Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

Μηνύματα
6.860
Reaction score
5.400
Οι τωρινοί αρνητές τι θα κάνουν άραγε το 2027;
Ξινισμένοι θα κοιτάζουν έξω από τις βιτρίνες των αντιπροσωπειών γκρινιάζοντας που θα είναι όλα ηλεκτρικά;
Ή θα επισκέπτονται μόνο τις μάντρες για να γουστάρουν;
 

vasilisnt

Golden Boy!
Μηνύματα
2.111
Reaction score
2.750
Που παμε ρε Καραμήτρο ; Κανενα φορτιστή στα πεζοδρόμια θα δούμε ποτέ η θα συζητάμε μονο για τα αυτοκίνητα ;

Υποδομές μηδέν στην Ελλάδα ακόμα
 

Μηνύματα
795
Reaction score
1.186
Οι τωρινοί αρνητές τι θα κάνουν άραγε το 2027;
Ξινισμένοι θα κοιτάζουν έξω από τις βιτρίνες των αντιπροσωπειών γκρινιάζοντας που θα είναι όλα ηλεκτρικά;
Ή θα επισκέπτονται μόνο τις μάντρες για να γουστάρουν;
Καλημέρα, πιστεύεις οτι σε 5 χρόνια στην Ελλάδα θα αλαχτούν 5.500.000 αυτοκίνητα σε ηλεκτρικά; να σου πω και ενα καλό με τον τοτό. :lolsign:
 

Μηνύματα
243
Reaction score
263
Που παμε ρε Καραμήτρο ; Κανενα φορτιστή στα πεζοδρόμια θα δούμε ποτέ η θα συζητάμε μονο για τα αυτοκίνητα ;

Υποδομές μηδέν στην Ελλάδα ακόμα
Στα πεζοδρόμια της Ελλάδας μιλάμε πάντα; Αυτό μας έλειπε από τα ανύπαρκτα γεμάτα τρύπες πεζοδρόμια μας. Στην Αττική άντε να μπορεί να γίνει στο 5% των πεζοδρομίων και πολύ λέω.
Η πες ότι βρήκαν τρόπο και χώρο και βάλανε, δεν θα παρκάρουν θερμικά πάνω. Εδώ το αφήνουν πάνω σε φανάρια ή όλο πάνω στο πεζοδρόμιο και κατεβαίνουν οι πεζοί και παιδιά με καρότσια στο δρόμο.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.830
Reaction score
136.853
Εμένα δε μ'αρέσει να μου παίρνουν τη σειρά στα σουπερμάρκετ.

Δε μ' αρέσουν τα καλώδια της ΔΕΗ, να φαίνονται στο ταξίδι μου, να μη μπορώ να βγάλω Καλές φωτογραφίες.

Και δε μ αρέσει η μαγιονέζα.
 

Μηνύματα
398
Reaction score
256
Με αφορμή την σύγκρουση στην Ουκρανία, ίσως, τελικά, αλλάξει η "μανία" με την "καθαρή" ενέργεια και συνεχίσουμε να έχουμε διαθέσιμα (όμορφα) αμαξάκια για πολύ καιρό ακόμα.
 

Kotsidis John

Photography
Moderator
Μηνύματα
14.111
Reaction score
35.626
Εμένα δε μ'αρέσει να μου παίρνουν τη σειρά στα σουπερμάρκετ.

Δε μ' αρέσουν τα καλώδια της ΔΕΗ, να φαίνονται στο ταξίδι μου, να μη μπορώ να βγάλω Καλές φωτογραφίες.

Και δε μ αρέσει η μαγιονέζα.
αυτη η μαγιονεζα με τρουφα ομως στην Εβορα ε;
 

Μηνύματα
6.860
Reaction score
5.400
Καλημέρα, πιστεύεις οτι σε 5 χρόνια στην Ελλάδα θα αλαχτούν 5.500.000 αυτοκίνητα σε ηλεκτρικά; να σου πω και ενα καλό με τον τοτό. :lolsign:
Δεν μίλησα για αυτά που θα είναι στους δρόμους, αλλά τι θα υπάρχουν σε κάποιες αντιπροσωπείες.

Αφού λέγεται ότι ο ένας μετά τον άλλον οι κατασκευαστές θα παράγουν αποκλειστικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα, αυτά θα βλέπει στις αντιπροσωπείες ο υποψήφιος αγοραστής, θέλει δε θέλει.

Στις μάντρες θα συνεχίσουν να πωλούνται οι μεταχειρισμένες σαβούρες.
 

Zizik

Safety Last * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.826
Reaction score
76.311
Καλέ έμεινε κι αυτό απο 12V μπαταρία. :o




Έχουμε λίγη δουλειά ακόμα με το software των κατασκευαστών.


EDIT: Όταν έμεινε το αρχαίο B&D booster μου απο 12V μπαταρία μολύβδου, αντί να πάρω άλλη προτίμησα αυτό που λύνει κάθε τέτοιο πρόβλημα (φορτίζει και USB συσκευές):

20220224_191659.jpg
 


dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.969
Reaction score
11.407
Το Megane etech φαίνεται ενδιαφέρουσα πρόταση: 4.2 m, ψηλούτσικο, σχετικά ελαφρύ, προσθοκίνητο :-(
Αν βγει σε τιμή <= id3, born και έχει τουλάχιστον 5 χρόνια εγγύηση, θα το σκεφτώ ;-)
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.830
Reaction score
136.853
Το Megane etech φαίνεται ενδιαφέρουσα πρόταση: 4.2 m, ψηλούτσικο, σχετικά ελαφρύ, προσθοκίνητο :-(
Αν βγει σε τιμή <= id3, born και έχει τουλάχιστον 5 χρόνια εγγύηση, θα το σκεφτώ ;-)
Ναι, είναι πολύ ενδιαφέρον, είναι όμορφο, στυλ κροσοβερ, άρα οκ με λακκούβες και πεζοδρόμια, ωραίο μήκος, ωραίοι χώροι.
Πολλά πλεονεκτήματα.
Ένα από τα πλεονεκτήματα και η φόρτιση με 22kw στο ac, αλλά και το συμμαζεμενο συνολικό βάρος του αυτοκινήτου (αν θυμάμαι καλά στα 1600 κιλά ή κάτι τέτοιο).

Θα σου πω τα μειονεκτηματα, και κρίνεις αναλόγως.

1. Εμπρός κίνηση. Ιδίως στο μεγάλο βάρος των ηλεκτρικών, το οποίο βάρος δεν είναι εμπρός, σημαίνει εύκολο σπινιαρισμα.

2. 60-αρα μπαταρια με μέγιστη ταχύτητα φόρτισης 130kw σε DC. Αυτό για νέο αυτοκίνητο του 22, είναι ελεεινό. Τώρα κυκλοφόρησε το KIA EV6 με φόρτιση στα 250 kW, και χρόνο φόρτισης 18' από 10% έως 80% της μπαταρίας. Αυτή είναι η δουλειά για ταξίδια. Με το μεγκαν θα θες διπλάσιο χρόνο..


Αυτά.

Για μένα η ζυγαριά κλίνει υπέρ του EV6.
Εκτός των άλλων, διαθέτει και αεριζομενα κλιματιζομενα καθίσματα.
Πολύ φορτωμένο αυτοκίνητο, τα έχει όλα, και φορτίζει και γρήγορα.

Το γκρουπ βαγκ, στην υπάρχουσα τεχνολογία που χρησιμοποιεί, θα έχει επίσης χαμηλή ταχύτητα φόρτισης, μέχρι 150 τα "παλιά" θα πάνε σιγά σιγά, και μέχρι 180 τα μεγάλα, εκτός των αουντι και πόρσε που παίζουν σε πλατφόρμα 800 βολτ σα το κια και θα φορτιζουν στο τέταρτο.

Και βεβαίως τα Τεσλα. Κλασική αξία.
Τα Τεσλα έχουν δικά τους μειονεκτηματα, την σκληρή ανάρτηση, την έλλειψη head up display, και τα προβλήματα ποιότητας συναρμολογησης, τα οποία όμως θα λυθούν στο Βερολίνο.
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.969
Reaction score
11.407
Ναι, είναι πολύ ενδιαφέρον, είναι όμορφο, στυλ κροσοβερ, άρα οκ με λακκούβες και πεζοδρόμια, ωραίο μήκος, ωραίοι χώροι.
Πολλά πλεονεκτήματα.
Ένα από τα πλεονεκτήματα και η φόρτιση με 22kw στο ac, αλλά και το συμμαζεμενο συνολικό βάρος του αυτοκινήτου (αν θυμάμαι καλά στα 1600 κιλά ή κάτι τέτοιο).

Θα σου πω τα μειονεκτηματα, και κρίνεις αναλόγως.

1. Εμπρός κίνηση. Ιδίως στο μεγάλο βάρος των ηλεκτρικών, το οποίο βάρος δεν είναι εμπρός, σημαίνει εύκολο σπινιαρισμα.

2. 60-αρα μπαταρια με μέγιστη ταχύτητα φόρτισης 130kw σε DC. Αυτό για νέο αυτοκίνητο του 22, είναι ελεεινό. Τώρα κυκλοφόρησε το KIA EV6 με φόρτιση στα 250 kW, και χρόνο φόρτισης 18' από 10% έως 80% της μπαταρίας. Αυτή είναι η δουλειά για ταξίδια. Με το μεγκαν θα θες διπλάσιο χρόνο..


Αυτά.

Για μένα η ζυγαριά κλίνει υπέρ του EV6.
Εκτός των άλλων, διαθέτει και αεριζομενα κλιματιζομενα καθίσματα.
Πολύ φορτωμένο αυτοκίνητο, τα έχει όλα, και φορτίζει και γρήγορα.

Το γκρουπ βαγκ, στην υπάρχουσα τεχνολογία που χρησιμοποιεί, θα έχει επίσης χαμηλή ταχύτητα φόρτισης, μέχρι 150 τα "παλιά" θα πάνε σιγά σιγά, και μέχρι 180 τα μεγάλα, εκτός των αουντι και πόρσε που παίζουν σε πλατφόρμα 800 βολτ σα το κια και θα φορτιζουν στο τέταρτο.

Και βεβαίως τα Τεσλα. Κλασική αξία.
Τα Τεσλα έχουν δικά τους μειονεκτηματα, την σκληρή ανάρτηση, την έλλειψη head up display, και τα προβλήματα ποιότητας συναρμολογησης, τα οποία όμως θα λυθούν στο Βερολίνο.
Πολύ σωστά όλα αυτά. Αλλά ο καθένας έχει τα special requirements. Εγώ π.χ. το θέλω για 99% χρήση πόλης, με φόρτιση στο σπίτι/δουλειά, να χωράει στα κ()λ()στενα της Αθήνας και του Πειραιά, με τις λακούβες τους.
Φυσικά θα περιμένω την ανακοίνωση του μικρού τεσλα πριν βάλω κάτι στο καλάθι.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.830
Reaction score
136.853
Πολύ σωστά όλα αυτά. Αλλά ο καθένας έχει τα special requirements. Εγώ π.χ. το θέλω για 99% χρήση πόλης, με φόρτιση στο σπίτι/δουλειά, να χωράει στα κ()λ()στενα της Αθήνας και του Πειραιά.
Φυσικά θα περιμένω την ανακοίνωση του μικρού τεσλα πριν βάλω κάτι στο καλάθι.
Περιγράφεις ένα id3 με τη μικρή μπαταρία (45-αρα). 😎

Εχει τρομερό κύκλο στροφής, είναι ιδανικό αυτοκίνητο πόλης, βγάζει και αρκετά χιλιόμετρα σε σχέση με κάτι κουράδια σα το χοντα ί και το φιατ το 500-αρακι, από τα οποία δε διαφέρει ιδιαίτερα στην τιμή αγοράς.

Προς ώρας, για τέτοια χρήση που λες, δεν έχει αντίπαλο (το κούπρα είναι λίγο πιο χαμηλό και πιο σκληρές αναρτήσεις, λάθη λάθη λάθη - για πόλη).

Δυστυχώς το id2 που είχαν σχεδιάσει, κόπηκε πριν βγει. Πάνε ξανά σχεδιασμό από λευκή κόλλα.

Μικρό από BMW θα δούμε του Αγίου ανήμερα.
Από Φορντ, αν βγει, πιθανώς να είναι αντίγραφο του id3 (ίδια πλατφόρμα).

Σιτροεν; δεν έχει ακουστεί κάτι.

Τεσλα; ίσως. Μέχρι τέλος του 22 θα ξέρουμε.
 

wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
14.676
Reaction score
21.487
Για την χρήση που περιγράφει ο @dapost, δεν του κάνει το Nissan Leaf; (δεν γνωρίζω εάν και πόση διαφορά τιμής έχει από το iD3, πρόταση κάνω)
 





costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.830
Reaction score
136.853
Το χοντα ί είναι πολύ καλό, όντως.

Πίσω κίνηση, ωραίο εσωτερικό, bird view, εχει φοβερό infotainment.

Μικρό μήκος, εξαιρετικό κύκλο στροφής, πολύ μου άρεσε και οδηγικα.

Επίσης μου άρεσαν οι πλαϊνοί καθρέφτες που είναι οθόνες. Πολύ ωραίοι.

Και κάθομαι άνετα πίσω. Απίστευτο..


Πάμε στα μειονεκτήματα:

1. Η φασαρία του δρόμου περνάει μια χαρά στην καμπίνα, έχει πολύ λιγότερη μόνωση από το γερμανικό.
2. Αθλια μικρή μπαταρία, αθλια αυτονομία. Αποκλειστικά εντός πόλης.
3. Μηδενικό πορτ παγκαζ. Ούτε τα ψώνια απο το σούπερ μάρκετ δε χωράει, στα πίσω καθίσματα θα τα βάζεις.
4. Κοστίζει όσο το id3..
 


Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.579
Μηνύματα
2.944.902
Members
38.201
Νεότερο μέλος
danstefan
Top