Απόγνωση

Μηνύματα
9.839
Reaction score
1.989
Γενικές παρατηρήσεις.

- Η εγγύηση δεν καλύπτει "καψίματα". Είναι καθαρά στο χέρι της αντιπροσωπείας αν θα χρεώσει επισκευή - ανταλλακτικό.
- H αντιπροσωπεία δεν έχει καμία υποχρέωση να αντικαταστήσει μια συσκευή με την πρώτη ή δεύτερη ή τρίτη...... βλάβη. Η μοναδική υποχρέωση απέναντι στον πελάτη είναι να το φτιάξει ή να το αντικαταστήσει (αν δεν φτιάχνεται ή αν η επισκευή είναι πιο ακριβή από την αντικατάσταση της συσκευής. Την αντικατάσταση θα την αποφασίσει εκείνη σε συνεργασία με τον κατασκευαστή, όχι ο πελάτης.
- Αν ο Μήτσος ο σουγιάς είναι ο τεχνικός της αντιπροσωπείας just deal with it, δεν μπορείς να κάνεις τίποτα.


Σχετικά με το θέμα σου, πίεσε για επισκευές μέχρι να φτιαχτεί το πρόβλημα ή έλα σε επαφή με το εργοστάσιο να κανονίσουν αυτοί τι θα γίνει. Μπορεί να του πουν να το αντικαταστήσει.
H αντιπροσωπεία δεν έχει υποχρεώση να αντικαταστήσει συσκευή που είχε πρόβλημα day 1?
 


daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
39.133
Reaction score
79.901
Καλημέρα. Δηλαδή του χέριασε καινούργια συσκευή ο μαστρο-Μήτσος από το Ν. Σμύρνη - του άλλαξε όλα τα components, και θα πρέπει να κρατήσει τη συσκευή?
Αν το πρόβλημα λυνόταν...ναι θα κρατούσε την συσκευή...από την ώρα που δεν λύθηκε όμως όχι...κ επειδή ξέρω ότι θα μπλέξει....η λύση είναι αυτή που ανέφερα

γενικά η πολιτική μου (και στους πελάτες μου) είναι αυτή...
όταν υπάρχει ένα πρόβλημα που δύσκολα εντοπίζεται από το κάθε σέρβις μιας εταιρίας...κ από την ώρα που είναι στην εγγύηση η συσκευή....κάψτε το να πάρετε άλλο....
πριν καιρό είχε έρθει ένας πελάτης με πρόβλημα σε μια καινούρια οθόνη (δεν την είχε πάρει από μένα)...η οποία το καλοκαίρι μόλις ζεσταινόταν έκανε ρισταρτ μετά από καμιά ώρα-δυο gaming....με το που άλλαξε ο καιρός άρχισε να του το κάνει πιο σπάνια.....
δεν έκατσα να ασχοληθώ...220volt ...και γεια σας...πήρε καινούρια κ όλα καλά μέχρι στιγμής
 
Last edited:

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
39.133
Reaction score
79.901
H αντιπροσωπεία δεν έχει υποχρεώση να αντικαταστήσει συσκευή που είχε πρόβλημα day 1?
όχι εφόσον κρίνεται επισκευάσιμο το προιόν....
η αντικατάσταση γίνεται όταν σου έρχεται DOA
για τις πρώτες 14 μέρες
 

Μηνύματα
9.839
Reaction score
1.989
όχι εφόσον κρίνεται επισκευάσιμο το προιόν....
η αντικατάσταση γίνεται όταν σου έρχεται DOA
για τις πρώτες 14 μέρες
Ok δεκτό το νομικό πλαίσιο. Καλό είναι όμως και εμείς ως καταναλωτές να μαθαίνουμε ποιες είναι αυτές οι αντιπροσωπείες ώστε να προτιμούμε τις άλλες, που ειναι πιο customer centric.
 

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
39.133
Reaction score
79.901
Ok δεκτό το νομικό πλαίσιο. Καλό είναι όμως και εμείς ως καταναλωτές να μαθαίνουμε ποιες είναι αυτές οι αντιπροσωπείες ώστε να προτιμούμε τις άλλες, που ειναι πιο customer centric.
το μόνο σίγουρο είναι ότι οι καταναλωτές δεν γνωρίζουν τα δικαιώματα τους όταν αγοράζουν κάτι....
λίγες είναι οι αντιπροσωπίες που θα σε κοιτάξουν παραπάνω από το νόμιμο....υπάρχουν εκτρώματα στην πιάτσα
 

toulou

Δικαναλίδης
Μηνύματα
1.547
Reaction score
2.137
Πιστεύω οτι όταν του άλλαξαν μηχανισμό δεν έβαλαν καινούργιο ...

Αλλο: Το "κάψιμο" δεν φαίνεται οτι είναι εσκεμμένο; Ή οτι ωφείλεται σε εξωερικούς του Player παράγοντες; Για πε τεχνική
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.513
Reaction score
21.911
Δεν ξέρω τι να κάνω!
Αν δεν έχεις λογαριασμό στο facebook, εγγράψου. Στείλε μήνυμα στη Yamaha, εδώ, εξηγώντας ήρεμα και ευγενικά το πρόβλημα και την εξέλιξή του, και ρώτησέ τους τί να κάνεις. ΕΠΙΣΗΣ, πες τους, σε περίπτωση που δεν λυθεί αυτό το πρόβλημα, προτίθεσαι να τους στείλεις τη συσκευή χάρισμα και να πάρεις κάποια άλλη, άλλης μάρκας φυσικά, και ζήτησέ τους σε ποια διεύθυνση να τη στείλεις. Επίσης, ρώτησέ τους πόσο κοστίζει μια καινούργια πλακέτα ως ανταλλακτικό, να την αγοράσεις ρε παιδί μου, (αν και πιθανότατα θα κοστίζει σχεδόν όσο μια νέα συσκευή).

Εναλλακτικά, λόγω εγγύτητας, ίσως είναι προτιμώτερο να επικοινωνήσεις με την Ευρωπαϊκή Yamaha εδώ λέγοντάς τους τα ίδια.

Δεν είναι καλή ιδέα να επικοινωνήσεις και με τους δύο κόμβους.

Μήπως πρέπει να επαναβεβαιώσεις πως δεν φταίνε τα καλώδια;
 

D

Deleted member 50795

Guest
νομίζω ότι η εταιρεία , δεν είναι ότι δε θέλει να το αντικαταστήσει , αλλά μάλλον δεν μπορεί να πιστοποιήσει τη βλάβη για να δικαιολογήσει στα «κεντρικά« την αντικατάσταση ( εξάλλου ο χρήστης αναφέρει ότι το πρόβλημα ειναι random).
 

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
39.133
Reaction score
79.901
Πιστεύω οτι όταν του άλλαξαν μηχανισμό δεν έβαλαν καινούργιο ...

Αλλο: Το "κάψιμο" δεν φαίνεται οτι είναι εσκεμμένο; Ή οτι ωφείλεται σε εξωερικούς του Player παράγοντες; Για πε τεχνική
το κάψιμο=απλά σταμάτησε να λειτουργεί...το πως κ το γιατί ποιος θα το αποδείξει?
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.874
Reaction score
28.014
Θα φανεί πανέξυπνε , μόλις το ανοίξουν και δούν τη μαυρίλα μέσα.
Μπαμ θα κάνει ότι έγινε εσκεμένα.
 


daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
39.133
Reaction score
79.901
Θα φανεί πανέξυπνε , μόλις το ανοίξουν και δούν τη μαυρίλα μέσα.
Μπαμ θα κάνει ότι έγινε εσκεμένα.
δεν χρειάζεται να μαυρίζει....ένα τσικ πάνω σε μία κόλληση να κάνεις...τέλος...
 


Δημητρης 777

Spendorious
Μηνύματα
7.176
Reaction score
21.823
- Η εγγύηση δεν καλύπτει "καψίματα". Είναι καθαρά στο χέρι της αντιπροσωπείας αν θα χρεώσει επισκευή - ανταλλακτικό.
- H αντιπροσωπεία δεν έχει καμία υποχρέωση να αντικαταστήσει μια συσκευή με την πρώτη ή δεύτερη ή τρίτη...... βλάβη. Η μοναδική υποχρέωση απέναντι στον πελάτη είναι να το φτιάξει ή να το αντικαταστήσει (αν δεν φτιάχνεται ή αν η επισκευή είναι πιο ακριβή από την αντικατάσταση της συσκευής. Την αντικατάσταση θα την αποφασίσει εκείνη σε συνεργασία με τον κατασκευαστή, όχι ο πελάτης.
H αντιπροσωπεία δεν έχει υποχρεώση να αντικαταστήσει συσκευή που είχε πρόβλημα day 1?
το μόνο σίγουρο είναι ότι οι καταναλωτές δεν γνωρίζουν τα δικαιώματα τους όταν αγοράζουν κάτι....
λίγες είναι οι αντιπροσωπίες που θα σε κοιτάξουν παραπάνω από το νόμιμο....υπάρχουν εκτρώματα στην πιάτσα
Γι' αυτό είπα στην αρχή αυτό..

Μακάρι να σε βοηθήσουν..
Πάντως νομίζω δεν θα γίνει πολύ πιο εύκολο.

Μπλέξιμο..
Δυστυχώς για να εξασφαλιστεί η προστασία της όποιας εταιρίας από διάφορες ''τρικλοποδιές'' υπάρχουν κενά και κάποιοι ''μαύροι-άτυχοι'' αν δεν υπάρχει διάθεση.. ''καίγονται'' :(

Μου έχει τύχει να ''καώ'' αλλά και να εξυπηρετηθώ ''πέραν του δέοντος..''
Ότι σου κάτσει..
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.925
Reaction score
30.861
Το αν καεί ένα μηχάνημα ή όχι δεν αφορά την αντιπροσωπεία. Είτε είναι εσκεμμένα είτε από το δίκτυο. Ουδεμία σχέση έχει αυτό με την εγγύηση.

Το τι θα κάνει ο εκάστοτε αντιπρόσωπος είναι δικό του θέμα.
 
Last edited:


Μηνύματα
13.873
Reaction score
6.864
Zήτα αντικατάσταση συσκευής και αν το δεχθούν,πάρε ένα streamer (ίσως χρειαστεί να συμπληρώσεις κάποια χρήματα).
 

abcd

Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
Super Moderator
Μηνύματα
80.055
Reaction score
101.986
Μ' αρέσει που τσαντίζεσαι...>:(

2022-10-20 14_46_54-Απόγνωση _ Page 2 _ AVsite.jpg
 


Τελευταια Μηνυματα

Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.954
Μηνύματα
2.957.099
Members
38.269
Νεότερο μέλος
giodebabal13
Top