Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

Μηνύματα
16.965
Reaction score
24.168
Φίλε Pankrok, τό σκεπτικό σου κατά την γνώμη μου είναι λάθος.
Ένα μικρομεσαίο ηλεκτρικό κοστίζει από 28000(;) το c4 του flash έως 35000 το id3 του δοκτωρα.
Σ αυτά αν προσθέσουμε 5000 περίπου το χρόνο για ενοικίαση, γιατί μη μου πεις ότι δεν θά πας κάπου Χριστούγεννα, Πάσχα,και κάνα δύο τριήμερα, στην δεκαετία σου βγαίνει το ev αεροπλάνο.
το c4 καταρχήν έχει χώρους και αυτονομία ικανή για αρκετά πράγματα πέραν την κίνησης στην πόλη.

επιπλέον , 1 μήνα διακοπές το χρόνο σε μέρη που δεν μπορεί να σε φτάσει το c4 ;;;;; ποιός μπορεί να το κάνει αυτό και να έχει οικονομικό θέμα; κάτοικος Αθηνών με δεύτερη κατοικία στην Πρέβεζα;
το κόστος του δεύτερου οχήματος που ενδεχομένως δεν χρειάζεται αν πάρεις μικρότερο σε όγκο όχημα δεν μετράει;
το κόστος χρήσης σε καύσιμο και συντήρηση;

μην ξεχνάμε το σημαντικότερο όλων , χρήστες με λιγότερα από 20000χλμ το χρόνο δεν δικαιολογούν αγορά καινούριου οχήματος για κανένα λόγο απολύτως. άρα η συζήτηση πρέπει να ξεκινήσει από αυτή τη βάση.
αν τα ξεπερνάς αυτά τα χιλιόμετρα τότε το κόστος χρήσης υπέρ του ev είναι συντριπτικό - ξεπερνάει εύκολα τα 3000 ετησίως.
Ο βαρόνος πλέον δεν χρειάζεται όχημα. ένα οποιοδήποτε μεταχειρισμένο 10ετίας τον εξυπηρετεί και με το παραπάνω για τις 50 μέρες το χρόνο που το κινεί.

εγώ πάλι από το Σεπτέμβριο και ένθεν έχω κάνει με το ζόρι 3000χλμ , δύσκολο να τα μετρήσω, σχεδόν όλα με το suzuki εκτός από ένα ταξίδι στο Πάπιγκο που το έκανα με το mazda γιατί είχε λάστιχα για χειμώνα.
Δεν ξέρω γιατί έχω το mazda πλέον.

τώρα που καλοκαιριάζει θα πηγαίνω συχνά πυκνά Εύβοια.
130χλμ είναι μέχρι εκεί και περίπου 60-80χλμ καθημερινά για μπάνια κλπ. Οτιδήποτε με αυτονομία 300χλμ μου φτάνει και περισσεύει χωρίς να οδηγήσω οικονομικά.
Αν ήταν να ξαναπάω Πάπιγκο για 5 μέρες θα νοίκιαζα ένα rav με 1000 ευρώ. Πιο μακριά δεν πάω πλέον.
προσωπική εμπειρία , πιθανότατα έχει και άλλους στα ίδια χλμ με μένα.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.377
Reaction score
31.356
Αν έχεις iD3 και μάλιστα με την μεγάλη μπαταρία δεν έχεις ανάγκη ενοικίασης οχήματος για διακοπές. Εκτός και αν θες να πας Αλεξανδρούπολη - Καλαμάτα.
 

Μηνύματα
16.965
Reaction score
24.168
αυτό λέω αλλά στην πράξη ο πιο πολύς κόσμος δεν θα κάνει χρήση της μεγάλης μπαταρίας σχεδόν ποτέ θέλει σκέψη αν χρειάζεται να βάλεις λεφτά για την μεγάλη μπαταρία (και να κουβαλάς το βάρος της).
 

Μηνύματα
6.999
Reaction score
5.550
Τη μεγάλη αυτονομία ουδείς εμίσησε.

Παλιά ήθελα GS Adventure για το 30λιτρο ρεζερβουάρ της.
Πέρασε μια δεκαετία κι ακόμα δεν θα είχα εκμεταλλευτεί την αυτονομία της στην πράξη, αφού δεν πήγα κάπου που να δικαιολογεί τέτοια αυτονομία. Θεσσαλονίκη-Αθήνα το 2011 το έκανα τελευταία φορά, που κι αυτό δεν είναι διαδρομή που απαιτεί να τη βγάλεις μονορούφι, λες και δεν υπάρχει βενζινάδικο.
Κοινώς θα έσερνα το μεγάλο τεπόζιτο της Adventure όπως η χελώνα το καβούκι της καθημερινά χωρίς λόγο.

Παρόλα αυτά καλοδεχούμενη η μεγαλύτερη αυτονομία στα ηλεκτρικά στο μέλλον, όταν αυτή γίνει προσιτή/ελαφριά.
Π.χ. 1000 χλμ αυτονομία θα ήθελα (πραγματική, με 130χλμ/ώρα), ώστε ακόμα και αν μειωθεί στα 700 σε 10 χρόνια, το 20%-80% μέσα στο οποίο θα λειτουργώ την μπαταρία να αντιστοιχεί σε 500 χλμ.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.219
Reaction score
139.756
αυτό λέω αλλά στην πράξη ο πιο πολύς κόσμος δεν θα κάνει χρήση της μεγάλης μπαταρίας σχεδόν ποτέ θέλει σκέψη αν χρειάζεται να βάλεις λεφτά για την μεγάλη μπαταρία (και να κουβαλάς το βάρος της).
Δεν έχει νόημα να κουβαλάς τις μεγάλες μπαταρίες όλο το έτος, έχοντας αυξημένη κατανάλωση και υποδεεστερες επιδόσεις λόγω βάρους, για τη 1 φορά το χρόνο που θα σε βόλευε να έχει 70χλμ παραπάνω αυτονομία, την οποία αυτονομία την κερδίζεις αν πας πιο αργά, ή την καλύπτεις με 5 λεπτά στάση φόρτισης.

Είναι ανόητη η συζήτηση για μεγάλες αυτονομιες όταν τις 330 μέρες του έτους ουτε 100χλμ δε κάνεις.

Όταν οι καθημερινές σου μετακινήσεις είναι 10-70χλμ.
 


D

Deleted member 35

Guest
Εγώ έριξα την ψήφο μου, τα λέμε του χρόνου τέτοια εποχή. 😜

(με ρήτρα για να είναι από Βερολίνο)


View attachment 255173
Γιατί τόσος έρωτας με το Tesla; Ξέρω ότι είναι αρκετά μπροστά σε κάποια πράγματα αλλά και οι παραδοσιακοί πλέον δεν πάνε πίσω. Τι σε κάνει να είσαι τόσο φανατικός;
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.219
Reaction score
139.756
Γιατί τόσος έρωτας με το Tesla; Ξέρω ότι είναι αρκετά μπροστά σε κάποια πράγματα αλλά και οι παραδοσιακοί πλέον δεν πάνε πίσω. Τι σε κάνει να είσαι τόσο φανατικός;
Καθόλου "φανατικός" δεν είμαι, αυτό που λες δεν έχει λογική, αφού είμαι ήδη κάτοχος ηλεκτρικού από φολκσβαγκεν. 😎

Άμα ήμουν "φανατικός" όπως λες, θα είχα ήδη Τεσλα, όπως πολλοί άλλοι φίλοι στη χώρα.

Το βρίσκω εξαιρετική αγορά στα λεφτά του, οι κριτικές που διαβάζω υποστηρίζουν αυτή την άποψη, και από Βερολίνο η ποιότητα κατασκευής (η αχίλλειος πτέρνα των παλαιών Τεσλα) είναι πλέον σε άλλα επίπεδα, καθώς έχει ξεπεράσει σε ποιότητα συναρμογής τα ευρωπαϊκά και η ποιότητα βαφής είναι ο, τι καλύτερο υπάρχει.

Οι μπαταρίες τους πλέον είναι για 100 χρόνια, ε, νισάφι.

Έτσι κι αλλιώς, θα έπαιρνα ή μοντελ Υ από Βερολίνο ή μακαν ηλεκτρικό. Αυτά. Το Μακάν πήγε για 2024, οπότε αντε γειά.

Το Βερολίνο θα αρχίσει κατασκευή LR στο τέλος του 22, μέχρι τότε θα βγάζει μόνο περφορμανς, και δε θέλω περφορμανς. Οπότε κάτσε να πιάσω μια θεση, και ελπίζω σε 1 χρόνο να δω φως, να έρχεται σιγά σιγά, κατά προτίμηση με τις νέες μπαταρίες και structual battery.

Λογικά, έτσι θα μου έρθει. 😎
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
24.038
Reaction score
43.429
Εντελώς hard core utilitarians έχετε γίνει όλοι εδώ μέσα, πάνε τα γούστα. Αντε και με μια πλαστική (και ηλεκτρική) κούκλα γρήγορα.
 

Μηνύματα
16.965
Reaction score
24.168
και η ποιότητα βαφής είναι ο, τι καλύτερο υπάρχει.
Τι ζούμε...
Δεν υπάρχει αυτός ο όρος σε εργοστασιακή βαφή. Έχει καταργηθεί εδώ και 10 χρόνια. Το καλύτερα βαμμένο όχημα δεν έχει ελπίδα να γυαλίσει ποτέ
Ξέρω τι λέω μπηλιβ μη
 

D

Deleted member 35

Guest
@costas EAR το φανατικός πήγαινε στην Tesla. Επειδή διαβάζω το νήμα θυμάμαι πολλές φορές που το έχεις αναφέρει και σχεδόν καμία κάποια άλλη εταιρία.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.219
Reaction score
139.756
Τι ζούμε...
Δεν υπάρχει αυτός ο όρος σε εργοστασιακή βαφή. Έχει καταργηθεί εδώ και 10 χρόνια. Το καλύτερα βαμμένο όχημα δεν έχει ελπίδα να γυαλίσει ποτέ
Ξέρω τι λέω μπηλιβ μη
Μάθε πρώτα τι μηχανές βαφής πήρε η Τεσλα στο Βερολίνο, και μετά δες ένα όχημα από Βερολίνο, και μετά μιλάμε ξανά. 😎
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.219
Reaction score
139.756
Μεσάνυχτα λέμε , άστο.
Νταξ μάστορα, ότι πεις.


Αυτά πάντως, είναι σκρινσοτς από βίντεο που γύρισα εγώ πάνω σε Τεσλα από Βερολίνο.

Screenshot_20220616_215941_com.facebook.orca.jpg
Screenshot_20220616_215940_com.facebook.orca.jpg
Screenshot_20220616_215938_com.facebook.orca.jpg



Ότι πεις μάστορα. Συ, ξερς. 🤣😂
 


Μηνύματα
16.965
Reaction score
24.168
Νταξ μάστορα, ότι πεις.


Αυτά πάντως, είναι σκρινσοτς από βίντεο που γύρισα εγώ πάνω σε Τεσλα από Βερολίνο.

View attachment 255183 View attachment 255184 View attachment 255185


Ότι πεις μάστορα. Συ, ξερς. 🤣😂
τα οποία δείχνουν αυτό που λέω , αλλά άστο δεγμτ, αν ασχοληθείς κάποια στιγμή με το detailing θα το δεις και μόνος σου.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.219
Reaction score
139.756
Μ'αρέσει που επιμένεις ρε.. 😜😂🤣

Πάμε άλλη μια τι χαζό είπες:

σε εργοστασιακή βαφή.. Το καλύτερα βαμμένο όχημα δεν έχει ελπίδα να γυαλίσει ποτέ
Και πάμε στην πραγματικότητα, να δούμε ένα αυτοκίνητο που όχι μόνο γυαλίζει, όχι απλώς αστράφτει, αλλά εινσι εκθαμβωτικό, καθρέφτης λέμε:

received_2028660147320431~2.jpeg


Και από πιο κοντά

received_2028660147320431~5.jpeg


received_2028660147320431~3.jpeg



received_2028660147320431~4.jpeg



Αυτό δε "γυαλίζει" απλώς..

Είναι το κάτι άλλο. Άμα το δεις από κοντά, μόνο τότε θα καταλάβεις τι βάψιμο έχει. 😎

Και βεβαίως δεν έχεις ασχοληθεί ακόμα να μάθεις τι εξοπλισμό βαφής έχει βάλει η Τεσλα στο Βερολίνο. 😎


ΥΓ. Κινέζικο Τεσλα μαύρο, δίπλα στο μαύρο Τεσλα από Βερολίνο, είναι να το κλαις. Η διαφορά βγάζει μάτι. Τρατζικ.

Άσε τα πιο παλιά από φρεμοντ, ξεφλουδίζουν κι άμα τα πλένεις με λάστιχο. Αθλιότητα. 😜🤣😂
 
Last edited:

Μηνύματα
16.965
Reaction score
24.168
Αν δεν έχεις χαλιά κινητό μιλάμε για διαφορετικά πράγματα.
Η εργοστασιακή βαφή δεν γίνεται εδώ και χρόνια από κανέναν με στόχο το απόλυτο αισθητικό αποτέλεσμα.
Το βασικό ζητούμενο είναι η χρήση του ελάχιστου δυνατού χρώματος , χρόνου βαφής και ενέργειας ώστε να επιτευχθεί άρτιο αποτέλεσμα χωρίς ελαττώματα.
Δεύτερον, γυαλάδα μόνο μετά από διαδικασία γυαλισματος που δεν γίνεται ποτέ εργοστασιακά. Δεν υπάρχει και ούτε θα υπάρξει δυνατότητα να βγει από μόνο του γυαλισμένο ένα όχημα μετά από διαδικασία βαφής , όσο μεγάλη επιφανειακη τάση και να έχει το χρώμα.
Αποτέλεσμα , στην καλύτερη περίπτωση αν έχει επαρκές στρώμα βερνικιού (που δεν έχει γιατί κοστίζει) μπορείς να πας σε detailer και μετά την εφαρμογή κεριού να κλείσουν κάποιοι πόροι που έμειναν από το γυάλισμα και για κάποιο καιρό να έχει μια γυαλάδα . Μέχρι εκεί και αν είσαι τυχερός.
Τρίτον κανόνας απαράβατος , τα εργοστάσια εξελίσσουν την τεχνολογία βαφής με πρωταρχικό σκοπό την προστασία του αμαξώματος με τη βέλτιστη δυνατή χρήση πορων. Το αισθητικό αποτέλεσμα περνά σε δεύτερη μοίρα. Όσο περνάνε τα χρόνια η εξέλιξη της τεχνολογίας επιτρέπει όλο και λιγότερη χρήση πόρων με αποδεκτό αποτέλεσμα , δηλαδή η αισθητική ποιότητα βαφής γίνεται χειρότερη.
Η χρήση ελάχιστων υλικών έχει και περιβαλλοντικές απαιτήσεις, χρήση λιγότερου υλικού εκτός από οικονομία στην αγορά του και στον χρόνο εφαρμογής έχει αντίκτυπο και στην ποσότητα δημιουργίας απορριμμάτων κάτι που κοστίζει σημαντικά , συγκρίσιμο με το κόστος αγοράς του υλικού.

Κουίζ
IMG_20220617_002258.jpg

Τι χρώμα είναι το αυτοκίνητο

(Και δεν είναι καν μετά από γυάλισμα η κερωμα κλπ , μονάχα πλύσιμο , κάπου 5 μήνες από το τελευταίο γυάλισμα ήταν τότε)
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.219
Reaction score
139.756
Δεν υπάρχει και ούτε θα υπάρξει δυνατότητα να βγει από μόνο του γυαλισμένο ένα όχημα μετά από διαδικασία βαφής
Αυτό εννοείται. Δεν λέω αυτό όμως. 😜

Μια αλοιφή, μια διόρθωση, ένα κερί ή μια κεραμική (με κερί πριν), είναι η στάνταρ διαδικασία.

Στην αντιπροσωπεία υποτίθεται ότι κάνουν μια βασική δουλειά πριν παραλάβεις το αυτοκίνητο, αλλά γενικώς κοροϊδεύουν, βαριούνται, κλπ.

Τα Τεσλα από φρεμοντ είχαν σοβαρά θέματα βαφής, ήταν πολύ λεπτή η στρώση, δεν ήταν "δεμένη" η βαφή, με το παραμικρό πετραδάκι ξεφλουδιζε για πλάκα. Δεν τα έσωζε ούτε κεραμική ούτε τίποτα, ακόμα και με το πιεστικό στο πλύσιμο ξεφλουδιζε, φοβόντουσαν να το πάνε για πλύσιμο λέμε, έβαζαν μεμβράνες δεν υπήρχε άλλη λύση, μόνο μεμβράνες.
Και ήταν συχνό φαινόμενο διαφορετικά σημεία του αμαξώματος να έχουν διαφορετικό χρώμα, άλλη απόχρωση λευκού, δεν ήταν ίδιος κωδικός, τμήματα τα εβαφαν εξωτερικοί συνεργάτες, ήταν πολύ δυσαρεστημένος ο κόσμος.

Από Κίνα η κατάσταση βελτιώθηκε τρομερά, η βαφή έχει ομοιογένεια, δεν υπάρχουν διαφορετικές αποχρώσεις, δεν ξεφλουδιζει η μπογιά με πιεστικό😜, είναι πραγματικά ανθεκτική και δεμένη.

Από Βερολίνο όμως, περνάμε εντελώς σε άλλο επίπεδο. Πολλαπλές στρώσεις βαφής (αναλόγως χρώματος και πάνω από 8 στρώσεις), άλλο πράμα η βύθιση σε μπανιέρες χρώματος, από το πιο εξελιγμένο σύστημα βαφής στον πλανήτη, με αυτοματοποιημενο τρόπο (πολλαπλά ρομποτικά εργαλεία) έλεγχος ατελειών (όχι ανθρώπινος παράγοντας) και αυτοματοποιημενη διαδικασία επιδιόρθωσης, δυνατότητα για 3D βαφές, που αλλάζουν χρώμα που βλέπεις αναλόγως γωνίας, και δυνατότητα για πολύ περίεργα χρώματα, μίξεις, κλπ.
Πολύ ποιοτική, ανθεκτική βαφή, ότι καλύτερο έχει να προσφέρει η σύγχρονη τεχνολογία, είχε πει ο ελον μασκ ότι θα πάρει το πιο εξελιγμένο σύστημα βαφής του πλανήτη, και το ακριβότερο φυσικά, και το έκανε.

Στο φρεμοντ έχει διορθωθεί η κατάσταση, εννοείται. Από ότι είχα διαβάσει, το ίδιο αυτό σύστημα βαφής, το "πιο εξελιγμένο σύστημα βαφής στον κόσμο", θα πήγαινε και στο φρεμοντ και στο Τέξας.

Ένα ένα, τα συμμάζεψε τα προβλήματα.


ΥΓ. Το μοντελ 3 στη Γερμανία, ανεβαίνει τιμή 2,5 χιλιάρικα σήμερα. Όλα ανέβηκαν για 3η φορά φέτος, προ λιγων ημερών ανέβηκαν οι τιμές στην Αμερική, από 3 έως 6 χιλιάρικα. Και θα ανέβουν κι άλλο. Για 2023 και 2024 θα συνεχίζουν την άνοδο όλες οι τιμές, όπως έχουμε ξαναπεί, για γνωστούς λόγους, μετά θα δείξει. Από μέρα σε μέρα περιμένουμε και άνοδο στις τιμές στην Ελλάδα. 😎
 
Last edited:


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.318
Μηνύματα
2.971.535
Members
38.299
Νεότερο μέλος
ngk-lighting
Top