D
Deleted member 50795
Guest
Απειλή είναι αυτό?
ΠΣΚ είναι...και του χρονου τριημερο ΣΚΔ, διαβαζω..
Πρώτα βγάλαμε την έκθεση Blackbox και μετά το περιοδικό. Σαν διαδικασία το αναφέρω.αλλα λυστε μου μια απορια, γιατι ονομαστηκε το περιοδικο Yellow box, και η εκθεση black box?
ναι θα ηταν μια στηλη σχετικη με τα ακουζματα μου, αλλα αδυνατω να εκφραστω εδω και πολλα χρονια επι χαρτου(?!) -ετσι γραφω κατα αποκλειστικοτητα γραφω μονο στο e-κλαιγοντας, το οποιο και με υπερκαλυπτει - κυριως ως εσανζ.darkbox
blue box-βλ. Mulholand drive (του D. Lynch)Φτάνει με τα κουτιά!
Λίγο ακόμα και θα πάω σε ψυχίατρο!
Μόνο ... matchbox μη τη βγάλετε - εκ των παρεχόμενων εναυσμάτων - αφού το όνομα είναι ήδη κατοχυρωμένο από άλλη εταιρεία...Φτάνει με τα κουτιά!
Λίγο ακόμα και θα πάω σε ψυχίατρο!
Στο Χίλτον για αρκετά χρόνια. Δεν θυμάμαι αν ήταν 1980 ή 1979 που είχα πάει για πρώτη φορά.... να ρωτησω κατι (αν και δεν ειναι επι του παροντως), γιατι δεν το εχω καταλαβει το σπορ (ε, και αθλητικο τυπο δε με λες). οι πρωτες εκθεσεις σε αυτη τη χωρα ποτε ξεκινησαν ?
Στο Χίλτον για αρκετά χρόνια. Δεν θυμάμαι αν ήταν 1980 ή 1979 που είχα πάει για πρώτη φορά.
Αχτενιστο.View attachment 269443
Βρες ηχεία τέτοιο χρώμα σα τα δικά μου...ούτε άσπρα ούτε μαύρα...δε λεκιαζουν και δεν φαίνεται σκόνη.
View attachment 269445
Και στην κορυφή παίρνουν πορτατιφ. Θα είναι ευτυχισμένη και η γυναίκα...όλα τα σκέφτηκα...
...και του χρονου τριημερο ΣΚΔ, διαβαζω..
-
αλλα λυστε μου μια απορια, γιατι ονομαστηκε το περιοδικο Yellow box, και η εκθεση black box?
Τα έχει πει όλα ο @VLASSIS-S εδώ και χρόνια:Ε ποια ειναι αυτα τα άλλα που έπαιζαν καλύτερα?
Τα καλύτερα συστήματα στην έκθεση είναι των φίλων μου
Κάτι έχω καταλάβει φίλε, κρίνοντας από τους καλύτερους ήχους της έκθεσης. Το θέμα είναι πάντοτε να μην γίνεται υστερόβουλα η κριτική, θετική η αρνητική.
Ακόμα περισσότερο απαραίτητη θα ήταν η ομαλότητα του spinorama σε όσους θα είχαν μεγάλη απόσταση ακρόασης από τα ηχεία...Πάντως εγώ δεν έχω πειστεί πως το τέλειο σπινόραμα αρκεί για να δημιουργήσει το ιδανικό ηχείο για στερεοφωνική αναπαραγωγή. Στο immersive όπου υπάρχουν πολύ περισσότερες πηγές ήχου ίσως ναι, αλλά στο στέρεο δεν είναι τόσο απλό.
Όπως λέει και ο Toole για τον δικό του (προηγούμενο) μεγάλο χώρο: "a parade of loudspeakers went through that room, and all disappointed". Προφανώς αυτά με το κακό σπινόραμα, αλλά και "conventional forward-firing loudspeakers drew attention to themselves". Αυτό είναι κάτι που παρατήρησα και στην έκθεση με πολλά, μεγάλα και πανάκριβα ηχεία αλλά και με τα δικά μου εδώ στο σπίτι.
Τελικά, κατέληξε όπως λέει ο ίδιος στα "almost omnidirectional, bidirectional-in-phase "bipolar" Mirage M1" τα οποία "simply became the orchestra". Αν έβαζε ένα άλλο συμβατικό ζευγάρι με λίγο καλύτερο σπινόραμα θα του άρεσαν περισσότερο; Αμφιβάλλω.
Σε παρόμοια συμπεράσματα έχει καταλήξει και ο Linkwitz από τα λίγα που έχω διαβάσει.
Οπότε ναι, συμφωνούμε πως το ιδανικό είναι το immersive και πως εκεί τα πράγματα απλοποιούνται λίγο όσον αφορά την επιλογή των ηχείων, αλλά αν προτείνουμε σε κάποιον για στέρεο "πάρε αυτά με το καλύτερο σπινόραμα" δεν ξέρω αν θα τον οδηγήσουμε στην καλύτερη επιλογή.
Εάν όμως ήσουν παρών, δε βλέπω λόγο να μην καταθέσεις τις δικές σου εντυπώσεις ως προς το ποια setup άξιζαν ...Κάτι έχω καταλάβει φίλε, κρίνοντας από τους καλύτερους ήχους της έκθεσης. Το θέμα είναι πάντοτε να μην γίνεται υστερόβουλα η κριτική, θετική η αρνητική.