Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

Μηνύματα
6.999
Reaction score
5.550
DS 3 Crossback E-Tense

Παίξτε με τον υπολογιστή αυτονομίας να δείτε πόσο επηρεάζει η ταχύτητα, η θερμοκρασία περιβάλλοντος, ο τρόπος οδήγησης και ο κλιματισμός.

Η μπαταρία είναι η γνωστή της Stellantis, των 50kWh.

Από 351 χλμ πέφτει μέχρι και στα 111 χλμ η αυτονομία στη χειρότερη περίπτωση.

 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.219
Reaction score
139.756
IMG-7a9ce1cb5bdf0e7e6ca0ceb9c34801b2-V.jpg


Να σημειωθεί ότι ξεκινώντας παραγγελία σήμερα, κλειδώνει τιμή στη σημερινή.

Δεν θα αλλάξει προς τα πάνω κατά την παράδοση η τιμή, όσες ανατιμήσεις κι αν υπάρξουν στο ενδιάμεσο.

Κάποιοι έκλεισαν μοντελ s, το οποίο λίγες μέρες μετά πήρε πάνω 6 χιλιάρικα. Αυτοί θα πληρώσουν την τιμή που έκλεισαν, κέρδισαν ήδη 6 χιλιάρικα δηλαδή, σε σχέση με όσους παραγγείλουν μετά από αυτούς.

Αυτή είναι η τακτική στην Τεσλα, δεν περιμένεις να δεις όταν θα έρθει σε τι τιμή θα είναι. Κλειδώνει τιμή στην παραγγελία, με την προκαταβολή.

Βεβαίως μπορείς να την ακυρώσεις μέχρι τελευταία στιγμή. Μπορείς να ακυρώσεις 3 φορές την παράδοση, χωρίς να ακυρωθεί η παραγγελία και χωρίς να χάσεις την κλειδωμένη τιμή, μπορείς να το πας πίσω πάνω από 6 μήνες αφού στο φέρουν, δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα (το δίνουν σε άλλον επιτόπου και παίρνεις προτεραιότητα στην επόμενη παραγωγή).
 
Last edited:


rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
47.862
Reaction score
99.722
DS 3 Crossback E-Tense

Παίξτε με τον υπολογιστή αυτονομίας να δείτε πόσο επηρεάζει η ταχύτητα, η θερμοκρασία περιβάλλοντος, ο τρόπος οδήγησης και ο κλιματισμός.

Η μπαταρία είναι η γνωστή της Stellantis, των 50kWh.

Από 351 χλμ πέφτει μέχρι και στα 111 χλμ η αυτονομία στη χειρότερη περίπτωση.


Μας κάνουν πλάκα, έτσι;

Αυτονομία με τυπικό στιλ οδήγησης, με...70 km/h :lol:, 20° στα 326 χιλιόμετρα.
Αν είσαι...τολμηρός και καλοκαίρι :tongue: με 130 km/h, 35° πάει στα...162 χιλιόμετρα. :lolsign:

Α, μην ξεχάσω να ζητήσω συγγνώμη που ανάβω το air condition...:roflmao:
 

Μηνύματα
16.965
Reaction score
24.168
Στην αντιπροσωπεία υποτίθεται ότι κάνουν μια βασική δουλειά πριν παραλάβεις το αυτοκίνητο, αλλά γενικώς κοροϊδεύουν, βαριούνται, κλπ.
όχι σε καμία περίπτωση δεν γίνεται κάτι τέτοιο και ούτε λένε οτι το κάνουν.

η προετοιμασία του οχήματος πριν την παράδοση ΔΕΝ περιλαμβάνει γυάλισμα. Είναι η αφαίρεση της προστασίας που έχει δεχθεί το όχημα για την ασφαλή μεταφορά του και παραδοσιακά καλείται αποκέρωση κάτι που πλέον δεν είναι ακριβές καθώς δεν είναι σύνηθες πλέον να προστατεύεται το όχημα κατά την μεταφορά με στρώση κεριού αλλά με αυτοκόλλητα ή ακόμα και κουκούλα (πχ audi).
το αυτοκίνητο παραδίδεται καθαρό και χωρίς ίχνη προστασίας , σαν να το είχες βγάλει από το φουρνάκι του βαφέα (πριν το γυαλίσει - και δεν το γυαλίζουν όλοι μετά την βαφή , βασικά έναν ξέρω μόνο)
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.377
Reaction score
31.356
Εντάξει, δεν ξέρω κατά πόσο αυτά εδώ αληθεύουν, αλλά αν είναι έτσι, έλεος, πραγματικά.

Από εδώ Ανάβυσσο για Χαλκίδα πχ, να βγω από το γκαράζ και σε 10χλμ απόσταση μπορώ να πηγαίνω με 130 μέχρι Χαλκίδα, δεν μπορώ να γυρίσω πίσω με μια φόρτιση και AC.

Screenshot_20220617-105629_Free Adblocker Browser.jpg


Αν τώρα πάω με 100 χωρίς AC, κάτι γίνεται, αλλά μάλλον στα όρια θα φτάσω σπίτι.
Screenshot_20220617-110354_Free Adblocker Browser.jpg


Πόσο έχει αυτό; 35.000€;
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.219
Reaction score
139.756
Μας κάνουν πλάκα, έτσι;
Όχι, σοβαρά τα λένε. 😂

Το εν λόγω όχημα, δεν έχει τόσο καλό συντελεστή αεροδυναμικής και έχει αρκετού εμβαδού πρόσθια επιφάνεια, οπότε η αντίσταση του αέρα σε υψηλές ταχύτητες μεταφράζεται σε εξαιρετικά μεγάλη αύξηση κατανάλωσης.

Γι'αυτό τα Τεσλα και ακόμα καλύτερα τα νέα Mercedes διατηρούν εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση σε υψηλές ταχύτητες, είναι κυρίως θέμα σχεδίασης του αμαξώματος.

Φυσικά μετράνε πολλά, μέχρι το μέγεθος και η σχεδίαση της ζάντας, το είδος του ελαστικού κλπ, αλλά άμα το αμάξωμα είναι μεγάλης αεροδυναμικής αντίστασης, δε σώζεται η κατάσταση με τίποτα.
δεν ξέρω κατά πόσο αυτά εδώ αληθεύουν, αλλά αν είναι έτσι, έλεος, πραγματικά.
Μια χαρά αληθεύουν.

Για κάθε μοντέλο θέλει ψάξιμο, ανάλογα των αναγκών σου, και στο ψάξιμο θα πρέπει να βρεις οπωσδήποτε μετρήσεις κατανάλωσης στις ταχύτητες κίνησης που σε ενδιαφέρουν.

Βεβαίως αν έχει ανά τακτά διαστήματα ισχυρούς φορτιστές στο δρόμο, και το αυτοκίνητο φορτίζει πραγματικά γρήγορα, όλα αυτά χάνουν κάθε νοημα.
 

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
47.862
Reaction score
99.722
Γι'αυτό τα Τεσλα και ακόμα καλύτερα τα νέα Mercedes διατηρούν εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση σε υψηλές ταχύτητες, είναι κυρίως θέμα σχεδίασης του αμαξώματος.
Θα μου κάτσει η καλή, δεν θα μου κάτσει; :biggrin: Πού θα μου πάει, θα την χτυπήσω την EQE...
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.377
Reaction score
31.356
Μέχρι 1300€ στα δίκυκλα
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.219
Reaction score
139.756
Στην ατάλαντη, έχει 160-αρη, βλέπεις 159kW ισχύ φόρτισης στο 74% soc:

FB_IMG_1655453642460.jpg


Το EV6

FB_IMG_1655453602061.jpg


Πήρε 48,4 kWh σε 20 λεπτά

FB_IMG_1655453624229.jpg



Δηλαδή μιλάμε πρακτικά για πλήρη φόρτιση (80%) σε 20 λεπτά.

Ξεκίνησε από 10%, εκεί είναι υψηλή η ταχύτητα φόρτισης.

Με 160 kW παίρνει 26,6 kWh σε 10' και φουλ 40 kWh σε 15'.

Δεν υπάρχει κανένας λόγος να κάνεις στάση πάνω από 15'.

Φορτιστές μας λείπουν, όχι μεγάλες μπαταρίες.
 
Last edited:



costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.219
Reaction score
139.756
Θα μου κάτσει η καλή, δεν θα μου κάτσει; :biggrin: Πού θα μου πάει, θα την χτυπήσω την EQE...
Χτύπα την, είναι και γ@μω τα αυτοκίνητα.

Βάλε δόσεις στην πιστωτική, σιγά τώρα.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.219
Reaction score
139.756
Έρχεται το ID3, πολύ νωρίτερα απο το αναμενόμενο.
Ίσως και εντός Ιουλίου.
:party:
Α ρε τρέχει η φολγκζβαγκεν, αυτά είναι.

:party: :party: :party: :party: :party: :party:


Τρέχουν κι άλλοι. Να.

IMG-df330209234b4e460591da79e6fe2507-V.jpg


Υ περφορμανς.
Διακοσχιαπενηνταφευγα 2 φορές το όριο.
 
Last edited:


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.219
Reaction score
139.756
Στο 9:30 στο βίντεο, έχει το πρώτο τεστ φόρτισης Τεσλα Υ από Τέξας με 4680 και structual batteries.




Δείχνει ήδη τα δόντια του:

9%-20% σε 3 λεπτά
9%-39% σε 6 λεπτά
9%-50% σε 12 λεπτά

Μια χαρά το βλέπω. Σιγά σιγά θα το βελτιώσει κι άλλο με updates, μόλις κυκλοφόρησαν στην πιάτσα οι 4680, κι ήδη χτύπησαν 227 kW στον φορτιστή.
Στα υπόλοιπα χτυπάει 250 kW.

Το νεο αυτό όχημα στο Τέξας πωλείται στα 60 χιλιάρικα ως model Y standard range awd.
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.566
Reaction score
22.088
Θέλω πχ να πάω Θεσσαλονίκη- Λάρισα με cruise control 130, a/c , ράδιο, κτλ πηγαινοέρχομαι;
Α) άνετα
Β) με την ψυχή στο στόμα
Η σάν τόν προαστιακό δεν έχει;
Όλη η φτώχεια και κακομοιριά της τεχνολογίας μπαταριών του σήμερα μέσα σε λίγες λέξεις. Αφού ρωτάς αυτό το πράγμα, το ηλεκτρικό αυτοκίνητο δεν απευθύνεται σε σένα, αλλιώς θα το είχες ήδη αγοράσει, ακόμη κι αν περίμενες υπομονετικά όλη νύχτα να φορτίσει το 30% για να γυρίσεις πίσω. Μόνο και μόνο για να έλεγες ότι έχεις ηλεκτρικό αυτοκίνητο και να αισθανόσουν ξεχωριστός.

Toyota hybrid. Πόσο μπροστά ήταν! Και είναι ακόμη, τους παίζει γιο-γιο. Ακόμη. Όλους. HYBRID.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.377
Reaction score
31.356
Το ηλεκτρικό είναι και για οικονομία. Εγώ πχ που κάνω τουλάχιστον 20.000χλμ το χρόνο και το 99.99% είναι εντός Αττικής, είναι γκράντε μ@λ@κι@ να μην πάρω. Ούτε θέλω κάτι για να νοιώθω ξεχωριστός, τα έχω ξεπεράσει αυτά εδώ και χρόνια. Δεν με απασχολεί καν το θέμα.
Μόνο το οικονομικό με κρατάει, τίποτε άλλο. Και είμαι βέβαιος πως δεν είμαι ο μόνος. Είτε το δέχεται ο άλλος είτε όχι, σαν και εμένα είναι αλλά δεν το καταλαβαίνει.
 

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
21.641
Reaction score
36.420
Εφόσον έχεις δικό σου μέσο φόρτισης, το ev ειναι μονόδρομος για 20k ετησίως.
Ίσως ξεπερνάει και το να κρατήσεις το παλιό σου αυτοκίνητο
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.319
Μηνύματα
2.971.541
Members
38.299
Νεότερο μέλος
ngk-lighting
Top