- Μηνύματα
- 3.488
- Reaction score
- 11.546
Και λοιπόν ;;;;;Οδήγησα και το ID4![]()
Παρακάλια θες ;
Βγάλε μας την ψυχή !
Τι RT60 έχει ;

Και λοιπόν ;;;;;Οδήγησα και το ID4![]()
Η σωστή ερώτηση είναι εαν ματσάρει με την υπάρχουσα καλωδίωση του σπιτιού!Και λοιπόν ;;;;;
Παρακάλια θες ;
Βγάλε μας την ψυχή !
Τι RT60 έχει ;
![]()
Μόλις ξανανοίξει το “κινούμαι ηλεκτρικα” θα παραγγείλω ένα απο τα ID3-ID4 για την σύζυγο . Ελπίζω μεσα στον Ιανουάριο.Το παρήγγειλες;![]()
Money?To ID4 λοιπόν είναι εξαιρετικό αυτοκίνητο. Πολύ πάνω απο το ID3
Έμεινα πάρα πολύ ευχαριστημένος απο το τεστ ντράιβ, θεωρώ πως ανταγωνίζεται πολύ ακριβότερα αυτοκίνητα.
Θα πρέπει να σκεφτώ αν θέλω άμεση παράδοση-φτηνότερο ή ενα εξάμηνο αναμονή για τα έξτρα που εχω επιλέξει.
Οδηγώ Mercedes CLS350, και ειλικρινά πιστεύω πως το ID4 είναι ισάξιο στην οδηγική απόλαυση, αν όχι και καλύτερο, κι ας μην περνάει τα 160km/h
Μετα τα σημερινά τείνω περισσότερο προς στο ID4.
To ID4 41000 στα πολύ βασικά, 50+ αυτό που σκέφτομαι.Money?
Καλησπέρα dimi... Καλή χρονιά να έχουμε
Λοιπόν , κοιτά να μάθεις στη σύζυγο να οδηγάει τη μαούνα γιατί σε βλεπω να παίρνεις εσυ το iD4To ID4 λοιπόν είναι εξαιρετικό αυτοκίνητο. Πολύ πάνω απο το ID3
Έμεινα πάρα πολύ ευχαριστημένος απο το τεστ ντράιβ, θεωρώ πως ανταγωνίζεται πολύ ακριβότερα αυτοκίνητα.
Οδηγώ Mercedes CLS350, και ειλικρινά πιστεύω πως το ID4 είναι ισάξιο στην οδηγική απόλαυση, αν όχι και καλύτερο, κι ας μην περνάει τα 160km/h.
Μόλις ξανανοίξει το “κινούμαι ηλεκτρικα” θα παραγγείλω ένα απο τα ID3-ID4 για την σύζυγο . Ελπίζω μεσα στον Ιανουάριο.
Μετα τα σημερινά τείνω περισσότερο προς στο ID4.
Υπάρχουν καμία εικοσαριά διαθεσιμα στην Ελλάδα και απο τα δυο μοντέλα, αλλά είναι βασικές εκδόσεις.
Θα πρέπει να σκεφτώ αν θέλω άμεση παράδοση-φτηνότερο ή ενα εξάμηνο αναμονή για τα έξτρα που εχω επιλέξει.
Γιατρέ ιεροσυλία πριν 15-16 χρόνια που βγήκε το Mercedes όταν περνούσε από μπροστά γυρνούσαν όλα τα κεφάλια για να το δούμε (Καρχαρίας)To ID4 λοιπόν είναι εξαιρετικό αυτοκίνητο. Πολύ πάνω απο το ID3
Έμεινα πάρα πολύ ευχαριστημένος απο το τεστ ντράιβ, θεωρώ πως ανταγωνίζεται πολύ ακριβότερα αυτοκίνητα.
Οδηγώ Mercedes CLS350, και ειλικρινά πιστεύω πως το ID4 είναι ισάξιο στην οδηγική απόλαυση, αν όχι και καλύτερο, κι ας μην περνάει τα 160km/h.
Μόλις ξανανοίξει το “κινούμαι ηλεκτρικα” θα παραγγείλω ένα απο τα ID3-ID4 για την σύζυγο . Ελπίζω μεσα στον Ιανουάριο.
Μετα τα σημερινά τείνω περισσότερο προς στο ID4.
Υπάρχουν καμία εικοσαριά διαθεσιμα στην Ελλάδα και απο τα δυο μοντέλα, αλλά είναι βασικές εκδόσεις.
Θα πρέπει να σκεφτώ αν θέλω άμεση παράδοση-φτηνότερο ή ενα εξάμηνο αναμονή για τα έξτρα που εχω επιλέξει.
Γιατί πρόσφατα που ρώτησα εδώ στην αντιπροσωπία μου είπανε 40.000 για το iD3 58KWh (χωρίς την έκπτωση). Το αντίστοιχο iD4 (γιατί καμμιά σχέση δεν έχουν τα δύο αυτοκίνητα!);To ID4 41000 στα πολύ βασικά, 5
Το οδήγησε άνετα, το προτιμάει από το ID3.Λοιπόν , κοιτά να μάθεις στη σύζυγο να οδηγάει τη μαούνα γιατί σε βλεπω να παίρνεις εσυ το iD4![]()
Συμφωνώ, το Mercedes είναι πολύ πιο όμορφο, αλλά δεν αναφερόμουν στην εμφάνιση, αλλά στην οδηγική απόλαυση.Γιατρέ ιεροσυλία πριν 15-16 χρόνια που βγήκε το Mercedes όταν περνούσε από μπροστά γυρνούσαν όλα τα κεφάλια για να το δούμε (Καρχαρίας)
Το VW 2021 είναι ένα τυπικό αυτοκίνητο τετραγωνικό
(Προσωπική γνώμη και γούστο για να μην παρεξηγηθώ)
Μια που το έκανες τεστ drive έχω μια απορία στις στροφές μπαίνει το ίδιο καλά Όπως το Μερσέντες
Υπάρχουν κάποια λίγα ID4 στα 41000, με την μικρότερη μπαταρία, χωρίς έξτρα.Γιατί πρόσφατα που ρώτησα εδώ στην αντιπροσωπία μου είπανε 40.000 για το iD3 58KWh (χωρίς την έκπτωση). Το αντίστοιχο iD4 (γιατί καμμιά σχέση δεν έχουν τα δύο αυτοκίνητα!);
Το μέγεθος συνηθίζεται (για το iD4 λέω)Το οδήγησε άνετα, το προτιμάει από το ID3.
Συμφωνώ, το Mercedes είναι πολύ πιο όμορφο, αλλά δεν αναφερόμουν στην εμφάνιση, αλλά στην οδηγική απόλαυση.
Προφανώς αν θέλουμε να πηγαίνουμε με 200 και να κάνουμε τρέλες στις στροφές το Mercedes υπερτερεί. Αν όμως μιλάμε για γρήγορη-ξεκούραστη-πολιτισμένη οδήγηση το ID4 είναι εξαιρετικό.
Η ερώτηση που έκανα στον εαυτό μου και στην σύζυγο ήταν:
Αν είναι να οδηγήσεις μέχρι Αθήνα προτιμάς:
ID3 vs ID4? Απάντηση και των δύο: ID4 ξεκάθαρα
ID3 vs Mercedes? Απάντηση και των δύο: Mercedes
ID4 vs Mercedes? Μάλλον ID4.
To ID4 βέβαια είναι λίγο μεγαλούτσικο για μέσα στην πόλη, οπότε έχουμε μια επιφύλαξη εκεί.
Υπάρχουν κάποια λίγα ID4 στα 41000, με την μικρότερη μπαταρία, χωρίς έξτρα.
Το id4, αν το δέχεται σα μέγεθος να το οδηγεί και μέσα στην πόλη η γυναίκα σου, θα πρέπει να είναι η μοναδική επιλογή, να βγάλεις εντελώς από την εξίσωση το id3.To ID4 βέβαια είναι λίγο μεγαλούτσικο για μέσα στην πόλη, οπότε έχουμε μια επιφύλαξη εκεί.
Ύπαγε οπίσω μου ΣατανάΤο id4, αν το δέχεται σα μέγεθος να το οδηγεί και μέσα στην πόλη η γυναίκα σου, θα πρέπει να είναι η μοναδική επιλογή, να βγάλεις εντελώς από την εξίσωση το id3.
Εγώ υποτίθεται πως πήρα το id3 για όσο το δυνατόν πιο "μικρό", ώστε να μπορεί να το πάρει σε δεύτερο χρόνο η γυναίκα μου (η οποία θέλει αποκλειστικά μικρά αυτοκίνητα) όταν θα πάρω ένα Model Y (ή κάποιο άλλο, θα δούμε), αυτό ήταν το πλάνο.
Στην δικιά μου, και το id3 μεγάλο της φαίνεται..
Ωστόσο, δε συμβιβάστηκα με τίποτα μικρότερο του id3, το θεωρώ τρελή ευκαιρία στα λεφτά του.
Και μια χαρά θα το οδηγεί η γυναίκα μου σε κάποια φάση. Ήδη το οδηγεί..
Οπότε, εφόσον σου λέει πως το γουστάρει το id4, στη θέση σου δε θα σκεφτόμουν τίποτε άλλο. Καρφωτά id4 77kwh και.. Καλοταξιδο!
ΥΓ. Το id4 είναι κουκλί, με την πανοραμική οροφή είναι θεϊκό, είναι επιβλητικό αυτοκίνητο, εντυπωσιακό από κοντά, και εξαιρετικά άνετο στην οδήγηση, στον αφρό. Εγκρίνω 10000% να το χτυπήσεις, μάλιστα με όσα περισσότερα πρόσθετα γίνεται, θα το χαρείς όσο δε φαντάζεσαι.
ΥΓ. 2. Επιμένω στα πρόσθετα, πάρε το πλουσιότερο πακέτο που θα υπάρχει, max ή οποιοδήποτε φουλ φορτωμένο. Αυτά αξίζουν. Αυτά θα χαίρεσαι στα χρόνια που έρχονται. Μη κάνεις οικονομία 5 χιλιάρικα, δεν αξίζει τον κόπο. Δώσε κάτι παραπάνω, κι ας πιστεύεις ότι είναι άχρηστα μπλιμπλίκια. Σε διαβεβαιώ, πως δεν είναι. Όλα είναι χρήσιμα, από το head up display και το heat pump, μέχρι την πανοραμική ηλιοροφη και τα ματριξ λεντ φωτα και τα μασαζοκαθίσματα. Όλα. Αυτά αξίζουν όσο και το υπόλοιπο αυτοκίνητο, πολλαπλασιαζουν τη χρηστικότητά του και την ευχαρίστηση που προσφέρει.![]()
Ok, απολύτως σεβαστά τα οικονομικά όρια.Θέτω αυστηρά όριο μπάτζετ τα 43Κ.