- Μηνύματα
- 17.038
- Reaction score
- 24.315
1) η καμπίνα του οχήματος δεν είναι αεροστεγής
2) ο κύριος εξαερισμός του χώρου γίνεται από κλαπέ που κρύβονται από τον πίσω προφυλακτήρα. Για ένα όχημα που κινείται δεν είναι πρόβλημα. Ούτε για ένα ακίνητο που έχει περιβάλλον αεριζόμενο.
3) το CO2 είναι βαρύτερο από τα στοιχεία του ατμοσφαιρικού αέρα. Σε περιβάλλον αποκλεισμού από χιονόπτωση ο χώρος γύρω από το αυτοκίνητο θα γεμίσει χιόνι που θα δημιουργήσει κοιλότητες που θα περικλείουν τα εξαεριστικά του οχήματος. Με δεδομένη την πολύ χαμηλή θερμοκρασία τα καυσαέρια (που έχουν ήδη χαμηλή παροχή λόγω μικρής ισχύος στο ρελαντί) θα βγαίνουν στην εξάτμιση με πολύ μεγάλο μέρος του υδρατμού υγροποιημένο και το CO2 θα έχει ήδη πολύ χαμηλή θερμοκρασία ώστε να ανέβει λόγω πυκνότητας στην ατμόσφαιρα και θα παραμένει χαμηλά μεγάλο μέρος του. μετά από λίγες ώρες οι κοιλότητες αυτές θα έχουν μεγάλη συγκέντρωση CO2 και θα περνάει στην καμπίνα.
συγκεντρώσεις άνω του 4% οδηγούν σε λιποθυμία και θάνατο.
επίσης
ένα τυπικό όχημα έχει κατανάλωση στο ρελαντί 0.8 με 1 λίτρο την ώρα. Ο χρόνος αναμονής είναι συγκρίσιμος με ένα ηλεκτρικό στην θέρμανση.
2) ο κύριος εξαερισμός του χώρου γίνεται από κλαπέ που κρύβονται από τον πίσω προφυλακτήρα. Για ένα όχημα που κινείται δεν είναι πρόβλημα. Ούτε για ένα ακίνητο που έχει περιβάλλον αεριζόμενο.
3) το CO2 είναι βαρύτερο από τα στοιχεία του ατμοσφαιρικού αέρα. Σε περιβάλλον αποκλεισμού από χιονόπτωση ο χώρος γύρω από το αυτοκίνητο θα γεμίσει χιόνι που θα δημιουργήσει κοιλότητες που θα περικλείουν τα εξαεριστικά του οχήματος. Με δεδομένη την πολύ χαμηλή θερμοκρασία τα καυσαέρια (που έχουν ήδη χαμηλή παροχή λόγω μικρής ισχύος στο ρελαντί) θα βγαίνουν στην εξάτμιση με πολύ μεγάλο μέρος του υδρατμού υγροποιημένο και το CO2 θα έχει ήδη πολύ χαμηλή θερμοκρασία ώστε να ανέβει λόγω πυκνότητας στην ατμόσφαιρα και θα παραμένει χαμηλά μεγάλο μέρος του. μετά από λίγες ώρες οι κοιλότητες αυτές θα έχουν μεγάλη συγκέντρωση CO2 και θα περνάει στην καμπίνα.
συγκεντρώσεις άνω του 4% οδηγούν σε λιποθυμία και θάνατο.
επίσης
ένα τυπικό όχημα έχει κατανάλωση στο ρελαντί 0.8 με 1 λίτρο την ώρα. Ο χρόνος αναμονής είναι συγκρίσιμος με ένα ηλεκτρικό στην θέρμανση.