Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.911
Reaction score
137.094
breaking news - το νεο κινούμαι ηλεκτρικά φαίνεται να υποστηρίζει εκχώρηση της επιδότησης στον προμηθευτή. Να δούμε και τι υποστήριξη θα λάβει απο τις ίδιες τις αντιπροσωπείες.

4. ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΚΧΩΡΗΣΗΣ ΤΗΣ ΑΠΑΙΤΗΣΗΣ ΕΙΣΠΡΑΞΗΣ (ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΩΝ ΩΦΕΛΟΥΜΕΝΩΝ)
i. Υπεύθυνη Δήλωση του ωφελούμενου για την εκχώρηση της απαίτησης είσπραξης στην οποία θα δηλώνεται ρητά ο πλήρης τίτλος του προμηθευτή.
ii. Υπεύθυνη Δήλωση του προμηθευτή στην οποία θα δηλώνεται η αποδοχή της εκχώρησης απαίτησης είσπραξης , η πλήρης επωνυμία του, το ΑΦΜ και ο τραπεζικός λογαριασμός (ΙΒΑΝ) του.
iii. Τυχόν ιδιωτικό συμφωνητικό εκχώρησης που έχει συμφωνηθεί και συνυπογραφεί από τα δυο μέρη.

Screenshot_20220527_170615_com.google.android.apps.docs.jpg


Screenshot_20220527_170710_com.google.android.apps.docs.jpg


Δείτε τελευταια σελίδα..
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.911
Reaction score
137.094
Φρένα από id3, τσεκ στα 80.000 χλμ.

Η φθορά είναι εντελώς αμελητέα. Πρακτικά είναι εντελώς σα καινούρια.

Τα είδαν γιατί έχει αλλαγή στα υγρά φρενων, είναι στο σέρβις στα 2 έτη.

Είπαμε, στα 300.000χλμ τα κοιτάνε τα φρένα μη τυχόν θέλουν κάτι.
Λογικά, στα 500.000χλμ θα αλλάξουν κάνα τακακι, θα έχει πιάσει αράχνες. 😂🤣😁😜


Screenshot_20220527_171206_com.facebook.katana.jpg
 

Μηνύματα
16.582
Reaction score
23.522
μια χαρά φθορά έχουν και τα τακάκια και ο δίσκος , ωστόσο στις 80000χλμ ένα μη ηλεκτρικό θα είχε κάνει 4 αλλαγές ενώ το συγκεκριμένο θα κάνει σίγουρα άλλα 20-30Κ χιλιόμετρα.
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.508
Reaction score
7.898
το συγκεκριμένο θα κάνει σίγουρα άλλα 20-30Κ χιλιόμετρα.
Τι 20-30 βρε; Δηλαδή σου φαίνεται να έχει φαγωθεί το 75% του ωφέλιμου από το τακάκι;
 

Μηνύματα
1.439
Reaction score
2.468
Φρένα από id3, τσεκ στα 80.000 χλμ.

Η φθορά είναι εντελώς αμελητέα. Πρακτικά είναι εντελώς σα καινούρια.
Έχουν διαφορά τα φρένα των ηλεκτρικών σε σχέση με τα υπόλοιπα;
Πάντως τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα παραμένουν και θα παραμείνουν για πολύ καιρό για λίγους.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.911
Reaction score
137.094
Έχουν διαφορά τα φρένα των ηλεκτρικών σε σχέση με τα υπόλοιπα;
Όχι, ίδια είναι.
Απλώς δε χρησιμοποιούνται στην καθημερινότητα καθόλου, γιατί φρενάρεις με τον ηλεκτροκινητήρα, κάνοντας ανάκτηση ενέργειας ταυτόχρονα.

Μόνο άμα χρειαστεί πολύ δυνατό φρενάρισμα εμπλέκονται, εξαιρετικά σπάνια.

Η επίσημη οδηγία που έχω από αντιπροσωπεία είναι "θα τα κοιτάξουμε στα 300.000χλμ". Τέλος.

Βεβαίως κάθε 2-ετια έχει αλλαγή υγρών φρενων. Δε ξέρω αν όντως χρειάζεται κάθε 2 χρόνια, αλλά έτσι το έχουν.

Τα ανωτέρω τακάκια έχουν ίδιο ψωμί με τα δικά μου καινούρια, τα έχω δει στην αλλαγή ελαστικων. Είναι σα καινούρια.
 

Μηνύματα
16.582
Reaction score
23.522
Τι 20-30 βρε; Δηλαδή σου φαίνεται να έχει φαγωθεί το 75% του ωφέλιμου από το τακάκι;
Αυτό το τακάκι έχει αυτή τη στιγμή κάπου 6 το πολύ 7 χιλιοστά υλικό , είναι πολύ κοντά στο 75% της ζωής του.
Επιπλέον ο δίσκος έχει ήδη κάνει "δόντι" , έχει υποδειγματική φθορά αλλά έχει φάει εύκολα την κωνική πατούρα , ισιώσει και "μπαίνει " προς τα μέσα. Συνήθως σε αυτό το σημείο είναι κανείς μια αλλαγή τακάκια και στην επόμενη θα πάει με δίσκους.
Ο χρήστης αυτός πιθανότατα δεν χρησιμοποιεί αναγεννητική πέδηση από την αρχή ή πατάει απότομα φρένο πιο συχνά από το αναμενόμενο.
Τώρα αλλαγή δίσκους πιθανόν δε θα κάνει ποτέ. Θα ξεπεράσει τις 250000 χλμ σημείο που μάλλον θα το έχει πουλήσει (κοντά 1000 κύκλους φόρτισης)
 

TGD

Μηνύματα
8.640
Reaction score
8.664

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.687
Reaction score
27.630
μια χαρά φθορά έχουν και τα τακάκια και ο δίσκος , ωστόσο στις 80000χλμ ένα μη ηλεκτρικό θα είχε κάνει 4 αλλαγές ενώ το συγκεκριμένο θα κάνει σίγουρα άλλα 20-30Κ χιλιόμετρα.
Καλά σοβαρολογείς τώρα?
4 αλλαγές τακάκια σε 80000 χλμ?
Και σε πίστα να το βάλεις δεν κάνεις τόσες αλλαγές.
Ποιό αυτοκίνητο θέλει τακάκια κάθε 20000 χλμ?
 

Μηνύματα
317
Reaction score
458
Καλά σοβαρολογείς τώρα?
4 αλλαγές τακάκια σε 80000 χλμ?
Και σε πίστα να το βάλεις δεν κάνεις τόσες αλλαγές.
Ποιό αυτοκίνητο θέλει τακάκια κάθε 20000 χλμ?
Ολα ανεξαιρετως τα καινουρια απο το 2006 κ επειτα που εχουν οικολογικα υλικα στα τακακια....

Αν πας πολλα ταξιδια εθνικη και καθολου πολη μπορεις να ανεβεις κατακορυφα αλλα σε πολη δυσκολα παει παραπανω.
 

Zizik

Safety Last * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.836
Reaction score
76.341
Ολα ανεξαιρετως τα καινουρια απο το 2006 κ επειτα που εχουν οικολογικα υλικα στα τακακια....
Όχι βέβαια. Με παρόμοια χρήση το ένα μου χρειάζεται αλλαγή κάθε 40+ και το άλλο κάθε 15-20.
 

Μηνύματα
16.582
Reaction score
23.522
Καλά σοβαρολογείς τώρα?
4 αλλαγές τακάκια σε 80000 χλμ?
Και σε πίστα να το βάλεις δεν κάνεις τόσες αλλαγές.
Ποιό αυτοκίνητο θέλει τακάκια κάθε 20000 χλμ?
Τα δικά μου , όλα
Μέχρι 25000 έχω φτάσει ποτέ παραπάνω
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.911
Reaction score
137.094
Η τεχνολογία των μπαταριών της Τεσλα, είναι ήδη τέτοια, που η σωστή σκέψη είναι η εξής:

1 φορά αγοράζεις ηλεκτρικό αυτοκίνητο ολόκληρο, με μπαταρίες.
Από κει και πέρα, όσα αυτοκίνητα και να αλλάξεις, κρατάς τις ίδιες μπαταρίες. 😎

Πλέον συζητάμε για μπαταρίες που αντέχουν πάνω από 100 χρόνια. Όχι μόνο 100 χρόνια, αλλά παραπάνω, δε ξέρω αν γίνεται αντιληπτό.

Βεβαίως αυτό που έχει ως κύριο στόχο η Τεσλα, δεν είναι το αυτοκίνητο που θες να αγοράσεις εσύ, αλλά το αυτοκίνητο που θα χρησιμοποιεί η ίδια η Τεσλα ως ρομποταξι, άρα θέλει μπαταρίες που πρακτικά να μη χρειάζονται ποτέ αλλαγή, αυτός ήταν εξαρχής ο στόχος.

Και βεβαίως, οι ίδιες μπαταρίες μπορούν πλέον να χρησιμοποιηθούν ως αποθήκες ενέργειας για το δημόσιο δίκτυο ηλεκτρισμού, το οποίο να βασίζεται σε στοχαστικής φύσεως ΑΠΕ, χωρίς να χρειάζονται αλλαγή κάθε 15-20 χρόνια, ρίχνοντας δηλαδή το κόστος χρήσης.


 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.911
Reaction score
137.094
Τα φρένα φθείρονται με το συνεχές ήπιο φρενάρισμα μέσα στην πόλη, που σέρνει το αυτοκίνητο για πολλά μέτρα και χαλαρά πατάς φρένο.

Για το ίδιο σταμάτημα, με ένα πιο απότομο και μικρής διάρκειας φρενάρισμα, τρώγονται λιγότερο.

Ειναι κι η συνήθεια του οδηγού όμως, πόσο χρησιμοποιεί το μεσαίο πεντάλ, αν το τσιμπάει σε κάθε στροφή, αν δε χρησιμοποιεί το αφημα του γκαζιού για να κόψει, κλπ. Άλλοι αγαπάνε το φρένο, άλλοι όχι.

Θυμάμαι με τα φεροντο τα 120-αρια μου είχαν πει ότι με κίνηση μέσα σε πόλη, οριακά θα βγάλουν 10.000 χλμ.
Ο ίδιος μηχανικός που μου το είπε αυτό, μου τα άλλαξε στα 40.000χλμ, 2 χρόνια μου κράτησαν. Προφανώς δεν τα έσερνα όπως πολλοί άλλοι...

Τώρα στα ev ισχύει το ανάποδο. Με one pedal driving, δε πατάς ποτέ φρένο. Ποτέ όμως. Φρενάρεις πιο ήπια, πιο μαλακά, το μαθαίνεις, και είναι πανεύκολο να μη χρησιμοποιείται το φρένο εντελώς ποτέ.

Προσωπικά, στις 4 στις 5 μέρες της εβδομάδας, δεν χρησιμοποιώ καθόλου το μεσαίο πεντάλ για φρενάρισμα σε όλη τη διαδρομή μου. 1 φορά τη βδομάδα, κατά μέσο όρο, 1 φορά δηλαδή μέσα στη βδομάδα, μπορεί να πατήσω ένα φρένο μια φορά και όχι τίποτα τρομερό. Μπορεί και τότε να μην εμπλέκεται ο δίσκος, και να είναι μόνο φρενάρισμα κινητήρα..
 
Last edited:


JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.687
Reaction score
27.630
Το δικό σου είναι ΓΤΠΚ .
Ο,τι και να βάλεις εκεί μέσα δεν χωράει.
Ούτε mercedes με gull wing doors , Ούτε aventador , ούτε τίπτις. :dance2:
 





ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.632
Μηνύματα
2.946.882
Members
38.212
Νεότερο μέλος
Falco_1000
Top