Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)


Μηνύματα
404
Reaction score
263
και ο κινητήρας γιατί έχει διακυμάνσεις σε απόδοση στο εύρος λειτουργίας του.
είναι μεσαιωνική κατάσταση οι ΜΕΚ μπροστά στους ηλεκτροκινητήρες. έχουν γελοίους βαθμούς αποδόσεως σε πραγματικές συνθήκες.
Δεν έχει νόημα η συζήτηση, ΜΕΚ διαλέγει κάποιος για τους λόγους που διαλέγει βυνίλιο , εκτός από τις μικρές κατηγορίες που δεν υπάρχει ηλεκτρική λύση αυτή τη στιγμή.
δεν ειναι τόσο εύκολη η απάντηση, της μορφής: το ηλεκτρικό ειναι η λύση! Αν ηταν έτσι, δεν θα συνέχιζαν (αυξητικά) οι πωλήσεις των θερμικών κινητήρων.
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.636
Reaction score
8.222
Το πρόβλημα στην ανάβαση, δεν είναι ο θερμικός κινητήρας, αλλά το χειροκίνητο κιβώτιο
Ναι μεν, αλλά.
Το αυτόματο κιβώτιο λύνει κάποια από τα προβλήματα, δημιουργεί όμως άλλα.

Εγώ κάθε φορά που οδηγώ το αυτόματο σε δρόμο με στροφές και ειδικά με διακυμάνσεις στην κλίση (π.χ. ανάβαση, όχι flat) βλαστημάω για τον μειωμένο έλεγχο που μου παρέχει το αυτόματο κιβώτιο. Πάνω από τις μισές αλλαγές που κάνει δεν θα τις έκανα εγώ στο ίδιο χρονικό σημείο, ή θα έκανα άλλες που δεν κάνει. Και μιλάω για BMW που θεωρείται και από τα καλά, όχι κάνα Yaris.

Δυστυχώς το αυτόματο κιβώτιο δεν έχει φτάσει ακόμα να κοιτάει τον δρόμο μπροστά, να βλέπει τι ακολουθεί (επερχόμενη αλλαγή κλίσης, στροφή κλπ.) και να κάνει τις αντίστοιχες αλλαγές. Είναι reactive, όχι proactive.

Τα παραπάνω φυσικά αφορούν τα κιβώτια που φορούν τα "καθημερινά" αυτοκίνητα. Σε ένα WRC ή ένα supercar είμαι σίγουρος πως είναι διαφορετικά τα πράγματα, αν και φαντάζομαι πως και εκεί για απλή καθημερινή χρήση έχεις άλλα προβλήματα.

Γι'αυτό λέμε. Ηλεκτρικό.-
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.986
Reaction score
11.446
Ναι μεν, αλλά.
Το αυτόματο κιβώτιο λύνει κάποια από τα προβλήματα, δημιουργεί όμως άλλα.

Εγώ κάθε φορά που οδηγώ το αυτόματο σε δρόμο με στροφές και ειδικά με διακυμάνσεις στην κλίση (π.χ. ανάβαση, όχι flat) βλαστημάω για τον μειωμένο έλεγχο που μου παρέχει το αυτόματο κιβώτιο. Πάνω από τις μισές αλλαγές που κάνει δεν θα τις έκανα εγώ στο ίδιο χρονικό σημείο, ή θα έκανα άλλες που δεν κάνει. Και μιλάω για BMW που θεωρείται και από τα καλά, όχι κάνα Yaris.

Δυστυχώς το αυτόματο κιβώτιο δεν έχει φτάσει ακόμα να κοιτάει τον δρόμο μπροστά, να βλέπει τι ακολουθεί (επερχόμενη αλλαγή κλίσης, στροφή κλπ.) και να κάνει τις αντίστοιχες αλλαγές. Είναι reactive, όχι proactive.

Τα παραπάνω φυσικά αφορούν τα κιβώτια που φορούν τα "καθημερινά" αυτοκίνητα. Σε ένα WRC ή ένα supercar είμαι σίγουρος πως είναι διαφορετικά τα πράγματα, αν και φαντάζομαι πως και εκεί για απλή καθημερινή χρήση έχεις άλλα προβλήματα.

Γι'αυτό λέμε. Ηλεκτρικό.-

Ta καλά αυτόματα κιβώτια έγιναν mainstream και προσβάσιμα σε όλους την εποχή που δεν τα χρειαζόμαστε λόγω ηλεκτρικών κινητήρων.

Αλλά και οι ηλεκτρικοί κινητήρες και αυτοκίνητα ήρθαν στη ζωή μας την εποχή που δεν τους χρειαζόμαστε. Κάνω quote σημερινή ανάρτηση φίλης μου στο φβ:

" 07.15, κηφησιας, ταχυτητες: 1η….. οριακα 2η!!!!! Συντονιστηστε στον αγαπημενο σας ραδιοφωνικο σταθμο!!!! Απολαυστε μουσικουλα….. δε μπορει……καποια στιγμη θα φτασουμε!!!!!!! "

Μέχρι νεωτέρας, ηλεκτρικό ποδήλατο.
 
Last edited:

Μηνύματα
404
Reaction score
263
Ναι μεν, αλλά.
Το αυτόματο κιβώτιο λύνει κάποια από τα προβλήματα, δημιουργεί όμως άλλα.

Εγώ κάθε φορά που οδηγώ το αυτόματο σε δρόμο με στροφές και ειδικά με διακυμάνσεις στην κλίση (π.χ. ανάβαση, όχι flat) βλαστημάω για τον μειωμένο έλεγχο που μου παρέχει το αυτόματο κιβώτιο. Πάνω από τις μισές αλλαγές που κάνει δεν θα τις έκανα εγώ στο ίδιο χρονικό σημείο, ή θα έκανα άλλες που δεν κάνει. Και μιλάω για BMW που θεωρείται και από τα καλά, όχι κάνα Yaris.

Δυστυχώς το αυτόματο κιβώτιο δεν έχει φτάσει ακόμα να κοιτάει τον δρόμο μπροστά, να βλέπει τι ακολουθεί (επερχόμενη αλλαγή κλίσης, στροφή κλπ.) και να κάνει τις αντίστοιχες αλλαγές. Είναι reactive, όχι proactive.

Τα παραπάνω φυσικά αφορούν τα κιβώτια που φορούν τα "καθημερινά" αυτοκίνητα. Σε ένα WRC ή ένα supercar είμαι σίγουρος πως είναι διαφορετικά τα πράγματα, αν και φαντάζομαι πως και εκεί για απλή καθημερινή χρήση έχεις άλλα προβλήματα.

Γι'αυτό λέμε. Ηλεκτρικό.-
Αν έχεις επαρκή ροπή, (>30 πχ), και αυτόματο κιβώτιο, δεν νομίζω να αντιμετωπίσεις πρόβλημα σε καμία ανάβαση
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.636
Reaction score
8.222
Αν έχεις επαρκή ροπή, (>30 πχ), και αυτόματο κιβώτιο, δεν νομίζω να αντιμετωπίσεις πρόβλημα σε καμία ανάβαση
Εξαρτάται πώς ορίζεις το "πρόβλημα". Εγώ δεν μίλησα για πρόβλημα, μίλησα για έλεγχο, δηλαδή να ελέγχω εγώ τον ρυθμό και τον τρόπο της οδήγησης και να μην "τσακώνομαι" με το κιβώτιο κάθε 200-300 μέτρα.

Από εκεί και πέρα για χαλαρή οδηγησούλα μια χαρά είναι.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.730
Reaction score
138.806
Δεν δίνω 40.000 για να χαρεί η Γκρέτα

Όταν με 20 - 25 θα μπορείς να έχεις ένα 5θυρο κανονικό οικογενειακό τότε οκ
Τη στιγμή που μιλάμε, μπορεί χαλαρά να ξεπερνάει τα 28 χιλιάρικα το γιαρις και ταυτόχρονα:

Screenshot_20211109_124236_com.android.chrome~2.jpg


Λινκ.

Υπάρχουν λύσεις για οικογενειακό 5-θυρο ΙΧ σε κόστος κάτω των 30 χιλιάδων.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.730
Reaction score
138.806
δεν μετράει αυτό , είναι vw
Καλά, δε μετράει, αλλά πάνε να κάνεις ένα τεστ ντραιβ κι έλα μετά να μας πεις τι σχέση έχει με οποιοδήποτε vw αυτό το αυτοκίνητο. 😎

Κάνε τεστ ντραιβ και στα υπόλοιπα της κατηγορίας του, κυρίως τα κορεάτικα (χιουνται και κια) για να έχεις μια βάση σύγκρισης.

Έτσι για χαβαλέ, ανέβα σε οποιοδήποτε Τεσλα, αλλά αν τυχόν ανέβεις στο Υ κι έχεις τη μέση σου, πάρε xefo προηγουμένως γιατί θα τη ρημάξεις.
 

Μηνύματα
16.851
Reaction score
23.935
θα πάρω απωνέζικο , όταν θα έχει.
έτσι και αλλιώς εγώ έχω ποδήλατο και σώθηκα :rofl:
 

Μηνύματα
4.132
Reaction score
3.565
Τη στιγμή που μιλάμε, μπορεί χαλαρά να ξεπερνάει τα 28 χιλιάρικα το γιαρις και ταυτόχρονα:

View attachment 228888

Λινκ.

Υπάρχουν λύσεις για οικογενειακό 5-θυρο ΙΧ σε κόστος κάτω των 30 χιλιάδων.



Pure Performance 110 kW / 150 PS
Λιανική τιμή μοντέλου προ φόρων27.419,00 € 27.419,00 €
Προαιρετικός εξοπλισμόςΧωρίς χρέωση Χωρίς χρέωση
Σύνολο λιανικής τιμής προ φόρων27.419,00 € 27.419,00 €
ΦΠΑ 24%6.581,00 € 6.581,00 €
Ειδικό Τέλος ΤαξινόμησηςΧωρίς χρέωση Χωρίς χρέωση
Τελική τιμή με ΦΠΑ και ΕΤΤ34.000,00 € 34.000,00 €
Τελική τιμή με ΦΠΑ και ΕΤΤ34.000,00 € 2
34 χιλιάρικα για αμάξι προτιμώ να τα δώσω για το δημοτικό των παιδιών και να μείνω με το civic!
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.730
Reaction score
138.806
Βεβαίως, πάντα υπάρχει το νισαν λιφ.

Βασικά αν τα βαλεις δίπλα δίπλα, είναι εκπληκτικά παρόμοια αυτοκίνητα απ'εξω σα σουλούπι, απλώς το id3 είναι πολύ καλύτερο σε όλα.

IMG_20211031_152428.jpg


Το νισαν έχει απλώς πιο μακριά μούρη, στα πλάγια αν τα δεις, είναι καρμπόν όμοια.
34 χιλιάρικα
Έχει επιδότηση αγαπητέ, ισχύει η τιμή που σου είπα. 28 χιλιάρικα βγαίνει.
 

Zizik

Safety Last
Super Moderator
Μηνύματα
43.001
Reaction score
76.812
Επειδή μου φαίνεται οτι ορισμένοι δεν έχουν κοιτάξει τον τελευταίο καιρό τιμοκατάλογο αυτοκινήτων.

Το Puma έχει έκδοση που κοστίζει 28K. Ξαναγράφω, το Puma έχει έκδοση που προσεγγίζει τα 30k!

Αλλά ναι τα EV ειναΙ ακριβά :rofl:
To Puma ST ξεκινάει απο 36000 και φτάνει τις 41000 με τα απαραίτητα εξτραδάκια. :o:roflmao:
 

Μηνύματα
63
Reaction score
108
Για ποιό λέμε τώρα; Για το ID.3; Ε δεν είναι και τόσο άσχημο το καημένο. Έτσι όπως τα λες φαντάζεται κανείς ότι μιλάς για κάνα Model Y.
Και το άλογο ποιό είναι;
Πιο όμορφο μου φαίνεται το Υ. Προσοχή, όχι όμορφο. "πιο" όμορφο, συγκριτικά με το id3.
Είδες, ούτε εσύ είδες το άλογο (στην φωτό με την πλατεία), σε στράβωσε το id3 στο foreground 8-).


Καταλαβαίνω γιατί δεν κάνουν test drive πάντως. Δύσκολα ξεκολλάς αν δοκιμάσεις.
Είτε είσαι οδηγός πόλης είτε φαναροφονιάς είτε ταξιδιάρης.
Απλά για ταξίδια θα σκάσεις πιο πολλά, λόγω κακής αυτονομίας των φτηνών και μικρής πυκνότητας DC φορτιστών.

Εμένα ευτυχώς με έσωσε ο θεός των μικροτσιπ που είχε το γιάρις με 12μηνη αναμονή και πήγα στην δεύτερη επιλογή μου (EV). Δεν ξαναγυρίζω πίσω σε θερμικό ποτέ. Σε 4 χρόνια που λήγει αυτό, πάλι single speed EV.
Άντε, επιτρέπω και 2η ταχύτητα (ή μοτέρ) για οικονομία σε εθνική (αν το κάνουν ποτέ).
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.730
Reaction score
138.806
πήγα στην δεύτερη επιλογή μου (EV)
Ποιο;
To Puma ST ξεκινάει απο 36000 και φτάνει τις 41000 με τα απαραίτητα εξτραδάκια. :o:roflmao:
Δε θα γίνουν (πολύ πιο) φτηνά τα ev, αλλά θα γίνουν πολύ πιο ακριβά τα ice..

Ήδη στις μεγάλες κατηγορίες, τα ev είναι τουλάχιστον 10 χιλιάρικα φτηνότερα από τα αντίστοιχου εξοπλισμού και δυνατοτήτων ICE.
Πιο όμορφο μου φαίνεται το Υ.
Μπα, εμένα μου φαίνεται πολύ πιο όμορφο το id3 από το Υ...
Δεν ξαναγυρίζω πίσω σε θερμικό ποτέ.
Αυτό το λένε όλοι.

Όλοι όμως. 😎
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.730
Reaction score
138.806
Πάμε BMW κι ένα παράδειγμα από ix3.

Tο ακριβό επίπεδο εξοπλισμού (70κ) έχει: headup display, sport καθισμα, αυτόνομο παρκάρισμα και καταγραφή τελευταίων 50 μέτρων, 360 κάμερα, matrix leds, harman cardon, διπλα κρύσταλα για ηχομόνωση, γυάλινη οροφή, adaptive suspension, αντλία θερμότητας, drive assistant professional( σαν autopilot), flex charger φορητό (σουκο ή legrand μέχρι 11Κw) με 350 ευρώ. Τέλος είναι connected με congergie services δωρεαν.

Το αντίστοιχο ice, το Χ3 30d με 286 ίππους και ίδιο εξοπλισμό με το impresive των 70.000 ευρώ, έχει 86. 977.

17 χιλιαρικα φτηνότερο βγαίνει το ev, για ίδιο εξοπλισμό, και έχει και επιδότηση.

Γενικά στα υψηλότερης τιμής αυτοκίνητα, τα ev είναι πλέον φτηνότερα.

Απλώς δεν παίζουν σε πολύ χαμηλές κατηγορίες τιμής τα ev.
 

Zizik

Safety Last
Super Moderator
Μηνύματα
43.001
Reaction score
76.812
και έχει και επιδότηση
Δεν νομίζω, 50000€ δεν είναι η ανώτατη επιδοτούμενη προ φόρων;

Η έλλειψη τέλους ταξινόμησης των ηλεκτρικών ορίζει την διαφορά τιμής στα ακριβότερα οχήματα.
Απ' όσο έχω ψάξει, η Ελλάδα είναι μάλλον η φθηνότερη χώρα στην Ευρώπη στα ηλεκτρικά που με ενδιαφέρουν.
 





Staff online

  • loggeo
    Projectors
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.152
Μηνύματα
2.963.400
Members
38.290
Νεότερο μέλος
Zagla
Top