Abessalom
Βαρώνος
- Μηνύματα
- 21.700
- Reaction score
- 36.564
Σιγα το πραμα και στα αεροπλανα τις βαζουν
![](/forum/proxy.php?image=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2Foriginals%2Fda%2Ff2%2F9c%2Fdaf29c28de32c525119ba2c6d959bfed.jpg&hash=48fee7f35968664034f5ab3d16462b81)
Δεν τρέχουν αφούΘα σου παίρνει τ"αυτιά το σφύριγμα σε ταξίδι .
Μια ΜΕΚ (αυτό το ICE που λέτε ) όταν θέλει να κόψει ισχύ θα κόψει στην ανάφλεξη. Ανα δύο περιστροφές ο κύλινδρος κάνει μία (ανάφλεξη). Αυτή την μία θα κόψει.Γιατί ο ηλεκτροκινητήρας τι κάνει στην περίπτωση ελέγχου πρόσφυσης? Μειώνει συνολκά ισχύ?
Το ρεύμα έχει τρεις ευκαιρίες ανά στροφή για να κάνει ρύθμιση.
να ανοίξει η πεταλούδα, να περάσει ο αέρας , να μετρηθεί , να φτιάξει μείγμα , να ανέβουν οι στροφές , να μεγαλώσει η παροχή, να μετρήσει , να φτιάξει μείγμα κοκΓια να ξαναδώσει γκάζι θα πρέπει να νικήσει την αδράνεια κτλ κτλ.
Κόβει τελείως ανάφλεξη ή απλά μειώνει αβάνς ,? προπορεία?Μια ΜΕΚ (αυτό το ICE που λέτε ) όταν θέλει να κόψει ισχύ θα κόψει στην ανάφλεξη. Ανα δύο περιστροφές ο κύλινδρος κάνει μία (ανάφλεξη). Αυτή την μία θα κόψει.
Μετά αναλμβάνει η αδράνεια για να πέσουν οι στροφές.
Για να ξαναδώσει γκάζι θα πρέπει να νικήσει την αδράνεια κτλ κτλ.
Όλα αυτά θέλουν χρόνο.
Το ρεύμα έχει τρεις ευκαιρίες ανά στροφή για να κάνει ρύθμιση.
Με τις ροπές που έχει κάνει ό,τι θέλεις. Σαν να λέμε γωνιακή ταχύτητα 1500στρ ->1600 -> 1200 σε μία περιστροφή.
Συν ότι γυρίζουν σε τρελές στροφές.
Πιο πολύ ειναι θέμα σοφτγουερ για να έχεις καλό TC παρά χάρντγουερ.
ΜΑ ΤΙ ΣΧΕΣΗ ΕΧΕΙ ΑΥΤΟ ΤΩΡΑ ;;;;;;;;;;Οπως και να το κάνεις τα τουρμπάτα , όταν δεν κρεμάνε , ανεβάζουν πιο γρήγορα από τα ατμοσφαιρικά. Σε άφημα πάτημα γκαζιού.
Με τόσους φορτιστές και βλέπεις ουρά. Φαντάσου έξοδο Πάσχα στην Ελλάδα με 4-6 φορτιστές...Ok. To video είναι του 2019 από California. Thanksgiving period....
Για αυτό το λόγο δίπλα στους φορτιστές ετοιμάζουν ψησταριές.Με τόσους φορτιστές και βλέπεις ουρά. Φαντάσου έξοδο Πάσχα στην Ελλάδα με 4-6 φορτιστές...![]()
Σα διασωληνωμενα είναι.
Το κάνω και εγώ που και που, γενικά δεν περιμένω με τίποτα. Είτε φεύγω και πάω άλλη μέρα που περνάω από εκεί ή το αφήνω και του λέω "πλύσιμο γέμισμα, πάω supermarket και έρχομαι".Αν μου τύχει κάτι τέτοιο, το αφήνω και φεύγω με ταξί. Για να προλάβω κάποιους δεν το λέω ως μπηχτή για τα ηλεκτρικά.
Τις προάλλες, στο βενζινάδικο που προτιμώ, είχε 4-5 αυτοκίνητα ουρά. Το έβαλα στην άκρη, έδωσα το κλειδί στον ιδιοκτήτη που τον ξέρω και του είπα ότι θα περάσω να το πάρω αργότερα γεμάτο. Ευτυχώς είχα μια δουλειά σχεδόν δίπλα.
Σε όλα τα θέματα συμβιβασμού πρέπει να υπολογίζεται και το νευρικό σύστημα του χρήστη.