Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.958
Reaction score
127.561
Ένας φίλος από Πολύγυρο με νισαν λιφ 1ης γενιάς έχει συμπληρώσει 180.000χλμ και σκέφτεται να αλλάξει αυτοκίνητο γιατί βλέπει τα καινούρια, αλλά δε του πάει καρδιά γιατί το δικό του είναι σα καινούριο, δεν έχει βγάλει τίποτα.

Αλλαγή μπαταρίας; ούτε καν του περνάει τέτοια σκέψη.

Να το πουλήσει; το σκέφτεται, αλλά μάλλον θα το κρατήσει για δεύτερο, για τη γυναίκα, για κάνα παιδί.

Και δω συζητάμε δήθεν τι θα κάνουμε με τις παλιές μπαταρίες όταν συμπληρώσουν 300.000χλμ;

Για αυτοκίνητα του 2021 και 2022?
Χαχαχαχαχαχαχα


ΥΓ. Τεσλα 5-ετιας, πουλιούνται με πολύ μικρές απώλειες τιμής. Ασχέτως χιλιομέτρων. Ο άλλος γύρισε όλη την Ευρώπη με το μοντελ S, έγραψε δεξερεωγω πόσα χλμ, το έβαλε μισή τιμή από το καινούριο για πώληση, κι έφυγε σε 7ωρες..
Εντωμεταξύ ήταν εταιρικό, πολύ μεγάλη επιδότηση, επιστροφή φπα, τέλος πάντων, του κόστισε 3-4 χιλιάρικα συνολικά το αυτοκίνητο. Όταν λέμε τζάμπα, αυτά λέμε..
 
Last edited:

gonis

Luger
Μηνύματα
4.268
Reaction score
11.627
Παντελώς άκυρη η σύγκριση μεταξύ μεταχειρισμένου και καινούργιου. Κι εγώ μεταχειρισμένο το πήρα το ηλεκτρικό, σχεδόν στα μισά λεφτά που έχει καινούργιο. Τι συμπέρασμα πρέπει να βγει από αυτό και με τι πρέπει να το συγκρίνω;

(και ναι, μεταξύ του δικού μου μεταχειρισμένου και μεταχειρισμένης Cayman, θα επέλεγα ξανά το δικό μου ΔΑΓΚΩΤΟ)
Παντελώς άκυρη η απάντηση σου σε ένα,οχι και τόσο,υποθετικό ερώτημα.
Εσυ πήρες ένα αυτοκινητο για κύρια χρήση,αν εχω καταλάβει σωστά, και ικανοποίησες το θελω σου και εγώ ομιλώ για ένα αυτοκινητο που θα σε προκαλέσει να το οδηγήσεις ένα απογευματακι μιας καθημερινής πχ στη διαδρομή για Σουνιο,το λεγόμενο κα@λαντισμα🤣
Οφ τοπικ,είμαι αλλεργικος στα SUV,ανεξαρτήτου μάρκας και κινητηρα,γιατί θεωρώ ότι δεν κάνουν σχεδόν τιποτα καλά;)
 

D

Deleted member 35

Guest

OK ακραίες συνθήκες και το κυριότερο χρήμα για την εξέλιξη αλλά όπως γράφτηκε και πιο πάνω "κουβέντα να γίνεται"
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.151
Reaction score
7.117
Σε τυχόν ραγδαία εξέλιξη στην τεχνολογία μπαταριών, τα modules του ID4 πάλι ακριβά θα είναι σε 6-7 χρόνια γιατί κανείς δεν θα τα παράγει σε ποσότητες.
Αν υπάρχει η ζήτηση, θα υπάρχει και η προσφορά. Ακόμα και αν ο κατασκευαστής δεν τις παράγει σε ποσότητα ή τις πουλάει ακριβά, θα υπάρχουν aftermarket επιλογές.

Σιγά την τεχνολογία που έχουν τα battery packs. Αγοράζεις τα cells από κάποιον κατασκευαστή και φτιάχνεις τα δικά σου battery packs για ό,τι αυτοκίνητο θες. Δεν έχει καμία μα καμία σχέση με την πολυπλοκότητα που έχει ένας κινητήρας εσωτερικής καύσης με τα εκατοντάδες ( χιλιάδες; ) περίπλοκα μηχανικά μέρη που πρέπει να είναι τέλεια κατασκευασμένα εντός πολύ συγκεκριμένων προδιαγραφών σε επίπεδο χιλιοστού του χιλιοστού.

Όπως λοιπόν σήμερα βρίσκεις μπαταρία για το παλιό κινητό σου από ένα σωρό εταιρείες, έτσι θα είναι και με τα αυτοκίνητα. Δεν λέω ότι θα είναι "τζάμπα", αλλά ούτε και ασύμφορο. Αρκεί να μην έχεις κάποιο πολύ σπάνιο μοντέλο (σαν το δικό μου :() για το οποίο δεν υπάρχει ζήτηση.

Κι αυτό βέβαια, ξαναλέμε ΑΑΑΑΑΝ είσαι γκαντέμης και σου τύχει να χρειαστεί να αλλάξεις μπαταρία.

Παντελώς άκυρη η απάντηση σου σε ένα,οχι και τόσο,υποθετικό ερώτημα.
Εσυ πήρες ένα αυτοκινητο για κύρια χρήση,αν εχω καταλάβει σωστά, και ικανοποίησες το θελω σου και εγώ ομιλώ για ένα αυτοκινητο που θα σε προκαλέσει να το οδηγήσεις ένα απογευματακι μιας καθημερινής πχ στη διαδρομή για Σουνιο,το λεγόμενο κα@λαντισμα🤣
Οφ τοπικ,είμαι αλλεργικος στα SUV,ανεξαρτήτου μάρκας και κινητηρα,γιατί θεωρώ ότι δεν κάνουν σχεδόν τιποτα καλά;)
Ξέρεις πόσο συχνά ψάχνω αφορμή να πάω κάπου απλά και μόνο για να οδηγήσω το αυτοκίνητο; Ειδικά τώρα με τον κορωνοϊό, την τηλεργασία κλπ. που δεν βγαίνω τόσο συχνά όσο πριν. Συνέχεια.

Και, αν και (υποθέτω) τα κρατήματα της Porsche μάλλον θα είναι καλύτερα, για τη συνολική εμπειρία (έστω και μόνο σε επίπεδο κα@λαντίσματος, όχι μεταφοράς from A to B) δεν θα έβαζα το χέρι μου στη φωτιά.

Διάβασε αυτό που έγραψε ο @Dimifoot χθες και μετά διάβασέ το ξανά και ξανά, μέχρι να εμπεδώσεις πόσο κοσμογονικό είναι για το automotive industry:

Οδηγώ Mercedes CLS350, και ειλικρινά πιστεύω πως το ID4 είναι ισάξιο στην οδηγική απόλαυση, αν όχι και καλύτερο :o
Επαυξάνω: :o :o :o :o :o

Και αν αυτή τη "σφαλιάρα" την έφαγε με το ID4, ε, σκέψου με μια i-Pace.

Επειδή συχνάζω σε forums του εξωτερικού για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, διαβάζω πολλές γνώμες και κριτικές από ανθρώπους που είχαν ή έχουν στην κατοχή τους ό,τι μπορείς να φανταστείς. Από Porsche, Ferrari, Maserati, Corvette, Nissan GT-R και ό,τι άλλο μπορείς να φανταστείς (η λίστα δεν είναι από το μυαλό μου, όντως έχουν αναφερθεί όλα αυτά). Ε, οι περισσότεροι από τους παραπάνω οδηγούς συμφωνούν σε ένα πράγμα: Η i-Pace είναι συνολικά το καλύτερο αυτοκίνητο που είχαν ποτέ! Απίστευτο; Όσο και το quote του dimi που έβαλα παραπάνω.

Αν λοιπόν η απόφαση ήταν μεταξύ της i-Pace μου και μιας Cayman του 2010, ή αντίστοιχα μιας Cayman αντίστοιχης ηλικίας με τα διπλάσια (και βάλε) λεφτά, η επιλογή είναι ξεκάθαρη: i-Pace ΔΑΓΚΩΤΟ.

Υ.Γ. Δεν είναι SUV.
 

D

Deleted member 35

Guest
Και κάτι που το έχω δει τις τελευταίες μέρες. Έχω κάνει μια "χαλαρή" σύγκριση με τις εφαρμογές plugshare και fuel.gr στα διαθέσιμα στοιχεία. Στους κεντρικούς οδικούς άξονες υπάρχει μια χαρά διαθεσιμότητα σε φορτιστές. Μάλιστα στις πολύ κύριες οδούς υπάρχουν και 50ρηδες. Από την άλλη τα βενζινάδικα δεν είναι και τόσα πολλά σε κάποια σημεία ώστε να δικαιολογείται εντελώς η τρέλα. Πχ κάποια στιγμή θέλω να κάνω το τραγικά εξωφρενικό δρομολόγιο για Καρπενήσι μέσω Αράχωβας, Δομνίστας και Κρίκελλου. Μετά την Άμφισσα έχει ένα βενζινάδικο στα 40 χλμ στην Πεντάπολη και ύστερα Καρπενήσι. Η διαδρομή είναι κυριολεκτικά "άστα να πάνε στο διάβολο". Το ίδιο συμβαίνει και σε μια δεύτερη διαδρομή από Άρτα προς Γιάννενα μέσω Αγράφων. Εκεί έχει ΜΟΝΟ 2 βενζινάδικα.

Πιο εύκολο είναι να τραβήξεις μπαλαντέζα στην ταβέρνα του χωριού και να κάτσεις μερικές ώρες ώστε να φορτίσει το αυτοκίνητο παρά να ψάχνεσαι με την κατανάλωση. Και το γράφω γιατί δεν ξεχνάω το άγχος που είχα περάσει λίγα χρόνια πριν όταν αποφάσισα να κάνω μια τέτοια παράκαμψη βασιζόμενος στα χιλιόμετρα και όχι στην ποιότητα του δρόμου. Έβλεπα τα χλμ να πέφτουν με τον ίδιο ρυθμό που ανέβαζε το οδόμετρο.
 

gonis

Luger
Μηνύματα
4.268
Reaction score
11.627
Αν υπάρχει η ζήτηση, θα υπάρχει και η προσφορά. Ακόμα και αν ο κατασκευαστής δεν τις παράγει σε ποσότητα ή τις πουλάει ακριβά, θα υπάρχουν aftermarket επιλογές.

Σιγά την τεχνολογία που έχουν τα battery packs. Αγοράζεις τα cells από κάποιον κατασκευαστή και φτιάχνεις τα δικά σου battery packs για ό,τι αυτοκίνητο θες. Δεν έχει καμία μα καμία σχέση με την πολυπλοκότητα που έχει ένας κινητήρας εσωτερικής καύσης με τα εκατοντάδες ( χιλιάδες; ) περίπλοκα μηχανικά μέρη που πρέπει να είναι τέλεια κατασκευασμένα εντός πολύ συγκεκριμένων προδιαγραφών σε επίπεδο χιλιοστού του χιλιοστού.

Όπως λοιπόν σήμερα βρίσκεις μπαταρία για το παλιό κινητό σου από ένα σωρό εταιρείες, έτσι θα είναι και με τα αυτοκίνητα. Δεν λέω ότι θα είναι "τζάμπα", αλλά ούτε και ασύμφορο. Αρκεί να μην έχεις κάποιο πολύ σπάνιο μοντέλο (σαν το δικό μου :() για το οποίο δεν υπάρχει ζήτηση.

Κι αυτό βέβαια, ξαναλέμε ΑΑΑΑΑΝ είσαι γκαντέμης και σου τύχει να χρειαστεί να αλλάξεις μπαταρία.



Ξέρεις πόσο συχνά ψάχνω αφορμή να πάω κάπου απλά και μόνο για να οδηγήσω το αυτοκίνητο; Ειδικά τώρα με τον κορωνοϊό, την τηλεργασία κλπ. που δεν βγαίνω τόσο συχνά όσο πριν. Συνέχεια.

Και, αν και (υποθέτω) τα κρατήματα της Porsche μάλλον θα είναι καλύτερα, για τη συνολική εμπειρία (έστω και μόνο σε επίπεδο κα@λαντίσματος, όχι μεταφοράς from A to B) δεν θα έβαζα το χέρι μου στη φωτιά.

Διάβασε αυτό που έγραψε ο @Dimifoot χθες και μετά διάβασέ το ξανά και ξανά, μέχρι να εμπεδώσεις πόσο κοσμογονικό είναι για το automotive industry:



Επαυξάνω: :o :o :o :o :o

Και αν αυτή τη "σφαλιάρα" την έφαγε με το ID4, ε, σκέψου με μια i-Pace.

Επειδή συχνάζω σε forums του εξωτερικού για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, διαβάζω πολλές γνώμες και κριτικές από ανθρώπους που είχαν ή έχουν στην κατοχή τους ό,τι μπορείς να φανταστείς. Από Porsche, Ferrari, Maserati, Corvette, Nissan GT-R και ό,τι άλλο μπορείς να φανταστείς (η λίστα δεν είναι από το μυαλό μου, όντως έχουν αναφερθεί όλα αυτά). Ε, οι περισσότεροι από τους παραπάνω οδηγούς συμφωνούν σε ένα πράγμα: Η i-Pace είναι συνολικά το καλύτερο αυτοκίνητο που είχαν ποτέ! Απίστευτο; Όσο και το quote του dimi που έβαλα παραπάνω.

Αν λοιπόν η απόφαση ήταν μεταξύ της i-Pace μου και μιας Cayman του 2010, ή αντίστοιχα μιας Cayman αντίστοιχης ηλικίας με τα διπλάσια (και βάλε) λεφτά, η επιλογή είναι ξεκάθαρη: i-Pace ΔΑΓΚΩΤΟ.

Υ.Γ. Δεν είναι SUV.
Διακρίνω θρησκευτικο φανατισμό!
Δεν εχω καμία πρόθεση να αμφισβητήσω την επιλογή σου(δεν με αφορά) αλλά αν όλοι αυτοι οι πρώην ιδιοκτήτες Ferrari,Maserati….θεωρούν το i-pace ανώτερο ,μάλλον θα πρόκειται για άσχετους με λεφτά.
Προτεινω συγκριτικο i-pace με Rimac να μας πουν οι συμφορουμιτες σου εντυπώσεις 🤣
Υ.Γ.Για SUV το πουλάει ο Τζωρτζης
 
Last edited:

Μηνύματα
306
Reaction score
440
Πολυ ομορφο το ipace παντως.

Για την ιστορια η ιδια η jaguar σαν suv το πλασαρει. Οχι οτι λεει κατι αυτο το σχολιο. Απλα το αναφερω.

Πολυ ομορφο να ξαναπω :)
 

D

Deleted member 35

Guest
Διακρίνω θρησκευτικο φανατισμό!
Δεν εχω καμία πρόθεση να αμφισβητήσω την επιλογή σου(δεν με αφορά) αλλά αν όλοι αυτοι οι πρώην ιδιοκτήτες Ferrari,Maserati….θεωρούν το i-race ανώτερο μάλλον θα πρόκειται για άσχετους με λεφτά.
Προτεινω συγκριτικο i-race με Rimac να μας πουν οι συμφορουμιτες σου εντυπώσεις 🤣
Υ.Γ.Για SUV το πουλάει ο Τζωρτζης
Εντάξει μωρέ. Τι είναι μερικά dB παραπάνω στο ταξίδι; Και οι σκληρές αναρτήσεις; Άσε που σφίγγει και το κωλαράκι με αποτέλεσμα να αρέσει στις γυναίκες. Ενώ το iPace; Αθόρυβο και μαλακό. Θα ακούς όλη την γκρίνια της συμβίας και με τις μαλακές αναρτήσεις θα νομίζεις ότι είσαι σε κενά αέρος.

Αν ασχοληθείς έστω και ελάχιστα με αυτή την κατηγορία αυτοκινήτων θα διαπιστώσεις ότι είναι ελάχιστα αυτά με πολλά χλμ. Τα περισσότερα είναι weekend cars για το εφέ. Δεν έχει να κάνει με το κόστος αλλά με την άνεση και την πρακτικότητα. Όσο τέλεια και να είναι μια F8 Tributo δεν κάνει για τα απλά καθημερινά. Σκέψου μόνο και μόνο πως δεν έχει χώρο να βάλεις ένα σακάκι ή ένα χαρτοφύλακα με το laptop σου. Γιατί μη μου πεις ότι θα πας σε επαγγελματικό ραντεβού με διπλωμένο σακάκι στο μπροστινό χώρο. Δεν είναι τυχαίο ότι όλοι έχουν σαν πρώτο αμάξι κάποιο νορμάλ αυτοκίνητο. Είτε με τα δικά μας μέτρα νορμάλ είτε κάτι σε Sclass ή 7series.
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.151
Reaction score
7.117
Δεν εχω καμία πρόθεση να αμφισβητήσω την επιλογή σου(δεν με αφορά) αλλά αν όλοι αυτοι οι πρώην ιδιοκτήτες Ferrari,Maserati….θεωρούν το i-pace ανώτερο ,μάλλον θα πρόκειται για άσχετους με λεφτά.
Προτεινω συγκριτικο i-pace με Rimac να μας πουν οι συμφορουμιτες σου εντυπώσεις 🤣
Υ.Γ.Για SUV το πουλάει ο Τζωρτζης
Ναι βέβαια, όπως το λες. Αυτοί που τα είχαν/έχουν όλα αυτά τα αυτοκίνητα είναι σίγουρα άσχετοι.
Ο πιο κατάλληλος να κρίνει είναι αυτός που δεν έχει μπει ούτε για test drive.

Και φυσικά ο καημός μου δεν είναι να σου αιτιολογήσω τη δική μου επιλογή συγκεκριμένα. Εσύ έκανες μια αντιπαραβολή μεταξύ συμβατικών και ηλεκτρικών και απλώς σου λέω με παραδείγματα τι δείχνει η εμπειρία όσων τα έχουν ή τα έχουν οδηγήσει. Είτε είναι δική μου, είτε του dimi, είτε άλλων οδηγών/ιδιοκτητών. Αλλά βλέπω πως δεν έχει νόημα.

Υ.Γ. Crossover είναι, αλλά μην το κάνουμε θέμα. Ας το πούμε και SUV. Αν μοιάζει έτσι, δεν με νοιάζει πώς θα το πεις:

1641334040562.png
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.958
Reaction score
127.561
Άμα πάντως μπείτε στην πανέμορφη τζαγκιουαρ του Σίμος, σουβ ξεσουβ, φορτηγό τριαξονικό, πείτε το όπως θέλετε, βάλτε παμπερς και πάρτε χαρτομάντιλα.

Θα γκρεμιστουν πολλά πιστεύω σας, θα κλάψετε με μαύρο δάκρυ για αυτά που χάνετε και θα κάνετε και τσισάκια σας σε καμιά "γκαζιά", θερμικούληδές μου εσείς. 🤣😜
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.658
Reaction score
80.755
Το αυτοκίνητο που έχω εδώ και μερικά χρόνια έχει 272 bhp. Απείραχτο. Δεν τα λες και λίγα. Κάνει και βρουμ βρουμ, όσο θες. 6.4 sec τα 0-100Km. Και πάει Αθήνα πραγματικά πολύ γρήγορα, αν θες να μαζέψεις κλήσεις και πόντους, και να παίξεις την ζωή σου (και των άλλων) στα ζάρια.
Σε 2 ώρες και ένα τέταρτο φτάνεις αν πας με την τελική που δηλώνει η εταιρία, 255Km/h περιορισμένο με κόφτη. Την έχω πλησιάσει μια φορά, δεν το ξανακάνω. Όχι πως αισθάνθηκα κίνδυνο, το αυτοκίνητο ήταν κολλημένο στο δρόμο, έπαιρνε τις στροφές της Εγνατίας για Θράκη όμορφα. Αλλά έχω οικογένεια να ταΐσω.
Μπορεί και να βγαίνει ο κόφτης, δεν έψαξα ποτέ, και να πηγαίνει ακόμα πιο γρήγορα.

Να βγεις για το cavlaντισμα που λέει και ο @gonis για Σούνιο, να γουστάρεις.

Αυτό οδηγάω. Δεν είναι κουβάς. Οι συγκρίσεις γίνονται με αρκετά αξιοπρεπή ice.
Προτιμάω λοιπόν το ID4, και ας έχει τον κόφτη στα 160Km/h.
Κι ας μην κάνει βρουμ βρουμ.
 
Last edited:

Μηνύματα
27.766
Reaction score
26.098
Το αυτοκίνητο που έχω εδώ και μερικά χρόνια έχει 272 bhp. Απείραχτο. Δεν τα λες και λίγα. Κάνει και βρουμ βρουμ, όσο θες. 6.4 sec τα 0-100Km. Και πάει Αθήνα πραγματικά πολύ γρήγορα, αν θες να μαζέψεις κλήσεις και πόντους, και να παίξεις την ζωή σου (και των άλλων) στα ζάρια.
Σε 2 ώρες και ένα τέταρτο φτάνεις αν πας με την τελική που δηλώνει η εταιρία, 255Km/h περιορισμένο με κόφτη. Την έχω πλησιάσει μια φορά, δεν το ξανακάνω. Όχι πως αισθάνθηκα κίνδυνο, το αυτοκίνητο ήταν κολλημένο στο δρόμο, έπαιρνε τις στροφές της Εγνατίας για Θράκη όμορφα. Αλλά έχω οικογένεια να ταΐσω.
Μπορεί και να βγαίνει ο κόφτης, δεν έψαξα ποτέ, και να πηγαίνει ακόμα πιο γρήγορα.

Να βγεις για το cavlaντισμα που λέει και ο @gonis για Σούνιο, να γουστάρεις.

Αυτό οδηγάω. Δεν είναι κουβάς. Οι συγκρίσεις γίνονται με αρκετά αξιοπρεπή ice.
Προτιμάω λοιπόν το ID4, και ας έχει τον κόφτη στα 160Km/h.
Κι ας μην κάνει βρουμ βρουμ.
Ναι εντάξει , διαφορετικές πρωτεραιότητες.
 

spylab

Shalom
Moderator
Μηνύματα
12.798
Reaction score
31.447
Μιλαμε για διαφορετικα κα@λαντισματα .
Το ηλεκτρικο κα@λαντισμα ειναι σαν να ψηνεις στα μικροκυματα το ICE στα καρβουνα :) και το PEHV στο gas grill :biggrin:
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.958
Reaction score
127.561
Έκανα μια διαμόρφωση το προηγούμενο αυτοκίνητο που είχα, το A3, να πλησιάζει κάπως τον εξοπλισμό που έχει το id3 (αδύνατο).

Επιδόσεις; 0-100 σε 8,4" (7,3" το id3)

Ζάντες 17" (18" το id3)

Χωρίς θερμαινόμενο τιμόνι (έχει το id3).

Χωρίς keyless entry, χωρίς lane assist, χωρίς adaptive cruise control, χωρίς χίλια δυο πράγματα που έχει το id3.

Στο id3 η πανοραμική οροφή καλύπτεται με ύφασμα, με φωνητική εντολή. Τι λέμε τώρα..

Κλπ κλπ κλπ


Βγαίνει 41 χιλιάρικα το Α3 (39 το id3 μετά την επιδότηση)

Επειδή το είχα 4 χρόνια το Α3, σας λέω με απόλυτη βεβαιότητα, πως το Α3 είναι ένας χαλαζμένος κουβάς δίπλα στο id3.

Και έχει μικρότερους χώρους για όλους, και τους μπροστινούς και τους πίσω επιβάτες, και μικρότερο πορτ παγκαζ από το id3.

Και κάνει φασαρία, και είναι πιο αργό, και γέρνει στις στροφές, και χτυπάει περισσότερο η ανάρτηση σε ανωμαλίες του οδοστρώματος, και και κσι, δεν υπάρχει καμία σύγκριση σε τίποτα.

Δηλαδή, στα ίδια λεφτά, και ακριβότερο μάλιστα το Α3, μπροστά στο id3 είναι γτπκ επιλογή.

Εντελως όμως.
 

MAD

Σιαρτάκιας
Μηνύματα
5.252
Reaction score
1.162
Τώρα για να σοβαρευτούμε λίγο, η επιλογή αυτοκινήτου, νομίζω οτι είναι εντελώς υποκειμενικό θέμα, και πάει και παρέα, με το βαλάντιο του καθενός! Όπως είναι τα αντικείμενα που ''αντιπροσωπεύουν'' πολλούς άντρες, τα ρολόγια τους, το στυλό τους, ο αναπτήρας τους, κάπως έτσι βλέπω εγώ και το αυτοκίνητο του! Λάθος? μπορεί.......
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.151
Reaction score
7.117
Το αυτοκίνητο που έχω εδώ και μερικά χρόνια έχει 272 bhp. Απείραχτο. [...]
Προτιμάω λοιπόν το ID4
το Α3, μπροστά στο id3 είναι γτπκ επιλογή.
Όλοι οι άσχετοι με λεφτά σε αυτό το thread μαζευτήκατε;
Για κάντε μας τη χάρη...

Που έχετε και άποψη για τα Mercedes, Audi (και BMW, βάζω κι εμένα μέσα) που έχετε και οδηγάτε τόσα χρόνια;
Και τα συγκρίνετε με τα ηλεκτρικούλια που επίσης έχετε ή έχετε οδηγήσει;

Απαγορεύεται κύριοι. Άποψη επιτρέπεται να έχουν αποκλειστικά όσοι δεν έχουν εμπειρία με ηλεκτρικό καθώς και όσοι κατά πάσα πιθανότητα δεν διαθέτουν καν καλό συμβατικό.
 

MAD

Σιαρτάκιας
Μηνύματα
5.252
Reaction score
1.162
Ναι βέβαια, όπως το λες. Αυτοί που τα είχαν/έχουν όλα αυτά τα αυτοκίνητα είναι σίγουρα άσχετοι.
Ο πιο κατάλληλος να κρίνει είναι αυτός που δεν έχει μπει ούτε για test drive.

Και φυσικά ο καημός μου δεν είναι να σου αιτιολογήσω τη δική μου επιλογή συγκεκριμένα. Εσύ έκανες μια αντιπαραβολή μεταξύ συμβατικών και ηλεκτρικών και απλώς σου λέω με παραδείγματα τι δείχνει η εμπειρία όσων τα έχουν ή τα έχουν οδηγήσει. Είτε είναι δική μου, είτε του dimi, είτε άλλων οδηγών/ιδιοκτητών. Αλλά βλέπω πως δεν έχει νόημα.

Υ.Γ. Crossover είναι, αλλά μην το κάνουμε θέμα. Ας το πούμε και SUV. Αν μοιάζει έτσι, δεν με νοιάζει πώς θα το πεις:

View attachment 235498
Δηλαδή όσοι οδηγούν ηλεκτρικά, έχουν οδηγήσει Φερράρι? :laugh:
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.151
Reaction score
7.117
Δηλαδή όσοι οδηγούν ηλεκτρικά, έχουν οδηγήσει Φερράρι?
Δεν κατάλαβα πώς προκύπτει αυτή η σύγκριση. Προφανώς δεν είπε κανείς ότι όλα τα ηλεκτρικά είναι καλύτερα από όλα τα συμβατικά.

Από εκεί και πέρα όμως ναι, κάποιοι έχουν οδηγήσει και Ferrari. Ανέφερα παραπάνω μαρτυρίες από ανθρώπους που έχουν στην κατοχή τους τέτοια αυτοκίνητα. Εγώ δεν λέω καν "έχουν οδηγήσει". Κι εγώ έχω οδηγήσει Ferrari αλλά δεν θα τολμούσα να εκφέρω άποψη με τόσο μικρή εμπειρία.

Αυτοί όμως απορρίφθηκαν ως "άσχετοι με λεφτά". Γιατί; Γιατί η (πραγματική) τους εμπειρία δεν συμφωνεί με ένα φανταστικό αφήγημα. ΟΚ, σκασίλα μας. Εδώ κάποιοι είναι ακόμα κολλημένοι με το βινύλιο, εδώ θα τα χαλάσουμε;
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
172.093
Μηνύματα
2.888.173
Members
37.984
Νεότερο μέλος
fchristos
Top