JOHN MARKOU
Münchhausen
- Μηνύματα
- 28.791
- Reaction score
- 27.821
Πες εσύ που ξέρεις.
Συνεχίζεις να μου λες τι κάνεις εσύ.Το πέρασα για πλάκα
Εγώ δεν είπα ότι ξέρω καλύτερα τεστ, εσύ το είπες. Μα τι λες τώρα;Πες εσύ που ξέρεις.
Όχι όλα:Τα ηλεκτροκίνητα, και μάλιστα όσα έχουν εξαρχής σχεδιαστεί έτσι, πιθανότατα έχουν πλεονέκτημα σε αυτό το τεστ: το έξτρα βάρος των μπαταριών, τοποθετημένο χαμηλά και σε όλο το μήκος του αυτοκινήτου μαζί με τους εκτροκινητήρες, όχι μόνο χαμηλώνει το κέντρο βάρους αλλά κάνει και πιο διαχειρίσιμη από έναν αρχάριο (ή απροετοίμαστο) οδηγό τη στροφορμή του οχήματος.
Είναι το αντίθετο με ένα σπορ θερμικό, ελαφρωμένο όσο παίρνει και με τον κινητήρα στο κέντρο, διαμόρφωση που έχει βέβαια και σημαντικά οδηγικά πλεονεκτήματα.
Αν το σκεφτείς, το χαμηλά και ομοιόμορφα κατανεμημένο "έρμα" δεν παύει να προσδίδει πλεονέκτημα σε αυτή τη δοκιμή, γι' αυτό και η απόδοση του e-Tron είναι στην πραγματικότητα πολύ καλή. Αυτό που του στερεί μια απολύτως κορυφαία επίδοση, είναι πιθανότατα η απόδοση άλλων παραγόντων όπως η ανάρτηση, το ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας και τα ελαστικά.Όχι όλα:
Τα Tesla φορούν σχεδόν πάντα κορυφαία Michelin PS4s ενώ τα υπόλοιπα στις απλές τους εκδόσεις φορούν συνήθως EV specific απλά ελαστικά. Αυτό μόνο αρκεί για σοβαρές διαφορές.και τα ελαστικά.
255/40/20 και επιδόσεις κάπου ανάμεσα στα 4 και 4s.To Y με pilot ev το δοκίμασαν.