Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

Μηνύματα
1.895
Reaction score
786
Ειμαι αναφανδον υπερ των ηλεκτρικων οχηματων, παροτι εχω σε καθημερινη κυκλοφορια (και λατρευω) ενα ρετρο Mini Cooper 45 ετων και αγαπω τα κλασσικα αυτοκινητα. Ισως φαινεται παραδοξο, αλλα πιστευω οτι πλεον ειναι καιρος να περασουμε σε πιο τεχνολογικα εξελιγμενες λυσεις αυτοκινησης, οχι για "το περιβαλλον" αλλα γιατι η εμπειρια χρησης θα ειναι βελτιωμενη.

Εχω ομως τον εξης προβληματισμο:
Ποσοι απο εμας ειμαστε ετοιμοι να κυκλοφορησουμε οχηματα με "τρελες" επιταχυνσεις, με απιστευτη ροπη διαθεσιμη απο τις μηδεν στροφες, με χρηση πιθανως μονο του πενταλ γκαζιου εξαιρουμενων των καταστασεων κινδυνου;

Μηπως οταν ακομα και ενα ηλεκτρικο ΙΧ πολης εχει πλεον επιδοσεις συγκρινομενες με sports car (τουλαχιστον μεχρι τα 120 χλμ), θα πρεπει να ξαναμαθουμε να οδηγουμε και (κυριως) να κυκλοφορουμε μεσα στις πολεις;
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.577
Reaction score
30.480
Εκτός από το Mini Cooper SE και το Honda e Advance όλα τα άλλα μικρά ηλεκτρικά έχουν 0-100 στα 9" και πάνω. Δεν θα έλεγα πως είναι πρόβλημα.
 

Μηνύματα
1.895
Reaction score
786
EVs are quick. Our testing has revealed that multiple mainstream EVs—including various sedans and SUVs that make no claim of being high performance vehicles—can accelerate from zero to 60 mph in less than 5.0 seconds. Of 16 vehicles we've tested in the past decade that blasted to 60 mph in less than 3.0 seconds—supercar territory in the gasoline world—three of them were EVs.
Απο το Car & Driver

Υποθετω οτι σε τρια, πεντε χρονια που οι τιμες θα πεσουν και τα ηλεκτρικα αυτοκινητα θα ειναι μια προσιτη εναλλακτικη για περισσοτερους, τετοιες επιδοσεις θα ειναι ακομα πιο συνηθισμενες λογω της διαρκους εξελιξης και της μειωσης του κοστους.

Εδω αναλυτικα οι επιταχυνσεις πολλων ηλεκτρικων οχηματων καθε κατηγοριας.
 
Last edited:

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.548
Reaction score
84.047
Ποσοι απο εμας ειμαστε ετοιμοι να κυκλοφορησουμε οχηματα με "τρελες" επιταχυνσεις, με απιστευτη ροπη διαθεσιμη απο τις μηδεν στροφες, με χρηση πιθανως μονο του πενταλ γκαζιου εξαιρουμενων των καταστασεων κινδυνου;
Και η σύζυγος και εγώ προσαρμοστήκαμε εντός λίγων ημερών. Δεν είναι θέμα.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.577
Reaction score
30.480
Επειδή οδηγείς mini και μίλησες για IX πόλης, αναφέρθηκα στα μικρά ηλεκτρικά πόλης. Τα μεγάλα sedan και τα SUV δεν είναι αυτοκίνητα πόλης. Άσχετα αν παίρνουμε ένα όχημα για όλες τις χρήσεις.

Από εκεί και πέρα τα μεγάλα ηλεκτρικά είναι πολύ γρήγορα, και είναι γεγονός πως όποιος δεν έχει μυαλό θα φάει τα μούτρα του.
 

Μηνύματα
1.895
Reaction score
786
Επειδή οδηγείς mini και μίλησες για IX πόλης, αναφέρθηκα στα μικρά ηλεκτρικά πόλης. Τα μεγάλα sedan και τα SUV δεν είναι αυτοκίνητα πόλης. Άσχετα αν παίρνουμε ένα όχημα για όλες τις χρήσεις.
Από εκεί και πέρα τα μεγάλα ηλεκτρικά είναι πολύ γρήγορα, και είναι γεγονός πως όποιος δεν έχει μυαλό θα φάει τα μούτρα του.
Εθεσα τα μικρα πολης ως ακραιο παραδειγμα.
Πλεον ολο και περισσοτεροι επιλεγουν μικρομεγαλα SUV ακομα και για αποκλειστικη χρηση σε πολη.
Απο τη λιστα που παρεθεσα βλεπω ενδεικτικα BMW iX1 με 0-100 σε 5.7", VW ID4 & ID5 στα 6.3", Nissan Leaf e+ στα 6,9", Peugeot e208 και Opel Corsa στα 8.1" !

Θα ελεγα οτι θα σκοτωθουμε ολοι απο φαναρι σε φαναρι, αλλα ευτυχως με διαψευδει ο Dimifoot :)

Και η σύζυγος και εγώ προσαρμοστήκαμε εντός λίγων ημερών. Δεν είναι θέμα.
 





alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.577
Reaction score
30.480
nissan-micra-ev-2024-il-teaser (1).jpg
nissan-micra-ev-2024-il-teaser.jpg
nissan4-1643388659.jpg
nissan-micra-2024-teaser-cmf-b-ev-.jpg
Nissan Micra exclusive image.jpg


Νέο Nissan Micra EV
Θα πατάει στην πλατφόρμα του Renault 5 EV.
Ιαπωνικός σχεδιασμός με παραγωγή στη Γαλλία.
Μοτέρ 80-100kw
Μπαταρία 50 kWh
Range 400km
Plug & Charge
Παρουσίαση αρχές 2024.
Τιμή 25.000€

Nissan-Micra-EV-headlamp.jpg
Nissan-Micra-EV-front-teaser-1024x640.jpg



Θα υπάρχει και έκδοση Nismo με 6" τα 100χλμ.
 

wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
14.676
Reaction score
21.487
Αυτό, μάλιστα! Αξιοπρεπέστατο!

Υ.Γ.: Κλιματισμό, θα έχει, σωστά; :biggrin:
 

Μηνύματα
30.841
Reaction score
25.443
ΠΡΟΧΘΕΣ ΗΜΟΥΝ ΣΥΝΟΔΗΓΟΣ ΣΕ ΤΕΣΛΑ 3 ΦΙΛΟΥ ΜΕ 487ΗΡ....

ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΤΟ ΠΟΣΟ ΓΡΗΓΟΡΟ ΚΑΙ ΣΤΑΘΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΩ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗΣ....

ΕΚΑΝΕ ΠΡΟΧΕΙΡΟ ΕΤΗΣΙΟ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΚΑΙ ΚΑΤΕΛΗΞΕ ΟΤΙ ΤΟ

BMW X6 TURBODIESEL ΤΟΥ ΣΤΟΙΧΙΖΕΙ ΕΤΗΣΙΑ 13,500 ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΣΛΑ ΚΑΤΩ ΑΠΟ

1000 ΕΥΡΩ..





Ο ΓΙΟΣ ΤΟΥ ΕΧΕΙ ΤΟ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΟ ΜΕ 517ΗΡ...

ΑΠΟΡΩ ΠΩΣ ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΤΟ S PLAID.
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.577
Reaction score
30.480
Αυτό, μάλιστα! Αξιοπρεπέστατο!

Υ.Γ.: Κλιματισμό, θα έχει, σωστά; :biggrin:
Με 25.000€ για entry product πρέπει να έχει στον standard εξοπλισμό και όσα πίστευες ότι δεν θές. 🙂

Τόσα βέβαια πάνω κάτω θα έχει και το Renault 5. Όταν το νέο Renault Zoe συνεχίζει να πωλείται στα 37.000€, τη στιγμή που ο ίδιος ο CEO της Renault Group είπε πέρσι στο Renaulution Strategic Plan πως έχουν καταφέρει να ρίξουν το κόστος μπαταριών του Zoe κατά 50%. Αυτά τα είπε τον Ιανουάριο του 2021.

Σε γενικές γραμμές, και σύμφωνα με όσα είπε, το γκρουπ αλλάζει στρατηγική. Lada και Dacia θα δουλεύουν ως μια εταιρία και επανέρχεται η Alpine με καθαρά EV πλατφόρμα.

H κατηγοριοποίηση βάση ποιότητας - τιμών θα είναι Dacia - Renault - Alpine. Εκεί που θα φτάνει το ταβάνι της Dacia σε ποιότητα και κόστος, λίγο πριν θα ξεκινά η Renault. Και εκεί που θα είναι το ταβάνι της Renault λίγο πριν θα ξεκινά η Αlpine.

Με άλλα λόγια Renault κάτω από 20.000€ - 22.000€ δεν θα υπάρξει. Το υποστηρίζει και η ανακοίνωση για αύξηση τιμών μέχρι το 2025 κατά 5000€ - 7000€.

Συνεχίζεται η συνεργασία με Nissan & Mitsubishi.
Παίρνεις το e500 περίπου στα ίδια χρήματα που είναι σχεδόν άριστο σε όλα.
 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.577
Reaction score
30.480
Mirafiori - Torino, Ιταλία.
Το εργοστάσιο παραγωγής του ηλεκτρικού Fiat e500.



Το εντυπωσιακό της εγκατάστασης δεν βρίσκεται εντός εργοστασίου αλλά εκτός.
Εν καιρό πανδημίας ξεκίνησε η κατασκευή του μεγαλύτερου V2G δικτύου στο κόσμο.

ce33736e-4020-4d52-804a-0ae0bebd9660.jpg


Στο parking του εργοστασίου ξεκίνησε η 1η φάση του έργου όπου 32 αμφίδρομοι ταχυφορτιστές θα φορτίζουν 64 οχήματα ταυτόχρονα με ταχύτητα 50 kW. Στις αρχές του 2022 το σύστημα θα υποστήριζε 700 οχήματα τα οποία θα βρίσκονταν κάτω από ένα φωτοβολταϊκό πάρκο 150.000 m2. Η φόρτιση θα παίρνει ενέργεια και από τα 25MW της ικανότητας του πάρκου.

Η V2G εγκατάσταση έγινε από την ENGIE Eps. Η κατασκευή θα υποστηρίξει το δίκτυο της περιοχής κατά 25MW και θα βοηθήσει την σταθεροποίηση του δικτύου μέσω των μπαταριών των ηλεκτρικών οχημάτων.

Με την ολοκλήρωση του θα είναι το μεγαλύτερο V2G στον κόσμο.

9-fca-v2g.jpg
Eh4M4NQWkAEMMpq.jpeg
10-fca-v2g.jpg


Η αρχή ήταν κάπως έτσι...
fca-vehicle-to-grid-pilot-project-at-mirafiori-plant-italy.jpg


Ενώ τώρα το Google το δείχνει έτσι..
Screenshot_20220922_130446.jpg


Η συνολική εγκατάσταση μπορεί να υποστηρίξει 8500 νοικοκυριά.
 
Last edited:


melina

Cargo 200
Μηνύματα
23.751
Reaction score
42.917
Nice φορτιστές χύμα στα πεζοδρόμια.
View attachment 264249
View attachment 264250

Πολιτισμός ρε φίλε! Οι Γάλλοι φορτίζουν το ηλεκτρικό τους στο πεζοδρόμιο και εμείς εδώ δεν βρίσκουμε γιατρό να κάνει εμβόλιο στο γατί μας. Ασταδιαλαπαναφυγω.
 

Μηνύματα
856
Reaction score
1.044
Πολιτισμός ρε φίλε! Οι Γάλλοι φορτίζουν το ηλεκτρικό τους στο πεζοδρόμιο και εμείς εδώ δεν βρίσκουμε γιατρό να κάνει εμβόλιο στο γατί μας. Ασταδιαλαπαναφυγω.
ΛΕΜΕ ΟΧΙ ΣΤΑ ΕΜΒΟΛΙΑ (ΗΛΕΚΤΡΙΚΆ ΚΑΙ ICE)!11!!

ΔΓΙΑΔΟΣΤΕ!111!!
 



Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.576
Μηνύματα
2.944.851
Members
38.200
Νεότερο μέλος
danstefan
Top