Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.575
Reaction score
140.363
the vehicle managed to clock up some 442 miles (680 km), or an impressive 77 miles (almost 124 km) more than the EPA estimates.
Γουι λοβ μερτσεντες...
 
Last edited:


symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.729
Reaction score
8.408
Μ'αρέσει που ρωτάει και μετά απαντάει μόνος του την ερώτηση.

#stillateslafan

Αυτή είναι η απάντηση. Γιατί να βάλει καλύτερα φρένα όταν μετά από ένα τέτοιο ατύχημα (που υπό συνθήκες θα μπορούσε άνετα να είναι θανατηφόρο) δηλώνεις ακόμα fan; Καμία άλλη αυτοκινητοβιομηχανία δεν έχει και δεν θα είχε το "slack" που απολαμβάνει η Tesla, σε πάρα πολλά θέματα.

Από εκεί και πέρα, για να λέμε και το δίκαιο, ένα αυτοκίνητο που δεν είναι φτιαγμένο για πίστα δεν μπορείς να ξέρεις πώς θα συμπεριφερθεί αν το βάλεις στην πίστα. Ναι, μπορείς να υποθέσεις πως τα φρένα δεν θα σταματήσουν να λειτουργούν μετά από 12 χιλιόμετρα, αλλά μάλλον κάποια στιγμή θα σταματήσουν και δεν μπορείς να ξέρεις πότε.
 


Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
29.684
Reaction score
87.167
Από όσα διαβάζω και καταλαβαίνω, τώρα που οι «αληθινες» και έμπειρες εταιρίες αυτοκινήτων άρχισαν να βγάζουν πολλά καλά ηλεκτρικα μοντέλα, χάνει το νόημα η σκέψη αγοράς Tesla.
Ελαχιστα πλεονεκτήματα, περισσότερα μειονεκτήματα
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
29.183
Reaction score
28.554
Τα φρένα άπτονται της οδηγικής ασφάλειας.Ως εκ τούτου θα έπρεπε να μην τα φτύνουν σε 2 γύρους στην πίστα.
Δλδ σε μία κατάβαση Πάρνηθας ή Δομοκού ή Παρνασού που δεν είναι πίστα , τι θα γίνει? Πηγαίνοντας γρήγορα έτσι?
Και άλλα αυτοκίνητα δεν είναι πίστας αλλά έχουν φρένα .
 

minas

Πισιά
Μηνύματα
4.118
Reaction score
4.046
Τα φρένα άπτονται της οδηγικής ασφάλειας.Ως εκ τούτου θα έπρεπε να μην τα φτύνουν σε 2 γύρους στην πίστα.
Δλδ σε μία κατάβαση Πάρνηθας ή Δομοκού ή Παρνασού που δεν είναι πίστα , τι θα γίνει? Πηγαίνοντας γρήγορα έτσι?
Και άλλα αυτοκίνητα δεν είναι πίστας αλλά έχουν φρένα .
Κατά κοινή ομολογία το Plaid είναι ανισόρροπο, δεν έχει φρένα για τη μάζα και τη δύναμή του.
Όμως το να οδηγείς ηλεκτρικό και να πλακώνεσαι στα φρένα στην κατηφόρα δεν είναι αναμενόμενος τρόπος οδήγησης. Γι' αυτό υπάρχει η ανάκτηση ενέργειας.
 

Μηνύματα
958
Reaction score
2.429
Δεν ξερω τι νοημα υπαρχει να βαλεις ενα αυτοκινητο 2162 κιλων και 5 μετρων μηκους το οποιο σαφως και δεν ειναι φτιαγμενο για πιστα και να πολεμας να κανεις χρονους επειδη εχει ιπποδυναμη 1000+ιππων.
Ειναι λογικο να μεινεις απο φρενα.
Το πρωτο πραγμα που δοκιμαζεται σε πιστα ειναι η αντοχη των φρενων.
Τα φρένα άπτονται της οδηγικής ασφάλειας.Ως εκ τούτου θα έπρεπε να μην τα φτύνουν σε 2 γύρους στην πίστα.
Δλδ σε μία κατάβαση Πάρνηθας ή Δομοκού ή Παρνασού που δεν είναι πίστα , τι θα γίνει? Πηγαίνοντας γρήγορα έτσι?
Και άλλα αυτοκίνητα δεν είναι πίστας αλλά έχουν φρένα .
Σε καμια καταβαση εαν προσπαθεις απο στροφη σε στροφη να εχεις τη μεγιστη ταχυτητα,κανενα μα κανενα εργοστασιακο φρενο δεν θα αντεξει πανω απο 5χλμ.
Ο τυπος εκανε 14 χλμ εαν καταλαβα καλα,και πολυ κρατησε........
 
Last edited:


JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
29.183
Reaction score
28.554
Παιδιά ας σοβαρευτούμε.
Σε κανένα 5μετρο αυτοκίνητο 2162 κιλών , δεν βάζουμε 1000 ίππους , δεν τους χρειάζεται.
Δεν υπάρχει λόγος μία μεγάλη μπερλίνα να κάνει 0-100 σε 2,2 .
Καμία BENTLEY , ROLS ROYCE , MERCEDES , κλπ δεν το κάνουν.
Οχι ότι ανήκει στην ίδια κατηγορία βέβαια το plaid.
Σε κατάβαση δομοκού , φίλος με μαούνα mercedes 500 , δίπορτη δεν ζορίζεται ποτέ.
Το κάνει κα΄θε μέρα. Λόγω δουλειάς. Συνήθως πάει σβέλτα.
Τεσπά , όσον αφορά στον τρόπο οδήγησης των ηλεκτρικών , δεν θα διαφωνήσω , ότι χρησιμοποιούν το regenerative braking , και έτσι πρέπει , αλλά ρε γμτ από την άλλη τα 1000 άλογα είναι 1000 άλογα πως να το κάνουμε δλδ.
Αμα τα έχεις διαθέσιμα σε τρώει η πατούσα σου.
 

Μηνύματα
63
Reaction score
108
Αμα τα έχεις διαθέσιμα σε τρώει η πατούσα σου.
Να αγοράσεις ένα μιάτα (λεφτά έχεις, plaid πήρες) και να πας σε μια πίστα να το χαρείς να στρίβει.
Έχεις πιο πολλά λεφτά; Πάρε μια πορσε πίστας για απανωτούς οργασμούς. Δεν έχεις λεφτά; Αγοράζεις VR και παίζεις iracing.

Λύσεις υπάρχουν.
Στους δρόμους τηρούμε τα όρια για να μην σκοτώσουμε άλλους και βάζουμε κρεμούλα στο πόδι για να μην μας τρώει.

Γιατί έχουν 1000 άλογα τέτοια αυτοκίνητα; Έλα ντε;
Ίσως για να κερδίζεις τους πλούσιους φίλους σου σε παιχνίδι υπερατου.
Κι εγώ δεν βρίσκω λόγο.
 

MAD

Σιαρτάκιας
Μηνύματα
5.258
Reaction score
1.167
Παιδιά ας σοβαρευτούμε.
Σε κανένα 5μετρο αυτοκίνητο 2162 κιλών , δεν βάζουμε 1000 ίππους , δεν τους χρειάζεται.
Δεν υπάρχει λόγος μία μεγάλη μπερλίνα να κάνει 0-100 σε 2,2 .
Καμία BENTLEY , ROLS ROYCE , MERCEDES , κλπ δεν το κάνουν.
Οχι ότι ανήκει στην ίδια κατηγορία βέβαια το plaid.
Σε κατάβαση δομοκού , φίλος με μαούνα mercedes 500 , δίπορτη δεν ζορίζεται ποτέ.
Το κάνει κα΄θε μέρα. Λόγω δουλειάς. Συνήθως πάει σβέλτα.
Τεσπά , όσον αφορά στον τρόπο οδήγησης των ηλεκτρικών , δεν θα διαφωνήσω , ότι χρησιμοποιούν το regenerative braking , και έτσι πρέπει , αλλά ρε γμτ από την άλλη τα 1000 άλογα είναι 1000 άλογα πως να το κάνουμε δλδ.
Αμα τα έχεις διαθέσιμα σε τρώει η πατούσα σου.
Έχεις δοκιμάσει να κάνεις προσπέραση σε νταλίκα στην Εθνική? Έχεις ακούσει για την ''ενεργητική ασφάλεια?'' Τέλος έχεις καταλάβει το μέγεθος της ματαιοδοξίας των ανθρώπων (περιλαμβανομένων των χαιφιντελιστών, που αγοράζουν καλώδια 2000-3000€ το μέτρο?) έ! είναι ακριβώς το ίδιο!!!
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
29.183
Reaction score
28.554
Έχεις δοκιμάσει να κάνεις προσπέραση σε νταλίκα στην Εθνική? Έχεις ακούσει για την ''ενεργητική ασφάλεια?'' Τέλος έχεις καταλάβει το μέγεθος της ματαιοδοξίας των ανθρώπων (περιλαμβανομένων των χαιφιντελιστών, που αγοράζουν καλώδια 2000-3000€ το μέτρο?) έ! είναι ακριβώς το ίδιο!!!
Ηλία δεν χρειάζονται 1000 άλογα για να κάνεις προσπέραση σε νταλίκα στην εθνική , σε διαβεβαιώ.
Και 500 αρκούν.
 
  • Like
Reactions: MAD

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.729
Reaction score
8.408
Από όσα διαβάζω και καταλαβαίνω, τώρα που οι «αληθινες» και έμπειρες εταιρίες αυτοκινήτων άρχισαν να βγάζουν πολλά καλά ηλεκτρικα μοντέλα, χάνει το νόημα η σκέψη αγοράς Tesla.
Ελαχιστα πλεονεκτήματα, περισσότερα μειονεκτήματα
Σίγουρα δεν είναι πλέον μονόδρομος, όπως ήταν παλιότερα, δεν θα την ξέγραφα όμως κιόλας τόσο εύκολα.

Αυτό που κάνουν καλά τα Tesla είναι να προσφέρουν ένα πλήρες, "χορταστικό" πακέτο σε αρκετά ανταγωνιστική τιμή.
Δεν θα βρεις εύκολα άλλο αυτοκίνητο με 0-100 σε 4,4s και τελική 233 στα 50 χιλιάρικα (με την επιδότηση), όπως το Model 3 long range.

Ναι, άλλα αυτοκίνητα θα είναι πιο άνετα, πιο πολυτελή, πιο όμορφα, πιο... πιο... Και ναι, κάποια από τα specs είναι μόνο για να χορταίνει το μάτι στα χαρτιά (τα φρένα τα είδαμε πιο πάνω, την πλήρη ισχύ του δεν μπορεί να τη δώσει παρά για λίγα δευτερόλεπτα, την πραγματική αυτονομία vs την EPA επίσης την έχουμε δει, κλπ κλπ κλπ.). Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι το σύνολο δεν θα σε αφήσει ευχαριστημένο για τα λεφτά που έδωσες.

Εγώ πάντως, αν δεν ήταν το αισθητικό θέμα, σίγουρα θα είχα αγοράσει Tesla. Έδωσα περισσότερα λεφτά για να αγοράσω το δικό μου μεταχειρισμένο, απ'ότι θα είχα δώσει να αγοράσω το Long Range καινούργιο. Ε, ας είχε και κάποιες αστοχίες, θα τις συγχωρούσα.

Για μένα τα Tesla χοντρικά είναι κάτι σαν τα Oneplus (ή παρόμοιου Κινέζου κατασκευαστή) κινητά. Σε "παραδοσιακούς" κατασκευαστές θα βρεις κάποια κινητά με καλύτερες κάμερες, κάποια με καλύτερα υλικά κατασκευής, κάποια πιο γρήγορα, τα specs που δίνει η Oneplus καμιά φορά δεν θα είναι και πολύ αληθινά, θα "κλέβει" λίγο στα benchmarks κλπ. Όμως στο τέλος της μέρας θα πάρεις ένα κινητό που θα είναι overall πολύ ικανοποιητικό και θα το πάρεις και σε μια πολύ καλή τιμή.
 

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.940
Reaction score
10.962
Συμφωνώ με την σύγκριση Tesla - Oneplus.
Τα προβλήματα ξεκινάνε από την στιγμή που ο κάτοχος του Oneplus νομίζει ότι έχει δέκα φορές καλύτερο μαραφέτι από i phone.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.575
Reaction score
140.363
Παιδιά, όλη η μλκια είναι των ανθρώπων που το έβαλαν σε πίστα.

Τα φρένα του είναι άριστα για δημόσιους δρόμους οπουδήποτε στον πλανήτη.

Για πίστα η Τεσλα δεν έχει βγάλει ακόμα το "track pack" για το πλαντ.

Αυτό είναι πακέτο βελτιώσεων για πίστα. Συμπεριλαμβανει και σοφτγουερ, και αναρτήσεις, και φρένα, και αεροτομές, και ειδικά ελαστικά και άλλες ζάντες.

Προς ώρας, υπόσχεται 0-100 κάτω από 2" και το κάνει το ρημάδι.
Δεν υπόσχεται ότι είναι έτοιμο για πίστα, μάλιστα δεν έχει την κατάλληλη επιλογή στο σοφτγουερ (track mode) όπως έχουν άλλα Τεσλα.

Στα 130 χιλιάρικα, αυτό το ρημάδι προσφέρει 0-100 που δε το πιάνουν αυτοκίνητα πολλαπλάσιας αξίας. Τέλος.

Προς ώρας, το πλαντ σου χαρίζει ένα ανεπανάληπτο 0-140 σε οποιοδήποτε αυτοκινητόδρομο. Να σου φύγει η ψυχή.
 

TGD

Μηνύματα
9.271
Reaction score
9.278
Τα φρένα άπτονται της οδηγικής ασφάλειας.Ως εκ τούτου θα έπρεπε να μην τα φτύνουν σε 2 γύρους στην πίστα.
Δλδ σε μία κατάβαση Πάρνηθας ή Δομοκού ή Παρνασού που δεν είναι πίστα , τι θα γίνει? Πηγαίνοντας γρήγορα έτσι?
Και άλλα αυτοκίνητα δεν είναι πίστας αλλά έχουν φρένα .
Έχω κατέβει όσο πιο γρήγορα μπορούσα όλο τον Χολωμόντα με το Ε46 και ναι, ζεστάθηκαν τα φρένα, αλλά δεν με άφησαν. Εάν η μαούνα μου στο Νύρμπουργκρινγκ μπορεί να την γλυτώσει έτσι:

δεν καταλαβαίνω γιατί το Plaid δικαιολογείται να καταλήξει στις μπαριέρες επειδή δεν έχει "track mode". Δηλαδή όλοι αυτοί οι ραλίστες του ΣΚ στις πίστες έχουν ειδικό mode;

ΥΓ Τα έλεγε η Πόρσε από την αρχή: τα δικά μας ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν συνέχεια την απόδοση που υποσχόμαστε, όχι μόνο μέχρι να ζεσταθούνε! Για ποιον να ήταν η μπηχτή;
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.575
Reaction score
140.363
Γιατί η μαουνα σου δεν έχει 1000 άλογα.

Και με σαξο με 68 άλογα μπαίνεις στην πίστα και σιγά σιγά ψοφάνε τα φρένα αλλά δε πας για βρούβες γιατί έχεις 60 ψόφια άλογα.
 

wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
14.933
Reaction score
21.900
Τείνω να συμφωνήσω. Είναι λίγο εκτός λογικής να παίρνεις ένα αυτοκίνητο το οποίο δεν έχει φτιαχτεί για να τρέχει σε πίστα, να του "πετάς τα μάτια έξω" στην πίστα και μετά να σου φταίνε τα φρένα. Δεν είναι εκτός λογικής, είναι μαλακία και δεν φταίει η εταιρία κατασκευής, το ξερό σου το κεφάλι φταίει.
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • spylab
    Shalom

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.509
Μηνύματα
2.980.125
Members
38.332
Νεότερο μέλος
Chris59
Top