JOHN MARKOU
Münchhausen
- Μηνύματα
- 29.183
- Reaction score
- 28.554
Ζηλεύεις μωρή κουφάλα , ζηλεύεις. 

Κατά κοινή ομολογία το Plaid είναι ανισόρροπο, δεν έχει φρένα για τη μάζα και τη δύναμή του.Τα φρένα άπτονται της οδηγικής ασφάλειας.Ως εκ τούτου θα έπρεπε να μην τα φτύνουν σε 2 γύρους στην πίστα.
Δλδ σε μία κατάβαση Πάρνηθας ή Δομοκού ή Παρνασού που δεν είναι πίστα , τι θα γίνει? Πηγαίνοντας γρήγορα έτσι?
Και άλλα αυτοκίνητα δεν είναι πίστας αλλά έχουν φρένα .
Σε καμια καταβαση εαν προσπαθεις απο στροφη σε στροφη να εχεις τη μεγιστη ταχυτητα,κανενα μα κανενα εργοστασιακο φρενο δεν θα αντεξει πανω απο 5χλμ.Τα φρένα άπτονται της οδηγικής ασφάλειας.Ως εκ τούτου θα έπρεπε να μην τα φτύνουν σε 2 γύρους στην πίστα.
Δλδ σε μία κατάβαση Πάρνηθας ή Δομοκού ή Παρνασού που δεν είναι πίστα , τι θα γίνει? Πηγαίνοντας γρήγορα έτσι?
Και άλλα αυτοκίνητα δεν είναι πίστας αλλά έχουν φρένα .
Να αγοράσεις ένα μιάτα (λεφτά έχεις, plaid πήρες) και να πας σε μια πίστα να το χαρείς να στρίβει.Αμα τα έχεις διαθέσιμα σε τρώει η πατούσα σου.
Έχεις δοκιμάσει να κάνεις προσπέραση σε νταλίκα στην Εθνική? Έχεις ακούσει για την ''ενεργητική ασφάλεια?'' Τέλος έχεις καταλάβει το μέγεθος της ματαιοδοξίας των ανθρώπων (περιλαμβανομένων των χαιφιντελιστών, που αγοράζουν καλώδια 2000-3000€ το μέτρο?) έ! είναι ακριβώς το ίδιο!!!Παιδιά ας σοβαρευτούμε.
Σε κανένα 5μετρο αυτοκίνητο 2162 κιλών , δεν βάζουμε 1000 ίππους , δεν τους χρειάζεται.
Δεν υπάρχει λόγος μία μεγάλη μπερλίνα να κάνει 0-100 σε 2,2 .
Καμία BENTLEY , ROLS ROYCE , MERCEDES , κλπ δεν το κάνουν.
Οχι ότι ανήκει στην ίδια κατηγορία βέβαια το plaid.
Σε κατάβαση δομοκού , φίλος με μαούνα mercedes 500 , δίπορτη δεν ζορίζεται ποτέ.
Το κάνει κα΄θε μέρα. Λόγω δουλειάς. Συνήθως πάει σβέλτα.
Τεσπά , όσον αφορά στον τρόπο οδήγησης των ηλεκτρικών , δεν θα διαφωνήσω , ότι χρησιμοποιούν το regenerative braking , και έτσι πρέπει , αλλά ρε γμτ από την άλλη τα 1000 άλογα είναι 1000 άλογα πως να το κάνουμε δλδ.
Αμα τα έχεις διαθέσιμα σε τρώει η πατούσα σου.
Ηλία δεν χρειάζονται 1000 άλογα για να κάνεις προσπέραση σε νταλίκα στην εθνική , σε διαβεβαιώ.Έχεις δοκιμάσει να κάνεις προσπέραση σε νταλίκα στην Εθνική? Έχεις ακούσει για την ''ενεργητική ασφάλεια?'' Τέλος έχεις καταλάβει το μέγεθος της ματαιοδοξίας των ανθρώπων (περιλαμβανομένων των χαιφιντελιστών, που αγοράζουν καλώδια 2000-3000€ το μέτρο?) έ! είναι ακριβώς το ίδιο!!!
Σίγουρα δεν είναι πλέον μονόδρομος, όπως ήταν παλιότερα, δεν θα την ξέγραφα όμως κιόλας τόσο εύκολα.Από όσα διαβάζω και καταλαβαίνω, τώρα που οι «αληθινες» και έμπειρες εταιρίες αυτοκινήτων άρχισαν να βγάζουν πολλά καλά ηλεκτρικα μοντέλα, χάνει το νόημα η σκέψη αγοράς Tesla.
Ελαχιστα πλεονεκτήματα, περισσότερα μειονεκτήματα
Έχω κατέβει όσο πιο γρήγορα μπορούσα όλο τον Χολωμόντα με το Ε46 και ναι, ζεστάθηκαν τα φρένα, αλλά δεν με άφησαν. Εάν η μαούνα μου στο Νύρμπουργκρινγκ μπορεί να την γλυτώσει έτσι:Τα φρένα άπτονται της οδηγικής ασφάλειας.Ως εκ τούτου θα έπρεπε να μην τα φτύνουν σε 2 γύρους στην πίστα.
Δλδ σε μία κατάβαση Πάρνηθας ή Δομοκού ή Παρνασού που δεν είναι πίστα , τι θα γίνει? Πηγαίνοντας γρήγορα έτσι?
Και άλλα αυτοκίνητα δεν είναι πίστας αλλά έχουν φρένα .