Τελικά, υπάρχει hi-fi σήμερα;

Μηνύματα
16.560
Reaction score
19.514
Αγαπητέ @Bhutia ,

μαθηματικά και ψυχολογικά εξεταζόμενο το θέμα δυο άλλες περιπτώσεις υπάρχουν οι οποίες που μπορεί ένας άνθρωπος σαν εσένα με τις γνώσεις που διαθέτει να μην μπορεί να μαγευτεί κυριολεκτικά απο την κλασική μουσική και αναπαραγωγή της α) το σύστημα σου, το οποίο παρόλη την προσοχή και ακρίβεια που έχεις με τις γνώσεις σου επιτύχει και την προσοχή στο χώρο, να μην επιτυγχάνει την απαραίτητη συναισθηματική εμπλοκή που απαιτεί η κλασική. Κομάτια ρυθμικά είναι άλλο πράγμα, λιγότερο αναγκαία και διακριτή η συνθήκη. Το "ιδεολογικό" εαν και άς (έστω) πραγματικά παράλληλα αληθεύει η υπάρξη του, μπορεί να χρησιμοποιείται απο εσένα σαν μια υποβόσκουσα ασυνείδητα δικαιολογία εκλογίκευσης , για να αντιστέκεσαι στο γεγονός της πιθανής ύπαρξης ενός τέτοιου φαινομένου όπως η συναισθηματική εμπλοκή, που κάποια μηχανήματα (ασχέτου τιμής) μπορεί να προσφέρουν, καθώς δεν είναι κάτι που μπορείς να μετρήσεις. (συν του ότι .... Εαν ένοιωσες ποτέ την εμπλοκή λογικά θα "εσβηνε" κυριολεκτικά οποιαδήποτε "ιδεολογία" άμεσα στην συνείδησή σου.). Λίγες πιθανότητες καθώς έχεις ακούσει πολλά συστήματα , αλλά οι εκθέσεις δεν μετράνε πολύ , συγκριτικά με το να τα είχες στο σπίτι σου για μεγάλο διάστημα , αλλά και πάλι δύσκολο. Εαν όχι στις εκθέσεις σε κάποιο χώρο - ακρόαση κάποιου αντιπροσωπου κάποιου μηχανηματος ή συστήματος θα το είχες αντιληφθεί. β) να τα γνωρίζεις και να τά έχεις σαν εμπειρία βιώσει αλλά να θεωρείς σε μια κακώς εννοούμενη για εμένα αλληλεγγύη πρός τους άλλους που δεν το έχουν βιώσει ή για άλλο λόγο, (άγνωστο σε εμένα, λέμε τώρα καμιά υπερβολή για να περνάει η ώρα, άκου άγνωστο σε εμένα τον snesei xa xa. δεν υπάρχει τέτοια περίπτωση αλλά είναι απλώς δηλωτικό ότι σταματάει σε αυτό το επίπεδο μόνο η "ανάλυση") , να το κάνεις downplay το θέμα ως πρός την σημασία του και να μην θες δημόσια να κάνεις γνωστό τις υποκειμενικές σου εμπειρίες, περί της σημαντικότητας αυτού του φαινομένου και ότι το προσυπογράφεις σαν συμβουλή για κάποιον να το βάλει σαν προτεραιότητα του. Οι μετρήσεις πάλι χρησιμοποιούνται σαν δικαιολογία αυτής της στάσης σου. Για εμένα δεν κάνεις καλά να μην το βάλεις τουλάχιστον σαν ιδέα ύπαρξης στους ανθρώπους που φαίνεται να έχεις μια επιρροή πάνω τους. Και εαν όχι άσε εμάς να το κάνουμε τουλάχιστον, μην μας ειρωνέυεσαι τόσο χα χα. Δεν είναι μικρά παιδιά να παρασυρθούν και κυριότερα δεν μπορεί να θυσιάζεις την υποκειμενικότητά σου στο βωμό κάποιας στο κάτω κάτω, εδω που τα λέμε ακόμη μη πλήρους εδραιωμένης αντικιμενικότητας (και συσχέτισης αυτής) στο χώρο του audio , αφού ξεκαθαρίσεις βέβαια με μεγάλη έμφαση, ότι είναι καθαρά απόφαση - ευθύνη του "επηρρεασμένου" να την αναζητήσει , μόνο εαν θέλει και θεωρεί ο ίδιος ότι μπορεί να την αναγνωρίσει. Επίσης δική του ευθύνη η επιλογή εάν, και τι, και πόσο, .... αξίζει να θυσιάσει, γα να την έχει (έναντι π.χ. ένος άλλου μηχανήματος με καλύτερη μέτρηση) ή και γιατι όχι να τα επιτύχει όλα. Σαν επιστημονική ματιά καταλαβαίνω ότι θέλεις να δώσεις έναν μπούσουλα και μια επαναληπτικότητα και αξιοπιστία στην επιλογή και να μην προτείνεις εισαγωγή υποκειμενικών κριτηρίων σε ένα άνθρωπο που νοιώθεις την ευθύνη ότι μπορεί να τον επηρρεάσεις βαθύτατα ή ότι δεν μπορεί να τις χειριστεί .... αλλά .... α) δεν είναι δυνατόν αυτό έτσι όπως είναι τα πράγματα στο audio πάρα μόνο ένα cop-out στην ουσία και β) η ευθύνη σου είναι να τους "απλώσεις" τις επιλογές που μπορεί να συναντήσουν εκεί έξω και όχι μόνο να τους βρείς μπούσουλα. Ελπίζω μόνο να μην το κάνεις απο λόγους εγωισμού καθώς δεν ξέρεις να εξηγήσεις τα μετρητικά δεδομένα που πρέπει να πληρεί η ύπαρξη αυτού του φαινομένου. Εαν ήταν επιστημονική εργασία θα ήταν σωστό να το κάνεις dιsregard . Αλλά δεν είναι. Άσε που και επιστημονική εργασία να ήτανε έπρεπε να το αναφέρεις με σκοπό την παιρετέρω έρευνα απο τους υπόλοιπους συναδέλφους σου. ;) Πλησιάζω καθόλους ? χα χα . Τι άλλο θές ? Τόσες επιλογές και διεξόδους σου δίνω χα χα. Μεγάλη η ευθύνη του γκουρού , καταλαβαίνω. Για αυτό και εμείς δεν είμαστε κορόιδα να την αναλαμβάνουμε χα χα και ικανοί να είμασταν που δεν είμαστε χα χα ;) Τα "παιδιά" όμως πρέπει κάποια στιγμή να τα αφήνεις ελεύθερα (να εξερευνήσουν, αποφασίσουν έστω και λάθος, πάρουν την ευθύνη τους). Τέλος, καθως δεν έχεις βλέπω και διάθεση να επιβεβαιώσεις ή διαψεύσεις τα ψυχολογικά προφίλ της CIA-thva. :D Μου χρωστάς 0 (μηδέν) ευρώ. χα χα. ή μάλλον είσαι πιστωτικός, -100 ευρώ)
 
Last edited:



Σταύρος Λαγκαδιανός

Το αγοράκι με τα σπίρτα
Μηνύματα
9.155
Reaction score
30.849
Οι τεχνολόγοι αποζητούν την βοηθεια των ανθρωπιστικών επιστημών αλλά και οι δεύτεροι όπως καταλαβαίνεις , εαν είναι να τρώνε και βρίσιμο και πόλεμο
Αυτός ο πόλεμος δεν νομίζω ότι προέρχεται από τους ίδιους τους επιστήμονες των θετικών επιστημών. Από άλλα κέντρα με συγκεκριμένες σκοπιμότητες προέρχεται. Ότι ενέχονται και επιστήμονες του "ιερατείου" δεν αλλάζει την ουσία της υπόθεσης.
Στο γενικότερο συμφωνώ 100%. "Επιστήμων" που δεν φιλοσοφεί περί την επιστήμη του δεν είναι επιστήμων. Είναι απλός τεχνικός, το πολύ να γίνει μάστορας.
 

Μηνύματα
2.678
Reaction score
4.095
Αγαπητέ @Bhutia ,

μαθηματικά και ψυχολογικά εξεταζόμενο το θέμα δυο άλλες περιπτώσεις υπάρχουν οι οποίες που μπορεί ένας άνθρωπος σαν εσένα με τις γνώσεις που διαθέτει να μην μπορεί να μαγευτεί κυριολεκτικά απο την κλασική μουσική και αναπαραγωγή της α) το σύστημα σου, το οποίο παρόλη την προσοχή και ακρίβεια που έχεις με τις γνώσεις σου επιτύχει και την προσοχή στο χώρο, να μην επιτυγχάνει την απαραίτητη συναισθηματική εμπλοκή που απαιτεί η κλασική. Κομάτια ρυθμικά είναι άλλο πράγμα, λιγότερο αναγκαία και διακριτή η συνθήκη. Το "ιδεολογικό" εαν και άς (έστω) πραγματικά παράλληλα αληθεύει η υπάρξη του, μπορεί να χρησιμοποιείται απο εσένα σαν μια υποβόσκουσα ασυνείδητα δικαιολογία εκλογίκευσης , για να αντιστέκεσαι στο γεγονός της πιθανής ύπαρξης ενός τέτοιου φαινομένου όπως η συναισθηματική εμπλοκή, που κάποια μηχανήματα (ασχέτου τιμής) μπορεί να προσφέρουν, καθώς δεν είναι κάτι που μπορείς να μετρήσεις. (συν του ότι .... Εαν ένοιωσες ποτέ την εμπλοκή λογικά θα "εσβηνε" κυριολεκτικά οποιαδήποτε "ιδεολογία" άμεσα στην συνείδησή σου.). Λίγες πιθανότητες καθώς έχεις ακούσει πολλά συστήματα , αλλά οι εκθέσεις δεν μετράνε πολύ , συγκριτικά με το να τα είχες στο σπίτι σου για μεγάλο διάστημα , αλλά και πάλι δύσκολο. Εαν όχι στις εκθέσεις σε κάποιο χώρο - ακρόαση κάποιου αντιπροσωπου κάποιου μηχανηματος ή συστήματος θα το είχες αντιληφθεί. β) να τα γνωρίζεις και να τά έχεις σαν εμπειρία βιώσει αλλά να θεωρείς σε μια κακώς εννοούμενη για εμένα αλληλεγγύη πρός τους άλλους που δεν το έχουν βιώσει ή για άλλο λόγο, (άγνωστο σε εμένα, λέμε τώρα καμιά υπερβολή για να περνάει η ώρα, άκου άγνωστο σε εμένα τον snesei xa xa. δεν υπάρχει τέτοια περίπτωση αλλά είναι απλώς δηλωτικό ότι σταματάει σε αυτό το επίπεδο μόνο η "ανάλυση") , να το κάνεις downplay το θέμα ως πρός την σημασία του και να μην θες δημόσια να κάνεις γνωστό τις υποκειμενικές σου εμπειρίες, περί της σημαντικότητας αυτού του φαινομένου και ότι το προσυπογράφεις σαν συμβουλή για κάποιον να το βάλει σαν προτεραιότητα του. Οι μετρήσεις πάλι χρησιμοποιούνται σαν δικαιολογία αυτής της στάσης σου. Για εμένα δεν κάνεις καλά να μην το βάλεις τουλάχιστον σαν ιδέα ύπαρξης στους ανθρώπους που φαίνεται να έχεις μια επιρροή πάνω τους. Και εαν όχι άσε εμάς να το κάνουμε τουλάχιστον, μην μας ειρωνέυεσαι τόσο χα χα. Δεν είναι μικρά παιδιά να παρασυρθούν και κυριότερα δεν μπορεί να θυσιάζεις την υποκειμενικότητά σου στο βωμό κάποιας στο κάτω κάτω, εδω που τα λέμε ακόμη μη πλήρους εδραιωμένης αντικιμενικότητας (και συσχέτισης αυτής) στο χώρο του audio , αφού ξεκαθαρίσεις βέβαια με μεγάλη έμφαση, ότι είναι καθαρά απόφαση - ευθύνη του "επηρρεασμένου" να την αναζητήσει , μόνο εαν θέλει και θεωρεί ο ίδιος ότι μπορεί να την αναγνωρίσει. Επίσης δική του ευθύνη η επιλογή εάν, και τι, και πόσο, .... αξίζει να θυσιάσει, γα να την έχει (έναντι π.χ. ένος άλλου μηχανήματος με καλύτερη μέτρηση) ή και γιατι όχι να τα επιτύχει όλα. Σαν επιστημονική ματιά καταλαβαίνω ότι θέλεις να δώσεις έναν μπούσουλα και μια επαναληπτικότητα και αξιοπιστία στην επιλογή και να μην προτείνεις εισαγωγή υποκειμενικών κριτηρίων σε ένα άνθρωπο που νοιώθεις την ευθύνη ότι μπορεί να τον επηρρεάσεις βαθύτατα ή ότι δεν μπορεί να τις χειριστεί .... αλλά .... α) δεν είναι δυνατόν αυτό έτσι όπως είναι τα πράγματα στο audio πάρα μόνο ένα cop-out στην ουσία και β) η ευθύνη σου είναι να τους "απλώσεις" τις επιλογές που μπορεί να συναντήσουν εκεί έξω και όχι μόνο να τους βρείς μπούσουλα. Ελπίζω μόνο να μην το κάνεις απο λόγους εγωισμού καθώς δεν ξέρεις να εξηγήσεις τα μετρητικά δεδομένα που πρέπει να πληρεί η ύπαρξη αυτού του φαινομένου. Εαν ήταν επιστημονική εργασία θα ήταν σωστό να το κάνεις dιsregard . Αλλά δεν είναι. Άσε που και επιστημονική εργασία να ήτανε έπρεπε να το αναφέρεις με σκοπό την παιρετέρω έρευνα απο τους υπόλοιπους συναδέλφους σου. ;) Πλησιάζω καθόλους ? χα χα . Τι άλλο θές ? Τόσες επιλογές και διεξόδους σου δίνω χα χα. Μεγάλη η ευθύνη του γκουρού , καταλαβαίνω. Για αυτό και εμείς δεν είμαστε κορόιδα να την αναλαμβάνουμε χα χα και ικανοί να είμασταν που δεν είμαστε χα χα ;) Τα "παιδιά" όμως πρέπει κάποια στιγμή να τα αφήνεις ελεύθερα (να εξερευνήσουν, αποφασίσουν έστω και λάθος, πάρουν την ευθύνη τους). Τέλος, καθως δεν έχεις βλέπω και διάθεση να επιβεβαιώσεις ή διαψεύσεις τα ψυχολογικά προφίλ της CIA-thva. :D Μου χρωστάς 0 (μηδέν) ευρώ. χα χα. ή μάλλον είσαι πιστωτικός, -100 ευρώ)
Ή έχεις πληκτρολόγιο που γράφει όταν μιλάς ή είσαι δακτυλογράφος. Δεν εξηγείται αλλιώς.
 

Σταύρος Λαγκαδιανός

Το αγοράκι με τα σπίρτα
Μηνύματα
9.155
Reaction score
30.849
Ποια τα κριτήρια για αυτό?
Αγαπητέ Σταύρο τα ανέφερα στην ανάρτησή μου.
Πιο αναλυτικά: Το σύστημα πρέπει να υπηρετεί το έργο του συνθέτη και κυρίως του ερμηνευτή, όπως πρόηλθε από την τελική παραγωγή του ηχογραφημένου προιόντος, χωρίς να προδίδονται (να γίνεται έκπτωση) στη χροιά, την ακρίβεια στην αναπαραγωγή και της πλέον δύσκολης και απαιτητικής ενορχήστρωσης και στην πλέον ρεαλιστική εικόνα του μουσικού έργου (sound image).
H χροιά έχει να κάνει με το ότι η Μουσική αυτή προσβλέπει στο να είναι...ωραία στο όπτιμουμ. Η ακρίβεια στην ενορχήστρωση έχει να κάνει με το ότι η Μουσική αυτή επιδιώκει την αρτιότητα και η ρεαλιστική εικόνα έχει να κάνει με την αλήθεια (στην αναπαραγωγή με την αληθοφάνεια) του μουσικού γεγονότος.
Ως εκ τούτου, οιαδήποτε αξιοσημείωτη έκπτωση στην αναπαραγωγή μπορεί να μειώσει τις αρετές του μουσικού έργου.
Άλλο είναι το ερώτημα. Όλα αυτά τα περιγραφόμενα πώς κρίνονται? Να το πω απλοϊκά. Αν με ρωτήσει κάποιος τι θα τού πω? Κι αν μού ζητήσει τεκμηρίωση?
Δεν μου είναι πλήρως αντιληπτή η απορία σου. Ποιος χρειάζεται να κρίνει τι και γιατί?
Αναπτυξέ μου κάπως περισσότερο το ζητούμενο...στην προκειμένη περίπτωση.
Καλέ μου πρίγκηπα, γιατί δαιδαλώνουμε τόσο πολύ? Στο φόρουμ ετούτο (και άλλα παρόμοια) μπαίνει κανείς για να μάθει κατιτίς, να λύσει κάποιες απορίες και να λάβει κάποιες απαντήσεις. Αν ρωτήσω για το Χ μηχάνημα ή τι δεν πάει καλά στο σετάπ μου ή συμβουλές για επιλογές και αγορές, να είστε σίγουρος ότι υποκειμενικές περιγραφές ακροάσεων και μάλιστα σε εντελώς συγκεκριμένο και ανεπανάληπτο χώρο όπως είναι εκάστου ο χώρος και με εντελώς συγκεκριμένα συνοδά, μού είναι απολύτως άχρηστες, όσο γλαφυρές κι αν τυγχάνουν.
 

Μηνύματα
7.772
Reaction score
6.471
Καλέ μου πρίγκηπα, γιατί δαιδαλώνουμε τόσο πολύ? Στο φόρουμ ετούτο (και άλλα παρόμοια) μπαίνει κανείς για να μάθει κατιτίς, να λύσει κάποιες απορίες και να λάβει κάποιες απαντήσεις. Αν ρωτήσω για το Χ μηχάνημα ή τι δεν πάει καλά στο σετάπ μου ή συμβουλές για επιλογές και αγορές, να είστε σίγουρος ότι υποκειμενικές περιγραφές ακροάσεων και μάλιστα σε εντελώς συγκεκριμένο και ανεπανάληπτο χώρο όπως είναι εκάστου ο χώρος και με εντελώς συγκεκριμένα συνοδά, μού είναι απολύτως άχρηστες, όσο γλαφυρές κι αν τυγχάνουν.
Ουδόλως ήθελα να μπω ή να σε βάλω σε οιονδήποτε δαίδαλο.
Ομολογουμένως δεν κατανοώ πλήρως ποιο είναι το ζητούμενό σου. Σε κάθε περίπτωση αυτό που προσπάθησα να γράψω όσο πιο καθαρά μου ήταν δυνατόν είχε να κάνει με το ότι, για την καλλίτερη δυνατή κατανόηση του μουσικού φαινομένου στην Κλασική Μουσική, απαιτείται το κατάλληλο υψηλής ποιότητας και ακρίβειας μηχάνημα, εννοείται κατά περίπτωση ανάλογα με τον χώρο και τους άλλους τυχόν υπάρχοντες περιορισμούς...
Η έννοια του "συμβιβασμένου" έχει να κάνει με το ότι ο πραγματικά ενδιαφερόμενος ακροατής αξίζει να προσπαθεί να κάνει αυτό το...extra mile προς το καλλίτερο δυνατό μηχάνημα στην περίπτωσή του.
Anyway, καλή νύκτα και οι ακροάσεις πάντα καλές θα είναι.
 













JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.895
Reaction score
28.060
Θα ήθελα να διακόψω κάπως την κατά τα άλλα υπέροχη γλυκόηχη πορεία του νήματος .
Τι γνώμη έχετε για το HAMMOND ?
Ενα φοβερό όργανο με μοναδικό ήχο που χρησιμοποιήθηκε κατά κόρον στα 60's 70's .
Οπως προείπα με μοναδικό ήχο , εμένα ειδικά με μαγεύει .
Θα μπορούσα να μιλάω για ώρες , για το HAMMOND , αλλά περιμένω τις απόψεις σας.
ΣΣ μέχρι και η DONNA SUMMER μεγάλη αγάπη μου είχε χρησιμοποιήσει HAMMOND .
 
Last edited:


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.037
Μηνύματα
2.960.020
Members
38.281
Νεότερο μέλος
ikonsgr
Top