- Μηνύματα
- 8.703
- Reaction score
- 8.742
Προχθές είδα το πρώτο Ami να κυκλοφορεί στον Βόλο. Είχε πινακίδες για παπάκι!
Έχουν πολύ δρόμο ακόμη μπροστά τους τα ηλεκτρικά για να μπορέσουν να αντικαταστήσουν τα υπόλοιπα.Μπορεί και να μην είναι λάθος επιλογή, αν και λένε πως τα μόνα phev που θα επιβιώσουν των μέτρων που έρχονται, είναι αυτά με μπαταρίες της τάξης των 40kwh, και με τέτοιου μεγέθους μπαταρίες παύει να έχει νόημα η ύπαρξη κινητήρα εσωτερικής καύσης, τζάμπα έξοδα.
Θα πρότεινα, για λόγους ασφαλείας, είτε να πας σε λίζινγκ, για οτιδήποτε σε βολεύει (ακόμα και πετρέλαιο), είτε να κάτσεις στα αβγά σου.
Για αγορά αυτοκινήτου, με ορίζοντα κτήσης >4-5 ετών, δεν υπάρχει πιο ασφαλής επιλογή από EV.
Υπάρχει σοβαρή περίπτωση σε 4-5 χρόνια να στιμωχθούν πολύ άγρια τα πράγματα για οτιδήποτε καίει υγρά καύσιμα, με στόχο να καταστεί εντελώς ασύμφορο.
Άμα δε, κάνει το μπαμ το φαινόμενο των ρομποταξι EV, εκεί πλέον θα τελειώσει το ποίημα της κτήσης ΙΧ γενικώς.
Είναι πολύ περίεργη η κατάσταση.
Στην 3-ετια με 300.000 χλμ ναι, θα έρθει μάλλον εδώ.Να δεις που το ID3 του Γερμανού θα πουληθεί του χρόνου στην Ελλάδα με 30000km.
Η διαφορά δεν βλέπω να είναι μεγάλη αλλά τα 3Φ λογικά θα είναι και πιο δύσκαμπτα και βαριά.Επίσης αν η διαφορά τιμής δεν είναι μεγάλη και θεωρείς ότι στο μέλλον θα χρειαστείς τριφασικό, θα χάσεις περισσότερα χρήματα να δώσεις αυτό που έχεις και να αγοράσεις καινούργιο. Αλλά πολύ θεωρητικά όλα αυτά, δεν νομίζω ότι αξίζει να σκας τώρα.
Ε, τότε το κοντέρ μπορεί να λέει 60.000!Στην 3-ετια με 300.000 χλμ ναι, θα έρθει μάλλον εδώ.
Η λογική αυτό λέει. Αλλά δεν τα έχω δει το ένα δίπλα στο άλλο για να δω πόση διαφορά έχουν. Και το δικό μου μονοφασικό είναι και δεν το λες δύσκαμπτο.Η διαφορά δεν βλέπω να είναι μεγάλη αλλά τα 3Φ λογικά θα είναι και πιο δύσκαμπτα και βαριά.
Ιδέα μου ;
Προς γνώστες:
το καρούλι μου έχει μονοφασικό φορτιστή (32Α) και στο σπίτι έχω αντίστοιχο wallbox (32Α 1Φ) με ενσωματωμένο καλώδιο.
Θέλω όμως ένα έξτρα Τ2/Τ2 καλώδιο για όταν πάω εκτός έδρας, γιατί πολοί AC φορτιστές έξω δεν έχουν καλώδια.
Αν πάρω μονοφασικό (32Α) θα έχω πρόβλημα στους τριφασικούς φορτιστές ;
Υπάρχει κάποιο πλεονέκτημα να πάρω τώρα τριφασικό καλώδιο;
To manual λέει πως θα πάρω μόνο την 1φάση (προφανώς) αλλά δεν λέει αν απαιτείται να βάλω 3Φ καλώδιο για να παίξει σωστά με 3Φ φορτιστή και έχω μπερδευτεί.
Να πάρω 10μ καλώδιο αντί για 5 μπας και έχει παρκάρει κανένας θερμικός στην Χ θέση ή είναι "επικίνδυνα" τα μακριά καλώδια;
Θανξ !
Ο Σείριος όμως και πάλι είναι κοντά στην Αθήνα, άρα ποιος θα φορτίσει εκεί;Ελλάδα: Ουρές για φόρτιση ηλεκτρικού αυτοκινήτου στην Εθνική Οδό | carandmotor.gr
Τα ηλεκτρικά οχήματα αυξάνονται στην Ελλάδα, με τις υποδομές να βρίσκονται ακόμη σε νηπιακό στάδιο. Ειδικά για το εθνικό οδικό δίκτυο, εικόνες σαν τις παρακάτω μαρτυρούν πως ένα ταξίδι με ηλεκτρικό μπορεί να εξελιχθεί σε πολύωρη ταλαιπωρία.www.carandmotor.gr
Πολλοί τέτοιοι, έχουν ήδη ev, και δεν αντιμετωπίζουν πρόβλημα.Ποιο είναι το μέλλον για την πλειονότητα των χρηστών που δεν διαθέτουν κλειστό πάρκινγκ;
Καταλαβαίνω το πάθος σου για τα ηλεκτρικά αλλά σοβαρολογείς τώρα;Πολλοί τέτοιοι, έχουν ήδη ev, και δεν αντιμετωπίζουν πρόβλημα.
Δεν είναι μέλλον, είναι παρόν.
Πολλοί τέτοιοι, έχουν ήδη ev, και δεν αντιμετωπίζουν πρόβλημα.
Δεν είναι μέλλον, είναι παρόν.
Χαρούμενος @costas EARΚαταλαβαίνω το πάθος σου για τα ηλεκτρικά αλλά σοβαρολογείς τώρα;
Σε άλλη χώρα μένεις;
Γιατί δεν το ψάχνεις μόνος σου;Καταλαβαίνω το πάθος σου για τα ηλεκτρικά αλλά σοβαρολογείς τώρα;
Σε άλλη χώρα μένεις;