Αυτό,το...κάτι άλλο...


Μηνύματα
2.003
Reaction score
4.713
Καποιες σκεψεις στα γρηγορα.
Ναι υπαρχει η δυνατοτητα της απομιμησης συγκεκριμενων ηχων. Με μεγαλη επιτυχια.
Ναι υπαρχει βασιλικη οδος για την βελτιστη μεταφορα της ενεργειας αυτων των ηχων.
Σπινοραματα κλπ.
Που θα πει ο ευκολος δρομος.
Αυτα εχουν λυθει. Και επειδη εχουν λυθει νομιζουμε οτι τελειωσε και το ζητημα.
Ομως δεν υπαρχει βασιλικη οδος για την αναπαραγωγη της μουσικης.
Για να αντιληφθουμε με ολο μας το ειναι οτι το αποτελεσμα ειναι μουσικη.
Και εκει αρχιζουμε να δυσανασχετουμε. Και να αλλαζουμε καλωδια.

Ειναι ευκολο να σεταρω ενα συστημα με οργανα και μετρησεις ωστε να εχω αυτη τη βελτιστη κατανομη ενεργειας.
Με δυο λογια να μην χανεται τιποτα στο δρομο.Να φτανει περιπου οπως ξεκινησε.
Οταν στην ανακαινηση κατεδαφιζα μια μεσοτοιχια σας βεβαιωνω ειχα βελτιστη μεταφορα ενεργειας.
Ηταν μουσικη;

Η ενεργεια ειναι ποσοτικο μεγεθος.
Τι θα μεταφερεται μεσω αυτης ειναι το προβλημα. Τι θα περιεχει.
Αυτο δεν μπορει να μετρηθει ευκολα. Τουλαχιστον οχι απο εμας.
Χρειαζετα αναλυτης φασματος και γνωση του τι θα πρεπει να αναμενω ως κατανομη. Δεν γινεται.

Η επομενη λογικη λυση αφου ξερω, η θα επρεπε, πως ακουγεται η μουσικη ειναι να ακουσω.
Χρειαζονται λοιπον μια μεθοδος και εκτεταμενες κριτικες και συγκριτικες ακροασεις.
Η μεθοδος ειναι να θεωρησεις τα παντα ως συστημα.
Την ηλεκτρικη εγκατασταση, την πηγη το χωρο, τα καλωδια,
τις βασεις των ηχειων τα παντα. Το καθε τι εχει παραμορφωσεις.
Οι παραμορφωσεις αθροιζονται οποτε
τιποτα δεν μπορει να αγνοηθει.
Το παιγνιδι ειναι η ελαχιστοποιηση των χρωματισμων και των παραμορφωσεων
για να επιστρεψουμε εκει απο οπου ξεκινησαμε.
 

Δημητρης 777

Spendorious
Μηνύματα
7.176
Reaction score
21.824
Με σεβασμό σε όλους όσους ψάχνεστε - μελετάτε - συμφωνείτε - διαφωνείτε για το hifi θα πω (για άλλη μια φορά) κουράγιο..

Από τις ατελείωτες μετρήσεις - ρυθμίσεις, μέχρι το ψάξιμο για την ποιότητα του ρεύματος σε όλη τη γραμμή από τον υποσταθμό έως το σπίτι και τις αλλαγές καλωδίων για να ακουστούν σωστά (good luck with that :p) οι Metallica..

R E S P E C T

:drinks:
 
Last edited:

Μηνύματα
16.624
Reaction score
19.588
Σιγά μην έχουν λυθεί και στην εγγραφή. Τα ακούμε τα αποτελέσματα. Παίρνουν και Grammy.
 


Μηνύματα
16.624
Reaction score
19.588
Α, συγγνώμη το ξέχασα, λόγω το ότι το θεώρησα προφανές.
Αξίζει, μια μικρή λεζάντα -περίληψη.

- Σημαντικότητα της ηχογράφησης και να είνα όλα σωστά υπολογισμένα και ρυθμισμένα πρίν τη μίξη.
- Τοποθέτηση μικροφώνων και είδος αυτών και η σημαντικότητα τους.
- Χωροι ηχογράφησης και semi -professionals που εαν δεν είναι καλά φροντισμένος (και ποιος είναι) καλύτερα να μην περιάζουν τιποτε κάτω απο τα 100 Ηz και να εμπιστεύονται καλύτερα το μικρόφωνό τους και ότι κάνει.
- Γιατί είναι εύκολο να καταλήξεις με πολύ processing στη digital μίξη και να χάσεις και το ρέφερενς σου , ή/και τη γνώση και σημασία κατά την ηχογράφηση.
- Μιξη ντράμς και μπάσο πιο αναλυτικά (εφαρμογή delay) και κιθάρες και φωνές λιγότερο αλλά key points.
- Σημαντικότητα διατήρησης της γνώμης της μπαντας για τον ήχο που θέλει να "βγάλει" στην ηχογράφηση και όχι πλήθος συμβουλών που έχουν μάθει να δίνουν στα περισσότερα στούντιο ... οι ειδικοί εξυπνάκηδες know it all του ήχου και γιατί οδηγεί πάντα σε λάθος.
- Χιούμορ αναφορά (2-3 sec) και για το μπάσο των Μεταλλικa versus μιας ρέγκε μπάντας.
-Και άλλα χρήσιμες συμβουλές.

Και όλα αυτά σε δικάναλο.
 
Last edited:

Decembered

Μαϊμού
Μηνύματα
18.237
Reaction score
42.461
.... υψηλου επιπεδου lofi οχι χαλιεντ που θαβουμε εδω... 🐒
να δω χαλιεντα να ακουει big black...8-)
(δεν το εχω δει, αλλα γνωριζω οτι υπαρχει ενας-και μαλιστα μελος του φορουμ-μπορει και να διαβαζει)
 


dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.986
Reaction score
11.445
Είναι χαοτικές οι διαφορές στον τρόπο ηχογράφησης, μίξης και μάστερινγκ ανάμεσα σε διαφορετικά είδη μουσικής και σε διαφορετικές περιόδους. Και στην ποιότητα του τελικού αποτελέσματος φυσικά.

Μία καμπύλη ισοστάθμισης (βλ. Τουλ) για όλη τη μουσική; Είμαστε σοβαροί; Διορθώνει η καμπύλη ισοστάθμισης και τα 4 σαμπς τη μίξη των μετάλικα; Μας βοηθά η χαμηλή παραμόρφωση, η καλή φασική και χρονική απόκριση και το μεγάλο δυναμικό εύρος να απολαύσουμε τις πρώτες ψηφιακές παραγωγές των 80s;

Ένα super, by the book σύστημα, με κλειδωμένη (σωστή) καμπύλη ισοστάθμισης θα ακουστεί άριστα στις ελάχιστες ποιoτικές ηχογραφήσεις. Για το υπόλοιπο τραγικά μεγάλο μέρος της μουσικής, θα ακουστεί γενικά καλά.

Με αυτό το "γενικά καλά" μπορούμε:
1 Να φαντασιωνόμαστε ότι το super σύστημά μας γκ@μεί και δέρνει.
2 Να πουλήσουμε το σούπερ σύστημά μας και να ακούμε πάλι γενικά καλά με ένα σωστό πάλι αλλά πολύ πολύ φθηνότερο.
3 Να αγοράσουμε παραμορφωσιομηχανές και να το σουλουπώσουμε λίγο. Ας πούμε, να πάρουμε πικάπ και να έχουμε καλύτερο δυναμικό εύρος από ότι με το flac (ναι, κι όμως). Ή κάποιο λαμπάτο μηχανάκι να κάνει λίγο saturate τα τσίγκινα πρίμα.

Διαλέχτε.
 
Last edited:




Akis_G

Τηγανιτοειδές (κόντρα πλακέ) μπάσο!
Μηνύματα
2.362
Reaction score
8.042
Είναι χαοτικές οι διαφορές στον τρόπο ηχογράφησης, μίξης και μάστερινγκ ανάμεσα σε διαφορετικά είδη μουσικής και σε διαφορετικές περιόδους. Και στην ποιότητα του τελικού αποτελέσματος φυσικά.

Μία καμπύλη ισοστάθμισης (βλ. Τουλ) για όλη τη μουσική; Είμαστε σοβαροί; Διορθώνει η καμπύλη ισοστάθμισης και τα 4 σαμπς τη μίξη των μετάλικα; Μας βοηθά η χαμηλή παραμόρφωση, η καλή φασική και χρονική απόκριση και το μεγάλο δυναμικό εύρος να απολαύσουμε τις πρώτες ψηφιακές παραγωγές των 80s;

Ένα super, by the book σύστημα, με κλειδωμένη (σωστή) καμπύλη ισοστάθμισης θα ακουστεί άριστα στις ελάχιστες ποιoτικές ηχογραφήσεις. Για το υπόλοιπο τραγικά μεγάλο μέρος της μουσικής, θα ακουστεί γενικά καλά.

Με αυτό το "γενικά καλά" μπορούμε:
1 Να φαντασιωνόμαστε ότι το super σύστημά μας γκ@μεί και δέρνει.
2 Να πουλήσουμε το σούπερ σύστημά μας και να ακούμε πάλι γενικά καλά με ένα σωστό πάλι αλλά πολύ πολύ φθηνότερο.
3 Να αγοράσουμε παραμορφωσιομηχανές και να το σουλουπώσουμε λίγο. Ας πούμε, να πάρουμε πικάπ και να έχουμε καλύτερο δυναμικό εύρος από ότι με το flac (ναι, κι όμως). Ή κάποιο λαμπάτο μηχανάκι να κάνει λίγο saturate τα τσίγκινα πρίμα.

Διαλέχτε.
dapost, σου χαλασε η θερμανση ή εχεις στραβωσει που ακριβυναν τα volvo?
Τι θα ακουστει ετσι και θα ακουστει αλλιως μωρε?
Το φούιιιτ του rew αμα παιζει σωστα το συστημα, ο,τι του βαλεις θα το παιξει οπως ειναι.
Τι να σουλουπωσουμε λιγο?
Αμα βαλεις να ακουσεις μπαμιες, τι θες να βγαλουν τα ηχεια? Παστιτσιο?
Ε μετα ο,τι και να παραγγειλεις, παστιτσιο θα τρως.
Το φτιανεις μια φορα χαρακα, και μετα γραφεις για ηλεχτρικα αυτοκινητα λεμε.
Θα φαμε τα σκωτια μας τωρα, γιατι εβαλε ο ηχοληπτης τσιγκινα πριμα?
Next στο roon και αντε γεια!
Μη χασω τα αριστουργηματα των αρχων των 80's και πως θα ζησω μετα.


Αμα ξαναγραψεις
να πάρουμε πικάπ
θα ερθω και θα σου σαμποταρω την αντλια θερμοτητας.
 

wnet

Nearfieldένιος
Μηνύματα
4.821
Reaction score
16.670
όχι πως δεν έχει ειπωθεί.. αλλά θέλω να το ξαναπώ:
Αχ και να ξέρατε πόση "παραμόρφωση" προσθέτουν ηθελημένα στα studios... :p

-----------------------
Είμαι LoFi και το κέφι μου θα κάνω... και θ' ακούσω κι ένα RŮDE παραπάνω :p

 


Decembered

Μαϊμού
Μηνύματα
18.237
Reaction score
42.461
... δισκαρα με Αλμπινι - επρεπε να κανει παραγωγη των προαναφερθεντων...να γελασουμε .. :

και ενα φαρσοπανκ, που ειναι και απο τα αγαπημενα μου αμουσα ειδη (λιγο ξεφτυλισματακι καλο κανει 🐒 ) :
 

Μηνύματα
16.624
Reaction score
19.588
όχι πως δεν έχει ειπωθεί.. αλλά θέλω να το ξαναπώ:
Αχ και να ξέρατε πόση "παραμόρφωση" προσθέτουν ηθελημένα στα studios... :p

-----------------------
Είμαι LoFi και το κέφι μου θα κάνω... και θ' ακούσω κι ένα RŮDE παραπάνω :p

ειναι το λεγόμενο glue αλλιως δε δενουν τα όργανα (λαμποκατασταση χα χα) ...

διαχωρισμός οργανων και χαζαμαρες ...απανθρωπο ...αφυσικο ...
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.713
Reaction score
58.445
Είναι χαοτικές οι διαφορές στον τρόπο ηχογράφησης, μίξης και μάστερινγκ ανάμεσα σε διαφορετικά είδη μουσικής και σε διαφορετικές περιόδους. Και στην ποιότητα του τελικού αποτελέσματος φυσικά.

Μία καμπύλη ισοστάθμισης (βλ. Τουλ) για όλη τη μουσική; Είμαστε σοβαροί; Διορθώνει η καμπύλη ισοστάθμισης και τα 4 σαμπς τη μίξη των μετάλικα; Μας βοηθά η χαμηλή παραμόρφωση, η καλή φασική και χρονική απόκριση και το μεγάλο δυναμικό εύρος να απολαύσουμε τις πρώτες ψηφιακές παραγωγές των 80s;

Ένα super, by the book σύστημα, με κλειδωμένη (σωστή) καμπύλη ισοστάθμισης θα ακουστεί άριστα στις ελάχιστες ποιoτικές ηχογραφήσεις. Για το υπόλοιπο τραγικά μεγάλο μέρος της μουσικής, θα ακουστεί γενικά καλά.

Με αυτό το "γενικά καλά" μπορούμε:
1 Να φαντασιωνόμαστε ότι το super σύστημά μας γκ@μεί και δέρνει.
2 Να πουλήσουμε το σούπερ σύστημά μας και να ακούμε πάλι γενικά καλά με ένα σωστό πάλι αλλά πολύ πολύ φθηνότερο.
3 Να αγοράσουμε παραμορφωσιομηχανές και να το σουλουπώσουμε λίγο. Ας πούμε, να πάρουμε πικάπ και να έχουμε καλύτερο δυναμικό εύρος από ότι με το flac (ναι, κι όμως). Ή κάποιο λαμπάτο μηχανάκι να κάνει λίγο saturate τα τσίγκινα πρίμα.

Διαλέχτε.
Μόνο ως πλάκα μπορώ να το δεχθώ...

Ας ξεκαθαρίσουμε ένα θεμελιώδες στοιχείο...Οι ενδεδειγμένες κατά Harman , Bruel & Kjaer κλπ. κλίσεις στις καμπύλες συναρτώνται με steady state αποκρίσεις συχνότητας οι οποίες θα έπρεπε να τις εμφανίζουν ιδεωδώς χωρίς ισοστάθμιση δεδομένου setup άνω από τη ζώνη Schroeder,δηλαδή χωρίς επεμβάσεις με EQ σε ζώνες ανώτερες από την τέταρτη οκτάβα χονδρικά...Εάν τέτοια κατάσταση δεν προσεγγίζεται ικανοποιητικά με την εγγενή αδιόρθωτη απόκριση,τότε προτεραιότητα θα είχαν δράσεις όπως αλλαγή σε ηχεία με ομαλότερο spinorama,βελτίωση στη διαρρύθμιση του setup καθώς κι εφαρμογή ακουστικής φροντίδας στις επιφάνειες του χώρου...Η εφαρμογή EQ επιβάλλεται στις πρώτες οκτάβες για έλεγχο των ιδιορρυθμών...

Υπό τέτοια συνθήκη λοιπόν θεωρώ ο ίδιος απαράδεκτη την τακτική να εισάγονταν περαιτέρω σφάλματα - έστω και αν ήταν ευφωνικά - κατά τη αναπαραγωγή προκειμένου ν'αντισταθμίζονταν ήδη υπάρχοντα σε διάφορες μουσικές παραγωγές.Ένα setup με στοιχειώδη ευκρίνεια θα έπρεπε να παίζει χωρίς να επικαλύπτει με δικό του χαρακτήρα διαφοροποιήσεις μεταξύ των μουσικών παραγωγών...

Ένας χρήσιμος τρόπος ώστε να μετριαζόταν η αίσθηση ΄΄μπουκώματος΄΄ από παραγωγές υπέρμετρα συμπιεσμένες,θα ήταν να εκμηδενίζαμε φαινόμενα όπως το Intersample Clipping χαμηλώνοντας κατά 4-5 dB το ψηφιακό volume στον εμπλεκόμενο ψηφιακό αναπαραγωγό - καθότι σε βινύλια ούτως ή άλλως τέτοια φαινόμενα θ'αποκλείονταν από τους όρους του αντίστοιχου mastering...
 


Δημητρης 777

Spendorious
Μηνύματα
7.176
Reaction score
21.824
... δισκαρα με Αλμπινι - επρεπε να κανει παραγωγη των προαναφερθεντων...να γελασουμε .. :

και ενα φαρσοπανκ, που ειναι και απο τα αγαπημενα μου αμουσα ειδη (λιγο ξεφτυλισματακι καλο κανει 🐒 ) :
Καλά ακούγονται αυτοί βρε.. 😎
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.095
Μηνύματα
2.961.889
Members
38.287
Νεότερο μέλος
tenten300
Top