Decembered
Μαϊμού
- Μηνύματα
- 17.815
- Reaction score
- 41.313
....αυτο ειναι κατι πολυ υποπτο.
.. καθως δε μπορεις να εχεις και τη πιτ(σ)α ολοκληρη και τη μαιμου χορτατη.
.. καθως δε μπορεις να εχεις και τη πιτ(σ)α ολοκληρη και τη μαιμου χορτατη.
άλλο απαντάω σε όσα θέλωΑπαντάς μόνο σε όσα θές.
Ναι ήταν στα multitracks λέει και δεν χώραγε χα χα. Γίνονταν και γίνονται αυτά. Τα συνθ ιδίως ήταν τα πρώτα που μένανε έξω (ρόκ για χα χα), να μην φορτωθέι η μίξη. Και τώρα τα χαμηλώνουν ή κάνουν κρός για να μην βγεί congested. Που να μάθουμε ότι δεν παίζανε σε πολλούς δίσκους αυτοί που νομίζουμε ότι παίζανε.Μήπως έχεις μπερδέψει τα...νήματα ;
Εδώ δεν είναι το "Καλημέρα...καληνύχτα".
Απόσπασμα :
“I sat down there, and he played me one of the things that had been knocking about that had been remixed for 5.1 specifically, which was Rumours by Fleetwood Mac. He put on The Chain - the very famous outro...
“Anyway, it’s all very exciting and starts building up, and out of nowhere, behind my head, this friggin' Hammond organ kicks in, and I was like, 'what the hell is that?’. And he said, ‘well, you know, it’s something they had on the multi-track, and they didn’t feel there was enough room in the stereo field in the original mixes, so now that it’s 5.1, they’ve put it in’ and I said ‘OK, that’s enough for me’.
Ααα,ώστε στις πολυκαναλικές εκδόσεις προστίθεται και οργανική πληροφορία που δεν είχε ενταχθεί στις αυθεντικές παραγωγές...
Έπρεπε να είχαν αποταθεί στον Μαρκήσιο που γουστάρει τρελά το Hammond....
Μπορεί να απαντάει κάποιος και με ερώτηση.άλλο απαντάω σε όσα θέλω
και άλλο
μόνο ρωτάω !
Είναι να πέφτουμε...Χάμοντ με τα ΄΄ιπτάμενα΄΄ Hammond.Ναι ήταν στα multitracks λέει και δεν χώραγε χα χα. Γίνονταν και γίνονται αυτά. Τα συνθ ιδίως ήταν τα πρώτα που μένανε έξω (ρόκ για χα χα), να μην φορτωθέι η μίξη. Και τώρα τα χαμηλώνουν ή κάνουν κρός για να μην βγεί congested. Που να μάθουμε ότι δεν παίζανε σε πολλούς δίσκους αυτοί που νομίζουμε ότι παίζανε.
Προστίθεται και μάλιστα έρχεται απο πίσω και πάνω απο το κεφάλι σου χα χα.
Μπορεί να απαντάει κάποιος και με ερώτηση.
Χάμω(ντ), ήθελες να γράψεις ? χα χαΕίναι να πέφτουμε...Χάμοντ με τα ΄΄ιπτάμενα΄΄ Hammond.
Ακόμα και οι μίξεις πρέπει να έχουν δικαίωμα στον... αυτοπροσδιορισμό.Χάμω(ντ), ήθελες να γράψεις ? χα χα
ΜπορείΜπορεί να απαντάει κάποιος και με ερώτηση.
Στον μαρκήσιο Φάμπιο Κόλι του Πυράγγελου απο την Ηδονή της τιμιότητας που πόσταρα, φαντάζομαι εννοείς.Έπρεπε να είχαν αποταθεί στον Μαρκήσιο
Λυπάμαι που δεν το πρόσεξα ποσταρισμένο κάπου, σίγουρα πάντως δεν το έχει ποστάρει σ' αυτό το νήμα. Άλλο ένα άρθρο που επιχειρεί πιο περιεκτική ανάλυση του hi-fi διαχρονικά, και μάλιστα γραμμένο από γυναίκα:Το πόσταρε πριν καιρό νομίζω ο Καπετάνιος kapos κάπου εδω (ή αλλού ?).
Δεν θα μπορούσα να αφιερώσω χρόνο για τέτοιες συγκρίσεις (εμπεριστατωμένα), άλλωστε δεν έχω ασχοληθεί με την ηχοληψία και τις τεχνικές της. Αν όμως εννοείς απλά την ηχητική ποιότητα/διαύγεια διαλόγων, θα πω ότι με εξέπληξε το εξής: Οι διάλογοι και οι φωνές ακούγονται πολύ ξεκάθαρα και δεν έχουν καμία σχέση με τα περισσότερα σίριαλ εκείνης της εποχής όπου απαιτούνταν μεγάλη προσπάθεια για να ακούσεις και να καταλάβεις κάθε λέξη ενός ηθοποιού. Συχνά, αρκούσε να στραφεί ο ηθοποιός προς λάθος θέση για να χαθούν τα λόγια του. Εδώ πιθανόν να έχει γίνει τέτοια ηχοληψία ώστε να μπορεί το θεατρικό να μεταδοθεί και ραδιοφωνικά (τι υπέροχος ο κόσμος του ραδιοφωνικού θεάτρου και πόσα όμορφα βράδια μας είχε χαρίσει! )Θα ήταν πάντως πολύ ενδιαφέρον να μας κάνεις μια κριτική της ηχοληψίας του παραπάνω Θεάτρου της Δευτέρας του Πιραντέλλο που σου πόσταρα και σύγκριση με μια σύγχρονη ηχοληψία π.χ. σε σήριαλ στην τηλεόραση ή σε κανένα φίλμ ή κανένα streaming video ή κανένα podcast.
Παρατηρείς κάτι ? ¨Εχει και άλλα πολλά πάντως εαν θες να βρείς απο το αρχείο της ΕΡΤ. Απο Κούντερα μέχρι ϊψεν.
Ναι αυτό εννοούσα φυσικά. Ναι για ραδιοφωνική μετάδοση ήταν δουλεμένα. Δεν χρειάζεται να είσαι ειδικός ή να κάνεις κάποια μεγάλη προσπάθεια για να καταλάβεις.Αν όμως εννοείς απλά την ηχητική ποιότητα/διαύγεια διαλόγων
Δεν το γνώριζα, άλλα σχεδόν κάνει "μπαμ". Κυρίως οι διάλογοι όπου ποτέ σχεδόν δεν αλληλοεπικαλύπτονται οι ηθοποιοί και, άρθρωση, ένταση/σταθερότητα φωνής και υψηλές συχνότητες (συριστικά σύμφωνα) είναι όπως απαιτείται για άνετη παρακολούθηση και άμεση κατανόηση. Και δεν αναφέρομαι καν στην ερμηνεία των ηθοποιών, μόνο στον ήχο.Ναι αυτό εννοούσα φυσικά. Ναι για ραδιοφωνική μετάδοση ήταν δουλεμένα. Δεν χρειάζεται να είσαι ειδικός ή να κάνεις κάποια μεγάλη προσπάθεια για να καταλάβεις.
Αυτό το βινύλιο 1955 να βρείς και να αγοράσεις (καλό μεταχειρισμένο, όχι πολύ συγχρονη επανέκδοση). Το προτζεκτάκι δεν θα στο παίξει καλά στο ρυθμικό μέρος αλλά πάλι κάτι θα καταλάβεις ....Δεν το γνώριζα, άλλα σχεδόν κάνει "μπαμ". Κυρίως οι διάλογοι όπου ποτέ σχεδόν δεν αλληλοεπικαλύπτονται οι ηθοποιοί και, άρθρωση, ένταση/σταθερότητα φωνής και υψηλές συχνότητες (συριστικά σύμφωνα) είναι όπως απαιτείται για άνετη παρακολούθηση και άμεση κατανόηση. Και δεν αναφέρομαι καν στην ερμηνεία των ηθοποιών, μόνο στον ήχο.
Δεν του είπα για cd γιατί δεν ξέρω τι του έχουν κάνει και εαν υπάρχει κάποια έκδοση που δεν του γ@μησαν τα πέταλα.Εξαιρετικός Δίσκος.
Δεν το έχω σε βινύλιο , αν και πολύ θα το ήθελα.
Σε cd που το έχω είναι επίσης πολύ καλό.
Λίγο που το είχα κοιτάξει παλιά, πρέπει να έχουν κυκλοφόρήσει κάποια καλά και κάποια όχι.Τα δυναμικά του είναι εκεί , σε όλα τα κομμάτια , goomba boomba και τα άλλα , ακούγονται μια χαρά.
Αμεση σύγκριση δεν έκανα αφού δεν το έχω σε βινύλιο.
Και από το TIDAL που το άκουσα σε MASTER που το έχουν καλό είναι.
Ταΐζω σούσι τη μαϊμού και τρώω την πίτσα.....αυτο ειναι κατι πολυ υποπτο.
.. καθως δε μπορεις να εχεις και τη πιτ(σ)α ολοκληρη και τη μαιμου χορτατη.