- Μηνύματα
- 16.965
- Reaction score
- 24.167
το c4 καταρχήν έχει χώρους και αυτονομία ικανή για αρκετά πράγματα πέραν την κίνησης στην πόλη.Φίλε Pankrok, τό σκεπτικό σου κατά την γνώμη μου είναι λάθος.
Ένα μικρομεσαίο ηλεκτρικό κοστίζει από 28000(το c4 του flash έως 35000 το id3 του δοκτωρα.
Σ αυτά αν προσθέσουμε 5000 περίπου το χρόνο για ενοικίαση, γιατί μη μου πεις ότι δεν θά πας κάπου Χριστούγεννα, Πάσχα,και κάνα δύο τριήμερα, στην δεκαετία σου βγαίνει το ev αεροπλάνο.
επιπλέον , 1 μήνα διακοπές το χρόνο σε μέρη που δεν μπορεί να σε φτάσει το c4 ;;;;; ποιός μπορεί να το κάνει αυτό και να έχει οικονομικό θέμα; κάτοικος Αθηνών με δεύτερη κατοικία στην Πρέβεζα;
το κόστος του δεύτερου οχήματος που ενδεχομένως δεν χρειάζεται αν πάρεις μικρότερο σε όγκο όχημα δεν μετράει;
το κόστος χρήσης σε καύσιμο και συντήρηση;
μην ξεχνάμε το σημαντικότερο όλων , χρήστες με λιγότερα από 20000χλμ το χρόνο δεν δικαιολογούν αγορά καινούριου οχήματος για κανένα λόγο απολύτως. άρα η συζήτηση πρέπει να ξεκινήσει από αυτή τη βάση.
αν τα ξεπερνάς αυτά τα χιλιόμετρα τότε το κόστος χρήσης υπέρ του ev είναι συντριπτικό - ξεπερνάει εύκολα τα 3000 ετησίως.
Ο βαρόνος πλέον δεν χρειάζεται όχημα. ένα οποιοδήποτε μεταχειρισμένο 10ετίας τον εξυπηρετεί και με το παραπάνω για τις 50 μέρες το χρόνο που το κινεί.
εγώ πάλι από το Σεπτέμβριο και ένθεν έχω κάνει με το ζόρι 3000χλμ , δύσκολο να τα μετρήσω, σχεδόν όλα με το suzuki εκτός από ένα ταξίδι στο Πάπιγκο που το έκανα με το mazda γιατί είχε λάστιχα για χειμώνα.
Δεν ξέρω γιατί έχω το mazda πλέον.
τώρα που καλοκαιριάζει θα πηγαίνω συχνά πυκνά Εύβοια.
130χλμ είναι μέχρι εκεί και περίπου 60-80χλμ καθημερινά για μπάνια κλπ. Οτιδήποτε με αυτονομία 300χλμ μου φτάνει και περισσεύει χωρίς να οδηγήσω οικονομικά.
Αν ήταν να ξαναπάω Πάπιγκο για 5 μέρες θα νοίκιαζα ένα rav με 1000 ευρώ. Πιο μακριά δεν πάω πλέον.
προσωπική εμπειρία , πιθανότατα έχει και άλλους στα ίδια χλμ με μένα.