Ποδήλατο

Μηνύματα
303
Reaction score
561
Εμ, για αυτό σου λέω, πάρε trainer! Στο σπίτι δεν έχεις κανέναν ηλίθιο και καμία ηλίθια να σου πρήζει τα σηκώτια. Είσαι εσύ, το ποδηλατάκι σου ( :biggrin: ), το trainer κι η προπόνηση! Α, εγώ έχω και μουσικούλα! Ξέρεις, τα δικά μου, τα κάφρικα!


Τους ξινίζει - και τους ξενίζει - το γεγονός ότι είσαι με ποδήλατο. Τι δεν καταλαβαίνεις;:)
Εγώ νόμιζα οτι με χαζεύουν απο πίσω και μου κορνάρουν για να τους πω το ίνστα μου :(
κρίμας.
 

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
38.221
Reaction score
92.112
Για κάποιον λόγο που ποτέ δεν θα καταλάβω, ενω συμπεριφέρομαι όπως προβλέπεται, χωρίς να κάνω ντελιβεράδικους μαεστρικούς ελιγμούς, πηγαίνοντας με κανονική ταχύτητα και χωρίς να καθυστερώ κάποιον, μου έχουν κορνάρει, μου έχουν παίξει φώτα....
....επειδή είμαι με ποδήλατο.

Τι ακριβώς τους ξινίζει?
Όπως είχα γράψει παλιότερα, τους ξινίζει όποιος μετακινείται (και) με διαφορετικό τρόπο από τον δικό τους. Όσοι φτάνουν να εκφράσουν την ξινίλα τους έχουν γενικευμένο ψυχιατρικό πρόβλημα και φέρονται με τον ίδιο τρόπο παντού.

Είναι διαφορετικό και υγιές να κράζουμε τις λάθος συμπεριφορές κάθε κατηγορίας, από το να απαιτούμε να μην κυκλοφορεί άλλος εκτός από εμάς.

Κι εμένα μου τη σπάνε οι δικυκλιστές που περνάνε ανάμεσα από σταματημένα αυτοκίνητα σε κίνηση με 60+ km/h αλλά δεν μπορώ να κατηγορήσω όλους τους αναβάτες συλλήβδην.
 

Μηνύματα
16.799
Reaction score
23.845
εγώ πάλι σκέφτομαι να πάρω μια κόρνα να την πατάω σε όλους αυτούς που με καθυστερούν στο δρόμο.
το σκέφτομαι βέβαια γιατί η ανυπαρξία ηχομόνωσης στο ποδήλατο θα οδηγήσει σε αντίθετα αποτελέσματα , να ακούω εγώ την κόρνα μου και να φορτώνων.
δεν ξέρω θα το σκεφτώ.
πάντως ο κόσμος μετά τις διακοπές πάει πολύ αργά στο δρόμο και ειδικά τα υπόλοιπα δίκυκλα που σταματάνε ανάμεσα σε σταματημένα αυτοκίνητα με απόσταση ολόκληρο μέτρο μεταξύ τους.
έχω φτάσει σε σημείο να κάνω σφήνες ανάμεσα σε σταματημένα μηχανάκια και αυτοκίνητα.
έναν άλλον προψές με 300άρι σκούτερ, πήγαινε με 25χαω προσπαθώντας να περάσει ανάμεσα από δυο κινούμενα οχήματα με πάνω από 1 μέτρο απόσταση και δεν χώραγε ρε φίλε, τον φώναξα να το πουλήσει την ώρα που τον πέρναγα.
ελπίζω να προπονηθούν λίγο γιατί αν συνεχίσουμε έτσι θα το γυρίσω σε ΜΜΜ.

εντωμεταξύ παραμένει ο μεγαλύτερο κίνδυνος για τον ποδηλάτη στο κέντρο της Αθήνας τα παπιά , με διαφορά από τον δεύτερο.
Δεν νοιώθουν. Με πέρασε ένας παπάρας από αριστερά για να μπει να στρίψει μπροστά μου δεξιά (στα 20 μέτρα και αν) ενώ άλλος μπετόβλακας με πέρασε από δεξιά στην δεξιά λωρίδα γιατί απλά από εκείνο το σημείο ξεκίνησε στο φανάρι.
Άλλοι δικυκλιστές (με σκούτερ ή μηχανή κανονική) τέτοιες παπαριές δεν κάνουν. Μόνο τα παπιά
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
16.159
Reaction score
49.449
Όλα αυτά που αναφέρεις κροκ είναι σύνηθες φαινόμενο εδώ σακάτ σε εμένα, εγώ τρελαίνομαι με τις κόρνες πανικού (και φοβάμαι συνάμα)
Με πατάς κόρνα βρε τρόμπα να πάω που?
Αφού ήδη φλερτάρω με το πεζοδρόμιο...
Και όλα αυτά για να σταματήσουμε στα 10 μέτρα που είναι το φανάρι και να σκυλοβριζει ο ένας τον άλλο...
Και το επιχείρημα πάντα το ίδιο "απαγορεύεται το ποδήλατο σε δρόμους με κίνηση"
Αϊ βρες τώρα εσύ δρόμο στη Αθήνα χωρίς κίνηση...Ότι μ'οτι Παναγιώτ!
 
Last edited:


Μηνύματα
22.525
Reaction score
16.580
Έχει κάτι καλές στα βαπόρια που ασχολείται ο Παναγιώτης... φαντάσου την στο... ποδήλατο! :geek: :roflmao:
 

Μηνύματα
577
Reaction score
1.556
Το πρόβλημα με τους δρόμους της Αθήνας τουλάχιστον είναι ότι φιλοξενούν περίπου 500.000 οχήματα από το ανώτατο όριο που μπορούν να αντέξουν. Αν βάλεις σε αυτό και ότι κερδίζουμε μετάλλια στην κακή οδική συμπεριφορά και παραβατικότητα αποκτάμε ένα εκρηκτικό μείγμα. Προσωπικά δεν απαντάω σε κανέναν που ανοίγει το παράθυρο για να πει την μ.... του. Στην καλύτερη τους απαντάω καλημέρα με μέγιστη εκφραστικότητα και ρωτάω πως αισθάνονται :p.

Το μόνο σίγουρο είναι ότι θα χρειαστεί πολλές γενιές και πολύ εκπαίδευση να μάθουμε να μοιραζόμαστε τον δρόμο ανεξαρτήτως οχήματος χρήσης
 

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
38.221
Reaction score
92.112
Το πρόβλημα με τους δρόμους της Αθήνας τουλάχιστον είναι ότι φιλοξενούν περίπου 500.000 οχήματα από το ανώτατο όριο που μπορούν να αντέξουν. Αν βάλεις σε αυτό και ότι κερδίζουμε μετάλλια στην κακή οδική συμπεριφορά και παραβατικότητα αποκτάμε ένα εκρηκτικό μείγμα. Προσωπικά δεν απαντάω σε κανέναν που ανοίγει το παράθυρο για να πει την μ.... του. Στην καλύτερη τους απαντάω καλημέρα με μέγιστη εκφραστικότητα και ρωτάω πως αισθάνονται :p.

Το μόνο σίγουρο είναι ότι θα χρειαστεί πολλές γενιές και πολύ εκπαίδευση να μάθουμε να μοιραζόμαστε τον δρόμο ανεξαρτήτως οχήματος χρήσης
Κάτι που συχνά ξεχνάμε είναι ότι πάρα πολλοί οδηγοί, όλων των οχημάτων, συν τους πεζούς, έχουν σοβαρά προβλήματα. Οικονομικά, οικογενειακά, επαγγελματικά. Για να το πω πιο χοντρά, δεν τους αρέσει η ζωή τους. Αυτό μεταφράζεται σε θυμό και αναλόγως χαρακτήρα υπάρχει αντίστοιχο ξέσπασμα όπου δοθεί η ευκαιρία.

Επειδή είμαι νευρικός και στα νιάτα μου έχω πιαστεί πολλές φορές στα χέρια δεν μπορώ άλλες αστυνομίες και τρεχάματα. Εννοείται ότι το ποδήλατο πλέον το θέλω για την ηρεμία και την υγεία μου. Εκεί έξω τίποτα από τα δύο δεν εκπληρώνεται. Οπότε turbo trainer και όλα καλά.
 

Μηνύματα
22.525
Reaction score
16.580
Εδώ κάτω πάντως, παρά το γεγονός ότι γενικώς η οδηγική συμπεριφορά είναι για κλάματα, και από παραβατικότητα τίποτα άλλο, ιδίως στο παράνομο παρκάρισμα, παραβιάσεις στοπ, κλπ, και μέσα στην πόλη ισχύει επίσης ότι τα αυτοκίνητα είναι πολύ περισσότερα από αυτό που σηκώνουν οι δρόμοι (και το καλοκαίρι με τους τουρίστες το πρόβλημα πολλαπλασιάζεται), τόσα χιλιόμετρα που έχω κάνει τα τελευταία επτά χρόνια, σπάνιες είναι οι περιπτώσεις που είχα θέμα με την συμπεριφορά των οδηγών απέναντι μου, με κορναρίσματα, και σχεδόν ανύπαρκτες (δεν θυμάμαι κάτι ιδιαίτερο) οι περιπτώσεις που να βγει κάποιος να μου πει κάτι. Ακόμα και στις προσπεράσεις οι περισσότεροι προσπαθούν να κρατήσουν απόσταση (συχνά καταλαβαίνω ότι κάποιος είναι από πάνω, από Αθήνα, όταν με προσπερνά από πολύ κοντά! ). 8-)

Από την άλλη βέβαια, επειδή δεν μένω κέντρο, δεν χρειάζεται να κάνω και πάρα πολλά χιλιόμετρα μέσα στην πόλη, παρά μόνο όταν πηγαίνω επίτηδες από εκεί, οπότε αυτό ίσως είναι κι ένας λόγος που δεν έχω πολλά θέματα.
 


Μηνύματα
22.525
Reaction score
16.580
Σαν προχθές που ανέβηκα σε ένα ξωκλήσι πάνω από τα Νεροκούρου στη Μαλάξα με το MTB (με αυτό μόνο μπορείς...), κάτι 25-30% στο μεγαλύτερο κομμάτι, για 1,5 χμ! Στο μισό... πήγα με τα πόδια! :geek: :roflmao:
Να, αυτός είμαι "εγώ"... προχθές, εκεί που σταμάτησα και πήγα με τα πόδια (κάπως έτσι, αλλά λιγότερο δραματικά, με μεγαλύτερο cadence μέχρι το σήμείο αυτό). Η κλίση μοιάζει παρόμοια πάντως... :gamer: :laugh:

 

Μηνύματα
1.329
Reaction score
2.324
Κάτι που συχνά ξεχνάμε είναι ότι πάρα πολλοί οδηγοί, όλων των οχημάτων, συν τους πεζούς, έχουν σοβαρά προβλήματα. Οικονομικά, οικογενειακά, επαγγελματικά. Για να το πω πιο χοντρά, δεν τους αρέσει η ζωή τους. Αυτό μεταφράζεται σε θυμό και αναλόγως χαρακτήρα υπάρχει αντίστοιχο ξέσπασμα όπου δοθεί η ευκαιρία.
Επιτέλους μία σωστή τοποθέτηση...
Και αν ποτέ βρεθείτε στην δυσάρεστη θέση να μην ζείτε αλλά να παιδέυεστε και ακόμη χειρότερα να μην μπορείτε να το αλλάξετε αυτό πιθανά για το υπόλοιπο της ζωής σας τότε ναι, ο μλκας που βρέθηκε με αργό μέσο μετακίνησης στο διάβα σας και σας καθυστέρησε 5-10sec ή ακόμη χειρότερα σας ανάγκασε σε ελιγμό ή/και ανεπιθύμητο έλεγχο του γκαζιού με χαμηλή ταχύτητα θα την πληρώσει (δοκιμάστε να βάλετε το 90% των οδηγών ιδίως γυναίκες τακουνάτες να ελέγξουν ένα αυτοκίνητο με 1η και 10χιλ/ώρα σταθερά για κάποιο διάστημα χωρίς χρήση συμπλέκτη και χωρίς μπουκώματα).
Η Αθήνα είναι για γερά νεύρα και εργένηδες...
Κλείνοντας οι περισσότεροι θεωρούν τους ποδηλάτες γραφικούς μλκες και αυτό δεν πρόκειται ποτέ να αλλάξει.
 

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
38.221
Reaction score
92.112
Κλείνοντας οι περισσότεροι θεωρούν τους ποδηλάτες γραφικούς μλκες και αυτό δεν πρόκειται ποτέ να αλλάξει.
Δεν μου αρέσει που το λέω αλλά έχουν δίκιο. Η πλειονότητα των ποδηλατών δεν θα έπρεπε να ασχοληθούν ποτέ και ευθύνονται για τη χειροτέρευση του κακού ονόματος που ήδη υπάρχει στον κόσμο. Μετά από το μπαμ που έχει γίνει τα τελευταία 10+ χρόνια και η μισή πόλη αγόρασε ποδήλατο, νομίζουν ότι ξαφνικά γίναμε Άμστερνταμ και όλα τ' άλλα προβλήματα εξαφανίστηκαν. Άνθρωποι που έχουν να κάνουν ποδήλατο από το Δημοτικό, υπέρβαροι, αγύμναστοι, φοβισμένοι, μεγάλης ηλικίας, μετατράπηκαν λόγω μόδας σε δικυκλιστές με απαιτήσεις. Και θεωρούν ότι ο δρόμος είναι μόνο γι' αυτούς. Φέρονται όπως οι πεζοί που πετάγονται από τις νησίδες και περιμένουν να τους στρώσουν χαλί για να περάσουν.

Ο μαλ@κας δεν αλλάζει άσχετα με τον τρόπο που μετακινείται. Ο μαλ@κας αυτοκινητιστής, λοιπόν,
θα κάνει τα ίδια με αυτοκίνητο, μηχανή, παπί, ποδήλατο, πεζός. Πάντα θα του φταίνε οι άλλοι. Κι όταν βλέπει ειδήσεις θα λέει "Κοίτα τους μαλ@κες που σκοτώνονται!". Άντε βρε άκρη.
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
16.159
Reaction score
49.449
Εμείς εδώ ωραία τα λέμε, έτσι ακριβώς είναι και συμφωνώ, εν μέρη τους καταλαβαίνω κιόλας αυτούς με τα αυτοκίνητα.
Αν φύγω από το σπίτι το πρωί για τη δλειά στις 07:00 θα είναι τελείως διαφορετική η οδηγική συμπεριφορά στους δρόμους, θα δεις αυξημένη κίνηση αλλά χαλαρή οδήγηση.
Στις περιπτώσεις που φύγω λίγο αργότερα είναι όλοι και όλες μέσα στο άγχος, οι ταχύτητες είναι υψηλότερες, τα ρίσκα περισσότερα, αλλάζουν λωρίδες αβέρτα κλπ.
Στη περίπτωση τώρα της επαρχίας και πιο συγκεκριμένα στη Λάρσα αυτό που ζω είναι πολιτισμός, όπως σε όλες τις μεγάλες πόλης έχει και εκεί πολύ αυτοκίνητο εντός πόλης.
Η αντιμετώπιση είναι όμως τελείως διαφορετική, στους δρόμους ταχείας κυκλοφορίας όλα τα αυτοκίνητα σε προσπερνάμε με μεγάλη απόσταση ασφαλείας, βγαίνουν στο αντίθετο ρεύμα δλδ.
Η Λάρσα έχει μια τελείως διαφορετική ποδηλατική κουλτούρα, είναι φλαταδούρα παντού και ανέκαθεν κυκλοφορούσε πολύ ποδήλατο, ως τόσο όμως το συζήτησα με κάποιους και δυστηχως όπως με ενημέρωσαν χρειάστηκε να συμβεί ένα τραγικό γεγονός που τους συγκλόνισε.
Ένα φορτηγό έκανε πίτα μια κοπέλα με ποδήλατο, όπως με είπαν το ποδήλατο έγινε πίτα και η κοπέλα χαλάκι...
Μικρή κοινωνία, αγαπητό και πολύ γνωστό πρόσωπο ή κοπέλα και τους άγγιξε όλους.
Εδω Αθήνα όλοι στους δρόμους βλέπουμε καθημερινά ατυχήματα, άλλοτε απιπόλαια και άλλοτε χυμένα μυαλά, ακόμα και οι αυτές οι σκληρές εικόνες δεν φαίνεται να αγγίζουν και να συμμορφωνουν τη οδηγική μας συμπεριφορά...
 

Μηνύματα
303
Reaction score
561
Στην αρκετά compact Πάτρα αρχίζω να μην βρίσκω κανένα λόγο να χρησιμοποιώ το αμάξι και προσπαθώ να χρησιμοποιω το ποδήλατο.

Τώρα το canyon να το πηγαίνω για να πάω για έναν καφέ/ψώνια/κάποια απλή δουλειά, δεν μου φαίνεται καλή ιδέα.

Σκεφτόμουν λοιπόν ένα ποδήλατο πόλης που να έχει και μια χάρη και να είναι απλό στα ανταλλακτικά του.

*Ποια είναι η γνώμη σας για single speed για μικρές αποστάσεις και κυρίως φλατ?

*Στην πόλη το χρησιμοποιειτε καθόλου πέρα από προπόνηση? Πως που το δένετε? Προφανώς για σύντομα χρονικά διαστήματα..
 

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
38.221
Reaction score
92.112
Το 2ο ΕΤΑΠ του Γύρου Ιταλίας ήταν ατομική χρονομέτρηση και κέρδισε ο Simon Yates. Αυτό που τράβηξε την προσοχή ήταν το κορμάκι που φορούσε. Custom made από τη VORTEQ, στην αστρονομική τιμή των 3200€ λόγω αεροδυναμικής απόδοσης.

GettyImages-1395918181.jpg
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
16.159
Reaction score
49.449
Με 3200€ ξέρς πόσες μπάμιες αγοράζω? :lolsign:
Αφού λοιπόν εξαντλήσαμε τα πάντα στα του ποδηλάτου, σκέφτηκαν πως αλλιώς θα τους αρμέξουμε...
"θα βγάλουμε ένα ρούχο και θα υποσχεθούμε λαγούς με πετραχήλια"
Στην αρκετά compact Πάτρα αρχίζω να μην βρίσκω κανένα λόγο να χρησιμοποιώ το αμάξι και προσπαθώ να χρησιμοποιω το ποδήλατο.

Τώρα το canyon να το πηγαίνω για να πάω για έναν καφέ/ψώνια/κάποια απλή δουλειά, δεν μου φαίνεται καλή ιδέα.

Σκεφτόμουν λοιπόν ένα ποδήλατο πόλης που να έχει και μια χάρη και να είναι απλό στα ανταλλακτικά του.

*Ποια είναι η γνώμη σας για single speed για μικρές αποστάσεις και κυρίως φλατ?

*Στην πόλη το χρησιμοποιειτε καθόλου πέρα από προπόνηση? Πως που το δένετε? Προφανώς για σύντομα χρονικά διαστήματα..
Κωστάκη εγώ για να πηγαίνω λαϊκή και γενικά ψώνια έχω ένα ktm manhattan με σχάρα, τσάντες. Βάζω 30 κιλά στις τσάντες και ότι χωράει στο τιμόνι.
Έχω πετάξει φυσικά της ανάρτηση και έχω βάλει σταθερό πιρούνι
Ακόμα και σε αυτό το ποδήλατο υπάρχει φόβος κλοπής, γενικά δεν το αφήνω από τα μάτια.
 
Last edited:

Μηνύματα
303
Reaction score
561
Με 3200€ ξέρς πόσες μπάμιες αγοράζω? :lolsign:
Αφού λοιπόν εξαντλήσαμε τα πάντα στα του ποδηλάτου, σκέφτηκαν πως αλλιώς θα τους αρμέξουμε...
"θα βγάλουμε ένα ρούχο και θα υποσχεθούμε λαγούς με πετραχήλια"


Κωστάκη εγώ για να πηγαίνω λαϊκή και γενικά ψώνια έχω ένα ktm manhattan με σχάρα, τσάντες. Βάζω 30 κιλά στις τσάντες και ότι χωράει στο τιμόνι.
Έχω πετάξει φυσικά της ανάρτηση και έχω βάλει σταθερό πιρούνι
Ακόμα και σε αυτό το ποδήλατο υπάρχει φόβος κλοπής, γενικά δεν το αφήνω από τα μάτια.
Κυρίως το θέμα single speed σκέφτομαι. Το συγκεκριμένο fuji μου πάρα αρέσει σε ομορφιά και σκέφτομαι ότι δεν θα πάθει τίποτα. Για τα χρήματα δεν ξέρω αν αξίζει βέβαια ή αν πρέπει να πάω σε ένα ποδήλατο της πλάκας να τελειώνω...
Βέβαια θα ζητάει συνέχεια λάδια ξύδια κλπ

Ενώ με το fuji μάλλον θα είμαι άνετος.. Μαααλλον... Κάνει και ένα 600αρι ωστόσο

Αν ξαναπαιρνες από την αρχή τι θα αγοραζες?
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
16.159
Reaction score
49.449
Πάλι τρέκινγκ θα έπαιρνα διότι είναι για εξυπηρέτηση και δλειές.
Αντέχει σε φόρτωμα, έχει ταχύτητες, αναπαυτικό για μικρές αποστάσεις.
Βέβαια όπως είναι από μαμά δεν είναι και αυτά για φόρτωμα, του έχω βάλει ενισχυμένους τροχούς με μπόλικες ακτίνες για να αντέχει.
 

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
38.221
Reaction score
92.112
Με 3200€ ξέρς πόσες μπάμιες αγοράζω? :lolsign:
Αφού λοιπόν εξαντλήσαμε τα πάντα στα του ποδηλάτου, σκέφτηκαν πως αλλιώς θα τους αρμέξουμε...
"θα βγάλουμε ένα ρούχο και θα υποσχεθούμε λαγούς με πετραχήλια"
Είχαμε και αυτό από την Ceramicspeed. Στα 800€!!! :biggrin:

Screenshot 2022-05-10 095428.png



Screenshot 2022-05-10 095124.png
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.010
Μηνύματα
2.958.831
Members
38.276
Νεότερο μέλος
mikepan
Top