Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)


Μηνύματα
306
Reaction score
440
Ρε παιδες σταματηστε πια με το εισοδημα των Ελληνων.

Εδω ειναι ενα φορουμ που μερικοι εχουν δωσει 40κ για ρακ και καλωδια. Δε θα χουν λεφτα να παρουν αμαξι??

Και τελος παντων ακυρες και ατοπες συγκρισεις οπως παντα.

Εν τω μεταξυ τι σκατα εχετε παθει ολοι με τα ηλεκτρικα. Αν ηταν η ζηλια ψωρα....εδω απο την αρχη του μνημονιου και της κρισης οι αγορες στα αμαξια στην Ελλαδα ειχαν ανοδικη πορεια. Ειδικα με την ελευση των capital controls εγινε μπαμ και βγηκανε λεφτα απο στρωματα και σεντουκια και ο κοσμος πηρε αυτοκινητα! Και δε μιλαω για 15κ αυτοκινητα. Δειτε τα στατιστικα πωλησεων τοτε. Αμαν πια. Βαρεθηκα να διαβαζω μαλακιες για τα εισοδηματα....

Και γω εχω φιλους και γνωστους με 500 και 600 ευρω μηνιαιο εισοδημα. Δεν εχουν αμαξια ακριβα αλλα και πανακριβα κινητα εχουν και ταξιδακια εξωτερικο πανε καθε τρεις και λιγο και ολα καλα. Η καρδαρα των συνταξεων των παππουδογονεων καλα κρατει. Να δω οταν πεθανουν τι θα κανουν οι "νεοι" χαμηλομισθοι...
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.984
Reaction score
127.641
Ένας φίλος μου, παρήγγειλε το νέο Porsche taycan gts.

Κατά τη γνώμη μου, είναι το απολύτως καλύτερο ηλεκτρικό αυτοκίνητο που υπάρχει στο γνωστό σύμπαν.

Αν κανείς ενδιαφέρεται, η προκαταβολή για την παραγγελία είναι 17 χιλιάρικα.
 


Ndis

Titika
Μηνύματα
1.890
Reaction score
4.697
Συμπαθάτε τους πιτσιρικάδες που δεν έχουν ζήσει τις αυθεντικες μέρες ΠΑΣΟΚ...

Οι οποίοι πχ νομίζουν οτι ειναι ανέκδοτο οταν τους λέω οτι υπήρχαν ανθρωποι που είχαν αγοράσει δύο ή και περισσότερες φορές το ίδιο αυτοκίνητο (για μονή/ζυγή πινακίδα ή-και διαφορετικό χρώμα).

Επίσης ξαναγράφω γιατί ορισμένοι έχουν να αγοράσουν αυτοκίνητο 20 χρόνια. Το puma σε μια νορμαρ εκδοση πλησιάζει τις 30Κ
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.984
Reaction score
127.641
Το puma σε μια νορμαρ εκδοση πλησιάζει τις 30Κ
Ομοίως το γιαρις. Στα 28,5 χιλιάρικα..

Το γιαρις ρε, το νέο τενεκεδάκι της τογιοτα, που τρίζει και η τελευταία βίδα.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.667
Reaction score
80.810
Οποίος δεν έχει οδηγήσει καλό ηλεκτρικό, παρακαλείται να μην κάνει συγκρίσεις με τα αντίστοιχης τιμής ice.
Μου προκαλεί γέλιο μέχρι δακρύων και με κοιτάει περίεργα η γυναίκα μου.

Ευχαριστώ για την συνεργασία.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.984
Reaction score
127.641
Οποίος δεν έχει οδηγήσει καλό ηλεκτρικό, παρακαλείται να μην κάνει συγκρίσεις με τα αντίστοιχης τιμής ice.
Μου προκαλεί γέλιο μέχρι δακρύων και με κοιτάει περίεργα η γυναίκα μου.

Ευχαριστώ για την συνεργασία.
Τυπικά, αυτό κάνουν όλοι τους, κοιτώντας απλώς την τιμή των ev.

Δεν μπορούν να διανοηθουν πόσο λάθος είναι αυτή η μονοφθαλμη προσέγγιση..

Πρόκειται για απίστευτα καλύτερα αυτοκίνητα, που ακόμα και ερωτευμένους με την εξάτμιση τους κάνουν να ξεχάσουν τους παλιούς τους έρωτες.

Ο χαβαλες είναι πως μετά το τεστ ντραιβ, απλώς έχεις πάρει μια ιδέα, εύκολα γυρνάς στο παλιό σου θερμικό, το γνώριμο, αυτό που έχεις συνηθίσει.

Μετα απο 2.000 χλμ αρχίζει να γίνεται δύσκολη η επιστροφή στο παλιό θερμικό.

Στα 10.000+ χλμ με ev, πρέπει να είναι ζήτημα ζωής ή θανάτου για να μπεις σε θερμικό, ειδάλλως δε μπαίνεις ούτε να σε τραβάνε απ'τα μαλλιά..

Δεν υπάρχει επιστροφή.
 
Last edited:


gid

Μηνύματα
7.631
Reaction score
8.845
Στα 10.000+ χλμ με ev, πρέπει να είναι ζήτημα ζωής ή θανάτου για να μπεις σε θερμικό, ειδάλλως δε μπαίνεις ούτε να σε τραβάνε απ'τα μαλλιά..
Όπως πάντα διαλλακτικός και μετρημένος στις εκφράσεις σου... :hi:
 

gonis

Luger
Μηνύματα
4.269
Reaction score
11.631
Δηλαδή ψάχνεις δευτεροτριτο αυτοκινητο για να κα@λαντιζεις και στα 40Κ€ έχεις να επιλέξεις πχ μεταξύ Cayman μεταχειρισμενο και ηλεκτρικό καινούργιο. Τι επιλέγεις;
Εγώ cayman δαγκωτό;)
Μη πάμε σε κόστος συντήρησης,μετακίνησης,αυτονομία κλπ γιατί θα μπλεξουμε
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.153
Reaction score
7.125
Δηλαδή ψάχνεις δευτεροτριτο αυτοκινητο για να κα@λαντιζεις και στα 40Κ€ έχεις να επιλέξεις πχ μεταξύ Cayman μεταχειρισμενο και ηλεκτρικό καινούργιο. Τι επιλέγεις;
Παντελώς άκυρη η σύγκριση μεταξύ μεταχειρισμένου και καινούργιου. Κι εγώ μεταχειρισμένο το πήρα το ηλεκτρικό, σχεδόν στα μισά λεφτά που έχει καινούργιο. Τι συμπέρασμα πρέπει να βγει από αυτό και με τι πρέπει να το συγκρίνω;

(και ναι, μεταξύ του δικού μου μεταχειρισμένου και μεταχειρισμένης Cayman, θα επέλεγα ξανά το δικό μου ΔΑΓΚΩΤΟ)

Στα 10.000+ χλμ με ev, πρέπει να είναι ζήτημα ζωής ή θανάτου για να μπεις σε θερμικό, ειδάλλως δε μπαίνεις ούτε να σε τραβάνε απ'τα μαλλιά..
Χαχα, κάπως έτσι τσακωνόμαστε κι εμείς με τη γυναίκα όταν κάποιος πρέπει να πάρει το δεύτερο. Και το δεύτερο είναι BMW, όχι Hyundai i10.
 

MAD

Σιαρτάκιας
Μηνύματα
5.252
Reaction score
1.162
<<Στα 10.000+ χλμ με ev, πρέπει να είναι ζήτημα ζωής ή θανάτου για να μπεις σε θερμικό, ειδάλλως δε μπαίνεις ούτε να σε τραβάνε απ'τα μαλλιά.. >>

Πάντως εμένα ΔΕΝ χρειάζεται να με τραβήξετε απο τα μαλλιά για να μπώ σε μια ''θερμική'' Φερράρι! Αλλά για ακόμα καλύτερα, δεν θα χρειαζόταν, και για ΠΟΛΥ παλιό, ας πούμε ένα LANCIA DELTA INTEGRALE ''Θερμικό'' Παναγία μου!!!!!!!

 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.984
Reaction score
127.641
Χαχα, κάπως έτσι τσακωνόμαστε κι εμείς με τη γυναίκα όταν κάποιος πρέπει να πάρει το δεύτερο. Και το δεύτερο είναι BMW, όχι Hyundai i10.
Αυτή είναι η πικρή αλήθεια και η καθημερινή πραγματικότητα σε πολλούς φίλους ηλεκτροκινητους, που έχουν ένα δεύτερο θερμικό. Κι ας είναι κορυφαίο το θερμικό, όλοι τα ίδια λένε.

Τελευταίο παράδειγμα του φίλου που παρήγγειλε την ταικαν gts, που έχει του πατέρα του μια σούπερ ντουπερ μερτσεντες, κάμπριο, δέρματα ολοβερ, ακριβό μοντέλο μη φανταστείτε κάνα δεύτεροτρίτο, μιλάμε για όνειρο αυτοκίνητο, και έχουν κι ένα ηλεκτρικό (δεν έχει σημασία ποιο, αλλά είναι το μοντελ 3LR). Σκοτώνονται μεταξύ τους για να μη πάρουν τη βάρκα (έτσι λένε το μερτσεντες).

Αυτός είχε ένα Model S, που το έδωσε για να μεταβεί σε ταικαν. Οδηγικά, τα σχόλια μεταξύ Τεσλα και ταικαν (έκανε κατ επαναλιψιν τεστ ντραιβ) είναι εξόχως υποτιμητικά για το Τεσλα, τραγικό χάσμα τα χωρίζει. Βεβαίως το model S είναι τρομερό Οδηγικά σε σχέση με πολλά κορυφαία θερμικά, αλλά αυτό είναι αλλουνού παπά ευαγγέλιο, η πόρσε είναι σε άλλο λεβελ εντελώς. 😎

Πήρε προχθές τη βάρκα και σταμάτησε σε βενζινάδικο να βάλει υγροποιημένους δεινοσαύρους (μπενζινα), είχε 5 χρόνια να σταματήσει σε βενζινάδικο, μας έλεγε ότι ένιωσε αναγούλα, ντροπή και διασυρμό ταυτόχρονα. 😂😜😄🤣😅



ΥΓ. Έχω μπει στις ομάδες των ηλεκτροκινητων και κάνουμε πολύ παρέα και χαβαλέ, και από τέτοιες ιστορίες είμαστε φουλ, μιλάμε για πολύ γέλιο όμως, ατελείωτο.. 😂🤣
 
Last edited:

spylab

Shalom
Moderator
Μηνύματα
12.810
Reaction score
31.473
Στην Αγγλια τo base model 3 με καινουργιες μπαταριες που υποστηριζουν φορτιση στο 100% με αντοχη για διπλασιο κυκλο φορτισεων ! Αυτονομια παραπλησια με το LR των δυο χρονων πριν.

 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.984
Reaction score
127.641
Το 2023 ετοιμάζεται να σκάσει η βόμβα από Τεσλα, με το model 2, με αυτονομία από 400χλμ και άνω (πιθανώς να φτάσει τα 700χλμ), και με καινούριες μπαταρίες (χωρίς πρόβλημα 100% φόρτισης).

Γιατί βόμβα; λόγω τιμής. Η βασική έκδοση (με 400χλμ αυτονομίας) θα είναι κάτω από 25 χιλιαρικα. 😍


Υπομονή, ένα 2022 είναι, θα περάσει. 😜
 

Μηνύματα
63
Reaction score
108
Αν υπάρξουν τέτοιες ραγδαίες εξελίξεις τα σημερινά ηλεκτρικά θα μείνουν στα αζήτητα σε 6χρόνια και οι μπαταρίες τους (ΑΝ χρειαστούν πλήρη αλλαγή) θα κοστίζουν ακριβά (και λόγω planed obsolescence).

Να θυμάστε οτι οι προβλέψεις λένε μείωση κόστους ανά kwh, όχι ανά li-ion cell. Σε τυχόν ραγδαία εξέλιξη στην τεχνολογία μπαταριών, τα modules του ID4 πάλι ακριβά θα είναι σε 6-7 χρόνια γιατί κανείς δεν θα τα παράγει σε ποσότητες.

Εγώ δεν θα αγόραζα ηλεκτρικό πάντως σήμερα αν δεν έκανα πάρα πολλά χλμ με χώρο στάθμευσης. Leasing 100 φορές ναι. Αγορά, όχι.
 

Μηνύματα
1.087
Reaction score
1.633
αν υπάρξουν τέτοιες ραγδαίες εξελίξεις,
και αν αγοράζεις σήμερα,
καλύτερα να πάρεις ηλεκτρικό (έστω και αν έχεις μπαταρίες προηγούμενης γενιάς)
παρά ICE (που δε θα αξίζει τίποτα πλέον)


όσον αφορά συγκρίσεις μεταξύ αυτοκινήτων κοιτάμε όλο το πακέτο,

και εμένα μου αρέσει ο ήχος και θα γούσταρα τρελλά βόλτες με ένα ραλλύ όπως αυτό που αναφέρθηκε παραπάνω,
αλλά δεν θα ήθελα ούτε να το συντηρώ ούτε να κινούμαι με αυτό ούτε στην κίνηση της πόλης ούτε καν για 100 χλμ στον αυτοκινητόδρομο,

και εγώ θα γούσταρα μτχ taycan turbo, αν πλήρωνε άλλος σέρβις, φόρους και ασφάλεια,
αν και πάλι μέσα στην πόλη θα προτιμούσα την ησυχία και την πλήρη απουσία κραδασμών του ηλεκτρικού
 

spylab

Shalom
Moderator
Μηνύματα
12.810
Reaction score
31.473
Οταν υπαρχουν πολλα tesla με 200000 μιλια και η tesla αναφερει ωφελιμη ζωη 300000 μιλια και 1500 κυκλους φορτισης ,δεν μπορω να καταλαβω γιατι γινεται συνεχως αναφορα για αλλαγη μπαταριων.
 



Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
172.106
Μηνύματα
2.888.803
Members
37.990
Νεότερο μέλος
vproadie
Top