Ο θάνατος του δικάναλου σετάπ, και γιατί

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.706
Reaction score
30.612
Αυτά τα τελευταία (όλη η τελευταία παράγραφος η μεγάλη με τους σκοπούς που λένε) είναι αυτά που έλεγα και εγω και όποιος τα λέει είναι σωστός μηχανικός (δεν ξέρω ποιός είναι αλλά μπράβο του). Όχι ο πιτσιρικά που έβαζε τις κιθάρες στον M.J. , όπου να είναι για να κάνει εφέ.
Που τα είδες μωρέ αυτά. 🙂 Την κιθάρα που πήρε την μοίρασε στο bed χωρίς να χαλάσει το αρχικό που είναι μπροστά. Έδωσε χώρο γιατί έχει πολλά ηχεία στο bed. Τι να κάνουμε δηλαδή που κάποιοι έχουν κολλήσει με ηλεκτροκόλληση στα δύο ηχεία. Θα έχουμε 10 και θα κάνουμε μίξη για 2; Και στην τελική αν θέλει κάποιος και βγαίνει ωραίο να πάνε κάποια πράγματα σε άλλα ηχεία γιατί να μην το κάνει. Επειδή δεν θα αρέσει στον δικάναλο; Σεστήκαμε δηλαδή, με το συμπάθειο..🙂 Καθίστε εκεί στα δύο ηχεία και αφήστε μας στην ησυχία μας, που θα μιξάρουμε με δικάναλη λογική 🙂

Ο Γερμανός που λέει ο Ν.Κ. λέει να μην κάνει η κιθάρα βόλτες γύρω γύρω. Δεν κάνει. Αλλά και να έκανε πάλι σεστήκαμε αν δεν αρέσει. Απλά έτυχε να έχεις την ίδια άποψη με το Γερμανό. Πάνε κάνε εκεί τα immersive σου. 😅
 
Last edited:

Μηνύματα
16.381
Reaction score
19.215
Μια χαρά τα λαμβάνει.
Το θέμα είναι τι στέλνεις. ;) :drinks:
Εντάξει βρε παιδί μου σωστό , θεωρητικά, αλλά τέτοιο αυτοκοντρόλ δεν επέδειξε ούτε ο LaMDA στη συζήτησή τους με τον Lemoine , τον μηχανικό της Google.
Που τα είδες μωρέ αυτά. 🙂 Την κιθάρα που πήρε την μοίρασε στο bed χωρίς να χαλάσει το αρχικό που είναι μπροστά. Έδωσε χώρο γιατί έχει πολλά ηχεία στο bed. Τι να κάνουμε δηλαδή που κάποιοι έχουν κολλήσει με ηλεκτροκόλληση στα δύο ηχεία. Θα έχουμε 10 και θα κάνουμε μίξη για 2; Και στην τελική αν θέλει κάποιος και βγαίνει ωραίο να πάνε κάποια πράγματα σε άλλα ηχεία γιατί να μην το κάνει. Επειδή δεν θα αρέσει στον δικάναλο; Σεστήκαμε δηλαδή, με το συμπάθειο..🙂

Ο Γερμανός που λέει ο Ν.Κ. λέει να μην κάνει η κιθάρα βόλτες γύρω γύρω. Δεν κάνει. Αλλά και να έκανε πάλι σεστήκαμε αν δεν αρέσει. Απλά έτυχε να έχεις την άποψη με το Γερμανό. Πάνε κάνε εκεί τα immersive σου. 😅
Λάθος κάνεις (τις άπλωσε πάρα πολυ στα πλάγια) αλλά και να το δεχτώ .... τα "ou"s, τα πιατίνια που τα πήγε στο ταβάνι, το κικ ντράμ που άλλαξε επειδή (λέει) είμαστε στο 2022.? Τι ωραίος λόγος για να δικαιολογήσει ενας μηχανικός ήχου την απόφασή του αυτή. :D :D Θα έβρισκά και άλλα και υπάρχουν αλλά βαριέμαι να το ξαναδώ.

Κοίτα τώρα , εαν δεν κάνεις πλάκα, να σου πω μαζί με το παραπάνω πόστ μου (αλλά και αυτό) .... ότι πρέπει να είσαι πολυ θεωρητικός σε αυτά μόνο γιατί σε άλλα που σε βλέπω να δίνεις συμβουλές για χώρους, διαρρυθμιση, σειρά εκτέλεσης εργασιών είσαι μια χαρά πρακτικός..
 
Last edited:


Μηνύματα
16.381
Reaction score
19.215
Όπως βολεύει καλέ, τα πάντα κάνουμε. :roflmao:
Ναι είσαι πολυσχιδής προσωπικότης, μου έχεις κινήσει το ενδιαφέρον, αλλά πάνω απο όλα είσαι καλό παιδί, αυτό μετράει, τα άλλα όλα βρίσκοναι, Πόσο ετών είσαι ?
 


Μηνύματα
16.381
Reaction score
19.215
Παντρεμένος, ήρθες δεύτερη. :roflmao:
Εγω πάντως το έχω δηλώσει, εαν κάνω ποτέ πολυκάναλο, εσένα μόνο θα συμβουλευτώ ή θα ζήτήσω να μου το στήσεις.

Δεν είμαι γκέι ρε βάρβαρε χα χα, απλώς μελετητής της ανθρώπινης συμεπριφοράς χα χα.
 


Μηνύματα
16.381
Reaction score
19.215
Ναι, να για παράδειγμα αυτό που κάνεις τώρα στα τελευταία πόστ, για να μην φανεί ότι απο μίξεις δεν ξέρεις και τόσα πολλά όσα νομίζεις. Πιο λίγα και απο εμένα που δεν ξέρω τίποτε. :D

Ανθρώπινη φύση. Βέβαια η ηλικία θα μου ήταν χρήσιμη, για να μην σε κρίνω αυστηρά.
 



alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.706
Reaction score
30.612
Ναι, να για παράδειγμα αυτό που κάνεις τώρα στα τελευταία πόστ, για να μην φανεί ότι απο μίξεις δεν ξέρεις και τόσα πολλά όσα νομίζεις. Πιο λίγα και απο εμένα που δεν ξέρω τίποτε. :D
Μα δεν είπα ότι ξέρω. Ότι έχω μάθει είναι λόγο δουλειάς. Και τα Pro Tools ξέρω να δουλεύω, σε καμία περίπτωση στο επίπεδο που τα δουλεύουν οι επαγγελματίες. Για πρακτικούς λόγους και επειδή μου άρεσε, όποτε δεν είχα δουλειά ήμουν πίσω από μια κονσόλα με το manual. Να μάθω πώς να κάνω αλλαγές όταν δεν είχα ηχολήπτη. Και πολλά μου τα έμαθαν και αυτοί.

Βέβαια η ηλικία θα μου ήταν χρήσιμη, για να μην σε κρίνω αυστηρά.
Λύσσαξες, 47.
 

Μηνύματα
4.974
Reaction score
8.823
μερος 2ο

Η τοποθετηση των ηχειων στον χωρο ενος στουντιο γινεται με βαση συγκεριμενες προδιαγραφες της ντολμπυ. Δεν μπορει απλα καποιος που του περισσευει ακομη ενα ηχειο για παραδειγμα ενα ογδοο ηχειο να το τοποθετησει ετσι απλα στον χωρο οπου αυτος νομιζει.
υπαρχουν σπεκς απο την ντολμπυ που μεσω ενος σοφτγουερ αναλογως τον χωρο και τον αριθμο των ηχειων δλδ το σεταπ καθοριζουν επακριβως και τις θεσεις τους στο στουντιο. Αρχικα τοποθετουνται στις θεσεις που οριζουν οι προδιαγραφες και κατοποιν γινονται οι μετρησεις και οχι το αντιθετο, πρωτα οι μετρησεις και κατοπιν η τοποθετηση. Μετα δηλωνει κανεις στον ρεντερερ ποιο σεταπ εχει πραγματοποιησει.
Στην ουσια δηλωνεις τον χωρο και το επιθυμητο σεταπ και κατοπιν καθοριζει το σοφτγουερ της ντολμπυ που θα πρεπει βελτιστα να τοποθετηθουν.
Στην συνεχεια γινεται αανφορα για την ολη διαδικασια <<mastering>>.
Στην πραγματικοτητα δεν υπαρχουν προδιαγραφες με το τι και πως θα πρεπει να γινει. Καλλιτεχνες της universal μπορουν και αποκτουν την στερεο μιξη απο την universal με μια ολοκληρη λιστα που αφορουν stems και διαφορα αλλα δεδομενα. Συνηθως πρεπει κανεις να δει σε πρωτη φαση τι υλικο/δεδομενα μπορει να διαχειριστει, υπαρχουν για παραδειγμα stems ή τι περιλαμβανουν αυτα ( απ οτι διαβασα stems ειναι μια ομαδα απο μουσικα ιχνη, καποιο κομματι μπορει να εχει και 18στεμς). πιο συγκεκριμενα λαμβανει σε πρωτο σταδιο μια διαδικασια συλλογης θα λεγαμε απλα με επικοινωνια μεταξυ των εμπλεκομενων. Για παραδειγμα στην περιπτωση ενος καλλιτεχνη ηρθε ο ιδιος σε επαφη με τον παραγωγο της στερεο μιξης, ετσι απεκτησε σε πρωτη φαση τα stems αλλα θα ηθελε αν μπορουσε γιαπαραδειγμα απο το stem των keyboards 3-4 ηχους μεμονωμενα να αποκτησει για να μπορεσει μετεπειτα καλυτερα να διαβαθμισει και να επεξεργαστει τον ηχο, οπου τελικα μετα απο διαρκη επικοινωνια απεκτησε για καθε ιχνος, ξεκινωντας ετσι απο το μηδεν να δουλευει, διαμοιραζοντας εκ νεου ολα τα ιχνη. Κατα κανονα δεν επιθυμει ο ιδιος να αλλαξει θεαματικα τον ηχο απο θεμα εκουαλαιζερ και κομπρεσιον . Αυτο που επιζητα ειναι να διαβαθμισει σε χωρικο επιπδεο εκ νεου τον ηχο για να γινει αντιληπτη η αισθηση του χωρου. Για παραδειγμα τα drums stems (το συμπαγες κομματι) το αφηνει μπροστα να παιζει ως βαση , αφου κατα κανονα η ατμος μιξη θα πρεπει στο τελος να <<κουμπωνει>> με την στερεο μιξη. Αυτο που θελει δεν ειναι να ορισει τα παντα εκ νεου αλλα να αναδειξει αυτη την χωρικοτητα χωρις να απομακρυνεται εντελως απο την στερεο μιξη. Βεβαιως υπαρχει κατα την διαδικασια συνηθως και η αποψη του καλλιτεχνη/εταιρειας. Σε τελικη αναλυση υπαρχει ενα οραμα-πλαισια. Υπαρχουν καλλιτεχνες που δεν εχουν την παραμικρη διαθεση και ενδιαφερον να ασχοληθουν ενεργα, ειναι κατι που πρεπει να γινει και στον οποιο δεν ορεξη να συμμετασχει αλλα υπαρχουν και αλλοι που θελουν να ειναι <<παροντες>> στην διαδικασια.
Αλλωστε η ολη διαδικασια δεν εχει να κανει με δημιουργια εφε αλλα με την μουσικη αυτη καθ αυτη. Σε νορμαλ μουσικη δεν αφηνω τις κιθαρες να κοβουν βολτα στο δωματιο. στην ηλκετρονικη μουσικη μπορει κανεις να παιξει περισσοτερο. Βεβαια οταν κανεις εχει στην κατοχη 5 stems μπορει ναι μεν να φτιαξει κατι καλαισθητο αλλα μπορει να <<βγαλει>> ενα οργανο μεμονωμενα και να το οδηγησει καπου αλλου.
3o και τελευταιο μερος της συζητησης.

Μερικες φορες εχουμε στο στουντιο την πολυτελεια να φτιαχνουμε ενα stem μαστερ για το στερεο και κατοπιν απο αυτο το stem προκυπτει το dolby atmos master, επομενως γνωριζουμε απο πρωτο χερι το eq για παραδειγμα ενος drum-stem το οποιο και εγκριθηκε . Υπαρχει λοιπον το εντελως νορμαλ eq οπως στο στερεο και φυσικα υπαρχουν ομαδες που ακουγονται διαφορετικα ή και καλυτερα με eq. Επισης εχουμε να κανουμε και με τα δυναμικα. Η Ατμος εχει συγκεκριμενες προδιαγραφες για το headroom που επιτρεπεται να φτασει μεχρι -18.
H διαφορα ειναι οτι στην ατμος μιξη θα πρεπει να προσθεσει κανεις μια εξτρα <<αισθηση χωρικοτητας>>
Δεν τοποθετω για παραδειγμα τα keyboards απλα πισω αλλα δημιουργω παραλληλα μια σαραουντ ή ατμος αντιχηση μπροστα ετσι ωστε να αποκτησει μεγαλυτερη εκταση /μεγεθος. Εδω υπαρχει πεδιο <<δημιουργιας>>
Ποσο ομως ενεργα συμμετεχουν οι καλλιτεχνες? Συμβαινουν και τα 2, υπαρχουν περιπτωσεις που ο καλλιτεχνης δεν ερχεται σε επαφη με το στουντιο και δινει στο τελος την εγκριση ακουγοντας το τελικο αποτελεσμα με τα ακουστικα. Σιγουρα η εμπιστοσυνη παιζει ρολο. Σε γενικες γραμμες ειναι ευχαριστημενοι οι καλλιτεχνες οταν δημιουργειται αυτη η αισθηση χωρικοτητας και παραλληλα εντονοτερα συναισθηματα αλλα ειναι επισης ευχαριστημενοι οταν η μιξη ακουγεται οπως εχει την δυνατοτητα να ακουστει. Υπαρχει αυτη η σημαντικη πτυχη που σε προηγουμενο σταδιο ο καλλιτεχνης με τον παραγωγο εχουν θεσει λιγο πολυ το πλαισιο και δεν θελει κατι εντελως διαφορετικο. Καποιοι ειναι ευχαριστημενοι οταν το τελικο αποτελσμα ακουγεται εντελως διαφορετικα αλλα προυπαρχει μια διαδικασια αποφασεων στο πως πρεπει γενικα το υλικο να <<ακουγεται>>.
Υπαρχει το bedlayer και υπαρχουν 118 αντικειμενα που μπορουν ανεξαρτητα να μετακινηθουν ελευθερα στον χωρο.
Αυτο που παραδιδεται στο τελος της διαδικασιας ειναι ενα adm file ενω παραλληλα η ατμος μιξη binauraliziert σε ενα stereo file ενω παραλαμβανουν και ενα αρχειο mp4.
Ποσος χρονος ομως απαιτειται για την ολοκληρωση της διαδικασιας?
Στο στερεο ολα προχωρανε γρηγορα, στην ατμος μιξη πρεπει κανεις να εργαστει σε βαθος, υπαρχει βεβαιως μια διαδικασια επικοινωνιας και σκεψη για το πως θα διαμοιραστουν ολα σωστα.
Για παραδειγμα στην περιπτωση ενος τζαζ κιθαριστα υπο την συνοδεια ορχηστρας για ταινιες ειχε στην ουσια ως στοχο να απεικονησει τον χωρο ως μεγεθος χωρις να χρειαζεται να ασχοληθει με μετακινησεις. Σε αυτη την περιπτωση διαρκει καποιο διαστημα το πρωτο κομματι μεχρι να επιτευχθει αυτη η εκταση στον χωρο και κατοπιν για τα υπολοιπα κομματια το πλαισιο παρεμενει ως εχει. Υπαρχουν αυτες οι κλασσικες περιπτωσεις ενος τζαζ κουαρτετου οπου κοπιαζει κανεις στο πρωτο κομματι για να πετυχει να δωσει αυτη την εκταση, αλλα το υπολοιπο τρεχει γρηγορα.
Στην ποπ μουσικη που καθε κομματι εχει πιθανον τον δικο του χαρακτηρα με διαφορετικα κατα περισταση οργανα πρεπει κανεις να ασχοληθει με το καθενα σχεδον ξεχωριστα, οχι βεβαια καθε φορα απο την αρχη.
Οσο αφορα το μελλον της dolby atmos music παιζουν σημαντικο ρολο οι τελικες συσκευες κατα ποσο ευελικτες ειναι και προφανως εαν μπει η spotify στο παιχνιδι θα ταρακουνησει τα πραγματα.

Στο τελος μονολεκτικες απαντησεις, το κλασσικο παιχνιδι που παιζουν με ολους.

1.mac ή pc?
Mac

2. 44,1 ή 48?
44,1

3. analog ή digital?
no answer, και τα 2

4. Vinyl ή CD?
CD
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.766
Reaction score
27.767
Μα δεν είπα ότι ξέρω. Ότι έχω μάθει είναι λόγο δουλειάς. Και τα Pro Tools ξέρω να δουλεύω, σε καμία περίπτωση στο επίπεδο που τα δουλεύουν οι επαγγελματίες. Για πρακτικούς λόγους και επειδή μου άρεσε, όποτε δεν είχα δουλειά ήμουν πίσω από μια κονσόλα με το manual. Να μάθω πώς να κάνω αλλαγές όταν δεν είχα ηχολήπτη. Και πολλά μου τα έμαθαν και αυτοί.


Λύσσαξες, 47.
Αει μαρή τράβα να δουλέψεις , που κάνεις και σχόλια για την ηλικία ς.
Αυτός που στην πέφτει είναι μεγάλος άνθρωπος και ξύνει τ απαφτά τ .
 

Σταύρος Λαγκαδιανός

Το αγοράκι με τα σπίρτα
Μηνύματα
9.061
Reaction score
30.368
AV , AVR , είναι το ίδιο πράμα. Το R = radio =receiver .
AVC= AUDIO VIDEO CONTROL .
Ξέρω Γιάννη μου. AV είναι σκέτος προ, χωρίς ενισχυτές. Άλλη είναι η ουσία της ερώτησής μου. Ξέρει κανείς να απαντήσει?
 

Μηνύματα
16.381
Reaction score
19.215
Μα δεν είπα ότι ξέρω. Ότι έχω μάθει είναι λόγο δουλειάς. Και τα Pro Tools ξέρω να δουλεύω, σε καμία περίπτωση στο επίπεδο που τα δουλεύουν οι επαγγελματίες. Για πρακτικούς λόγους και επειδή μου άρεσε, όποτε δεν είχα δουλειά ήμουν πίσω από μια κονσόλα με το manual. Να μάθω πώς να κάνω αλλαγές όταν δεν είχα ηχολήπτη. Και πολλά μου τα έμαθαν και αυτοί.


Λύσσαξες, 47.
47 ? Α, γεροντάκι είσαι, τώρα θα σου πω εγω. Αμείληκτος, θα είμαι.

Λοιπόν σύμφωνα με αυτά που γράφεις ξέρεις. Άρα ακόμα χειρότερα τα πράγματα .... μας δουλεύεις. :D :D
Αει μαρή τράβα να δουλέψεις , που κάνεις και σχόλια για την ηλικία ς.
Αυτός που στην πέφτει είναι μεγάλος άνθρωπος και ξύνει τ απαφτά τ .
Μα γκέι μετά τα 30-35 το πολύ, δεν έχω δεί να εκδηλώνεται , ούτε στατιστικά υπάρχει χα χα. Άρα τη γλύτωσα. :D

Σε λίγο που βγαίνω σε σύνταξη, θα μου εκδηλωθεί. Το ίδιο και η επιθυμία για πολυκάναλο. :D
 
Last edited:

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.585
Reaction score
57.878
(alexis collage)

Δεν είναι hiend το πικαπ μας,
μου λένε θέλει κανάλια πολλά
ακόμα και χωρίς ενεργά
παθητικά θα μας βρούνε

Μυστήριες ηχογραφήσεις
κι εκδόσεις έργων κλασσικής,
είναι αργά κι ίσως νωρίς
να ψάχνουμε όλο τις μίξεις

Δεν είναι hiend ή hifi αυτό που ακούμε,
είναι σου λέω σακάτικο,
σαν φουαγκρά μπαγιάτικο
και θα το τρώμε όσο ζούμε

Δεν έχουν μπάσα οι λυχνίες,
μας λένε θέλει γκάζια πολλά
με επεξεργαστή και sub
μέχρι ταβάνι να τα δούμε

Μικρόφωνα και αποκρίσεις,
πάνω στου REW το κάτεργο
είναι κανείς να τρελαθεί
μέσα στου Trinnov τις ρυθμίσεις

Δεν είναι hiend ή hifi ό,τι ακούμε
είναι το ξέρω ανάλγητο
ένα σκαλί απάτητο
και φέρνει τραύμα όταν το δούμε

Σε διαδικτυακούς παρόχους
και λινκ βιοδιασπώμενα
θα ψάχνουμε μια έξοδο
προτού σημάνει για να βγούμε

Γι αυτό και δεν θ'αναζητήσω
τι έχω στείλει στη ζωή
αφού διεύθυνση έγκυρη
δεν έχει για να το αφήσω

Δεν είναι hiend ή hifi ό,τι βρούμε
είναι σου λέω πλιάτσικο
σαν πωλητήριο φατσικό*
και θα ναι τάμα να το ζούμε

*όπως λένε ΄΄πουλ-μουρ΄΄
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.766
Reaction score
27.767
Ξέρω Γιάννη μου. AV είναι σκέτος προ, χωρίς ενισχυτές. Άλλη είναι η ουσία της ερώτησής μου. Ξέρει κανείς να απαντήσει?
Oχι ο AV δεν είναι σκέτος προ.
Ο PREPRO ,είναι τέτοιος.
Ο AV είναι κλασικός πολυκάναλος ολοκληρωμένος.

Για την ερώτησή σου συγχρονιμό ήχου εικόνας , κάνουν και τα players και οι AV , αναλόγως του ποιός αναλαμβάνει την αποκωδικοποίηση , συνήθως αυτός κάνει και τον συγχρονισμό.
Το mini DSP από όσο ξέρω δεν κάνει κάτι τέτοιο αφού δεν παίρνει μεικτό AV σήμα .
Λειτουργεί στο ψηφιακό επίπεδο , αλλά μόνο ώς προς το AUDIO.
 

Σταύρος Λαγκαδιανός

Το αγοράκι με τα σπίρτα
Μηνύματα
9.061
Reaction score
30.368
Oχι ο AV δεν είναι σκέτος προ.
Ο PREPRO ,είναι τέτοιος.
Ο AV είναι κλασικός πολυκάναλος ολοκληρωμένος.
Από αυτά που διαβάζω μέχρι τώρα, έχω καταλάβει ότι ο AVR είναι κλασικός πολυκάναλος ολοκληρωμένος.
Και ότι AV και πρεπρο είναι το ίδιο πράμα. Άλλωστε οι εταιρείες AV-ΧΧΧ ονομάζουν τους πρεπρο τους.
και τα players
Συνεπώς, το όποιο DSP πρέπει να προηγηθεί του πλέυερ για να μπορεί το τελευταίο να συγχρονίσει. Άρα, στα "έξυπνα" ηχεία με DSP δεν μπορεί να γίνει συγχρονισμός. Το είχαν μάλιστα επισημάνει στο Στεροφάιλ πριν μερικά χρόνια στο ρηβγιού των Κιι.
Να πούμε και ότι αυτό το πανάκριβο 5.1 των Γκριμμ είναι μόνο για ήχο? Αν βάλεις τα οπτικοακουστικά ντιβιντιά και τέτοια που γουστάρει ο @costas EAR θα γίνει τουρλουμπούκι?
 

Μηνύματα
347
Reaction score
273

Δεν είναι hiend το πικαπ μας,
μου λένε θέλει κανάλια πολλά
ακόμα και χωρίς ενεργά
παθητικά θα μας βρούνε

Μυστήριες ηχογραφήσεις
κι εκδόσεις έργων κλασσικής,
είναι αργά κι ίσως νωρίς
να ψάχνουμε όλο τις μίξεις

Δεν είναι hiend ή hifi αυτό που ακούμε,
είναι σου λέω σακάτικο,
σαν φουαγκρά μπαγιάτικο
και θα το τρώμε όσο ζούμε

Δεν έχουν μπάσα οι λυχνίες,
μας λένε θέλει γκάζια πολλά
με επεξεργαστή και sub
μέχρι ταβάνι να τα δούμε

Μικρόφωνα και αποκρίσεις,
πάνω στου REW το κάτεργο
είναι κανείς να τρελαθεί
μέσα στου Trinnov τις ρυθμίσεις

Δεν είναι hiend ή hifi ό,τι ακούμε
είναι το ξέρω ανάλγητο
ένα σκαλί απάτητο
και φέρνει τραύμα όταν το δούμε

Σε διαδικτυακούς παρόχους
και λινκ βιοδιασπώμενα
θα ψάχνουμε μια έξοδο
προτού σημάνει για να βγούμε

Γι αυτό και δεν θ'αναζητήσω
τι έχω στείλει στη ζωή
αφού διεύθυνση έγκυρη
δεν έχει για να το αφήσω

Δεν είναι hiend ή hifi ό,τι βρούμε
είναι σου λέω πλιάτσικο
σαν πωλητήριο φατσικό*
και θα ναι τάμα να το ζούμε

*όπως λένε ΄΄πουλ-μουρ΄΄
Άσε τους στίχους
και πες για τους ήχους

Ποια η απάντηση σου στην ερώτηση του θέματος;
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.585
Reaction score
57.878
Άσε τους στίχους
και πες για τους ήχους

Ποια η απάντηση σου στην ερώτηση του θέματος;
Δεν έχω κάτι προς απάντηση καθότι το παρόν νήμα δεν έχει υποβάλει ερωτήματα με την τιτλοφορία του παρά μόνο κατηγορηματικές δηλώσεις,κάτι αντίστοιχο ενός ...΄΄Famous Last Words΄΄. :sneaky:
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.735
Μηνύματα
2.950.341
Members
38.232
Νεότερο μέλος
aradis
Top