Αναβάθμιση καλωδίων ρεύματος σε REL Subwoofers





christos77

Master of Diffusion
Μηνύματα
6.987
Reaction score
14.815
μα και που τα ξαναείπαμε δεν συμφωνήσαμε!

εντάξει τα μη σοβαρά τη χρειάζονται πιο πολύ τη γείωση
αλλά και
τα σοβαρά μασίνια θα έπρεπε να έχουν έχουν γείωση!

οικονομία σε 1 μέτρο καλώδιο.... :p
τα αρχαια μασινια δεν εχουν γειωση τι δεν καταλαβαινεις ;)
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.947
Reaction score
28.128
Και πούσαι για να σε προλάβω την θεμελιακή βάλτην εκεί που ξέρεις.
τα αρχαια μασινια δεν εχουν γειωση τι δεν καταλαβαινεις ;)
Τα σοβαρά μηχανήματα είναι ΣΟΒΑΡΑ . Αρχαία ή όχι παραμένουν σοβαρά.
Μιάς και το θυμήθηκα γείωση έχουν μόνο τα αχαία δικά σου μηχανήματα .
Τα δικά μου που είναι σύγχρονα δεν έχουν .
 
Last edited:

christos77

Master of Diffusion
Μηνύματα
6.987
Reaction score
14.815
Και πούσαι για να σε προλάβω την θεμελιακή βάλτην εκεί που ξέρεις.
Αφου εισαι ασχιετος περι ηλεκτροτεχνιας και ηλεκτρολογιας και ΜΟΥΣΙΚΗΣ
Με αποτελεσμα να καταφευγεις σε χυδαιες εκφρασεις
Αλλα ενας Μαρκησιος πρεπει να ειναι ευγενης:fuckyou:
 


Μηνύματα
2.700
Reaction score
4.113
Σάκης..
 




Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.722
Reaction score
58.473
Και πούσαι για να σε προλάβω την θεμελιακή βάλτην εκεί που ξέρεις.

Τα σοβαρά μηχανήματα είναι ΣΟΒΑΡΑ . Αρχαία ή όχι παραμένουν σοβαρά.
Μιάς και το θυμήθηκα γείωση έχουν μόνο τα αχαία δικά σου μηχανήματα .
Τα δικά μου που είναι σύγχρονα δεν έχουν .
Αφου εισαι ασχιετος περι ηλεκτροτεχνιας και ηλεκτρολογιας και ΜΟΥΣΙΚΗΣ
Με αποτελεσμα να καταφευγεις σε χυδαιες εκφρασεις
Αλλα ενας Μαρκησιος πρεπει να ειναι ευγενης:fuckyou:

Mama, take this groundings off my gear
I can't listen anymore
Surroundings get dark, too dark to hear
I feel like I'm knockin' on Markou's door

Call call callin' on Markou's gore
poke poke pokin' on Markou's sore
pick pick pickin' on Markou's score
tick tick tickin' on Mark's folklore

Mama, put five pole star in the ground
No knob to lift it anymore
A soundstage veil is falling around
I feel like I'm knockin' on Markou's door
...
 


Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.722
Reaction score
58.473
Α, έτσι τα κάνεις να κατεβαίνουν και χαμηλότερα απο ότι λένε τα ηχεία. :D
Όχι ακριβώς...Μπορώ να τοποθετώ με διενέργεια διαδοχικών μετρήσεων τους μικρούς δορυφόρους εκεί όπου δεν θα εμφανίζονται σοβαρές ακυρώσεις από boundaries τουλάχιστον έως τα 150 Hz,κατόπιν κόβω με παραμετρικά φίλτρα όσες τονώσεις θα εμφανίζονταν από τα τοιχωματικά όρια - κυρίως το οπίσθιο προς τα ηχεία - και τέλος εφαρμόζω High Shelf φίλτρο με κεντρική συχνότητα στην τέταρτη οκτάβα σε συνάρτηση με τη συχνότητα όπου θα μου προκύπτει κάποια αναπόφευκτη ακύρωση,αρνητικό κέρδος και χαμηλές τιμές Q - συνήθως κατώτερες του 1.

Εφόσον εκτελεστεί ορθά,η κυριότερη απώλεια έγκειται στο ωφέλιμο δυναμικό εύρος και στο πόσο δυνατά θα κληθούν να παίξουν.
 

Μηνύματα
16.626
Reaction score
19.591
Όχι ακριβώς...Μπορώ να τοποθετώ με διενέργεια διαδοχικών μετρήσεων τους μικρούς δορυφόρους εκεί όπου δεν θα εμφανίζονται σοβαρές ακυρώσεις από boundaries τουλάχιστον έως τα 150 Hz,κατόπιν κόβω με παραμετρικά φίλτρα όσες τονώσεις θα εμφανίζονταν από τα τοιχωματικά όρια - κυρίως το οπίσθιο προς τα ηχεία - και τέλος εφαρμόζω High Shelf φίλτρο με κεντρική συχνότητα στην τέταρτη οκτάβα σε συνάρτηση με τη συχνότητα όπου θα μου προκύπτει κάποια αναπόφευκτη ακύρωση,αρνητικό κέρδος και χαμηλές τιμές Q - συνήθως κατώτερες του 1.

Εφόσον εκτελεστεί ορθά,η κυριότερη απώλεια έγκειται στο ωφέλιμο δυναμικό εύρος και στο πόσο δυνατά θα κληθούν να παίξουν.
ΟΚ , μια βλακεία έγραψα, απλώς κάπου είχα δεί ότι κάτι κάνουν με το dsp και την κρουστική κάποιοι και καταφέρνουν να έχουν απόκριση καλύτερη-χαμηλότερη , απο αυτή που δίνουν τα specs των ηχείων τους ως χαμηλότερη συχνότητα. Λέω ας το γράψω με γελάκι και ο Bhutia που διαβάζει κλειστό γράμμα, αλλά και όσοι πραγματικά γνωρίζουν καλά έναν τομέα, θα καταλάβει και θα πει κάτι ενδιαφέρον χα χα.

Υ.Γ: Εάν ήσουν αναγκασμένος να θυσιάζες μεταξύ στερεοφωνικής εικόνας και ακύρωση SBIR , τι θα θυσίαζες ; Το SBIR για να έχεις σωστή εικόνα ; Σωστά ;

Τα σάμπ δεν διορθώνουν SBIR, μόνο η απορρόφηση ε ;
Τα σάμπ (απο μόνα τους, όχι dsp) διορθώνουν μόνο modes μέχρι το σημείο κρός τους κιόλας ; ή και τα παραπάνω στο φάσμα (όπως π,χ, κάνει η απορρόφηση) ;

Το κριτικάλ ντίστανς, μεγαλώνει με την απορρόφηση αλλά πρέπει να εφαρμοστει αυτή σε όλες τις συχνότητες και με κάποιο συγκεκριμένο ρυθμό ή μπορείς να την εφαρμόσεις μόνο για ορισμένες συχνότητες (π.χ. μόνο στις χαμηλές) και τότε τι ακριβώς γίνεται ; (με το θέμα κριτικάλ ντιστανς εννοώ) ;
 
Last edited:

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.722
Reaction score
58.473
ΟΚ , μια βλακεία έγραψα, απλώς κάπου είχα δεί ότι κάτι κάνουν με το dsp και την κρουστική κάποιοι και καταφέρνουν να έχουν απόκριση καλύτερη-χαμηλότερη , απο αυτή που δίνουν τα specs των ηχείων τους ως χαμηλότερη συχνότητα. Λέω ας το γράψω με γελάκι και ο Bhutia που διαβάζει κλειστό γράμμα, αλλά και όσοι πραγματικά γνωρίζουν καλά έναν τομέα, θα καταλάβει και θα πει κάτι ενδιαφέρον χα χα.

Υ.Γ: Εάν ήσουν αναγκασμένος να θυσιάζες μεταξύ στερεοφωνικής εικόνας και ακύρωση SBIR , τι θα θυσίαζες ; Το SBIR για να έχεις σωστή εικόνα ; Σωστά ;

Τα σάμπ δεν διορθώνουν SBIR, μόνο η απορρόφηση ε ;
Τα σάμπ (απο μόνα τους, όχι dsp) διορθώνουν μόνο modes μέχρι το σημείο κρός τους κιόλας ; ή και τα παραπάνω στο φάσμα (όπως π,χ, κάνει η απορρόφηση) ;

Το κριτικάλ ντίστανς, μεγαλώνει με την απορρόφηση αλλά πρέπει να εφαρμοστει αυτή σε όλες τις συχνότητες και με κάποιο συγκεκριμένο ρυθμό ή μπορείς να την εφαρμόσεις μόνο για ορισμένες συχνότητες (π.χ. μόνο στις χαμηλές) και τότε τι ακριβώς γίνεται ; (με το θέμα κριτικάλ ντιστανς εννοώ) ;
Σε ζητήματα εφαρμογής DSP προτιμώ ν'απαντώ κυριολεκτικά σα να μη συλλαμβάνονταν αστεϊσμοί, ούτως ώστε ν'αποφεύγονταν παρανοήσεις από την πλευρά άλλων αναγνωστών.

Στις συχνοτικές ζώνες όπου οι μεταπτώσεις λόγω SBIR θα έχουν σημαντικό μέγεθος κανονικά δεν θα έπρεπε να επηρεάζεται σε σοβαρό βαθμό η στερεοφωνική απεικόνιση.Οι τονώσεις και υποχωρήσεις από boundaries τείνουν να έχουν ολοένα μικρότερα μεγέθη καθώς ανερχόμαστε από χαμηλομεσαίες προς ανώτερες οκτάβες.Εκεί ζητήματα ακυρώσεων θα προέκυπταν κυρίως από έκτοπες ανακλάσεις σε άλλες επιφάνειες ,όπως μεγάλα έπιπλα,τραπέζια εντός του ακροαματικού τριγώνου , κτλ.
(Εξόν και αν θα υφίστανται θεμελιώδη χωροταξικά ατοπήματα όπως λ.χ. το ένα ηχείο πολύ κοντινά σε πλευρικό τοίχωμα με το άλλο πολύ μακρινά από το δικό του γειτονικό)

Στην ωφέλιμη ζώνη απόκρισης για τα περισσότερα sub η συμβατική απορρόφηση προς αντιμετώπιση ακυρώσεων από SBIR θ'απαιτούσε πολύ ογκώδεις κατασκευές,οπότε θα έπρεπε ούτως ή άλλως να μας απασχολούσαν εναλλακτικές μέθοδοι όπως οι συνηχητές και οι απορροφητές μεβράνης σε παθητικό πεδίο ,ενώ ακόμα προτιμότερες θα ήταν οι ενεργές μπασοπαγίδες όπως οι AVAA της PSI.Πρωταρχική μέριμνα βεβαίως για την εξομάλυνση φαινομένων SBIR θα ήταν πλήθος αυτόνομων πηγών για τις βαθιές χαμηλές οκτάβες σε συνδυασμό με εμπεριστατωμένη τοποθέτηση στο χώρο ως προς τις αποστάσεις για το ακουστικό κέντρο καθενός sub από τοιχωματικά όρια και με ενδεδειγμένη διαχείριση σήματος μέσω επεξεργαστή.

Για τη δε Κρίσιμη απόσταση έχουν γραφτεί ολόκληρα κεφάλαια στο νήμα ΄΄Ανατομία Ακουστικής χώρων΄΄.
 
Last edited:

Μηνύματα
16.626
Reaction score
19.591
Σε ζητήματα εφαρμογής DSP
Nai OK , για αυτό έγραψα για μόνο με σάμπ (τι μπορεί να επιτευχθεί), όχι dsp.

Που γράφει στα άπειρα που έχουν γραφτεί , για το τι συμβαίνει στο κριτικαλ ντίστανς , όταν για κάποιο λόγο απορροφήσουμε συγκεκριμένς μόνο συχνότητες επιλεκτικά ;
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.722
Reaction score
58.473
Nai OK , για αυτό έγραψα για μόνο με σάμπ (τι μπορεί να επιτευχθεί), όχι dsp.

Που γράφει στα άπειρα που έχουν γραφτεί , για το τι συμβαίνει στο κριτικαλ ντίστανς , όταν για κάποιο λόγο απορροφήσουμε συγκεκριμένς μόνο συχνότητες επιλεκτικά ;
Καταρχάς η παράμετρος της Κρίσιμης απόστασης θα μπορούσε ενδεχομένως να έχει κάποιο νόημα για sub μονάχα άμα συγκρινόταν μοντέλο συμβατικής εκπομπής με άλλο...καρδιοειδούς. :wink:

Η εφαρμογή απορρόφησης σε επιφάνεια τείνει να έχει ωφέλιμο κάτω όριο αλλά όχι άνω,δηλαδή ο συντελεστής απορρόφησης δεν θα μειωνόταν για τις ανώτερες του ωφέλιμου ορίου συχνοτικές ζώνες.Οπότε κρατώντας σταθερές τις υπόλοιπες εμπλεκόμενες παραμέτρους,η κρίσιμη απόσταση θα τείνει ν'αυξάνεται ομοιογενώς με την αύξηση σε συντελεστή απορρόφησης και σε συνάρτηση προς το ολικό εμβαδόν επιφανείας από το ωφέλιμο όριο και άνω...

Το ζήτημα όμως είναι ότι τα ηχοαπορροφητικά υλικά συνήθως δεν θα επικάλυπταν ολόκληρο το εμβαδόν σε τοιχώματα,οροφή και δάπεδο αλλά επικεντρώνονται σε εστίες πρώτων ανακλάσεων.Οπότε μια ομοιογενής κατευθυντικότητα από πλευράς ηχείου εξακολουθεί να έχει προτεραιότητα.
 

Μηνύματα
16.626
Reaction score
19.591
Καταρχάς η παράμετρος της Κρίσιμης απόστασης θα μπορούσε ενδεχομένως να έχει κάποιο νόημα για sub μονάχα άμα συγκρινόταν μοντέλο συμβατικής εκπομπής με άλλο...καρδιοειδούς. :wink:

Η εφαρμογή απορρόφησης σε επιφάνεια τείνει να έχει ωφέλιμο κάτω όριο αλλά όχι άνω,δηλαδή ο συντελεστής απορρόφησης δεν θα μειωνόταν για τις ανώτερες του ωφέλιμου ορίου συχνοτικές ζώνες.Οπότε κρατώντας σταθερές τις υπόλοιπες εμπλεκόμενες παραμέτρους,η κρίσιμη απόσταση θα τείνει ν'αυξάνεται ομοιογενώς με την αύξηση σε συντελεστή απορρόφησης και σε συνάρτηση προς το ολικό εμβαδόν επιφανείας από το ωφέλιμο όριο και άνω...

Το ζήτημα όμως είναι ότι τα ηχοαπορροφητικά υλικά συνήθως δεν θα επικάλυπταν ολόκληρο το εμβαδόν σε τοιχώματα,οροφή και δάπεδο αλλά επικεντρώνονται σε εστίες πρώτων ανακλάσεων.Οπότε μια ομοιογενής κατευθυντικότητα από πλευράς ηχείου εξακολουθεί να έχει προτεραιότητα.
ΟΚ. Ένα τραγουδάκι με αναφορά στην ασκητική του Καζαντζάκη για ευχαριστώ. :)

 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.103
Μηνύματα
2.962.246
Members
38.288
Νεότερο μέλος
gakis147
Top