- Μηνύματα
- 22.814
- Reaction score
- 16.941
2.40...
Που στο σέρβις? (Απ ότι ξέρω garmin, wahoo κλπ χάλασε το πετάς) ή σε αναβαθμίσεις (τι χρήσιμο έχει δώσει η γκαρμιν πχ από τότε που ταγόρασα και δεν το θυμάμαι...) το μηχανάκι σύμφωνα με το άρθρο είναι έτοιμο τα κάνει όλα... κατσε να πάει 300 στο black friday και μπουμΝα είχε και υποστήριξη θα ήταν η προτίμηση όλων...
Να πεις εντυπώσεις!Μιας και αναφερθήκατε στο θέμα. Παρήγγειλα μετά από 5,5 χρόνια (!) καινούργιο κινητό.
Συγκρίνοντας λοιπόν τα specs με το παλιό μου, είδα πως το παλιό έχει ANT+. Ωπ, εδώ είμαστε λέω, το παλιό θα γίνει bike computer. Είναι και αδιάβροχο, δεν με νοιάζει και αν σπάσει, κομπλέ.
Οπότε πήρα μια βάση, θα πάρω και κάνα δυο αισθητήρες, θα βάλω κάποιο app όπως το cyclemeter και έτοιμος.
Οπότε στη θεωρία, με 10€ για τη βάση και 11€/έτος για το app (αν χρησιμοποιήσω αυτό τελικά) θα έχω πλήρες bike computer με έγχρωμη οθόνη, με χάρτες και όλα τα κομφόρ. Στην πράξη, θα σας πω όταν το δοκιμάσω.
Υ.Γ.1 Το ANT+ δεν ξέρω αν έχει και τόση σημασία βέβαια τελικά, βλέπω οι περισσότεροι αισθητήρες πλέον είναι και BLE.
Υ.Γ.2 Σίγουρα ένα θέμα θα είναι η μικρότερη διάρκεια μπαταρίας, δεν ξέρω πόσο θα κρατάει. Για μένα που δεν το χρησιμοποιώ καθημερινά πιστεύω δεν θα είναι θέμα, για κάποιον άλλον ίσως να είναι πιο σημαντικό.
Ναι θα πω, περιμένω να έρθει το καινούργιο.Να πεις εντυπώσεις!
Και για την διάρκεια της μπαταρίας με αρκετές εφαρμογές κλειστές, κυρίως χρήση ως bike computer.
Ποιο κινητό πήρες και έχει ΑΝΤ+ ? Samsung?
Σκέφτεσαι κάτι άλλο εκτός από τη διάρκεια μπαταρίας;Για όπως το έθεσες Σίμο είναι πολύ καλή περίπτωση τα κάνει όλα και συμφέρει, αν όμως ξεκινήσουν οι απαιτήσεις το gps ποδηλάτου είναι μονόδρομος
33 πίσω, 29 μπροστά το έβαλα σήμερα (όσο ακρίβεια βέβαια έχω στο ηλεκτρονικό οργανάκι και στην τρόμπα). Πάλι σκληρό μοιάζει!35 μπροστά, 40 psi πίσω το τρέχει με λέει εδώ ο χωμάτινος.
Είναι βαρύ πάντως, λίγο πάνω από 13 κιλά, στις δυνατές κλίσεις θέλει βατ το εργαλείο και τεχνική αλλιώς βρίσκεσαι όρθιος πάνω στα πεντάλ με το ποδήλατο να μη σαλεύει.
Το κινητό που έχω (oneplus 7) έχει κι Ant+, αλλά μόνο δοκιμαστικά και εσωτερικά με το trainer το έχω δοκιμάσει. Θεωρώ ότι είναι πολύ άβολο ένα τόσο μεγάλο πράγμα πάνω ή κοντά στο τιμόνι, χώρια την μπαταρία που καταναλώνει...Ναι θα πω, περιμένω να έρθει το καινούργιο.
ΑΝΤ+ έχει το παλιό, που ναι, είναι Galaxy S7. Το οποίο τσεκάροντας πάλι τα specs ανακάλυψα μετά από τόσα χρόνια πως έχει και οξύμετρο, heart rate meter κλπ. Ιδέα δεν είχα
Σκέφτεσαι κάτι άλλο εκτός από τη διάρκεια μπαταρίας;
Το έχω κάνει με galaxy s7 edge που έχω... παίζει αλλά με θέματα. Μεγάλο πρόβλημα η διάρκεια της μπαταρίας. Για 200 που κάνει ένα 530 garmin δεν αξίζει την φασαρία. Υποστηρίζει di2 με όλους τους αισθητήρες με το λογισμικό της garmin για di2 το etube ride που ειναι και το μόνο που δουλεύει απροβλημάτιστα και σαν αληθινό bike computer τα δοκίμασα όλα... 2ο της wahoo αλλά καμία σχέση στην ταχυτητα απόκρισης γενικά το etube ride είναι καλογραμμένος κώδικας τα άλλα είναι χάζοapps... αν είσαι τυχερός και παίζει χωρίς di2 μόνο με αυτό σετάρισε... παρε σκληρή σιλικονούχα θήκη για το s7 και τον αυτοκόλλητο αντάπτορα για να κουμπώνει το κντ σε garmin βάσεις... θα σου στείλω αργοτερα και φώτο με το κυλινδράκι powerbank που μπορείς να προσαρτήσεις σαν φακό από κάτω να σε φορτίζει συνέχεια και έγινεςΝαι θα πω, περιμένω να έρθει το καινούργιο.
ΑΝΤ+ έχει το παλιό, που ναι, είναι Galaxy S7. Το οποίο τσεκάροντας πάλι τα specs ανακάλυψα μετά από τόσα χρόνια πως έχει και οξύμετρο, heart rate meter κλπ. Ιδέα δεν είχα
Σκέφτεσαι κάτι άλλο εκτός από τη διάρκεια μπαταρίας;
Το pad είναι πιστή αντιγραφή των εισαγωγικών της assos που θεωρούνται ότι καλύτερο υπάρχει (είναι) και τα υφάσματα του είναι καλής ποιότητας και ανθεκτικά. Οι φόρμες οπως τα είπεςμερικές παρατηρήσεις
α) doltcini . σύμφωνα με τις οδηγίες του @AthanasiosL - να τον ακούτε τον Σάκη - ψώνισα 2 bib από την εν λόγω βουλγάρικη εταιρία. Το race και το racing (ότι να ναι ονομασίες). Το κοινό σε αυτά τα δύο είναι η περιοχή του pad και το pad. είναι ένα πικέ ύφασμα που πάνω του είναι γαζωμένο το pad (το οποίο είναι κοινό σε όλα τα bib της εταιρίας).
σύμφωνα με τον Σάκ , είναι απο τα κορυφαία pads ανεξαρτήτου τιμής. όντως είναι πολύ καλό σε αίσθηση (δεν αναφέρομαι σε θέμα σκληρότητας που δε με ενδιαφέρει αλλά σε υφή και εφαρμογή) .
Το race σαν νούμερο απευθύνεται σε ψηλόλιγνους ποδηλάτες γενικά. Σε L που το πήρα στα πόδια ανοίγει αρκετά (είναι ελαστικό και αν και το παραμορφώνω αρκετά δεν ενοχλεί καθόλου) ενώ οι τιράντες είναι σχεδόν διακοσμητικές για το ύψος μου (=χαλαρές) ωστόσο μετά από 3 πλυσίματα έχει σωστή εφαρμογή και δεν ενοχλεί πουθενά.
Το racing από την άλλη είναι σαν απο άλλη εταιρία. είναι πιο ανοικτό σε μέγεθος αλλά πιο σφικτό ύφασμα και επίσης στο L θέλει καλό σήκωμα για να μπουν οι τιράντες χωρίς να σφίγκουν. Εφαρμόζει όμως πολύ καλά και αυτό. σε τιμή -50% που τα πήρα , 105 και τα δύο με τα μεταφορικά είναι και γαμώ τις αγορές. Ποιοτικά (πχ ράψιμο) δεν είναι κάτι το εξαιρετικό αλλά είναι τουλάχιστον αποδεκτό έως καλό.
β) ψώνισα ζώνη polar γιατί η garmin είναι ξεφτίσει. έχει πιο άνετη εφαρμογή από την garmin , ο αισθητήρας (φυσικά και είναι συμβατός) διαβάζει αμέσως και σωστά, ωστόσο θα προτιμούσα να μην έχει πλαστικό κλιπσάκι για κούμπωμα αλλά μεταλλικό γάτζο όπως η "αυθεντική" garmin.
γ) πήρα μια 4 αδα bxp swisstop για να έχω. έχουν ακόμα ζωή , τα είπαμε είναι γαμώ τα τακάκια. έκανα όμως μια άλλη παρατήρηση για την κίνηση στην πόλη όπου χρησιμοποιώ πολύ φρένο συχνά πυκνά. η φθορά μπρος πίσω στα gp5000 είναι πανομοιότυπη, σε αντίθεση με την περίοδο χρήσης σε βόλτα κυρίως (χωρίς πολύ χρήση φρένου) όπου η φθορά πίσω ήταν σημαντικότερη του μπροστινού. τώρα αυτό από τη μία είναι καλό με την έννοια οτι βάζεις ταυτόχρονα μπρός πίσω φρέσκο λάστιχο αλλά από την άλλη το μπροστά με τακτική @bretsos έχει αρκετή ζωή ακόμα στην πίσω θέση όταν πας μόνο βόλτες/προπονήσεις.
και τι α κάης; α μαλώης; α ρε...
Α επίσης η ζώνη της polar δεν μυρίζει από τον ιδρώτα σε σχέση με την Garmin που ακόμα και στη μισή ώρα έχει μια μυρωδιά .
Πάρε trainer να σωθείς.οι προπονήσεις στο δρόμο έχουν πλέον μεγάλη επικιμδυνοτητα.
Το δούλεψα στο κεφάλιμ αρκετά αυτό με το trainer, προτιμώ εντέλει να μείνω σπίτι και να γίνω 300 κιλά αηδία.Πάρε trainer να σωθείς.
Για κάποιον λόγο που ποτέ δεν θα καταλάβω, ενω συμπεριφέρομαι όπως προβλέπεται, χωρίς να κάνω ντελιβεράδικους μαεστρικούς ελιγμούς, πηγαίνοντας με κανονική ταχύτητα και χωρίς να καθυστερώ κάποιον, μου έχουν κορνάρει, μου έχουν παίξει φώτα....Το δούλεψα στο κεφάλιμ αρκετά αυτό με το trainer, προτιμώ εντέλει να μείνω σπίτι και να γίνω 300 κιλά αηδία.
Η άλλη η χαζιά σήμερα το πρωί με άναψε τα λαμπάκια, με κορνάρει από πίσω, της κάνω με το χέρι νόημα "τι συμβαίνει"?
Έρχετε δίπλα και εκεί που περιμένω ίσως να ρωτήσει κάτι με λέει "που πάτε κύριε με το ποδηλατάκι στο δρόμο?"
Κατευθείαν ανάβω αλάρμ στο εγκέφαλο και προς στιγμή σκέφτομαι με μπλοζόν να περάσω μέσα από το παράθυρο του αυτοκινήτου...
Εμ, για αυτό σου λέω, πάρε trainer! Στο σπίτι δεν έχεις κανέναν ηλίθιο και καμία ηλίθια να σου πρήζει τα σηκώτια. Είσαι εσύ, το ποδηλατάκι σου ( ), το trainer κι η προπόνηση! Α, εγώ έχω και μουσικούλα! Ξέρεις, τα δικά μου, τα κάφρικα!Το δούλεψα στο κεφάλιμ αρκετά αυτό με το trainer, προτιμώ εντέλει να μείνω σπίτι και να γίνω 300 κιλά αηδία.
Η άλλη η χαζιά σήμερα το πρωί με άναψε τα λαμπάκια, με κορνάρει από πίσω, της κάνω με το χέρι νόημα "τι συμβαίνει"?
Έρχετε δίπλα και εκεί που περιμένω ίσως να ρωτήσει κάτι με λέει "που πάτε κύριε με το ποδηλατάκι στο δρόμο?"
Κατευθείαν ανάβω αλάρμ στο εγκέφαλο και προς στιγμή σκέφτομαι με μπλοζόν να περάσω μέσα από το παράθυρο του αυτοκινήτου...
Τους ξινίζει - και τους ξενίζει - το γεγονός ότι είσαι με ποδήλατο. Τι δεν καταλαβαίνεις;Για κάποιον λόγο που ποτέ δεν θα καταλάβω, ενω συμπεριφέρομαι όπως προβλέπεται, χωρίς να κάνω ντελιβεράδικους μαεστρικούς ελιγμούς, πηγαίνοντας με κανονική ταχύτητα και χωρίς να καθυστερώ κάποιον, μου έχουν κορνάρει, μου έχουν παίξει φώτα....
....επειδή είμαι με ποδήλατο.
Τι ακριβώς τους ξινίζει?