- Μηνύματα
- 9.839
- Reaction score
- 1.989
H αντιπροσωπεία δεν έχει υποχρεώση να αντικαταστήσει συσκευή που είχε πρόβλημα day 1?Γενικές παρατηρήσεις.
- Η εγγύηση δεν καλύπτει "καψίματα". Είναι καθαρά στο χέρι της αντιπροσωπείας αν θα χρεώσει επισκευή - ανταλλακτικό.
- H αντιπροσωπεία δεν έχει καμία υποχρέωση να αντικαταστήσει μια συσκευή με την πρώτη ή δεύτερη ή τρίτη...... βλάβη. Η μοναδική υποχρέωση απέναντι στον πελάτη είναι να το φτιάξει ή να το αντικαταστήσει (αν δεν φτιάχνεται ή αν η επισκευή είναι πιο ακριβή από την αντικατάσταση της συσκευής. Την αντικατάσταση θα την αποφασίσει εκείνη σε συνεργασία με τον κατασκευαστή, όχι ο πελάτης.
- Αν ο Μήτσος ο σουγιάς είναι ο τεχνικός της αντιπροσωπείας just deal with it, δεν μπορείς να κάνεις τίποτα.
Σχετικά με το θέμα σου, πίεσε για επισκευές μέχρι να φτιαχτεί το πρόβλημα ή έλα σε επαφή με το εργοστάσιο να κανονίσουν αυτοί τι θα γίνει. Μπορεί να του πουν να το αντικαταστήσει.