με... 200!
Κι οταν εχεις χαθει στο νησι και προσπαθεις να κανεις αναστροφη ξυστα στο γρεμίδι, τι γινεται?Το id3 δεν διαθέτει χειρόφρενο, ούτε συμβατικό ούτε ηλεκτρονικό.
Έχει ρύθμιση, αν θες κάθε φορά που ακινητοποιείται το αυτοκίνητο, να εμπλέκει χειρόφρενο αυτόματα. Προφανώς την ενεργοποιείς, ώστε να μη χρειάζεται να συνεχίζεις να πατάς φρένο, και βεβαίως να μη πάει προς τα πίσω σε ανηφόρες.
Ακόμα και να μην την ενεργοποιήσεις, αν ανοίξεις την πόρτα να βγεις, προφανώς με σταματημένο το αυτοκίνητο, μπαίνει αυτόματα χειρόφρενο και πηγαίνει αυτόματα το κιβώτιο ταχυτήτων στη θέση πάρκινγκ.
Βεβαίως αν βάλεις εσύ το μοχλό ταχυτήτων στη θέση πάρκινγκ, εμπλέκεται και χειρόφρενο.
Δεν υπάρχει κανένας λόγος να υπάρχει χειροκίνητα εμπλοκή χειρόφρενου.
Στα φρέσκα Τεσλα, έχουν βγάλει και τον επιλογέα ταχυτήτων. Βλέποντας το περιβάλλον, καταλαβαίνει το όχημα ότι θες να βάλεις όπισθεν πχ όταν είσαι στο γκαράζ, αφού δεν έχει άλλο μπροστά να πας ρε καραμητρο..
Επίσης ακόμα και στο παρκάρισμα, αυτόματα εναλλάσσει εμπρός κίνηση και όπισθεν, βλέποντας τις μανούβρες σου και τις αποστάσεις από τα πέριξ εμπόδια.
Τώρα αν θες με το ζόρι να επιλέξεις εμπρός ή πίσω κίνηση, πρέπει να βρεις την ανάλογη επιλογή στο ταμπλετ του οχήματος. Οι χρήστες λένε ότι δε χρειάζεται ποτέ...
Το πρόβλημα μάλλον είναι ότι η παραγωγή αυτή τη στιγμή δεν επαρκεί και έτσι οι πελάτες (π.χ. οι αυτοκινητοβιομηχανίες) ασκούν μεγάλες πιέσεις για επενδύσεις σε νέες γραμμές παραγωγής ώστε να καλυφθεί η ζήτηση.Δεν καταλαβαίνω πού ακριβώς είναι το πρόβλημα για τους κατασκευαστές. Έχουν τα παλιά εργοστάσια που φτιάχνουν παλιού τύπου τσιπ. Όσο έχουν πελάτες μπορούν να βγάζουν κέρδος κι από αυτά. Το να αναγκάσουν τους πελάτες να χρησιμοποιούν τις νεότερες μεθόδους δεν θα τους αναγκάσει να επενδύσουν σε νέα εργοστάσια για να καλύψουν τη ζήτηση;
Και εδώ παίζει η πουστια: με το αφημα του γκαζιού τα Τεσλα κόβουν γερά ταχύτητα.Το σημαντικότερο: Κατά τη διάρκεια του moose test δεν πατούν φρένο.
A-Class σήμερα στην Αιγαίου, Νέα Σμύρνη, σε τεστ αποφυγής πεζού.Υπάρχουν πάντως και περιπτώσεις όπου το moose test δίνει ξεκάθαρα συμπεράσματα. Εκτός από τη θρυλική αποτυχία της A-class το 1997...