- Μηνύματα
- 56.549
- Reaction score
- 140.327
Ένας φίλος από Πολύγυρο με νισαν λιφ 1ης γενιάς έχει συμπληρώσει 180.000χλμ και σκέφτεται να αλλάξει αυτοκίνητο γιατί βλέπει τα καινούρια, αλλά δε του πάει καρδιά γιατί το δικό του είναι σα καινούριο, δεν έχει βγάλει τίποτα.
Αλλαγή μπαταρίας; ούτε καν του περνάει τέτοια σκέψη.
Να το πουλήσει; το σκέφτεται, αλλά μάλλον θα το κρατήσει για δεύτερο, για τη γυναίκα, για κάνα παιδί.
Και δω συζητάμε δήθεν τι θα κάνουμε με τις παλιές μπαταρίες όταν συμπληρώσουν 300.000χλμ;
Για αυτοκίνητα του 2021 και 2022?
Χαχαχαχαχαχαχα
ΥΓ. Τεσλα 5-ετιας, πουλιούνται με πολύ μικρές απώλειες τιμής. Ασχέτως χιλιομέτρων. Ο άλλος γύρισε όλη την Ευρώπη με το μοντελ S, έγραψε δεξερεωγω πόσα χλμ, το έβαλε μισή τιμή από το καινούριο για πώληση, κι έφυγε σε 7ωρες..
Εντωμεταξύ ήταν εταιρικό, πολύ μεγάλη επιδότηση, επιστροφή φπα, τέλος πάντων, του κόστισε 3-4 χιλιάρικα συνολικά το αυτοκίνητο. Όταν λέμε τζάμπα, αυτά λέμε..
Αλλαγή μπαταρίας; ούτε καν του περνάει τέτοια σκέψη.
Να το πουλήσει; το σκέφτεται, αλλά μάλλον θα το κρατήσει για δεύτερο, για τη γυναίκα, για κάνα παιδί.
Και δω συζητάμε δήθεν τι θα κάνουμε με τις παλιές μπαταρίες όταν συμπληρώσουν 300.000χλμ;
Για αυτοκίνητα του 2021 και 2022?
Χαχαχαχαχαχαχα
ΥΓ. Τεσλα 5-ετιας, πουλιούνται με πολύ μικρές απώλειες τιμής. Ασχέτως χιλιομέτρων. Ο άλλος γύρισε όλη την Ευρώπη με το μοντελ S, έγραψε δεξερεωγω πόσα χλμ, το έβαλε μισή τιμή από το καινούριο για πώληση, κι έφυγε σε 7ωρες..
Εντωμεταξύ ήταν εταιρικό, πολύ μεγάλη επιδότηση, επιστροφή φπα, τέλος πάντων, του κόστισε 3-4 χιλιάρικα συνολικά το αυτοκίνητο. Όταν λέμε τζάμπα, αυτά λέμε..
Last edited: