- Μηνύματα
- 55.566
- Reaction score
- 138.555
Κι ο άλλος θέλει να προσέξω αλλαγή καλωδίων.
Ρε δε πάτε καλά.
άκουσες ένα ισοσταθμισμένο ηχείο....σχεδιασμένο για συγκεκριμένη απόσταση ακρόασης σε φροντισμένο χώρο....σε ένα οικιακό χώροτα στουντιακά μηχανήματα σκοπό έχουν την παραγωγή μουσικής, ο μαστεράς πρέπει να ακούει τα πάντα στην ηχογράφηση για να κάνει την κατάλληλη επεξεργασία. Δουλεύει ο άνθρωπος. Τα στουντιακά μηχανάκια είναι εργαλεία δουλειάς.
Στα οικιακά μηχανήματα απολαμβάνουμε τη μουσική, πρέπει αυτό που ακούμε να μας αρέσει. Τα οικιακά μηχανάκια είναι μηχανήματα ψυχαγωγίας.
Προσωπικά έτσι το βλέπω.
Και ένα storytime:
Προ αμνημονεύτων, είχα στημένα τα magnepan 1.6 με προενισχυτή λαμπάτο και 2 επαγγελματικούς τελικούς. Τα κρος απο τα μαγκνεπαν αναβαθμισμένα. Ήταν μια πολύ σούπερ ηχητικά καλή περίοδος για μένα.
Φέρνει ένας φίλος να ακούσουμε τα ηχεία που μόλις είχε πάρει. Ενεργά ADAM, με το ριμπον.
Τα βάζουμε, πατάμε το play...πωωωωω ρε τι ακουγεται, όλα καθρέφτης, τα πάντα μπροστά. Δε μπορούσα να συγκεντρωθώ γιατί άκουγόντουσαν πράγματα που δεν είχα ξανακούσει ποτέ.
Σε κανα μισάωρο μου είχαν πέσει τ'αυτιά, δε μπορούσα άλλο, είχαμε χαμηλώσει ένταση αλλά και πάλι δεν το άντεχα.
Όταν έφυγε ο φίλος έβαλα πάλι τα δικά μου, τα ίδια κομμάτια που ακούγαμε....
ΧΑΔΙ ΣΤΑ ΑΥΤΑΚΙΑ ΜΟΥ! Κάθησα και άκουγα μουσική μέχρι το βράδυ....γαμάτο άκουσμα, μουσικό, ξεκούραστο, αρκούντως αναλυτικό....
Αυτά.
Το θέμα είναι να έχεις κατασταλάξει κάπου, να ξέρεις τι θέλεις να έχεις.
Δε συγκρίνονται όλα με όλα. Και ούτε κατηγορώ κάποιον που θέλει να ακούει με αυτό τον τρόπο, έχω φίλους που το επιλέγουν και κάνουμε παρέα, καλά παιδιά είναι κατα βάθος
Το θέμα είναι ότι προσωπικά δε βρίσκω λόγο να πείσω αυτά τα παιδιά να ακούνε όπως εγώ και να ζητάνε τα ίδια πράγματα, δεν είναι βλακεία?
κάτσε παλικάρ...ένα ένα ....ακόμα περιμένουμε τις εξηγήσεις κάποιων ορισμών που ανέφεραν στα καλώδια....Πάντως μπράβο, αφού κάποιοι έχετε αυτές τις πεποιθήσεις για τη επίδραση των αγωγών στον ήχο, είστε πολύ γενναίοι και στωικοί! Κανονικά θα έπρεπε να είστε σε πλήρη απόγνωση σκεπτόμενοι ότι το σήμα διερχόμενο από δύο-τρεις συσκευές περνάει από χιλιάδες ταπεινούς αγωγούς, αθωράκιστα ποδαράκια αντιστάσεων, πυκνωτών κλπ από "φτωχό" αλουμίνιο, όλα εκτεθειμένα στα χαοτικά πεδία των διπλανών τους εξαρτημάτων, να μαζεύουν θόρυβο και παραμόρφωση στο τιποτένιο τους κορμί... Κι από πυκνές, δαιδαλώδεις πίστες από "σκέτο" OFC χαλκό, χωρίς άλλες περγαμηνές! Πώς στο καλό βγάζουν καλό ήχο οι συσκευές audio! Θάμα!
(Ας χαλάει ο ήχος μέσα, θα ξαναφτιάχνουν όλα στο επόμενο εξωτερικό καλώδιο)...
Άμα τα ηχεία διακρίνονται από ομαλό spinorama,τότε θα μπορούσαμε να τα κάνουμε να μας ΄΄χαϊδεύουν΄΄ αυτιά στο βαθμό που θα θέλαμε με την εφαρμογή κατάλληλης καμπύλης-στόχου.τα στουντιακά μηχανήματα σκοπό έχουν την παραγωγή μουσικής, ο μαστεράς πρέπει να ακούει τα πάντα στην ηχογράφηση για να κάνει την κατάλληλη επεξεργασία. Δουλεύει ο άνθρωπος. Τα στουντιακά μηχανάκια είναι εργαλεία δουλειάς.
Στα οικιακά μηχανήματα απολαμβάνουμε τη μουσική, πρέπει αυτό που ακούμε να μας αρέσει. Τα οικιακά μηχανάκια είναι μηχανήματα ψυχαγωγίας.
Προσωπικά έτσι το βλέπω.
Και ένα storytime:
Προ αμνημονεύτων, είχα στημένα τα magnepan 1.6 με προενισχυτή λαμπάτο και 2 επαγγελματικούς τελικούς. Τα κρος απο τα μαγκνεπαν αναβαθμισμένα. Ήταν μια πολύ σούπερ ηχητικά καλή περίοδος για μένα.
Φέρνει ένας φίλος να ακούσουμε τα ηχεία που μόλις είχε πάρει. Ενεργά ADAM, με το ριμπον.
Τα βάζουμε, πατάμε το play...πωωωωω ρε τι ακουγεται, όλα καθρέφτης, τα πάντα μπροστά. Δε μπορούσα να συγκεντρωθώ γιατί άκουγόντουσαν πράγματα που δεν είχα ξανακούσει ποτέ.
Σε κανα μισάωρο μου είχαν πέσει τ'αυτιά, δε μπορούσα άλλο, είχαμε χαμηλώσει ένταση αλλά και πάλι δεν το άντεχα.
Όταν έφυγε ο φίλος έβαλα πάλι τα δικά μου, τα ίδια κομμάτια που ακούγαμε....
ΧΑΔΙ ΣΤΑ ΑΥΤΑΚΙΑ ΜΟΥ! Κάθησα και άκουγα μουσική μέχρι το βράδυ....γαμάτο άκουσμα, μουσικό, ξεκούραστο, αρκούντως αναλυτικό....
Αυτά.
Το θέμα είναι να έχεις κατασταλάξει κάπου, να ξέρεις τι θέλεις να έχεις.
Δε συγκρίνονται όλα με όλα. Και ούτε κατηγορώ κάποιον που θέλει να ακούει με αυτό τον τρόπο, έχω φίλους που το επιλέγουν και κάνουμε παρέα, καλά παιδιά είναι κατα βάθος
Το θέμα είναι ότι προσωπικά δε βρίσκω λόγο να πείσω αυτά τα παιδιά να ακούνε όπως εγώ και να ζητάνε τα ίδια πράγματα, δεν είναι βλακεία?
Ένα χαρακτηριστικό που θα διέκρινε πραγματικά και όχι στα λόγια τα ποιοτικά επαγγελματικά ηχεία σε σχέση με τυπικές οικιακές υλοποιήσεις είναι η αντοχή και η διατήρηση της προδιαγεγραμμένης απόδοσης σε παρατεταμένη διαχείριση υψηλής ισχύος με τις υφιστάμενες θερμικές καταπονήσεις που αυτή συνεπάγεται.
50 και κάτι λεπτά. Ακόμα καλά είμαστε.Ένα χαρακτηριστικό που θα διέκρινε πραγματικά και όχι στα λόγια τα ποιοτικά επαγγελματικά ηχεία σε σχέση με τυπικές οικιακές υλοποιήσεις είναι η αντοχή και η διατήρηση της προδιαγεγραμμένης απόδοσης σε παρατεταμένη διαχείριση υψηλής ισχύος με τις υφιστάμενες θερμικές καταπονήσεις που αυτή συνεπάγεται.
Plus...your 2 cents.50 και κάτι λεπτά. Ακόμα καλά είμαστε.
δεν έχω κανένα λόγο να σε αμφισβητήσω, το πρόβλημα είναι ότι τότε δεν είχα καθόλου την αίσθηση της ύπαρξης όλων των τεχνικών γνώσεων που θα πρέπει να είχα για να καταφέρω κάτι τέτοιο και σήμερα ενώ γνωρίζω ότι αυτές υπάρχουν διαθέσιμες αν θελήσω να ασχοληθώ ή να ζητήσω βοήθεια απο ανθρώπους που γνωρίζουν....δεν ασχολούμαι όχι απο περιφρόνηση προς τους ανθρώπους αυτούς ή ως αμφισβήτηση για την αποτελεσματικότητα της εφαρμογής των γνώσεων αυτών, αλλά γιατί αυτή τη στιγμή ικανοποιούμαι σε υπέρτατο βαθμό από το ηχητικό αποτέλεσμα που έχω στο σπίτι μου....και δεν έχω και λόγο να με αμφισβητήσω δηλαδή...Άμα τα ηχεία διακρίνονται από ομαλό spinorama,τότε θα μπορούσαμε να τα κάνουμε να μας ΄΄χαϊδεύουν΄΄ αυτιά στο βαθμό που θα θέλαμε με την εφαρμογή κατάλληλης καμπύλης-στόχου.
Μόνο του...spanorama τα γένια δεν θα γίνονταν.
Ένα χαρακτηριστικό που θα διέκρινε πραγματικά και όχι στα λόγια τα ποιοτικά επαγγελματικά ηχεία σε σχέση με τυπικές οικιακές υλοποιήσεις είναι η αντοχή και η διατήρηση της προδιαγεγραμμένης απόδοσης σε παρατεταμένη διαχείριση υψηλής ισχύος με τις υφιστάμενες θερμικές καταπονήσεις που αυτή συνεπάγεται.
..δεν ασχολούμαι όχι απο περιφρόνηση προς τους ανθρώπους αυτούς ή ως αμφισβήτηση για την αποτελεσματικότητα της εφαρμογής των γνώσεων αυτών, αλλά γιατί είμαι από Θεσσαλονίκη και τρέμω στην ιδέα να μου κατσικωθούν 10 ώρες στο σαλόνι ο Εαρ και ο dimifoot με μικρόφωνα και πίτσες και να καταντήσω σαν τον Κοτσίδη
Τα πάντα. Λεπτομέρεια, διαστάσεις σκηνής και οτιδήποτε άλλο υπάρχει στην ηχογράφηση που μπορεί να ακούσουμε εμείς του hobby, και δεν το άκουσε ούτε ο μουσικός που ήταν στο studio.
Ο ένας λέει πως ο μαστεράς ακούει τα πάντα, και ο άλλος πως υπάρχουν πληροφορίες στην ηχογράφηση που δεν τις άκουσαν στο studio.ο μαστεράς πρέπει να ακούει τα πάντα στην ηχογράφηση για να κάνει την κατάλληλη επεξεργασία
Εσύ αυτό το ξέχασες ;Εσύ ντε... το ξέχασες;
Εγώ δεν ξεχνάω.όμως καποτε σε αυτή τη χώρα πρέπει να ανοίξει το μυαλό μας και να μην θελουμε να πεθάνει η κατσίκα του γείτονα ούτε να μηδενιζούτε ότι δεν μπορούμε να αποκτήσουμε η να καταλάβουμε according to our budget.
Είδες πουθενά να γράφω ότι εγώ μπορώ να τα αποκτήσω; Εγώ δεν έχω κόμπλεξ αγαπητέ, όσοι τα έχουν ας τα κάψουν στα καλώδια και ας ανοίγουν σαμπάνιες 100κ στη Μύκονο.Εσύ αυτό το ξέχασες ;
Εγώ δεν ξεχνάω.
Έχει κι άλλα.
οι χαιενδάδες πίνουν μόνο κρασί βρε ........
ΛοουενδάΜόλις είχα ένα ποτήρι φρέσκο χυμό πορτοκάλι με παγάκια και βότκα. Παίζει τέρμα και το ηχοσύστημα με τα JBL ηλεκτρονική μουσική και την έχω καταβρεί με τη nearfield ακρόαση.
Να κάνεις κι ένα συγκριτικό με τη φέτα! Λογικά νοστίμεψε!Εγώ πάντως, άιντε να σας το πω και αυτό, δοκίμασα ακριβό καλώδιο ρεύματος χαιεντ δλδ στο ψυγείο και έγινε αθόρυβο άσε που τα παγώνει όλα πιο γρήγορα
++ Με ποιους μηχανισμούς θα γινόταν ν'αυξάνεται η ποιότητα μετάδοσης σε μια εγγεγραμμένη σε μέσο πληροφορία χωρίς ν'αυξανόταν η ποσότητα στη μεταδιδόμενη πληροφορία;;; ++Το σωστό...το ΄΄πρόστυχο΄΄ - δεν χωράνε εδώ...αυτολογοκρισίες.
Με ποιους μηχανισμούς θα γινόταν ν'αυξάνεται η ποιότητα μετάδοσης σε μια εγγεγραμμένη σε μέσο πληροφορία χωρίς ν'αυξανόταν η ποσότητα στη μεταδιδόμενη πληροφορία;;;
Υπ'όψιν ότι δεν μιλάμε για ό,τι θ'αντιλαμβανόμασταν υποκειμενικά ότι μπορεί να συμβαίνει,αλλά για την οδό μεταφοράς που δεν θα είχε η ίδια ακροαματική αντίληψη.
Δηλαδή υπάρχει περίπτωση οι μηχανικοί ήχου σε διάφορα φημισμένα studio με περγαμηνές και τα τοιαύτα στις παραγωγές τους,να μην έχουν σαφή αντίληψη οι ίδιοι για την ποσότητα και ποιότητα λ.χ. της χωρικής πληροφορίας ή των δυναμικών αντιθέσεων που ενσωματώνουν στα πονήματά τους;
Τότε ποια σημασία έχουν οι φημισμένες τεχνικές για σύλληψη κι επεξεργασία σήματος (μίξη-mastering) που έχουν εξελιχθεί στη διαδρομή ολόκληρων δεκαετιών;;;
Βλέπουμε ότι απ'όπου και να το πιάσουμε,όπως και να το διαχειριστούμε, σε απαγωγές εις άτοπον καταλήγουμε...
Παρένθεση...
Μάλλον κανείς δεν θα έπρεπε να είναι ΄΄φίλος΄΄ με κάποιον από τους συμμετέχοντες για να ησυχάζει,αφού δεν θα είχε ανάγκη να τονίσει πόσο...φιλικά διατυπώνει επιχειρήματα.