- Μηνύματα
- 55.646
- Reaction score
- 138.663
Πάνε στησου σε κάνα ΑΤΜ
Διαλέχτε.
πως μας πετσοκοψε ετσι ο dapost...
R E S P E C T
dapost, σου χαλασε η θερμανση ή εχεις στραβωσει που ακριβυναν τα volvo?Είναι χαοτικές οι διαφορές στον τρόπο ηχογράφησης, μίξης και μάστερινγκ ανάμεσα σε διαφορετικά είδη μουσικής και σε διαφορετικές περιόδους. Και στην ποιότητα του τελικού αποτελέσματος φυσικά.
Μία καμπύλη ισοστάθμισης (βλ. Τουλ) για όλη τη μουσική; Είμαστε σοβαροί; Διορθώνει η καμπύλη ισοστάθμισης και τα 4 σαμπς τη μίξη των μετάλικα; Μας βοηθά η χαμηλή παραμόρφωση, η καλή φασική και χρονική απόκριση και το μεγάλο δυναμικό εύρος να απολαύσουμε τις πρώτες ψηφιακές παραγωγές των 80s;
Ένα super, by the book σύστημα, με κλειδωμένη (σωστή) καμπύλη ισοστάθμισης θα ακουστεί άριστα στις ελάχιστες ποιoτικές ηχογραφήσεις. Για το υπόλοιπο τραγικά μεγάλο μέρος της μουσικής, θα ακουστεί γενικά καλά.
Με αυτό το "γενικά καλά" μπορούμε:
1 Να φαντασιωνόμαστε ότι το super σύστημά μας γκ@μεί και δέρνει.
2 Να πουλήσουμε το σούπερ σύστημά μας και να ακούμε πάλι γενικά καλά με ένα σωστό πάλι αλλά πολύ πολύ φθηνότερο.
3 Να αγοράσουμε παραμορφωσιομηχανές και να το σουλουπώσουμε λίγο. Ας πούμε, να πάρουμε πικάπ και να έχουμε καλύτερο δυναμικό εύρος από ότι με το flac (ναι, κι όμως). Ή κάποιο λαμπάτο μηχανάκι να κάνει λίγο saturate τα τσίγκινα πρίμα.
Διαλέχτε.
θα ερθω και θα σου σαμποταρω την αντλια θερμοτητας.να πάρουμε πικάπ
ειναι το λεγόμενο glue αλλιως δε δενουν τα όργανα (λαμποκατασταση χα χα) ...όχι πως δεν έχει ειπωθεί.. αλλά θέλω να το ξαναπώ:
Αχ και να ξέρατε πόση "παραμόρφωση" προσθέτουν ηθελημένα στα studios...
-----------------------
Είμαι LoFi και το κέφι μου θα κάνω... και θ' ακούσω κι ένα RŮDE παραπάνω
Μόνο ως πλάκα μπορώ να το δεχθώ...Είναι χαοτικές οι διαφορές στον τρόπο ηχογράφησης, μίξης και μάστερινγκ ανάμεσα σε διαφορετικά είδη μουσικής και σε διαφορετικές περιόδους. Και στην ποιότητα του τελικού αποτελέσματος φυσικά.
Μία καμπύλη ισοστάθμισης (βλ. Τουλ) για όλη τη μουσική; Είμαστε σοβαροί; Διορθώνει η καμπύλη ισοστάθμισης και τα 4 σαμπς τη μίξη των μετάλικα; Μας βοηθά η χαμηλή παραμόρφωση, η καλή φασική και χρονική απόκριση και το μεγάλο δυναμικό εύρος να απολαύσουμε τις πρώτες ψηφιακές παραγωγές των 80s;
Ένα super, by the book σύστημα, με κλειδωμένη (σωστή) καμπύλη ισοστάθμισης θα ακουστεί άριστα στις ελάχιστες ποιoτικές ηχογραφήσεις. Για το υπόλοιπο τραγικά μεγάλο μέρος της μουσικής, θα ακουστεί γενικά καλά.
Με αυτό το "γενικά καλά" μπορούμε:
1 Να φαντασιωνόμαστε ότι το super σύστημά μας γκ@μεί και δέρνει.
2 Να πουλήσουμε το σούπερ σύστημά μας και να ακούμε πάλι γενικά καλά με ένα σωστό πάλι αλλά πολύ πολύ φθηνότερο.
3 Να αγοράσουμε παραμορφωσιομηχανές και να το σουλουπώσουμε λίγο. Ας πούμε, να πάρουμε πικάπ και να έχουμε καλύτερο δυναμικό εύρος από ότι με το flac (ναι, κι όμως). Ή κάποιο λαμπάτο μηχανάκι να κάνει λίγο saturate τα τσίγκινα πρίμα.
Διαλέχτε.
Καλά ακούγονται αυτοί βρε..... δισκαρα με Αλμπινι - επρεπε να κανει παραγωγη των προαναφερθεντων...να γελασουμε .. :
και ενα φαρσοπανκ, που ειναι και απο τα αγαπημενα μου αμουσα ειδη (λιγο ξεφτυλισματακι καλο κανει ) :