- Μηνύματα
- 16.965
- Reaction score
- 24.168
σχετικά είναι όλα αυτά, αν πχ στη Λάρισα το αφήσεις μισή ώρα σε ταχυφορτιστή (αν το πρόγραμμα βολεύει κλπ) επιστρέφεις και άνετα και οικονομικά.
Ούτε κι αυτό είναι ρεαλιστικό, αλλά μάλλον στερεοτυπικό σενάριο χρήσης:τα ev είναι μια καλή ευκαιρία να αναλογιστεί κάποιος σοβαρά τι ακριβώς ψάχνει από ένα αυτοκίνητο, γιατί μέχρι σήμερα τα κριτήρια ήταν ασαφή και με εντελώς λάθος απαντήσεις.
αυτό το "αν πάω ταξίδι" ειδικά όταν εκφράζεται από κόσμο που με το ζόρι πάει ταξίδι 2 φορές το χρόνο είναι μια εξαιρετικά δαπανηρή αντίληψη της πραγματικότητας που οδηγεί στην αγορά ενός οχήματος που καλύπτει τις ανάγκες 10 ημερών χρήσης το χρόνο και δεν προσφέρει τίποτα παραπάνω στις υπόλοιπες 350.
αν έχεις λεφτά κανένα θέμα, όταν όμως σφίγγεσαι και κάνεις περικοπές ώστε να αγοράσεις μέγεθος οχήματος που αρκεί για τις 10 μέρες , το αποτέλεσμα είναι να έχεις χειρότερο μέσο για τις 350 είτε γιατί δεν βολεύει, είτε γιατί καίει παραπάνω είτε γιατί έκοψες εξοπλισμό πχ αυτόματο κιβώτιο κλπ και πιθανότατα θα χρειαστείς και 2ο όχημα.
ένα τραβηγμένο παράδειγμα είναι το κόστος ενοικίασης για 15 μέρες καλοκαίρι από τον ακριβότερο ενοικιαστή στην απολύτως ακριβότερη κατηγορία οχήματος για να πάει η οικογένεια διακοπές με άνεση:
Το "όχι για σένα" το υπερτονίζεις κατά τη γνώμη μου, το τεντώνεις τόσο, που δείχνεις πολέμιος της εξέλιξης.Πάντως όχι για μένα.
29 έβγαινε το C4 πετρέλαιο.Φίλε Pankrok, τό σκεπτικό σου κατά την γνώμη μου είναι λάθος.
Ένα μικρομεσαίο ηλεκτρικό κοστίζει από 28000 (το c4 του flash έως 35000 το id3 του δοκτωρα.
Σ αυτά αν προσθέσουμε 5000 περίπου το χρόνο για ενοικίαση, γιατί μη μου πεις ότι δεν θά πας κάπου Χριστούγεννα, Πάσχα,και κάνα δύο τριήμερα, στην δεκαετία σου βγαίνει το ev αεροπλάνο.
αντίστοιχα μπορώ θα μπορούσα να πω και για εσένα:Το "όχι για σένα" το υπερτονίζεις κατά τη γνώμη μου, το τεντώνεις τόσο
Από τα λεφτά που θα ξόδευα σε βενζίνες για 30.000 χλμ. τον χρόνο