Decembered
Μαϊμού
- Μηνύματα
- 18.333
- Reaction score
- 42.705
κανα ελληνικο να βαλουμε ε...
υπομονη...καπου θα βγει.![Monkey :monkey: 🐒](https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/1f412.png)
υπομονη...καπου θα βγει.
![Monkey :monkey: 🐒](https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/1f412.png)
από το Journal of Irreproducible Paradoxology:
Έχε υπ'οψιν σου ότι τα περισσότερα καλώδια είναι και κατευθυντικά, δηλαδή 'παίζουν' λίγο καλύτερα όταν συνδέονται με την 'σωστή' κατεύθυνση, που συνήθως είναι ίδια με την κατεύθυνση των γραμμών του καλωδίου.
![]()
Να γιατί τα ιαπωνικά καλώδια παίζουν καλύτερα κρεμασμένα κατακόρυφα, τα αραβικά και εβραϊκά ανάποδα, ενώ τα βουστροφηδόν μετατρέπονται αυτομάτως σε πενία.
" Θαυμάζω την κομψότητα της μεθόδου σας. Πρέπει να είναι ωραίο να καλπάζεις με το λόγο των αληθινών Μαθηματικών, ενώ εμείς οι υπόλοιποι αγκομαχάμε στον ποδα
OYAOYΜετά χαράς ανεξελέγκτου διεπίστωσα ότι το Journal of Irreproducible Paradoxology πρόκοψε και έβγαλε παρακλάδι ονόματι abouthifi.com . Πολύ ωραίο site. Κομψό. Σύγχρονο. Οικολογικό. Φοριέται και βράδυ και πρωί και συνδυάζεται άψογα με γραβάτα, πουκάμισο σκέτο, ένα φουλάρι, δίνοντας έναν αέρα κομψότητας και αυθημερόν στις μέρες και τις νύχτες μας. Ας κάνουμε έναν ερανισμό, έτσι εκ του προχείρου, να δούμε τι μας επιφυλάσσει η μοίρα η άφευκτος:
Proac Response D18
Καθόλου δύστροπο ως προς την τοποθέτησή του, λόγω της σχεδίασης του bass reflex με τον σωλήνα να εκτονώνει προς το έδαφος και στη συνέχεια πλευρικά μέσω οπών στη βάση του, μπορεί να τοποθετηθεί απροβλημάτιστα ακόμη και τριάντα εκατοστά από τον πίσω τοίχο του δωματίου.
Χμμμ, ναι, οπωσδήποτε. Το D28 π.χ. έχει οπή συντονισμένη στα 48 Hz. 48 Hz = μήκος κύματος 7 (ολογράφως: ΕΦΤΑ!) μέτρα. οπότε αν δουν ότι η οπή κοιτάει άλλου, λουφάζουν και δε βγαίνουν. Ντλέπονται μωλέ τα χρυσούλια μου, γούτσου γούτσου.
Περισσότερα για τα crossover της Proac θα αναλύσουμε λ εί αν συντόμως στις αμέσως επόμενες δοκιμές μας
" Λείαν " συντόμως; Εμ το αρχαιοπρεπές επίρρημα, δεν ξέρουμε την τύφλα μας. Κρίμα που δεν υπάρχουν στην Ελλάδα τίγρεις να κάνουμε τη λεία τους. Έτσι, ελλείψει τίγρεων, μας λειαίνουν οι ψύλλοι.
περιμέναμε έναν εξελιγμένο ζωντανό χαρακτήρα, μια ιδέα φωτεινή από φύση, όπου τα εικονικά είδωλα παρουσιάζονται φορτισμένα με ενέργεια και κινητικότητα σε όλο τους το εύρος εκτός των πολύ χαμηλών συχνοτήτων καθώς και μια εξαίρετη σκηνική περιγραφή. Παράλληλα, από μνήμης αναμένουμε να συναντήσουμε και πάλι μια επικριτική, αντιδραστική στάση απέναντι σε ψυχρά, λεπτή ή αρκετά φωτεινά συνοδά πριν του βρούμε το κατάλληλο ταίρι
Ε? Πώς; Τι; Τελικά ο Πάρις Χασικλής έχει κάνει πολύ περισσότερο κακό από ό,τι θα μπορούσε να τις κάνει. Λογοτεχνία της Μπούρδας; Μπούρδα της λογοτεχνίας; Ή απλώς μπούρδα εις την μπουρδοστήν ?
Το D18 κινείται στις γνώριμες γραμμές του D15 προχωρώντας αρκετά πιο πέρα στον ίδιο δρόμο, με στόχο την περαιτέρω εξέλιξη της πορείας παρά την αλλαγή προσανατολισμού. Ευτυχώς που οι Βρετανοί δίνουν ιδιαίτερη προσοχή στη συνέχεια της φιλοσοφίας του ήχου του κάθε Response ξέχωρα, αφήνοντας όσους τυχερούς επιλέγουν τα νέα μοντέλα με ένα μεγαλύτερο αλλά γνώριμο, πρώτα, χαμόγελο της συσκευής επιλογής
Να συνοψίσω αυτή την παράγραφο? Ιδού: " ". Ευχαριστώ.
Η Response D18 αφέθηκε ένα εικοσιτετράωρο έξω από τα κουτιά τους σε θέση αναμονής, έτσι απλά για να εγκλιματιστούν στις νέες περιβαλλοντικές θερμοκρασίες πριν ξεκινήσουν οι ακροάσεις. Αυτό προτείνει εδώ και χρόνια ο αντιπρόσωπος της Proac στη χώρα μας, ως πρώτο βήμα μετά την αγορά.
Δηλαδή πού είναι η αποθήκη; Στη Σαχάρα; Στην Ανταρκτική; Στον Άγιο Παντελεήμονα??
Αφού πέρασε το πρωτεύον διάστημα λειτουργίας των εκατό ωρών, η πρώτη φωνή που έφτασε στα αυτιά μας ήταν μια γλυκιά, καθαρότατη και γοητευτική Diana Krall
Ωχ, όλα τα 'χαμε, πλάκωσε και το πουταναριό. Προτιμούν πάντως μερικά επιπλέον ώστε πράγματι να αγκαλιάσουν τους ακροατές
κατά τα cresendos .
Έχουμε και λέμε, ιταλική λέξη, λατινικό αλφάβητο, εσπεράντο ορθογραφία, αγγλικός πληθυντικός. Η οπερέτα για πιάνο προς τα πού πέφτει είπαμε;
Επιλεκτικά ως προς την ποιότητα των συνοδών, λατρεύουν τους πληθωρικούς σε σώματα solid-state
Τη Δήμητρα Λιάνη εννοεί, που έχει γίνει σαν ιπποπόταμος.
Το χαμηλό τους, παρότι εκτεταμένο, δεν αναπτύσσεται με εξίσου μεγάλη αυτοπεποίθηση και πληροφορία υφής όσο και το υπόλοιπο συχνοτικό φάσμα
Χαμηλό με αυτοπεποίθηση. Μάλλον θα είναι Λέων με ωροσκόπο Ταύρο.
Με τις λυχνίες KT90 ξέρετε, τα πράγματα είναι αρκετά περίπλοκα. Ενώ υπερτερούν σε ταχύτητα, παρουσία και δυναμικές σε σχεδόν κάθε υλοποίηση, γνώριμες φωνές όπως της Diana Krall αναπαράχθηκαν με μια πολύ μικρή δόση σκληρότητας.
Αγρίεψε η τσουλάρα? Τζιβιτζιλού θα 'ναι, να δείτε.
οδηγεί άριστα δίδρομα και τρίδρομα ηχεία μεσαίας ευαισθησίας (88db>) σε υψηλές στάθμες πριν σηκώσει τα χέρια ψηλά και γίνει γκρινιάρης και εσωστρεφής,
Ζυγός με Υδροχόο, βάζω το χέρι μου στη φωτιά.
απέναντι στον ολοκληρωμένο με παθητική προενίσχυση (πρόσφατα ανανεωμένο σε VSi60) Audio Research VSi55 τα βρίσκει δύσκολα κυρίως στους τομείς της συχνοτικής έκτασης και ισχύος που παραχωρεί τη σειρά του,
Ποιά σειρά του? Τι λέει? Ποιός είμαι και πού πάω?
Τα ρυθμιστικά πρίμων και μπάσων θεωρούνται ντεμοντέ στις σημερινές audiophile δημιουργίες, καθώς και ενοχλούν αρκετούς με την παρουσία τους
Ναι, όπως οι βάτες πριν 30 χρόνια. Μα πώς τις φόραγαν? Να δεις τη Ρίτα Σακελλαρίου με βάτα να πεις νυν απολύοις τον δούλον Σου, Δέσποτα.
Τωρα το ανακαλυψα ρε τι εχω χασει ΚΡΙΜΑ εστω ανακαλυπτωμενος τωρα απο μενα παραμενει παραυτα διαχρονικοςLast edited by zonepress; 06-14-2009 at 05:25 PM.
αφού θες κυπριακό ραπτι λενε αυτουνοι μρε Τρανσμεταλοφρικουλα![]()
Τον Γιάνναρο τον έχω σε μέγιστη εκτίμηση αλλά είπα να το κρατήσω πιο εύθυμο!!Μιλάτε για Κύπριους rappers και δεν αναφέρετε τον Γιάννο Γου; Ντροπή σας!