- Μηνύματα
- 54.882
- Reaction score
- 136.981
Επίσης, όλα αυτά δεν έχουν ιδιαίτερη σημασία.ΟΚ, οπότε προς το παρόν λέω να μην αλλάξω συνήθειες.
Τις περισσότερες φορές το βάζω όταν πέσει γύρω στο 35%. Το βράδυ κατά τις ώρες του νυχτερινού φορτίζει μέχρι το 80κάτι.
Όμως:
- αφενός το "80κάτι" είναι λίγο λιγότερο λόγω του πάνω buffer.
- αφετέρου οι "κρύες νύχτες του χειμώνα" δεν με επηρεάζουν τόσο γιατί είναι σε κλειστό γκαράζ, οπότε η θερμοκρασία δεν πέφτει ποτέ πάρα πολύ.
Οι μπαταρίες θα κρατήσουν πολύ περισσότερο από όσο το ίδιο το όχημα, κι αν ποτέ θελήσεις να τις αλλάξεις, δεν θα είναι γιατί έπεσε πολύ η χωρητικότητα, αλλά για να βάλεις νέας τεχνολογίας μπαταρίες, μικροτερου βάρους, υψηλότερης ενεργειακής πυκνότητας, ταχύτερης φόρτισης και μεγαλύτερης (κατά πολύ) αυτονομίας.
Το σενάριο εξέλιξης της κατοχής ενός αυτοκινήτου που έχεις, είναι μάλλον άλλο, να πουληθεί όταν το βαρεθείς για να πάρεις ένα άλλο, που θα σου αρέσει περισσότερο, εφόσον έχεις τα λεφτά.
Ταυτόχρονα, το σενάριο που έρχεται, είναι να μην έχεις ΙΧ, αλλά να ενοικιάζεις την παροχή. Διότι δε κερδίζεις τίποτα έχοντας απλώς παρκαρισμένο ένα ΙΧ για 23 ώρες κάθε 24ωρο. Απλώς καταλαμβάνεις μια θέση πάρκινγκ.
Άρα, όλα αυτά δεν έχουν νόημα. Η οικονομία στις ανάγκες μετακίνησης θα οδηγήσει τις εξελίξεις, και ο ελον ήδη έθεσε πολύ ψηλά τον πήχη.
Tesla: Έρχονται τα robotaxi – Θα κοστίζουν «λιγότερο από εισιτήριο λεωφορείου» | Cityportal.gr
Την κατασκευή των robotaxi έως το 2024 ανακοίνωσε ο ιδρυτής της Tesla Έλον Μασκ. | cityportal.gr
cityportal.gr
Γι'αυτό δεν ασχολείται καν ο ελον με το "φτηνό ηλεκτρικό αυτοκίνητο για τις μάζες" γιατί η ενοικίαση της υπηρεσίας θα είναι τραγικά φτηνότερη οποιασδήποτε περίπτωσης ιδιοκτησίας.