Ο θάνατος του δικάναλου σετάπ, και γιατί


Μηνύματα
16.299
Reaction score
19.096
Πολύ γκρίνια είσαι βρε αδερφάκι μου...😅

Άλλαξε τις μουσικές που ακούς, άλλαξε και ταινίες, δεν σου κάνουν καλό. Βάλε κανένα Love Actually, κανένα The Holiday. Η ζωή είναι ωραία, δεν ξέρω αν στο είπαν. :biggrin:
Εγω επίτηδες για εσένα τα λέω, να μην φτιάχνεις "ήρωες" στο μυαλό σου δεν θέλω. :D

Γαιτί ρε συ το λές αυτό, εγω ο κακομοίρης όλο χιούμορ θέλω να κάνω.
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.631
Reaction score
30.530
Εγω επίτηδες για εσένα τα λέω, να μην φτιάχνεις "ήρωες" στο μυαλό σου δεν θέλω. :D
Άσε εμένα μια χαρά είμαι. Κάθε μήνα αλλάζω ήρωα. Tώρα είναι ο Maverick 🛫 :roflmao:
 




Μηνύματα
7.468
Reaction score
12.232
Πέραν της πλακίτσας, αμφιβάλω αν τα παίζουν παθητικά. Όταν η PMC δίνει ενεργά κροσόβερ προρυθμισμένα ( με κόστος που δεν πρέπει να απασχολεί ένα σοβαρό studio ), είναι πραγματικά μ@λακία να παίζουν παθητικά.
Πάρτε ( ή φτιάξτε ) ενεργά ρεεεεεε!!!!
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.631
Reaction score
30.530
The Holiday
By the way, στο BluRay (που έχω), το soundtrack μέσα στην ταινία σε πολυκάναλο είναι αριστούργημα. 🙂 Ειδικά το πλάνο με το piano 🎹
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.933
Reaction score
137.172
Ακριβώς.

Επομένως αν δούμε το νόμισμα από την άλλη πλευρά, ο πολύς κόσμος (πιτσιρικαρία με beats) θα πλερώσει για να ακούν οι λίγοι πολυκάναλοι καλύτερα. Not bad για τους λίγους πραγματικούς πολυκάναλους.

Νταξ, και η πιτσιρικαρία θα ακούει λίγο καλύτερα μέσα από τα νέα mixes αλλά όχι πολυκάναλα όπως αφήνει η dolby σκοπίμως να εννοηθεί. Υπάρχει λίγη απάτη εδώ ή μου φαίνεται;

View attachment 255124
Δεν έχεις άδικο, αλλά ταυτόχρονα υποτιμάς την αξία και χρήση της άτμος μίξης.

Βεβαίως οι στριμινγκ πλατφόρμες θα κυνηγήσουν άτμος μίξεις, είτε για να διαφοροποιηθουν απλώς από την πλέμπα, είτε γιατί το θέλει ο κόσμος.

Ο κόσμος θα το θέλει όχι μόνο για τα ιμερσιβ ακουστικά του, μην υποτιμάς την ποσότητα του κόσμου που έχουν έστω μια ηχομπαρα με άτμος, ή και γνωστές ασύρματες λύσεις, και μην υποτιμάς τον κόσμο που έχει στήσει πολυκαναλο και άτμος σεταπ, κυρίως για ταινίες, αλλά εκεί θα παίζει και μουσικές πλέον.

Δεν είναι όλος ο κόσμος Ελλάδα..
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.631
Reaction score
30.530
Ακριβώς.

Επομένως αν δούμε το νόμισμα από την άλλη πλευρά, ο πολύς κόσμος (πιτσιρικαρία με beats) θα πλερώσει για να ακούν οι λίγοι πολυκάναλοι καλύτερα. Not bad για τους λίγους πραγματικούς πολυκάναλους.

Νταξ, και η πιτσιρικαρία θα ακούει λίγο καλύτερα μέσα από τα νέα mixes αλλά όχι πολυκάναλα όπως αφήνει η dolby σκοπίμως να εννοηθεί. Υπάρχει λίγη απάτη εδώ ή μου φαίνεται;

View attachment 255124
Ναι κάπως έτσι είναι. Δεν υπάρχει περίπτωση να ακούσουν Atmos. Θα ακούσουν μια (ούτε καν) προσομοίωση του. Κατά το export του ADM υπάρχει η δυνατότητα να δώσουν διαφορετική ρύθμιση χώρου για την binaural έκδοση.
Και επειδή η Apple έχει Head Tracking, πιθανότατα (δεν το έχω ακούσει οπότε δεν ξέρω), να έχουν μια κάποια καλύτερα προσομοίωση.
Έχω ακούσει το 360 της Sony που έχει το Tidal γιατί τα Sony ακουστικά που έχω το υποστηρίζουν. Δεν είν κακό.
 

Μηνύματα
4.972
Reaction score
8.819
Ο κυριος Kai Blankenberg διαχειριζεται το δικο του στουντιο καπου στην Γερμανια και ειναι αρμοδιος για τα παντα. Ασχολειται ενεργα με μιξη, μαστερινγκ και ντολπι ατμος μαστ....εδω θεωρει πως ο καλυτερος ορισμος ειναι dolby atmos mix και οχι μαστερινγκ διοτι προκειται για ενα μειγμα στην ουσια μιξης και <<μαστερινγκ>> οπου λαμβανονται αποφασεις σχετικα με το τι θα τοποθετηθει που κτλπ
Dolby Atmos Music ειναι ξεχωριστη διαιρεση με σκοπο να ωθησει τους εμπλεκομενους σε παραγωγες ντολμπυ ατμος και φυσικα τους τελικους καταναλωτες στην καταναλωση αυτου του φορματ. Στην ουσια προκειται για ενα <<ανοικτο και ελευθερο>> φορματ που δουλευει με συντεταγμενες. Αυτο σημαινει οτι εν εντιθεσει με οτι γινοταν παλιοτερα σε σαραουντ επιπεδο 5.1 οπου τοποθετουσε κανεις κατι στο αριστερο για παραδειγμα ηχειο ή το ηχειο πχ. νουμερο 3, εδω χρησιμοποιουνται συντεταγμενες. Ο καταναλωτης μπορει κατοπιν με την βοηθεια ενος επεξεργαστη να ακουσει την δουλεια ακομη και εαν δεν εχει τον αριθμο των ηχειων που υπαρχει στο στουντιο (συνηθως 7.1.4 κατα 99%) αφου με βαση τις συντεταγμενες ο ηχος εφοσον δεν υπαρχει σε εκεινο το σημειο καποιο ηχειο θα αναπαραχθει απο τα γειτονικα πχ. 30% απο το ενα κτλπ.
O Blankenberg δεν εχει στο σπιτι πολυκαναλο, ηχομπαρες ή ακουστικα αλλα εχει οπως αναφερει την πολυτελεια μεσω της εργασιας να ακουει το πολυκαναλο στο στουντιο το οποιο ειναι 7.1.4
Αυτο που αποτελει κυρια προτεραιοτητα για την ντολμπυ ειναι η αναπαραγωγη ντολμπυ ατμος μουσικης με ακουστικα και κατοπιν με ηχομπαρες. Ο ιδιος δεν εχει προσωπικη αποψη για τις δυνατοτητες ενος macbook pro αλλα μια ηχομπαρα της σενχαισερ του αφησε πολυ καλες εντυπωσεις.
Εδω πρεπει κανεις να εξηγησει με ποια διαδικασια γινεται η αναπαραγωγη πολυκαναλης μουσικης ατμος με χρηση ακουστικων.
Αυτο που στην ουσια εχουμε ειναι 2 πηγες αριστερα και δεξια αλλα με την βοηθεια υπολογισμων , τυπων και αλγοριθμων, δινοντας περισσοτερη καθυστερηση σε ηχους που ερχονται για παραδειγμα απο πισω κτλπ δημιουργειται το πολυποθητο αποτελεσμα, μονον που αυτος ο τυπος υπολογισμου ειναι αμεσα συνδεδεμενο με τις διαστασεις του μεσου αυτιου. Ετσι λοιπον καποιος που εχει πιο φαρδυ κεφαλι και μικροτερα σε μεγεθος αυτια απο τον μεσο ορο δεν θα εχει το επιθυμητο αποτελεσμα. Προσωπικα εχει συμβει στο στουντιο να ακουνε 2 διαφορετικα ατομα το ιδιο ντολμπυ ατμος στριμινγκ οπου για τον εναν το αποτελσμα ειναι πολυ καλο ενω για τον αλλο χαλια. Βεβαια μπορει κανεις να βελτιτοποιησει το αποτελεσμα στελνοντας στην ντολμπυ <<εικονα>> απο το αυτι του οπου η καθυστερηση για παραδειγμα μπορει απο 0.2msec να μετατραπει σε 0.3msec κτλπ.
Στην περιπτωση που καποιος εχει ηδη ενα στουντιο και θελει να ασχοληθει με dolby atmos music θα μπορουσε να ξεκινησει ως μινιμουμ χρησιμοποιωντας ακουστικα και το σοφτγουερ της ντολμπυ (ειτε το dolby produktion suite με 300 ευρω ή το νεο logic)
Αυτο βεβαια που συνιστα η ντολμπυ παρολο που το μεγαλυτερο μερος της μουσικης καταναλωνεται απο ακουτικαριους ειναι να προχωρησει στο επομενο σημαντικο βημα αφου οπως αναφερθηκε παραπανω η χρηση ακουστικων για dolby atmos mix εχει τις ιδιαιτεροτητες της, μια γκριζα ζωνη που δεν βοηθα καποιον να εκτιμησει σωτα αυτο που φτιαχνει.
για το μεγαλο βημα χρειαζομαστε ενα σωστο χωρο/στουντιο , ηχεια και μονιτορ κοντρολερ. Αυτο που γινεται ελαχιστα αποδεκτο απο την ντολμπυ ειναι εαν συστημα 5.1.4. . Τ ο νορμαλ σεταπ ειναι 7.1.4 με το οποιο μπορει κανεις να δουλεψει ικανοποιητικα. Στο δικο του στουντιο ηρθανε απο την ντολμπυ και μετρησαν , εδωσαν συμβουλες και στο τελικο σταδιο εγινεακροασηαπο ολους του εμπλεκομενους.
Το ιδανικο οσον αφορα τα ηχεια θα ηταν να διαθετουν dsp αλλα ο ιδιος εχει απλα μονιτορ. Σε γενικες γραμμες θα πρεπει τα μπροστινα ηχεια να εχουν καποιο επαρκες μεγεθος ετσι ωστε να μπορει ο παραγωγος να εκτιμησει σωστα και να εχει μια σψστη εικονα για αυτο που φτιαχνει. Στο ανω επιπεδο μπορει να εχει κανεις μικροτερα αλλα φυσικα του ιδιου κατασκευαστη ,της ιδιας σειρας με παρομοια χαρακτηριστικα αλλα σε καθε περιπτωση οσο περισσοτερο τα ηχεια ομοιαζουν τοσο το καλυτερο.
Στον χωρο του εχει ενα audio interface plus monitor controller. Υπαρχουν στην αγορα digital monitor controller που μπορουν να κουμπωσουν σε καποιο audio interface. δεν χρειαζεται κανεις καποιο σπεσιαλ χαρντγουερ που πρεπει να πιστοποιηθει απο την ντολμπυ.
O Blankenberg δουλευει με protools κατοπιν παρεμβαλεται μια dolby atmos bridge και dolby atmos production suite και απ οτι καταλαβα ενα visualization στο τελος
H νεα εκδοση logic που τρεχει στους νεους υπολογιστες εχει το μεγαλο πλεονεκτημα οτι μπορει κανεις να ακουσει κατευθειαν λαιβ την κωδικοποιηση apple special για ακουστικα κατι που δεν μπορει κατευθειαν να πραγματοποιηθει με olby atmos production suite που εχει στην διαθεση του.
Φτιαχνει ενα dolby atmos mix στο στουντιο χρησιμοποιωντας ως εργαλειο τα ηχεια με το dolby production suite και κατοπιν ακουει με τα ακουστικα πως ακουγεται για παραδειγμα στο τινταλ αλλα οχι πως ακουγεται στο iphone λογω apple. Θα πρεπει να το εξαγει σε mp4 και να το στειλει στο iphone του για να το ακουσει και να καταλαβει πως ακουγεται στους ακροατες της apple μεσω της κωδικποιησης apple special αλλα δεν μπορει να παρει αποφασεις εξαιτιας της ολης διαδικασιας.
Με το logic μπορει κανεις on the fly να ακουσει με κωδικοποιηση apple special γεγονος αρκετα σημαντικο αφου ο μεγαλυτερος παικτης αυτη την στιγμη ειναι η apple. Ειναι 2 φορματ που ανταγωνιζονται, tidal & amazon χρησιμοποιουν την κωδικοποιηση dolby ενω η apple την δικη της apple special.

Το υπολοιπο κομματι της συζητησης θα μελετηθει και μπορει να ποσταριστει καποια στιγμη συνολικα. Αναλογα τα κεφια μου ;)
μερος 2ο

Η τοποθετηση των ηχειων στον χωρο ενος στουντιο γινεται με βαση συγκεριμενες προδιαγραφες της ντολμπυ. Δεν μπορει απλα καποιος που του περισσευει ακομη ενα ηχειο για παραδειγμα ενα ογδοο ηχειο να το τοποθετησει ετσι απλα στον χωρο οπου αυτος νομιζει.
υπαρχουν σπεκς απο την ντολμπυ που μεσω ενος σοφτγουερ αναλογως τον χωρο και τον αριθμο των ηχειων δλδ το σεταπ καθοριζουν επακριβως και τις θεσεις τους στο στουντιο. Αρχικα τοποθετουνται στις θεσεις που οριζουν οι προδιαγραφες και κατοποιν γινονται οι μετρησεις και οχι το αντιθετο, πρωτα οι μετρησεις και κατοπιν η τοποθετηση. Μετα δηλωνει κανεις στον ρεντερερ ποιο σεταπ εχει πραγματοποιησει.
Στην ουσια δηλωνεις τον χωρο και το επιθυμητο σεταπ και κατοπιν καθοριζει το σοφτγουερ της ντολμπυ που θα πρεπει βελτιστα να τοποθετηθουν.
Στην συνεχεια γινεται αανφορα για την ολη διαδικασια <<mastering>>.
Στην πραγματικοτητα δεν υπαρχουν προδιαγραφες με το τι και πως θα πρεπει να γινει. Καλλιτεχνες της universal μπορουν και αποκτουν την στερεο μιξη απο την universal με μια ολοκληρη λιστα που αφορουν stems και διαφορα αλλα δεδομενα. Συνηθως πρεπει κανεις να δει σε πρωτη φαση τι υλικο/δεδομενα μπορει να διαχειριστει, υπαρχουν για παραδειγμα stems ή τι περιλαμβανουν αυτα ( απ οτι διαβασα stems ειναι μια ομαδα απο μουσικα ιχνη, καποιο κομματι μπορει να εχει και 18στεμς). πιο συγκεκριμενα λαμβανει σε πρωτο σταδιο μια διαδικασια συλλογης θα λεγαμε απλα με επικοινωνια μεταξυ των εμπλεκομενων. Για παραδειγμα στην περιπτωση ενος καλλιτεχνη ηρθε ο ιδιος σε επαφη με τον παραγωγο της στερεο μιξης, ετσι απεκτησε σε πρωτη φαση τα stems αλλα θα ηθελε αν μπορουσε γιαπαραδειγμα απο το stem των keyboards 3-4 ηχους μεμονωμενα να αποκτησει για να μπορεσει μετεπειτα καλυτερα να διαβαθμισει και να επεξεργαστει τον ηχο, οπου τελικα μετα απο διαρκη επικοινωνια απεκτησε για καθε ιχνος, ξεκινωντας ετσι απο το μηδεν να δουλευει, διαμοιραζοντας εκ νεου ολα τα ιχνη. Κατα κανονα δεν επιθυμει ο ιδιος να αλλαξει θεαματικα τον ηχο απο θεμα εκουαλαιζερ και κομπρεσιον . Αυτο που επιζητα ειναι να διαβαθμισει σε χωρικο επιπδεο εκ νεου τον ηχο για να γινει αντιληπτη η αισθηση του χωρου. Για παραδειγμα τα drums stems (το συμπαγες κομματι) το αφηνει μπροστα να παιζει ως βαση , αφου κατα κανονα η ατμος μιξη θα πρεπει στο τελος να <<κουμπωνει>> με την στερεο μιξη. Αυτο που θελει δεν ειναι να ορισει τα παντα εκ νεου αλλα να αναδειξει αυτη την χωρικοτητα χωρις να απομακρυνεται εντελως απο την στερεο μιξη. Βεβαιως υπαρχει κατα την διαδικασια συνηθως και η αποψη του καλλιτεχνη/εταιρειας. Σε τελικη αναλυση υπαρχει ενα οραμα-πλαισια. Υπαρχουν καλλιτεχνες που δεν εχουν την παραμικρη διαθεση και ενδιαφερον να ασχοληθουν ενεργα, ειναι κατι που πρεπει να γινει και στον οποιο δεν ορεξη να συμμετασχει αλλα υπαρχουν και αλλοι που θελουν να ειναι <<παροντες>> στην διαδικασια.
Αλλωστε η ολη διαδικασια δεν εχει να κανει με δημιουργια εφε αλλα με την μουσικη αυτη καθ αυτη. Σε νορμαλ μουσικη δεν αφηνω τις κιθαρες να κοβουν βολτα στο δωματιο. στην ηλκετρονικη μουσικη μπορει κανεις να παιξει περισσοτερο. Βεβαια οταν κανεις εχει στην κατοχη 5 stems μπορει ναι μεν να φτιαξει κατι καλαισθητο αλλα μπορει να <<βγαλει>> ενα οργανο μεμονωμενα και να το οδηγησει καπου αλλου.
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.631
Reaction score
30.530
Το θέμα είναι ότι φαίνεται να μην το έχουν πει...στην ίδια τη ζωή.
Η ζωή δεν λαμβάνει υπομνήματα προφανώς...:sneaky:
Μια χαρά τα λαμβάνει.
Το θέμα είναι τι στέλνεις. ;) :drinks:
 

Μηνύματα
16.299
Reaction score
19.096
μερος 2ο

Η τοποθετηση των ηχειων στον χωρο ενος στουντιο γινεται με βαση συγκεριμενες προδιαγραφες της ντολμπυ. Δεν μπορει απλα καποιος που του περισσευει ακομη ενα ηχειο για παραδειγμα ενα ογδοο ηχειο να το τοποθετησει ετσι απλα στον χωρο οπου αυτος νομιζει.
υπαρχουν σπεκς απο την ντολμπυ που μεσω ενος σοφτγουερ αναλογως τον χωρο και τον αριθμο των ηχειων δλδ το σεταπ καθοριζουν επακριβως και τις θεσεις τους στο στουντιο. Αρχικα τοποθετουνται στις θεσεις που οριζουν οι προδιαγραφες και κατοποιν γινονται οι μετρησεις και οχι το αντιθετο, πρωτα οι μετρησεις και κατοπιν η τοποθετηση. Μετα δηλωνει κανεις στον ρεντερερ ποιο σεταπ εχει πραγματοποιησει.
Στην ουσια δηλωνεις τον χωρο και το επιθυμητο σεταπ και κατοπιν καθοριζει το σοφτγουερ της ντολμπυ που θα πρεπει βελτιστα να τοποθετηθουν.
Στην συνεχεια γινεται αανφορα για την ολη διαδικασια <<mastering>>.
Στην πραγματικοτητα δεν υπαρχουν προδιαγραφες με το τι και πως θα πρεπει να γινει. Καλλιτεχνες της universal μπορουν και αποκτουν την στερεο μιξη απο την universal με μια ολοκληρη λιστα που αφορουν stems και διαφορα αλλα δεδομενα. Συνηθως πρεπει κανεις να δει σε πρωτη φαση τι υλικο/δεδομενα μπορει να διαχειριστει, υπαρχουν για παραδειγμα stems ή τι περιλαμβανουν αυτα ( απ οτι διαβασα stems ειναι μια ομαδα απο μουσικα ιχνη, καποιο κομματι μπορει να εχει και 18στεμς). πιο συγκεκριμενα λαμβανει σε πρωτο σταδιο μια διαδικασια συλλογης θα λεγαμε απλα με επικοινωνια μεταξυ των εμπλεκομενων. Για παραδειγμα στην περιπτωση ενος καλλιτεχνη ηρθε ο ιδιος σε επαφη με τον παραγωγο της στερεο μιξης, ετσι απεκτησε σε πρωτη φαση τα stems αλλα θα ηθελε αν μπορουσε γιαπαραδειγμα απο το stem των keyboards 3-4 ηχους μεμονωμενα να αποκτησει για να μπορεσει μετεπειτα καλυτερα να διαβαθμισει και να επεξεργαστει τον ηχο, οπου τελικα μετα απο διαρκη επικοινωνια απεκτησε για καθε ιχνος, ξεκινωντας ετσι απο το μηδεν να δουλευει, διαμοιραζοντας εκ νεου ολα τα ιχνη. Κατα κανονα δεν επιθυμει ο ιδιος να αλλαξει θεαματικα τον ηχο απο θεμα εκουαλαιζερ και κομπρεσιον . Αυτο που επιζητα ειναι να διαβαθμισει σε χωρικο επιπδεο εκ νεου τον ηχο για να γινει αντιληπτη η αισθηση του χωρου. Για παραδειγμα τα drums stems (το συμπαγες κομματι) το αφηνει μπροστα να παιζει ως βαση , αφου κατα κανονα η ατμος μιξη θα πρεπει στο τελος να <<κουμπωνει>> με την στερεο μιξη. Αυτο που θελει δεν ειναι να ορισει τα παντα εκ νεου αλλα να αναδειξει αυτη την χωρικοτητα χωρις να απομακρυνεται εντελως απο την στερεο μιξη. Βεβαιως υπαρχει κατα την διαδικασια συνηθως και η αποψη του καλλιτεχνη/εταιρειας. Σε τελικη αναλυση υπαρχει ενα οραμα-πλαισια. Υπαρχουν καλλιτεχνες που δεν εχουν την παραμικρη διαθεση και ενδιαφερον να ασχοληθουν ενεργα, ειναι κατι που πρεπει να γινει και στον οποιο δεν ορεξη να συμμετασχει αλλα υπαρχουν και αλλοι που θελουν να ειναι <<παροντες>> στην διαδικασια.
Αλλωστε η ολη διαδικασια δεν εχει να κανει με δημιουργια εφε αλλα με την μουσικη αυτη καθ αυτη. Σε νορμαλ μουσικη δεν αφηνω τις κιθαρες να κοβουν βολτα στο δωματιο. στην ηλκετρονικη μουσικη μπορει κανεις να παιξει περισσοτερο. Βεβαια οταν κανεις εχει στην κατοχη 5 stems μπορει ναι μεν να φτιαξει κατι καλαισθητο αλλα μπορει να <<βγαλει>> ενα οργανο μεμονωμενα και να το οδηγησει καπου αλλου.
Αυτά τα τελευταία (όλη η τελευταία παράγραφος η μεγάλη με τους σκοπούς που λένε) είναι αυτά που έλεγα και εγω και όποιος τα λέει είναι σωστός μηχανικός (δεν ξέρω ποιός είναι αλλά μπράβο του). Όχι ο πιτσιρικά που έβαζε τις κιθάρες στον M.J. , όπου να είναι για να κάνει εφέ.

Ta stems είναι 4 μόνο πάντα. Όταν ακούς παραπάνω είναι τα multitracks. Οι μαστεράδες παίρνουν το στέρεο mix συνήθως και τα srems πιο σπάνια (ξεφτίλα ρε συ τώρα τι να λέμε είναι μόνο για να φτιάξουν για συμβιβασμό των φορμάτ κυρίως, να ακουγονται παντού κάπως καλά, αντε και λίγο glue για δέσιμο με κανα λαμπάτο κομπρέσορ κλπ που συνηθως δεν εχουν τόσο καλόυς στην μίξη) ,Έκτός εαν πρέπει να διορθωθεί κάτι χοντρό λάθος που έχει γίνει στην μίξη. (που συνήθως δεν διορθώνεται τότε multitracks,). Στο Atmos δεν ξέρω τις ανάγκες τους. Εξάρτάται απο πολλά πράγματα και τι ακριβώς "δουλεια" θες να κάνεις.

Το παν είναι η εγγραφή, τοποθέτηση μικροφώνων και η μίξη.
 
Last edited:

Σταύρος Λαγκαδιανός

Το αγοράκι με τα σπίρτα
Μηνύματα
9.026
Reaction score
30.240
Και σε υψηλούς τόνους μάλιστα. 🤣😜
Τι?? Τού είπες κι αυτουνού fucing facts of life?? :o:laugh:

...........................................
Τεσπα, εγώ θέλω, μήνες τώρα, να ρωτήσω κάτι πιο πεζό. Επειδή είχα βρει μπροστά μου μια συζήτηση για το minidsp.
Συγχρονισμός ήχου με εικόνα γίνεται μόνο με AV ή AVR ??
 

Μηνύματα
16.299
Reaction score
19.096
Βρήκε το μπελά του ο άνθρωπος, με τον Κώστα χα χα. Εαν ήταν (είναι ?) και Γερμανός, στο υπογράφω, ότι θα έπαθε πλάκα, αλλά δε θα το έδειξε, απλώς όταν ξαναδεί σε καμια έκθεση τον Κώστα θα αλλάξει δρόμο. :D

Εαν είναι Ολλανδός ΟΚ, θα του ξαναμιλήσει με επιφυλακτικότητα.

Φινλανδός δε νομίζω να είναι , θα είχε καλέσει τις αρχές. :D
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.693
Reaction score
27.641
Τι?? Τού είπες κι αυτουνού fucing facts of life?? :o:laugh:

...........................................
Τεσπα, εγώ θέλω, μήνες τώρα, να ρωτήσω κάτι πιο πεζό. Επειδή είχα βρει μπροστά μου μια συζήτηση για το minidsp.
Συγχρονισμός ήχου με εικόνα γίνεται μόνο με AV ή AVR ??
AV , AVR , είναι το ίδιο πράμα. Το R = radio =receiver .
AVC= AUDIO VIDEO CONTROL .
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.640
Μηνύματα
2.947.298
Members
38.215
Νεότερο μέλος
milisios
Top