christos77
Master of Diffusion
- Μηνύματα
- 6.987
- Reaction score
- 14.815
Κι έτοιμο το σούπερ πολυμπριζο
Κι έτοιμο το σούπερ πολυμπριζο
Αναλόγως το κράμα των μετάλλων κύριε Χρήστο στα σλιβς!!
τι ειπες μαρη τολμας και αυθαδιαζειςΟσο για τη γείωση του φίλου σου του κου Χρήστου μάντολες είναι.
τα αρχαια μασινια δεν εχουν γειωση τι δεν καταλαβαινειςμα και που τα ξαναείπαμε δεν συμφωνήσαμε!
εντάξει τα μη σοβαρά τη χρειάζονται πιο πολύ τη γείωση
αλλά και
τα σοβαρά μασίνια θα έπρεπε να έχουν έχουν γείωση!
οικονομία σε 1 μέτρο καλώδιο....
Τα σοβαρά μηχανήματα είναι ΣΟΒΑΡΑ . Αρχαία ή όχι παραμένουν σοβαρά.τα αρχαια μασινια δεν εχουν γειωση τι δεν καταλαβαινεις
Αφου εισαι ασχιετος περι ηλεκτροτεχνιας και ηλεκτρολογιας και ΜΟΥΣΙΚΗΣΚαι πούσαι για να σε προλάβω την θεμελιακή βάλτην εκεί που ξέρεις.
Ένας π.χ. κιλοβατικός ενισχυτής πόσα Α χρειάζεται?Τα πολύπριζα των πολλών Α και οι μεγάλες ασφάλεις πάνω των 20Α είναι εγγυημένος τρόπος ενός εύκολου φώκου.
... λέω να ψήνω μπάμιεςτι θα τον κάνεις
Και πούσαι για να σε προλάβω την θεμελιακή βάλτην εκεί που ξέρεις.
Τα σοβαρά μηχανήματα είναι ΣΟΒΑΡΑ . Αρχαία ή όχι παραμένουν σοβαρά.
Μιάς και το θυμήθηκα γείωση έχουν μόνο τα αχαία δικά σου μηχανήματα .
Τα δικά μου που είναι σύγχρονα δεν έχουν .
Αφου εισαι ασχιετος περι ηλεκτροτεχνιας και ηλεκτρολογιας και ΜΟΥΣΙΚΗΣ
Με αποτελεσμα να καταφευγεις σε χυδαιες εκφρασεις
Αλλα ενας Μαρκησιος πρεπει να ειναι ευγενης
Όχι ακριβώς...Μπορώ να τοποθετώ με διενέργεια διαδοχικών μετρήσεων τους μικρούς δορυφόρους εκεί όπου δεν θα εμφανίζονται σοβαρές ακυρώσεις από boundaries τουλάχιστον έως τα 150 Hz,κατόπιν κόβω με παραμετρικά φίλτρα όσες τονώσεις θα εμφανίζονταν από τα τοιχωματικά όρια - κυρίως το οπίσθιο προς τα ηχεία - και τέλος εφαρμόζω High Shelf φίλτρο με κεντρική συχνότητα στην τέταρτη οκτάβα σε συνάρτηση με τη συχνότητα όπου θα μου προκύπτει κάποια αναπόφευκτη ακύρωση,αρνητικό κέρδος και χαμηλές τιμές Q - συνήθως κατώτερες του 1.Α, έτσι τα κάνεις να κατεβαίνουν και χαμηλότερα απο ότι λένε τα ηχεία.
ΟΚ , μια βλακεία έγραψα, απλώς κάπου είχα δεί ότι κάτι κάνουν με το dsp και την κρουστική κάποιοι και καταφέρνουν να έχουν απόκριση καλύτερη-χαμηλότερη , απο αυτή που δίνουν τα specs των ηχείων τους ως χαμηλότερη συχνότητα. Λέω ας το γράψω με γελάκι και ο Bhutia που διαβάζει κλειστό γράμμα, αλλά και όσοι πραγματικά γνωρίζουν καλά έναν τομέα, θα καταλάβει και θα πει κάτι ενδιαφέρον χα χα.Όχι ακριβώς...Μπορώ να τοποθετώ με διενέργεια διαδοχικών μετρήσεων τους μικρούς δορυφόρους εκεί όπου δεν θα εμφανίζονται σοβαρές ακυρώσεις από boundaries τουλάχιστον έως τα 150 Hz,κατόπιν κόβω με παραμετρικά φίλτρα όσες τονώσεις θα εμφανίζονταν από τα τοιχωματικά όρια - κυρίως το οπίσθιο προς τα ηχεία - και τέλος εφαρμόζω High Shelf φίλτρο με κεντρική συχνότητα στην τέταρτη οκτάβα σε συνάρτηση με τη συχνότητα όπου θα μου προκύπτει κάποια αναπόφευκτη ακύρωση,αρνητικό κέρδος και χαμηλές τιμές Q - συνήθως κατώτερες του 1.
Εφόσον εκτελεστεί ορθά,η κυριότερη απώλεια έγκειται στο ωφέλιμο δυναμικό εύρος και στο πόσο δυνατά θα κληθούν να παίξουν.
Σε ζητήματα εφαρμογής DSP προτιμώ ν'απαντώ κυριολεκτικά σα να μη συλλαμβάνονταν αστεϊσμοί, ούτως ώστε ν'αποφεύγονταν παρανοήσεις από την πλευρά άλλων αναγνωστών.ΟΚ , μια βλακεία έγραψα, απλώς κάπου είχα δεί ότι κάτι κάνουν με το dsp και την κρουστική κάποιοι και καταφέρνουν να έχουν απόκριση καλύτερη-χαμηλότερη , απο αυτή που δίνουν τα specs των ηχείων τους ως χαμηλότερη συχνότητα. Λέω ας το γράψω με γελάκι και ο Bhutia που διαβάζει κλειστό γράμμα, αλλά και όσοι πραγματικά γνωρίζουν καλά έναν τομέα, θα καταλάβει και θα πει κάτι ενδιαφέρον χα χα.
Υ.Γ: Εάν ήσουν αναγκασμένος να θυσιάζες μεταξύ στερεοφωνικής εικόνας και ακύρωση SBIR , τι θα θυσίαζες ; Το SBIR για να έχεις σωστή εικόνα ; Σωστά ;
Τα σάμπ δεν διορθώνουν SBIR, μόνο η απορρόφηση ε ;
Τα σάμπ (απο μόνα τους, όχι dsp) διορθώνουν μόνο modes μέχρι το σημείο κρός τους κιόλας ; ή και τα παραπάνω στο φάσμα (όπως π,χ, κάνει η απορρόφηση) ;
Το κριτικάλ ντίστανς, μεγαλώνει με την απορρόφηση αλλά πρέπει να εφαρμοστει αυτή σε όλες τις συχνότητες και με κάποιο συγκεκριμένο ρυθμό ή μπορείς να την εφαρμόσεις μόνο για ορισμένες συχνότητες (π.χ. μόνο στις χαμηλές) και τότε τι ακριβώς γίνεται ; (με το θέμα κριτικάλ ντιστανς εννοώ) ;
Nai OK , για αυτό έγραψα για μόνο με σάμπ (τι μπορεί να επιτευχθεί), όχι dsp.Σε ζητήματα εφαρμογής DSP
Καταρχάς η παράμετρος της Κρίσιμης απόστασης θα μπορούσε ενδεχομένως να έχει κάποιο νόημα για sub μονάχα άμα συγκρινόταν μοντέλο συμβατικής εκπομπής με άλλο...καρδιοειδούς.Nai OK , για αυτό έγραψα για μόνο με σάμπ (τι μπορεί να επιτευχθεί), όχι dsp.
Που γράφει στα άπειρα που έχουν γραφτεί , για το τι συμβαίνει στο κριτικαλ ντίστανς , όταν για κάποιο λόγο απορροφήσουμε συγκεκριμένς μόνο συχνότητες επιλεκτικά ;
ΟΚ. Ένα τραγουδάκι με αναφορά στην ασκητική του Καζαντζάκη για ευχαριστώ.Καταρχάς η παράμετρος της Κρίσιμης απόστασης θα μπορούσε ενδεχομένως να έχει κάποιο νόημα για sub μονάχα άμα συγκρινόταν μοντέλο συμβατικής εκπομπής με άλλο...καρδιοειδούς.
Η εφαρμογή απορρόφησης σε επιφάνεια τείνει να έχει ωφέλιμο κάτω όριο αλλά όχι άνω,δηλαδή ο συντελεστής απορρόφησης δεν θα μειωνόταν για τις ανώτερες του ωφέλιμου ορίου συχνοτικές ζώνες.Οπότε κρατώντας σταθερές τις υπόλοιπες εμπλεκόμενες παραμέτρους,η κρίσιμη απόσταση θα τείνει ν'αυξάνεται ομοιογενώς με την αύξηση σε συντελεστή απορρόφησης και σε συνάρτηση προς το ολικό εμβαδόν επιφανείας από το ωφέλιμο όριο και άνω...
Το ζήτημα όμως είναι ότι τα ηχοαπορροφητικά υλικά συνήθως δεν θα επικάλυπταν ολόκληρο το εμβαδόν σε τοιχώματα,οροφή και δάπεδο αλλά επικεντρώνονται σε εστίες πρώτων ανακλάσεων.Οπότε μια ομοιογενής κατευθυντικότητα από πλευράς ηχείου εξακολουθεί να έχει προτεραιότητα.