- Μηνύματα
- 17.275
- Reaction score
- 24.747
α και μην ξεχάσω, πάρε ποδήλατο να σωθείς!
δεν ειναι τόσο εύκολη η απάντηση, της μορφής: το ηλεκτρικό ειναι η λύση! Αν ηταν έτσι, δεν θα συνέχιζαν (αυξητικά) οι πωλήσεις των θερμικών κινητήρων.και ο κινητήρας γιατί έχει διακυμάνσεις σε απόδοση στο εύρος λειτουργίας του.
είναι μεσαιωνική κατάσταση οι ΜΕΚ μπροστά στους ηλεκτροκινητήρες. έχουν γελοίους βαθμούς αποδόσεως σε πραγματικές συνθήκες.
Δεν έχει νόημα η συζήτηση, ΜΕΚ διαλέγει κάποιος για τους λόγους που διαλέγει βυνίλιο , εκτός από τις μικρές κατηγορίες που δεν υπάρχει ηλεκτρική λύση αυτή τη στιγμή.
Ναι μεν, αλλά.Το πρόβλημα στην ανάβαση, δεν είναι ο θερμικός κινητήρας, αλλά το χειροκίνητο κιβώτιο
Ναι μεν, αλλά.
Το αυτόματο κιβώτιο λύνει κάποια από τα προβλήματα, δημιουργεί όμως άλλα.
Εγώ κάθε φορά που οδηγώ το αυτόματο σε δρόμο με στροφές και ειδικά με διακυμάνσεις στην κλίση (π.χ. ανάβαση, όχι flat) βλαστημάω για τον μειωμένο έλεγχο που μου παρέχει το αυτόματο κιβώτιο. Πάνω από τις μισές αλλαγές που κάνει δεν θα τις έκανα εγώ στο ίδιο χρονικό σημείο, ή θα έκανα άλλες που δεν κάνει. Και μιλάω για BMW που θεωρείται και από τα καλά, όχι κάνα Yaris.
Δυστυχώς το αυτόματο κιβώτιο δεν έχει φτάσει ακόμα να κοιτάει τον δρόμο μπροστά, να βλέπει τι ακολουθεί (επερχόμενη αλλαγή κλίσης, στροφή κλπ.) και να κάνει τις αντίστοιχες αλλαγές. Είναι reactive, όχι proactive.
Τα παραπάνω φυσικά αφορούν τα κιβώτια που φορούν τα "καθημερινά" αυτοκίνητα. Σε ένα WRC ή ένα supercar είμαι σίγουρος πως είναι διαφορετικά τα πράγματα, αν και φαντάζομαι πως και εκεί για απλή καθημερινή χρήση έχεις άλλα προβλήματα.
Γι'αυτό λέμε. Ηλεκτρικό.-
Αν έχεις επαρκή ροπή, (>30 πχ), και αυτόματο κιβώτιο, δεν νομίζω να αντιμετωπίσεις πρόβλημα σε καμία ανάβασηΝαι μεν, αλλά.
Το αυτόματο κιβώτιο λύνει κάποια από τα προβλήματα, δημιουργεί όμως άλλα.
Εγώ κάθε φορά που οδηγώ το αυτόματο σε δρόμο με στροφές και ειδικά με διακυμάνσεις στην κλίση (π.χ. ανάβαση, όχι flat) βλαστημάω για τον μειωμένο έλεγχο που μου παρέχει το αυτόματο κιβώτιο. Πάνω από τις μισές αλλαγές που κάνει δεν θα τις έκανα εγώ στο ίδιο χρονικό σημείο, ή θα έκανα άλλες που δεν κάνει. Και μιλάω για BMW που θεωρείται και από τα καλά, όχι κάνα Yaris.
Δυστυχώς το αυτόματο κιβώτιο δεν έχει φτάσει ακόμα να κοιτάει τον δρόμο μπροστά, να βλέπει τι ακολουθεί (επερχόμενη αλλαγή κλίσης, στροφή κλπ.) και να κάνει τις αντίστοιχες αλλαγές. Είναι reactive, όχι proactive.
Τα παραπάνω φυσικά αφορούν τα κιβώτια που φορούν τα "καθημερινά" αυτοκίνητα. Σε ένα WRC ή ένα supercar είμαι σίγουρος πως είναι διαφορετικά τα πράγματα, αν και φαντάζομαι πως και εκεί για απλή καθημερινή χρήση έχεις άλλα προβλήματα.
Γι'αυτό λέμε. Ηλεκτρικό.-
Εξαρτάται πώς ορίζεις το "πρόβλημα". Εγώ δεν μίλησα για πρόβλημα, μίλησα για έλεγχο, δηλαδή να ελέγχω εγώ τον ρυθμό και τον τρόπο της οδήγησης και να μην "τσακώνομαι" με το κιβώτιο κάθε 200-300 μέτρα.Αν έχεις επαρκή ροπή, (>30 πχ), και αυτόματο κιβώτιο, δεν νομίζω να αντιμετωπίσεις πρόβλημα σε καμία ανάβαση
Τη στιγμή που μιλάμε, μπορεί χαλαρά να ξεπερνάει τα 28 χιλιάρικα το γιαρις και ταυτόχρονα:Δεν δίνω 40.000 για να χαρεί η Γκρέτα
Όταν με 20 - 25 θα μπορείς να έχεις ένα 5θυρο κανονικό οικογενειακό τότε οκ
Καλά, δε μετράει, αλλά πάνε να κάνεις ένα τεστ ντραιβ κι έλα μετά να μας πεις τι σχέση έχει με οποιοδήποτε vw αυτό το αυτοκίνητο.δεν μετράει αυτό , είναι vw
Τη στιγμή που μιλάμε, μπορεί χαλαρά να ξεπερνάει τα 28 χιλιάρικα το γιαρις και ταυτόχρονα:
View attachment 228888
Λινκ.
Υπάρχουν λύσεις για οικογενειακό 5-θυρο ΙΧ σε κόστος κάτω των 30 χιλιάδων.
Pure Performance 110 kW / 150 PS | |
---|---|
Λιανική τιμή μοντέλου προ φόρων | 27.419,00 € 27.419,00 € |
Προαιρετικός εξοπλισμός | Χωρίς χρέωση Χωρίς χρέωση |
Σύνολο λιανικής τιμής προ φόρων | 27.419,00 € 27.419,00 € |
ΦΠΑ 24% | 6.581,00 € 6.581,00 € |
Ειδικό Τέλος Ταξινόμησης | Χωρίς χρέωση Χωρίς χρέωση |
Τελική τιμή με ΦΠΑ και ΕΤΤ | 34.000,00 € 34.000,00 € |
Τελική τιμή με ΦΠΑ και ΕΤΤ | 34.000,00 € 2 |
Έχει επιδότηση αγαπητέ, ισχύει η τιμή που σου είπα. 28 χιλιάρικα βγαίνει.34 χιλιάρικα
To Puma ST ξεκινάει απο 36000 και φτάνει τις 41000 με τα απαραίτητα εξτραδάκια.Επειδή μου φαίνεται οτι ορισμένοι δεν έχουν κοιτάξει τον τελευταίο καιρό τιμοκατάλογο αυτοκινήτων.
Το Puma έχει έκδοση που κοστίζει 28K. Ξαναγράφω, το Puma έχει έκδοση που προσεγγίζει τα 30k!
Αλλά ναι τα EV ειναΙ ακριβά![]()
Πιο όμορφο μου φαίνεται το Υ. Προσοχή, όχι όμορφο. "πιο" όμορφο, συγκριτικά με το id3.Για ποιό λέμε τώρα; Για το ID.3; Ε δεν είναι και τόσο άσχημο το καημένο. Έτσι όπως τα λες φαντάζεται κανείς ότι μιλάς για κάνα Model Y.
Και το άλογο ποιό είναι;
Ποιο;πήγα στην δεύτερη επιλογή μου (EV)
Δε θα γίνουν (πολύ πιο) φτηνά τα ev, αλλά θα γίνουν πολύ πιο ακριβά τα ice..To Puma ST ξεκινάει απο 36000 και φτάνει τις 41000 με τα απαραίτητα εξτραδάκια.![]()
Μπα, εμένα μου φαίνεται πολύ πιο όμορφο το id3 από το Υ...Πιο όμορφο μου φαίνεται το Υ.
Αυτό το λένε όλοι.Δεν ξαναγυρίζω πίσω σε θερμικό ποτέ.
Δεν νομίζω, 50000€ δεν είναι η ανώτατη επιδοτούμενη προ φόρων;και έχει και επιδότηση
Είναι μέσα. Δες εδώ.Δεν νομίζω, 50000€ δεν είναι η ανώτατη επιδοτούμενη προ φόρων;
Δεν υπολογίζονται τα έξτρα στην προ φόρων;