Το Πιάνο και η Μουσική του.

Μηνύματα
5.983
Reaction score
15.466
κ' εγω πιστευω πως ειναι κρουστο
απλα ετοινα τσι κλασικης το χαϊδευουνε επειδη
α. μισοκοιμουντε
β. η μουσικη ντως ειναι ψιλοσκουριασμενη
γ. μη τυχον και το χαλασουνε
εδω πως το παιζει ο γκραντμαστερ
 

Μηνύματα
7.623
Reaction score
6.362
κ' εγω πιστευω πως ειναι κρουστο
απλα ετοινα τσι κλασικης το χαϊδευουνε επειδη
α. μισοκοιμουντε
β. η μουσικη ντως ειναι ψιλοσκουριασμενη
γ. μη τυχον και το χαλασουνε
εδω πως το παιζει ο γκραντμαστερ
Ενδιαφέρον το παράδειγμα του exuberant Jerry, αλλά, όσο δυνατά και να κοπανάει τα πλήκτρα, δεν παράγει κανέναν ήχο, έαν τα...σφυράκια μέσα δεν κάνουν καλά τη δουλειά τους κτυπώντας εκείνα τις χορδές του οργάνου.
Σε κάθε περίπτωση, εάν θέλεις τόσο πολύ να αποκαλείς το πιάνο..."κρουστό" όργανο, θα πρέπει μάλλον να το χαρακτηρίσεις κρουστό όργανο με χορδές!..
 

Μηνύματα
16.077
Reaction score
18.767
¨Οπου και να το κατηγοριοποιήσει κανείς δεν έχει εξάλλου καμία σημασία, το θέμα είναι ότι (εάν) μας αρέσει ο ήχος του.
 



Μηνύματα
7.623
Reaction score
6.362
¨Οπου και να το κατηγοριοποιήσει κανείς δεν έχει εξάλλου καμία σημασία, το θέμα είναι ότι (εάν) μας αρέσει ο ήχος του.
Και όχι μόνον!
Η "κατηγοριοποίησή" του δεν έχει καμία σημασία ή αξία.
Το θέμα είναι ότι, πέρα από το πόσο "μας αρέσει ο ήχος του" (ειρήσθω εν παρόδω ότι ακόμη και στα πιάνα της ίδιας εταιρείας ο ήχος διαφέρει από πιάνο σε πιάνο!), πραγατική σημασία έχει η συνολική του αξία, καθόσον αποτελεί το μόνο πλέον εύχρηστο και αποτελεσματικό πολυφωνικό όργανο! Σχεδόν κάθε σύνθεση μπορεί να ξεκινήσει και -συχνά- να καταλήξει σε αυτό...
Artem Belogurov σε Chickering πιάνο (είχε δυο ο Liszt).

Ξεκινήσαμε με "ακραίο" ρεπερτόριο...
Εάν θα πρέπει να παραθέσουμε δισκογραφικές "ανακαλύψεις", ας ξεκινήσουμε με παραγωγές στο πρωτόλειο πιάνο του Cristofori. (Θα αναφερθώ οσονούπω αρμοδίως...).
Μην "πολιτικοποιούμε" το νήμα. Δεν το χρειάζεται! Please!
 
Last edited:

Μηνύματα
16.077
Reaction score
18.767
Και όχι μόνον!
Η "κατηγοριοποίησή" του δεν έχει καμία σημασία ή αξία.
Το θέμα είναι ότι, πέρα από το πόσο "μας αρέσει ο ήχος του" (ειρήσθω εν παρόδω ότι ακόμη και στα πιάνα της ίδιας εταιρείας ο ήχος διαφέρει από πιάνο σε πιάνο!), πραγατική σημασία έχει η συνολική του αξία, καθόσον αποτελεί το μόνο πλέον εύχρηστο και αποτελεσματικό πολυφωνικό όργανο! Σχεδόν κάθε σύνθεση μπορεί να ξεκινήσει και -συχνά- να καταλήξει σε αυτό...

Ξεκινήσαμε με "ακραίο" ρεπερτόριο...
Εάν θα πρέπει να παραθέσουμε δισκογραφικές "ανακαλύψεις", ας ξεκινήσουμε με παραγωγές στο πρωτόλειο πιάνο του Cristofori. (Θα αναφερθώ οσονούπω αρμοδίως...).

Μην "πολιτικοποιούμε" το νήμα. Δεν το χρειάζεται! Please!
Βρίσκω ατυχείς τις δύο (δυόμιση) απο τις τρείς παρατηρήσεις σου. Αλλά εσυ είσαι ο ειδικός.
 
Last edited:

Μηνύματα
7.623
Reaction score
6.362
Βρίσκω ατυχείς τις δύο (δυόμιση) απο τις τρείς παρατηρήσεις σου. Αλλά εσυ είσαι ο ειδικός.
Μια και έφτασες στο 80% της τοποθέτησής σου, δεν μου αποκαλύπτεις και το άλλο 20%, ήτοι ποια είναι η μία (ή μίση) μη ατυχής "παρατήρησή" μου...(εάν το θεωρείς χρήσιμο για την πληρέστερη ενημέρωσή μου).
 

Μηνύματα
16.077
Reaction score
18.767
Μια και έφτασες στο 80% της τοποθέτησής σου, δεν μου αποκαλύπτεις και το άλλο 20%, ήτοι ποια είναι η μία (ή μίση) μη ατυχής "παρατήρησή" μου...(εάν το θεωρείς χρήσιμο για την πληρέστερη ενημέρωσή μου).
Μισό είναι το δεύτερο περί "ακραίου" ρεπετορίου.
 

Μηνύματα
7.623
Reaction score
6.362
Μισό είναι το δεύτερο περί "ακραίου" ρεπετορίου.
Ευχαριστώ για την άμεση απόκρισή σου.
Αντιλαμβάνομαι το γιατί θεωρείς την "τρίτη" παρατήρηση ατυχή, αλλά ευελπιστώ να μην ξεκινήσουμε μία off topic ανταλλαγή απόψεων και θέσεων για αυτό το ζήτημα.
Επίσης, καταλαβαίνω την αντίθεσή σου στο "ακραίο" για το ρεπερτόριο, αλλά, θεώρω ότι, εάν θα έπρεπε να παρουσιάσουμε τις όποιες ηχογραφήσεις με όλες τις καταγεγραμμένες παρουσιάσεις μίας ικανής ποκιλίας πιάνων και των έργων που έχουν γραφεί και παιχθεί σε αυτά, θα έπρεπε να ξεκινήσουμε με αυτό του Bartolomeo Cristofori από το 1720-1730.
Δεν μπορώ να κατανοήσω το "ατυχές" στην πρώτη "παρατήρησή" μου.
Ευχαριστώ, πάντως, τα μέγιστα για το ενδιαφέρον και τη συμβολή σου στο νήμα.
 

Μηνύματα
16.077
Reaction score
18.767
Ευχαριστώ για την άμεση απόκρισή σου.
Αντιλαμβάνομαι το γιατί θεωρείς την "τρίτη" παρατήρηση ατυχή, αλλά ευελπιστώ να μην ξεκινήσουμε μία off topic ανταλλαγή απόψεων και θέσεων για αυτό το ζήτημα.
Επίσης, καταλαβαίνω την αντίθεσή σου στο "ακραίο" για το ρεπερτόριο, αλλά, θεώρω ότι, εάν θα έπρεπε να παρουσιάσουμε τις όποιες ηχογραφήσεις με όλες τις καταγεγραμμένες παρουσιάσεις μίας ικανής ποκιλίας πιάνων και των έργων που έχουν γραφεί και παιχθεί σε αυτά, θα έπρεπε να ξεκινήσουμε με αυτό του Bartolomeo Cristofori από το 1720-1730.
Δεν μπορώ να κατανοήσω το "ατυχές" στην πρώτη "παρατήρησή" μου.
Ευχαριστώ, πάντως, τα μέγιστα για το ενδιαφέρον και τη συμβολή σου στο νήμα.
Δεν είχα και δεν έχω σκοπό να κάνω καμια οφ τόπικ ανταλλαγή απόψεων. Εσυ σχολιάσες τα πόστ μου (όλα και στη σειρά) και εσυ ζήτησες να σου απαντήσω με δευτερο πόστ σου και τώρα μου ζητάς έμεσα να σου απαντήσω και για το ατυχές στην πρώτη παρατήρηση σου. Εγω έγραψα μόνο μια πρόταση ακριβώς για να μην δοθεί συνέχεια.

Η πρώτη που ρωτάς τώρα δεν είναι εμφανώς ατυχής αλλά για μένα είναι ατυχής λόγω του ότι την βλέπω σαν κάπως ¨απαλή" συνέχεια των προηγουμενων πόστ σου, που αφορούν το τι είδους όργανο είναι το πιάνο (Άστο αφου είδες ότι το "έκλεισα" εγω το θέμα που είχατε όλοι, με το ίδιο μάλιστα σκεπτικό). Να μην το αναλύσω παραπέρα καθώς δεν μπορώ να το κάνω χωρίς να σε προσβάλω (έστω και έμεσα) και δεν θέλω να σε προσβάλω. Θα κάνει κακό στο νήμα σου και δεν θέλω.

Οδήγησε το εκεί που θέλεις. Σου ειπα (όχι ειρωνικά) εσυ είσαι ο ειδικός. Εγω πάντως δεν είμαι αυτός που θα στο χαλάσει (να είσαι σίγουρος για αυτό).
 
Last edited:





Μηνύματα
16.077
Reaction score
18.767

να εκει στο βαθος κρυβεται ενα πχιανο.. 🐒
Εκτιθεσαι και εσυ, δε το περίμενα. Αυτό είναι διάταξη. Πιανο δεν εχουν όλες οι ορχήστρες. Ο ρόλος του και όταν υπάρχει είναι πριορισμένος και είναι να δινει μόνο όγκο και να βοηθαεί τον ρυθμό όλων των άλλων οργάνων και είναι δίπλα στις άρπες για να τις βοηθάει και αυτές (σαν λίγο εγχορδο). Τι να παιξει το πιάνο ρε σεις χα χα. Με τι "προσόντα" ? Πάρε και τα section . Section 4. Κρουστά

main-qimg-8566f3fab03eba83388abe6ad8ecf6c2-lq.jpeg
 


Μηνύματα
16.077
Reaction score
18.767
Επιτέλους το ιππικό (και χωρίς να χρειαστεί να προσβάλει) 😍
Αναιρώ ... παρεξήγησης της υποστήριξης του ιππικού :D
οτι πεις.. κρουστο.. 🐒
όχι σε παρακαλώ ... ότι πεις εσυ και ο Πρινς. Εσεις ειστε οι ειδικοί.
 


Μηνύματα
574
Reaction score
1.552
Στους κατασκευαστές πιάνων ιστορικά οφείλουμε να μνημονεύσουμε και την
Schimmel υπάρχει ακόμα αν και έχει μεταφερθεί στην Κίνα μέ ότι αυτό μπορεί να σημαίνει.
Στους Γερμανούς κατασκευαστές τα Bechstein και Steingraeber στέκουν πολύ ψηλά τόσο κατασκευαστικά όσο και ηχητικά όπως και τα Grotian στην μεσαία κατηγορία. Στην απέναντι πλευρά του Ατλαντικού άξια αναφοράς είναι τα Baldwin και από τους υπερφεξιονιστές Ιάπωνες η Kawai εκτός της Υαmaha. Όσο αφορά τα κατασκευαστικά καλό είναι να διαβάσει κάποιος το παρακάτω είναι σε παιδικού αναγνώσματος μορφή

http://www.pianosinsideout.com/constbig.pdf

Από τα αξιοσημείωτα για τους θιασώτες της φυσικής είναι ότι το σύνολο δυνάμεων που ασκούνται από τις χορδές στον σκελετό ή "άρπα" ενός πιάνου με ουρά (grand piano) είναι περίπου 30 τόνοι.

Eξαιρετικός και πολύ φρέσκος "πιανισμός" από τον Julien Libeer

 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.544
Μηνύματα
2.943.556
Members
38.195
Νεότερο μέλος
Polatof
Top