Ο θάνατος του δικάναλου σετάπ, και γιατί

Μηνύματα
16.289
Reaction score
19.079
To Apple Music είναι διαθέσιμο και για Android. :biggrin:
Ε, τζάμπα είναι, διαθέσιμο και στα περίπτερα χα χα. Δεν ξέρω εγω έχω Mac all over τρομάρα μου χα χα.
¨Ολα τα feature, όλα τα φορμάτ και στο μέλλον ? Κάτσε περίμενε χα χα
 


Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.506
Reaction score
57.548
Μια χαρά κοιμήθηκα , ήταν και αργία για μένα.

Τι με το βίντεο ? Οκ, "δίκιο" έχει ο άνθρωπος. Όλοι δίκιο έχουν ανάλογα απο ποιά μεριά το κοιτάς κάτι και ποιός ο σκοπός σου. Ότι έχει να κάνει με την σκηνή είναι γκίμικ (δημιούργημα των μηχανικών, μετά απο επεξεργασία, όχι τόσο του χώρου που αφήνεις να εννοηθεί). Μάλιστα στην πολυκάναλη εγγραφή ακόμα χειρότερα . Μόνος σου τα έλεγες, σε πιο πάνω πόστ, για το πως αντολαμβανίμαστε τον ήχο, όταν έρχεται απο μπροστά, πίσω πλάγια κλπ. Και ποιός σου είπε ότι είναι "καλό" ή το θέλουν όλοι να "περπατάνε" μέσα στην σκηνή ? (πως το είπες παραπάνω). Είναι αυτό depiction του πραγματικού χώρου εγγραφής χα χα. Πρώτα απο όλα καταργεί και το νόημα του μόνιτoρ ηχείου (ήχου) και σκοπού του, λόγω σχδιασμού (που τυγχάνει και αποδοχής εδω στο σάιτ απο ότι έχω καταλάβει). Με το ιμέρσιβ είναι να σου φτιάξει την μουσική μέσα στο δωμάτιο σου και όχι να είσαι στο δωμάτιο ηχογράφησης. Ενα ψέμα είναι, που μπορεί να σου αρέσει, μπορεί και όχι (ταινίες άλλο). Εδω στο δικάναλο που πάλι καλύπτουν άνετα πλέον και τα πλάγια (και πίσω και όπου θές και ας γελάς εσύ επειδή δεν το έχεις ακούσει ποτέ ή επειδή βλέπεις βίντεο αντί να διαβάζεις άρθρα μηχανικών για την μίξη) .... πάλι δεν προχωρούν σε "περίεργους" διαχωρισμούς οργάνων (και μάλιστα, μόνο αριστερά δεξιά στον οριζόντιο άξονα) αλλιώς η μίξη βγαίνει ανισορροπη και προκαλεί και στον ακροατη και στον μηχανικό που κάνει την μίξη πολύ "περιέργα" εως δυσάρεστα συναισθήματα (κατα παραδοχή των ίδιων) και δεν το κάνουν. Κια στο πολυκάναλο δεν το κάνουν (οι καλοί). Όσοι το κάνουν (δεν έχω ακούσει αλλά εγω πιστεύω κάποιον όταν μιλάει για τη δουλειά του, δεν λέω θεωρίες και μπλα μπλά. Αλλά και pdf-κίστικα δικαιολογείται ψυχοακουστικά - ιατρικά πως ακούμε όπως έγραψες παραπάνω) είναι για τα πανηγύρια. Και τα πίσω μικρόφωνα χρησιμοποιούνται για να πιασουν τις ανακλάσεις σου λέω παραπάνω. Ή στέρεο διάταξη μικροφώνων τις πιάνει καλύτερα, αλλά θέλουνε closed miked όλα τα όργανα για να δουλέψουνε καλύτερα την μίξη και να έχουν και περισσότερα multitracks που δεν υπάρχουν χα χα.

Ναι μπορούν εαν θέλουνε, στην πολυκάναλη, να στο κάνουν το πιάνο να ακούγεται όπου θες (και χωρίς μεγάλο τίμημα), πίσω αριστερά και πάνω. Αλλά δε το κάνουν. Τέλος πάντων τι να λέμε , άσε κατάλαβα. Ψάξτε ήρωες εσείς χα χα τον Αμιρ, τον Σέπς, τον Γκουτεμπεργκ, ο καθένας λέει ότι θέλει και ότι τον "συμφέρει". Το θέμα είναι τι πιστεύεις εσυ, τι ξέρεις εσυ και τι θέλεις να κάνεις εσυ (ο καθένας μας). Να τους ακούς όλους αλλά και να φιλτράρεις. Αλλά είναι σωστά που λέει ο ένας , άλλα είναι σωστά εν μέρη που λέει ο άλλος. Τι θέλεις να σου πεί ο Σεπς τώρα για τα πλάγκινς και εαν ακούει διαφορά. Τι θέλεις να σου πεί και ο άλλος για τον κλινικό ήχο μέχρι και των κονσολών. Μιτσουμπίσι, παλια ζεστή και άλλες (μέχρι και της Μέρτζινγκ) κλινική. Αυτά τα έχεις ακούσει πουθενά ? Μηχανικοί τα λένε και αυτά (όταν τα "παραλείπει" ο Σεπς). Για τα λαμπάτα μικρόφωνα στις digital εγγραφές να μας πεί χα χα. ¨Ασε τώρα να πούμε, όλα μαγειρείο είναι. Το ενα καλύτερο, το άλλο όχι , σαχλάμάρες, με μικρόφωνα με περιορισμούς και ηχεία με efficiency 2 %, θέλουμε και αναπαραγωγή να πλησιάζει την "αλήθεια". Ασε μας έχουν τρελλάνει δεκαετίες και κάνουν την δουλειά τους και ο κόσμος πληρώνει ή δεν πληρώνει την όποια "εξέλιξη". Και απορούν γιατί δεν ασχολείται ο κόσμος.
Ως προς τη στερεοφωνική απεικόνιση υπό δικαναλικό mastering είναι πράγματι εφικτόν - όπως έχει προ πολλού επιδειχθεί από τεχνικές όπως του περίφημου Blumlein,Decca Tree και τα συναφή - να έχουμε διαστρωμάτωση στερεοφωνικής σκηνής με εικονικά είδωλα αντιληπτά σε ακραίες θέσεις εμπρός και πίσω από την κεφαλή ακροατή.

Τέτοιο φαινόμενο αναπλάθεται πολύ άνετα κατά την ακρόαση ακουστικών,αλλά όταν έχουμε να κάνουμε με δύο μονάχα main ηχεία εγκατεστημένα σε κοινούς οικιακούς χώρους με διάφορους συμβιβασμούς τότε το εφέ χάνει σε ισχύ,οπότε η πολυκαναλική αρχιτεκτονική με τις πολλαπλές πηγές άμεσου ήχου αποκαθιστά το ποθητό αποτέλεσμα ακόμα και υπό συνθήκες απέχουσες του λεγόμενου reference.

Όσοι θεωρούν ότι γίνεται ν'αποκαταστήσουν ή να...υποκαταστήσουν μια πολυκαναλική συνοχή στη στερεοφωνική σκηνή μέσα από παραδοσιακά μέσα αναπαραγωγής είναι επόμενο ν'αναζητούν εις το διηνεκές - ατελέσφορα κατά κανόνα - βινύλια,λάμπες,καλώδια και λοιπά αξεσουάρ για να τους έδιναν την ποθητή αντίληψη,παραβλέποντας ότι οι ουσιαστικοί παράγοντες γι αυτήν έχουν σχέση με στοιχεία όπως αρχιτεκτονική setup,διασπορά ηχείων,διευθέτηση κ.ο.κ.

Προσωπικά δεν βρίσκω κάτι μεμπτό στις επιθυμίες τους.Υπάρχουν βεβαίως και άλλοι μερακλήδες που έχοντας βαρεθεί τα δικαναλικά θα περάσουν αργά ή γρήγορα σε πολυκαναλικά για να εξελίξουν τη δική τους ενασχόληση χωρίς βαριεστημάρα.Κάποιοι από αυτούς θα ξεκινήσουν και κηρύγματα πάνω στην υπεροχή των πολυκαναλικών καθότι έτσι δρουν τα μέλη ενός συνόλου σε πλαίσιο μαζικής δικτύωσης...

Όσοι πάλι είναι βολεμένοι με εύκολες λύσεις τύπου ηχομπάρα,΄΄όλα σε ένα΄΄,ακουστικά με smartphone κτλ θα συνεχίσουν αυτή τη δραστηριότητα χωρίς να νοιάζονται και τόσο για την ευδοκίμηση των καλλιτεχνών.

Απλά τα πράγματα,δεν χρειάζονται εμπεριστατωμένες αναλύσεις...
 

Μηνύματα
16.289
Reaction score
19.079
το χαϊφαϊ ειναι ατιμο πραμα
μεχρι και μαϊκλτζακσον θα σε κανει ν ακουσεις
...
Κάνουμε τέστ με τον M.J. έχει καλές εγγράφες και ιδίως μπάσο. χα χα

Το ίδιο και η Μadonna. Το ίδιο και τα σκυλάδικα. Μα καλά εγω θα στα λέω. :)
Ως προς τη στερεοφωνική απεικόνιση υπό δικαναλικό mastering είναι πράγματι εφικτόν - όπως έχει προ πολλού επιδειχθεί από τεχνικές όπως του περίφημου Blumlein,Decca Tree και τα συναφή - να έχουμε διαστρωμάτωση στερεοφωνικής σκηνής με εικονικά είδωλα αντιληπτά σε ακραίες θέσεις εμπρός και πίσω από την κεφαλή ακροατή.

Τέτοιο φαινόμενο αναπλάθεται πολύ άνετα κατά την ακρόαση ακουστικών,αλλά όταν έχουμε να κάνουμε με δύο μονάχα main ηχεία εγκατεστημένα σε κοινούς οικιακούς χώρους με διάφορους συμβιβασμούς τότε το εφέ χάνει σε ισχύ,οπότε η πολυκαναλική αρχιτεκτονική με τις πολλαπλές πηγές άμεσου ήχου αποκαθιστά το ποθητό αποτέλεσμα ακόμα και υπό συνθήκες απέχουσες του λεγόμενου reference.

Όσοι θεωρούν ότι γίνεται ν'αποκαταστήσουν ή να...υποκαταστήσουν μια πολυκαναλική συνοχή στη στερεοφωνική σκηνή μέσα από παραδοσιακά μέσα αναπαραγωγής είναι επόμενο ν'αναζητούν εις το διηνεκές - ατελέσφορα κατά κανόνα - βινύλια,λάμπες,καλώδια και λοιπά αξεσουάρ για να τους έδιναν την ποθητή αντίληψη,παραβλέποντας ότι οι ουσιαστικοί παράγοντες γι αυτήν έχουν σχέση με στοιχεία όπως αρχιτεκτονική setup,διασπορά ηχείων,διευθέτηση κ.ο.κ.

Προσωπικά δεν βρίσκω κάτι μεμπτό στις επιθυμίες τους.Υπάρχουν βεβαίως και άλλοι μερακλήδες που έχοντας βαρεθεί τα δικαναλικά θα περάσουν αργά ή γρήγορα σε πολυκαναλικά για να εξελίξουν τη δική τους ενασχόληση χωρίς βαριεστημάρα.Κάποιοι από αυτούς θα ξεκινήσουν και κηρύγματα πάνω στην υπεροχή των πολυκαναλικών καθότι έτσι δρουν τα μέλη ενός συνόλου σε πλαίσιο μαζικής δικτύωσης...

Όσοι πάλι είναι βολεμένοι με εύκολες λύσεις τύπου ηχομπάρα,΄΄όλα σε ένα΄΄,ακουστικά με smartphone κτλ θα συνεχίσουν αυτή τη δραστηριότητα χωρίς να νοιάζονται και τόσο για την ευδοκίμηση των καλλιτεχνών.

Απλά τα πράγματα,δεν χρειάζονται εμπεριστατωμένες αναλύσεις...
Επιτέλους κατέφθασε το ιππικό. Έτσι είναι τα πράγματα, αυτά είπα και εγω μέσες άκρες αλλά δεν με πιστεύουν,

Υπάρχει και Atmos αλά Decca tree χα χα.

Ξεχνάς όμως πόσο η ίδια η πολυκαναλη εγγραφή αυτοπεριορίζεται η ίδια ως πρός την σκηνή και γιατί ? (δεν είναι ότι δεν μπορούν). Πες και για τα μιρκόφωνα τα πολλά κοντα στιςπλάγιες επιφάνειες και γιατί υπάρχουν και μετά τι κάνουν τις ανακλάσεις που καταγράφουν.

Υ.Γ: Φυσικά για τις λάμπες διαφωνώ. :D
 
Last edited:

Μηνύματα
5.983
Reaction score
15.466
Κάνουμε τέστ με τον M.J. έχει καλές εγγράφες και ιδίως μπάσο. χα χα

Το ίδιο και η Μadonna. Το ίδιο και τα σκυλάδικα. Μα καλά εγω θα στα λέω. :)

Επιτέλους κατέφθασε τι ιππικό. Έτσι είναι τα πράγματα, αυτά είπα και εγω μέσες άκρες αλλά δεν με πιστεύουν,

Υπάρχει και Atmos αλά Decca tree χα χα.

Υ.Γ: Φυσικά για τις λάμπες διαφωνώ. :D
να μη ξεχνατε και τα παιδια με τσι ανεμελους ψιθυρους
Wham.jpg
 



Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.506
Reaction score
57.548
...
Ξεχνάς όμως πόσο η ίδια η πολυκαναλη εγγραφή αυτοπεριορίζεται η ίδια ως πρός την σκηνή και γιατί ? (δεν είναι ότι δεν μπορούν). Πες και για τα μιρκόφωνα τα πολλά κοντα στιςπλάγιες επιφάνειες και γιατί υπάρχουν και μετά τι κάνουν τις ανακλάσεις που καταγράφουν.

Υ.Γ: Φυσικά για τις λάμπες διαφωνώ. :D
Δεν γίνεται να συμφωνήσω ολότελα με αυτό,ιδίως μετά την immersive επίδειξη κλασσικών album με upmixing όπως "Kind of Blue" & "Schetches of Spain" που είχε γίνει στο Μόναχο το 2019...

Μπορώ μονάχα να σημειώσω ότι τα μέσα επεξεργασίας στις σύγχρονες παραγωγές επιτρέπουν προσθήκη ή απόσπαση οποιασδήποτε χωρικής πληροφορίας θα είχε κατά νου ένας καλός τεχνικός ήχου...
 


Μηνύματα
16.289
Reaction score
19.079
Μπορώ μονάχα να σημειώσω ότι τα μέσα επεξεργασίας στις σύγχρονες παραγωγές επιτρέπουν προσθήκη ή απόσπαση οποιασδήποτε χωρικής πληροφορίας θα είχε κατά νου ένας καλός τεχνικός ήχου...
Σίγουρα, δεν τίθεται τέτοιο θέμα. (Εαν διάβασες όλο το νήμα και ανταλλαγές πόστ για το θέμα.).

Εδιτ : Όσον αφορά την απόσπαση βέβαια, λογικά υπάρχουν κάποια θέματα που έχω στο μυαλό μου. Δεν είναι ακριβώς απόσπαση αλλά περισσότερο δυνατότητα μετά για επεξεργασία λόγω αυτής της "απόσπασης", αλλά άστο , τώρα , εδω δεν μπορώ να επικοινωνήσω άλλα και άλλα χα χα. Εξάλλου δε με πολυνοιάζει , ούτε έχω ακούσει. Αυτά είναι ανώτερη Χαι φιστική για εμένα.
 
Last edited:

Μηνύματα
4.972
Reaction score
8.819
θα το μελετησω αυριο :)
Σε αυτό το επεισόδιο, ο mastering engineer και ιδιοκτητης του Skyline Tonfabrik, Kai Blankenberg, είναι καλεσμένος στον καναπέ του στούντιο. Στο podcast μας εξηγεί πώς η ροή εργασίας διαφέρει από τα στερεοφωνικά κομμάτια και ποια τεχνολογία ή συστήματα χρειάζονται για αυτό. Ρίχνουμε επίσης μια ματιά στο μέλλον του Dolby Atmos Music και συζητάμε εάν και πού θα καθιερωθεί μακροπρόθεσμα.
Ο κυριος Kai Blankenberg διαχειριζεται το δικο του στουντιο καπου στην Γερμανια και ειναι αρμοδιος για τα παντα. Ασχολειται ενεργα με μιξη, μαστερινγκ και ντολπι ατμος μαστ....εδω θεωρει πως ο καλυτερος ορισμος ειναι dolby atmos mix και οχι μαστερινγκ διοτι προκειται για ενα μειγμα στην ουσια μιξης και <<μαστερινγκ>> οπου λαμβανονται αποφασεις σχετικα με το τι θα τοποθετηθει που κτλπ
Dolby Atmos Music ειναι ξεχωριστη διαιρεση με σκοπο να ωθησει τους εμπλεκομενους σε παραγωγες ντολμπυ ατμος και φυσικα τους τελικους καταναλωτες στην καταναλωση αυτου του φορματ. Στην ουσια προκειται για ενα <<ανοικτο και ελευθερο>> φορματ που δουλευει με συντεταγμενες. Αυτο σημαινει οτι εν εντιθεσει με οτι γινοταν παλιοτερα σε σαραουντ επιπεδο 5.1 οπου τοποθετουσε κανεις κατι στο αριστερο για παραδειγμα ηχειο ή το ηχειο πχ. νουμερο 3, εδω χρησιμοποιουνται συντεταγμενες. Ο καταναλωτης μπορει κατοπιν με την βοηθεια ενος επεξεργαστη να ακουσει την δουλεια ακομη και εαν δεν εχει τον αριθμο των ηχειων που υπαρχει στο στουντιο (συνηθως 7.1.4 κατα 99%) αφου με βαση τις συντεταγμενες ο ηχος εφοσον δεν υπαρχει σε εκεινο το σημειο καποιο ηχειο θα αναπαραχθει απο τα γειτονικα πχ. 30% απο το ενα κτλπ.
O Blankenberg δεν εχει στο σπιτι πολυκαναλο, ηχομπαρες ή ακουστικα αλλα εχει οπως αναφερει την πολυτελεια μεσω της εργασιας να ακουει το πολυκαναλο στο στουντιο το οποιο ειναι 7.1.4
Αυτο που αποτελει κυρια προτεραιοτητα για την ντολμπυ ειναι η αναπαραγωγη ντολμπυ ατμος μουσικης με ακουστικα και κατοπιν με ηχομπαρες. Ο ιδιος δεν εχει προσωπικη αποψη για τις δυνατοτητες ενος macbook pro αλλα μια ηχομπαρα της σενχαισερ του αφησε πολυ καλες εντυπωσεις.
Εδω πρεπει κανεις να εξηγησει με ποια διαδικασια γινεται η αναπαραγωγη πολυκαναλης μουσικης ατμος με χρηση ακουστικων.
Αυτο που στην ουσια εχουμε ειναι 2 πηγες αριστερα και δεξια αλλα με την βοηθεια υπολογισμων , τυπων και αλγοριθμων, δινοντας περισσοτερη καθυστερηση σε ηχους που ερχονται για παραδειγμα απο πισω κτλπ δημιουργειται το πολυποθητο αποτελεσμα, μονον που αυτος ο τυπος υπολογισμου ειναι αμεσα συνδεδεμενο με τις διαστασεις του μεσου αυτιου. Ετσι λοιπον καποιος που εχει πιο φαρδυ κεφαλι και μικροτερα σε μεγεθος αυτια απο τον μεσο ορο δεν θα εχει το επιθυμητο αποτελεσμα. Προσωπικα εχει συμβει στο στουντιο να ακουνε 2 διαφορετικα ατομα το ιδιο ντολμπυ ατμος στριμινγκ οπου για τον εναν το αποτελσμα ειναι πολυ καλο ενω για τον αλλο χαλια. Βεβαια μπορει κανεις να βελτιτοποιησει το αποτελεσμα στελνοντας στην ντολμπυ <<εικονα>> απο το αυτι του οπου η καθυστερηση για παραδειγμα μπορει απο 0.2msec να μετατραπει σε 0.3msec κτλπ.
Στην περιπτωση που καποιος εχει ηδη ενα στουντιο και θελει να ασχοληθει με dolby atmos music θα μπορουσε να ξεκινησει ως μινιμουμ χρησιμοποιωντας ακουστικα και το σοφτγουερ της ντολμπυ (ειτε το dolby produktion suite με 300 ευρω ή το νεο logic)
Αυτο βεβαια που συνιστα η ντολμπυ παρολο που το μεγαλυτερο μερος της μουσικης καταναλωνεται απο ακουτικαριους ειναι να προχωρησει στο επομενο σημαντικο βημα αφου οπως αναφερθηκε παραπανω η χρηση ακουστικων για dolby atmos mix εχει τις ιδιαιτεροτητες της, μια γκριζα ζωνη που δεν βοηθα καποιον να εκτιμησει σωτα αυτο που φτιαχνει.
για το μεγαλο βημα χρειαζομαστε ενα σωστο χωρο/στουντιο , ηχεια και μονιτορ κοντρολερ. Αυτο που γινεται ελαχιστα αποδεκτο απο την ντολμπυ ειναι εαν συστημα 5.1.4. . Τ ο νορμαλ σεταπ ειναι 7.1.4 με το οποιο μπορει κανεις να δουλεψει ικανοποιητικα. Στο δικο του στουντιο ηρθανε απο την ντολμπυ και μετρησαν , εδωσαν συμβουλες και στο τελικο σταδιο εγινεακροασηαπο ολους του εμπλεκομενους.
Το ιδανικο οσον αφορα τα ηχεια θα ηταν να διαθετουν dsp αλλα ο ιδιος εχει απλα μονιτορ. Σε γενικες γραμμες θα πρεπει τα μπροστινα ηχεια να εχουν καποιο επαρκες μεγεθος ετσι ωστε να μπορει ο παραγωγος να εκτιμησει σωστα και να εχει μια σψστη εικονα για αυτο που φτιαχνει. Στο ανω επιπεδο μπορει να εχει κανεις μικροτερα αλλα φυσικα του ιδιου κατασκευαστη ,της ιδιας σειρας με παρομοια χαρακτηριστικα αλλα σε καθε περιπτωση οσο περισσοτερο τα ηχεια ομοιαζουν τοσο το καλυτερο.
Στον χωρο του εχει ενα audio interface plus monitor controller. Υπαρχουν στην αγορα digital monitor controller που μπορουν να κουμπωσουν σε καποιο audio interface. δεν χρειαζεται κανεις καποιο σπεσιαλ χαρντγουερ που πρεπει να πιστοποιηθει απο την ντολμπυ.
O Blankenberg δουλευει με protools κατοπιν παρεμβαλεται μια dolby atmos bridge και dolby atmos production suite και απ οτι καταλαβα ενα visualization στο τελος
H νεα εκδοση logic που τρεχει στους νεους υπολογιστες εχει το μεγαλο πλεονεκτημα οτι μπορει κανεις να ακουσει κατευθειαν λαιβ την κωδικοποιηση apple special για ακουστικα κατι που δεν μπορει κατευθειαν να πραγματοποιηθει με olby atmos production suite που εχει στην διαθεση του.
Φτιαχνει ενα dolby atmos mix στο στουντιο χρησιμοποιωντας ως εργαλειο τα ηχεια με το dolby production suite και κατοπιν ακουει με τα ακουστικα πως ακουγεται για παραδειγμα στο τινταλ αλλα οχι πως ακουγεται στο iphone λογω apple. Θα πρεπει να το εξαγει σε mp4 και να το στειλει στο iphone του για να το ακουσει και να καταλαβει πως ακουγεται στους ακροατες της apple μεσω της κωδικποιησης apple special αλλα δεν μπορει να παρει αποφασεις εξαιτιας της ολης διαδικασιας.
Με το logic μπορει κανεις on the fly να ακουσει με κωδικοποιηση apple special γεγονος αρκετα σημαντικο αφου ο μεγαλυτερος παικτης αυτη την στιγμη ειναι η apple. Ειναι 2 φορματ που ανταγωνιζονται, tidal & amazon χρησιμοποιουν την κωδικοποιηση dolby ενω η apple την δικη της apple special.

Το υπολοιπο κομματι της συζητησης θα μελετηθει και μπορει να ποσταριστει καποια στιγμη συνολικα. Αναλογα τα κεφια μου ;)
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.620
Reaction score
30.514
Οι λίγοι οι παλιοί στο σπορ, σα τους 4 στο βίντεο (ο Γάλλος είναι νεοπας), είναι προφανώς ενθουσιασμένοι με τις νέες δυνατότητες και το εντυπωσιακό αποτέλεσμα, αλλά ακόμα κι αυτοί ψάχνονται ακόμα, τους λείπουν εργαλεία, δεν έχουν στημένο σοβαρό σεταπ οι περισσότεροι, δεν έχουν καμία δυνατότητα επαλήθευσης του αποτελέσματος του μάστερ που κάνουν σε οικιακά σεταπ ή σε άλλα σοβαρά σεταπ, δηλαδή δεν
Στο μεγάλο βίντεο ο πρώτος πάνω αριστερά είναι ο Senior Engineer των Capitol Studios Steve Genewick, εδώ στην φωτογραφία στη μέση.
From-left-to-right-Maurice-PatistSteve-GenewickDavid-Rideau-1024x707.jpeg

Το DOLBY ATMOS σύστημα του είναι full PMC, και...... είναι αυτός που μίξαρε σε Atmos το "Kind of Blue" του Miles Davis που έπαιξε στο περίπτερο της PMC στο Μόναχο, όπου όπως είπαν όλοι, τους έπεσαν τα αυτιά και τα σαγόνια στο πάτωμα. 🙂

Και βασικά δουλεύει εδώ :biggrin:
pmc-atmos-2.jpg


Τα υπόλοιπα εδώ http://stevegenewick.com

Στο κέντρο είναι ο Andrew Scheps, έχει 3 Grammy και έχει δουλέψει για αυτούς εδώ στα Credits. (Michael Jackson, Red Hot Chili Peppers, Adele, Ziggy Marley, Metallica, Green Day, U2 κ.α.)🙂. Έχει διδάξει σε πανεπιστήμια στην Αμερική και εδώ και μια περίπου δεκαετία είναι μόνιμος κάτοικος Αγγλίας και συχνά καλεσμένος σε masterclasses ακόμα και από τα Abbey Road Studios. Πλέον δουλεύει σπίτι του και το Αtmos setup του είναι full PMC με LCR σαν τα τέρατα του Capitol.

Στα δεξιά επάνω είναι ο Greg Penny, producer & mastering Engineer των Elton John and k.d. lang, με δύο Grammy από αυτούς. Το 2006 είχε προταθεί για Grammy για το best surround sound album Honky Chateau του Elton John, και το 2014 μετά από πρόταση και της Dolby μίξαρε το πρώτο ever Dolby Atmos Music Track που είναι το ROCKET Man του Elton John (Υπάρχει στο Tidal). Όπως λένε όλοι στο video το track είναι αριστούργημα και το βάζουν σχεδόν πάντα όταν φωνάζουν κάποιον καλλιτέχνη να καταλάβει τη είναι το Dolby Atmos Music. Ακόμα και ο Scheps λέει ότι μετά από 8 χρόνια το τραγούδι δεν θέλει καμία αλλαγή παρόλο που υπάρχουν πολλά νέα εργαλεία.
Έχει δύο Atmos Studios με ηχεία DYNAUDIO, ένα μικρό που δουλεύει ο γιός του και το μεγάλο δικό του έχει ηχεία σειράς Dynaudio Core, τα μεγάλα μπροστά και τα μικρά σε όλα τα υπόλοιπα.

Κάτω δεξιά είναι ο Dave Way. Έχει 3 Grammy και έχει προταθεί για άλλα 4. Το ένα Grammy το πήρε το 2020 για το Best Immersive Audio Album που είναι το The Savior. Δουλεύει σπίτι του και το σύστημα του αποτελείται είναι είναι ένα 7.2.4 με KRK G4s.
DaveWay_Photo1.jpg

dave_way_waystation_studio.png


Τέλος, κάτω αριστερά είναι ο Fabrice Dupont. Έχει προταθεί για 2 Grammy και έχει δουλέψει για Queen Latifah, Jennifer Lopez, David Crosby, Isaac Hayes, Andre 3000, Snarky Puppy, Shakira, Santigold, Freshlyground, Mark Ronson, Les Nubians, Becca Stevens. Musiq Soulchild, Toots And The Maytals, Bon Jovi, Marc Anthony, Sean Lennon, John Travolta, Ladysmith Black Mambazo, The Dø, Babyface, Nat King Cole, Doc Gynéco, Bebel Gilberto, Monsieur Périné, Yamandu Costa, Carly Rae Jepsen, Michelle Willis, Terrenoire, DJ Pone, Lolo Zouai, Cruel Youth, Gregory Porter, Susana Baca, Eliades Ochoa, Prudence, Jagmac, Awolnation, Shordie Shordie, Asking Alexandria, Em Beihold, etc, etc... 🙂. Το ολοκαίνουριο setup του είναι ένα 7.2.4 με Focal Trio 11 για LCR και μικρότερα παντού. Είναι νεούδι καθώς ακόμα, όπως ο ίδιος λέει, ψάχνει αν θα βάλει τον ήχο στο Bed ή Object. 😅

Την αφρόκρεμα σας έβαλα, άντε.... 😅
 
Last edited:

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.585
Reaction score
84.207
Στο μεγάλο βίντεο ο πρώτος πάνω αριστερά είναι ο Senior Engineer των Capitol Studios Steve Genewick, εδώ στην φωτογραφία στη μέση.
Το DOLBY ATMOS σύστημα του είναι full PMC, και...... είναι αυτός που μίξαρε σε Atmos το "Kind of Blue" του Miles Davis που έπαιξε στο περίπτερο της PMC στο Μόναχο, όπου όπως είπαν όλοι, τους έπεσαν τα αυτιά και τα σαγόνια στο πάτωμα. 🙂
@costas EAR τον έχουμε γνωρίσει, δεν τον θυμάσαι;
Μισή ωρα κουβέντα είχαμε
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.506
Reaction score
57.548
Στο μεγάλο βίντεο ο πρώτος πάνω αριστερά είναι ο Senior Engineer των Capitol Studios Steve Genewick, εδώ στην φωτογραφία στη μέση.
...
Την αφρόκρεμα σας έβαλα, άντε.... 😅
1655362145112.png

Καλέ κι επιμελή μας alexis,τα αυτιά και η κάτω γνάθος μου είναι σταθερά στη θέση τους ενώ ο πρώτος κύριος από δεξιά στη φωτογραφία μου θυμίζει τον...Boris Karloff . :biggrin:
1655362117425.png
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.916
Reaction score
137.103
Τέλος, κάτω αριστερά είναι ο Fabrice Dupont. Έχει προταθεί για 2 Grammy και έχει δουλέψει για Queen Latifah, Jennifer Lopez, David Crosby, Isaac Hayes, Andre 3000, Snarky Puppy, Shakira, Santigold, Freshlyground, Mark Ronson, Les Nubians, Becca Stevens. Musiq Soulchild, Toots And The Maytals, Bon Jovi, Marc Anthony, Sean Lennon, John Travolta, Ladysmith Black Mambazo, The Dø, Babyface, Nat King Cole, Doc Gynéco, Bebel Gilberto, Monsieur Périné, Yamandu Costa, Carly Rae Jepsen, Michelle Willis, Terrenoire, DJ Pone, Lolo Zouai, Cruel Youth, Gregory Porter, Susana Baca, Eliades Ochoa, Prudence, Jagmac, Awolnation, Shordie Shordie, Asking Alexandria, Em Beihold, etc, etc... 🙂. Το ολοκαίνουριο setup του είναι ένα 7.2.4 με Focal Trio 11 για LCR και μικρότερα παντού. Είναι νεούδι καθώς ακόμα, όπως ο ίδιος λέει, ψάχνει αν θα βάλει τον ήχο στο Bed ή Object. 😅
Όντως νεουδι είναι στο άτμος, έχει κάνα μήνα το ιμέρσιβ σεταπ στο στούντιο, όπως λέει ο ίδιος στο βίντεο.

Από γνώσεις εννοείται πως είναι γκουρού, και στο άτμος είναι γκουρού, αυτό δεν είναι θέμα συζήτησης, απλώς οι άλλοι έχουν πλέον εκατοντάδες άτμος μιξ στο βιογραφικό τους, αυτός τώρα ξεκινάει ουσιαστικά.

Το "τώρα" είναι η εποχή που γυρίστηκε το εν λόγω βίντεο, πριν μισό έτος. 😎

@costas EAR τον έχουμε γνωρίσει, δεν τον θυμάσαι;
Μισή ωρα κουβέντα είχαμε
Και σε υψηλούς τόνους μάλιστα. 🤣😜

Βασικά τον μάλωσα αγρίως όταν έκανε τη μλκια να βάλει δικάναλο. Βγαλτο ρε, φτάνει, πλάκα μας κάνεις; 🤣😂😜

Ωραίος είναι, άρχοντας.
 
Last edited:

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.970
Reaction score
11.409
Το τέλος του δικάναλου αφορά εν πολλοις remixing ή mixing για ακουστικά. Μάλιστα.

Με σφραγίδα (και τα ανάλογα royalties) στην Dolby. Μάλιστα δις.

Δηλαδή, στο δικό μου, ημιλειτουργικο μυαλό, η τεχνολογική υπέροχη του πολύκαναλου χρησιμοποιείται ως άλλοθι για νέο business που θα καταναλωθεί κατά 90% από μονοδικαναλους και κατά 10% από ηχομπαρες και πραγματικούς πολυκαναλους.

Καλά έχω καταλάβει;

Επισης δεν έχω καταλάβει γιατί πρέπει να βγάζει χρήμα η Dolby. Σε γενόσημο (open source) θα βγει τίποτα, ή θα τα χώνουμε στη dolby μέχρι να σβήσει ο ήλιος; Αν είναι να πληρώνουμε και για το δικάναλο την dolby, όπως με τα κασετόφωνα, παλιά. Λεφτά υπάρχουν.
 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.620
Reaction score
30.514
Το τέλος του δικάναλου αφορά εν πολλοις remixing ή mixing για ακουστικά. Μάλιστα.

Με σφραγίδα (και τα ανάλογα royalties) στην Dolby. Μάλιστα δις.
Το τέλος του δικάναλου αφορά το mastering & remastering σε Dolby Atmos.

Και οι τέσσερις του βίντεο, αλλά και άλλοι που έχω δει, αρνούνται να δουλέψουν Dolby Atmos για ακουστικά και ούτε θα πειράξουν την μίξη προς χάριν των ακουστικών αν αυτό χαλάει την βασική μίξη του Atmos που είναι για τα ηχεία.

Από εκεί και πέρα η κατανάλωση του φορμά ΝΑΙ θα γίνει κατά συντριπτική πλειοψηφία από ακουστικά. Το καλό νέο για εμάς τους καμένους είναι ότι αυτή η μίξη φτιάχνεται για εμάς των ηχείων και όχι για τους άλλους των ακουστικών. Αν και η κινητήριος δύναμη είναι αυτοί οι δεύτεροι.
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.970
Reaction score
11.409
Ακριβώς.

Επομένως αν δούμε το νόμισμα από την άλλη πλευρά, ο πολύς κόσμος (πιτσιρικαρία με beats) θα πλερώσει για να ακούν οι λίγοι πολυκάναλοι καλύτερα. Not bad για τους λίγους πραγματικούς πολυκάναλους.

Νταξ, και η πιτσιρικαρία θα ακούει λίγο καλύτερα μέσα από τα νέα mixes αλλά όχι πολυκάναλα όπως αφήνει η dolby σκοπίμως να εννοηθεί. Υπάρχει λίγη απάτη εδώ ή μου φαίνεται;

Screenshot 2022-06-16 at 10.58.31 AM.png
 
Last edited:

Μηνύματα
16.289
Reaction score
19.079
Michael Jackson, Red Hot Chili Peppers, Adele, Ziggy Marley, Metallica, Green Day, U2
Καλά όλοι αυτοί εκτός απο τον M.J., χρειάζονται ξανά mixing και mastering έτσι και αλλιώς. :D

Καλά ο κάτω , έχει χειρότερο χώρο και απο εμένα, πως μιξάρει εκεί μέσα με τι καμπύλες ? Σάμπ δεν έχει, τίγκα στις ανακλάσεις απο την κονσόλα, χαμηλό ταβάνι, γυάλινες κορνίζες, οθόνες σε λαθος σημείο, πόρτες , τζαμαρίες , παντού, απορρόφηση 5 εκ.. :D

Δεν αγοράζω απο αυτόν θα μου βγεί το πιάνο πάνω αριστερά χα χα. Καλά Γκράμι δίνουν στον καθένα nowadays. Αυτά τα σαγόνια βρε παιδί μου , όλο πέφτουν κάθε φορά που διαβάζω ενα ριβιού.:D
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.620
Reaction score
30.514
Καλά όλοι αυτοί εκτός απο τον M.J., χρειάζονται ξανά mixing και mastering έτσι και αλλιώς. :D

Καλά ο κάτω , έχει χειρότερο χώρο και απο εμένα, πως μιξάρει εκεί μέσα με τι καμπύλες ? Σάμπ δεν έχει, τίγκα στις ανακλάσεις απο την κονσόλα, χαμηλό ταβάνι, γυάλινες κορνίζες, οθόνες σε λαθος σημείο. :D

Δεν αγοράζω απο αυτόν θα μου βγεί το πιάνο πάνω αριστερά χα χα. Καλά Γκράμι δίνουν στον καθένα nowadays. Αυτά τα σαγόνια βρε παιδί μου , όλο πέφτουν κάθε φορά που διαβάζω ενα ριβιού.:D
Πολύ γκρίνια είσαι βρε αδερφάκι μου...😅

Άλλαξε τις μουσικές που ακούς, άλλαξε και ταινίες, δεν σου κάνουν καλό. Βάλε κανένα Love Actually, κανένα The Holiday. Η ζωή είναι ωραία, δεν ξέρω αν στο είπαν. :biggrin:
 


Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.633
Μηνύματα
2.946.917
Members
38.212
Νεότερο μέλος
Falco_1000
Top