Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.819
Reaction score
136.776
θα φορτίζει με 11 kW και επομένως θα χρειάζεται 6-7-8 ώρες για να γεμίσει.
Δηλαδή θα κάνεις στάση σε 11-ρη με 66-αρα ή 77-αρα ή 88-αρα μπαταρία εντελώς άδεια, στο 0%, και θα θέλεις να φτάσει 100%, τέρμα τέρμα.
Οκ, τότε όντως θες 6-7-8 ώρες, καλά τα λες.😂🤣😁

Το ανωτέρω σενάριο είναι πιο απίθανο από το να παρκάρεις στον Άρη τα Χριστούγεννα που έρχονται.


Φαίνεται ότι δεν έχετε επαφή με το άθλημα..😁

Προσωπικά, με 58-αρα μπαταρία, θα κάνω στάση φόρτισης σε 11-ρη όταν φτάσει το πολύ στο 20% η μπαταρία (και στο 30% αν τύχει το χώνω στο κόσμος, γιατί όχι και στο 40%), και θα το βγάλω το πολύ στο 80% (και 70% καλά είναι).
Δηλαδή μάξιμουμ φόρτιση 20-80% -> 60% της μπαταρίας, που ισούται με 34 kWh και χονδρικά σε 3 ώρες γεμίζει σε 11-ρη.

Για ταξίδι, δε σταματάω ούτε σε 50-αρη. Θέλω μεγαλύτερη ισχύ από 50.
Και δε θα φορτίσει από 0% σε 100% σε ταξίδι, ποτέ. Ποτέ όμως.
Σε ταξίδι θα φορτίσει από 5-15% έως το πολύ 70-75% της μπαταρίας.
Δηλαδή, πάλι κάνα 60% της μπαταρίας μάξιμουμ, που σε 50-αρη θα είναι σχεδόν 40 λεπτά, ενώ σε 150-αρη θες κάνα τέταρτο, άντε εικοσαλεπτο.
 
Last edited:

Μηνύματα
1.005
Reaction score
2.811
Δηλαδή θα κάνεις στάση σε 11-ρη με 66-αρα ή 77-αρα ή 88-αρα μπαταρία εντελώς άδεια, στο 0%, και θα θέλεις να φτάσει 100%, τέρμα τέρμα.

Το ανωτέρω σενάριο είναι πιο απίθανο από το να παρκάρεις στον Άρη τα Χριστούγεννα που έρχονται.
'Οχι. :p
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.819
Reaction score
136.776
1um6gb~2.jpg


Έλα πάμε να δούμε πόσο πέφτει η αυτονομία τώρα το χειμώνα

winter-is-coming-night-king.gif


Σε μένα, με αντλία θερμότητας, χονδρικά ένα 20% πάει περίπατο, κι αυτό μέχρι τους 0°C.

Υπό του μηδενός, όλα χάνουν πάνω από 30%, κι όποιος πει κάτι άλλο, λέει ψέμα μεγάλο. 😜😂🤪🤣😁
 

Μηνύματα
1.005
Reaction score
2.811
Το ανωτέρω σενάριο είναι πιο απίθανο από το να παρκάρεις στον Άρη τα Χριστούγεννα που έρχονται.


Φαίνεται ότι δεν έχετε επαφή με το άθλημα..😁
Πάρε βενζινα.

Τα ηλεκτρικά θέλουν άλλο τρόπο χρήσης.
Έλα ρε γιατρέ μου, μην είσαι τέτοιος άνθρωπος :laugh: .

Σοβαρά τώρα, είμαι ανοικτός σε νέες ιδέες, δεν αποκλείω τίποτα. Τα παραπάνω ερωτήματα ξεκινούν από ένα υπαρκτό σενάριο, όχι υποθετικό ούτε και σπάνιο. Απλά δεν είναι κάτι που θα απασχολήσει εύκολα κάποιον στη Θεσ/νικη , έχοντας εσένα πχ σα παράδειγμα.. Εξηγούμαι:

Ξεκινώ απ' το χωριό μου για δουλειά/υποχρέωση/αναψυχή (ΟΚ το τελευταίο δεν είναι τόσο πρόβλημα γιατί μπορεί να είμαι πιο χαλαρός). Στη θέση μου βάλε κάποιον από Κομοτηνή, Θεσσαλικό κάμπο, Ήπειρο κλπ αυθημερόν για Θεσσαλονίκη. Φθάνω με ψιλοάδεια μπαταρία 5-15%. Κάνω τη δουλειά μου και θέλω να επιστρέψω. Η δυσκολία στην εύρεση ταχυφόρτισης πιθανόν να με καθυστερήσει/δυσκολέψει αρκετά. Προφανώς η ύπαρξη 11άρηδων φορτιστών δε με καλύπει ικανοποιητικά, εκτός αν συμπέσει να υπάρχει εκεί που πάω και το αφήσω για ώρες. Καταλαβαίνεις πως δε μου φτάνει το 50-60%, γιατί θα πρέπει να ξανασταματήσω στο δρόμο.
Νομίζω αντιλαμβάνεσαι τον προβληματισμό μου. Πιθανόν να πρέπει να μετακινηθώ αρκετά για να φορτίσω γρηγορότερα, να φορτίζει ήδη άλλος, να περιμένω περισσότερο κοκ. Σίγουρα δεν φαντάζει ευχάριστο.

Το παραπάνω δεν είναι κάτι ασυνήθιστο, το τονίζω αυτό. Βέβαια αν χρειαστεί θα το λύσουμε κάπως τελικά φαντάζομαι (τάβλι στα βενζινάδικα, jogging στον περιφερειακό, ύπνος στο πίσω κάθισμα κλπ) :roflmao:
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.819
Reaction score
136.776
Προφανώς η ύπαρξη 11άρηδων φορτιστών δε με καλύπει ικανοποιητικά, εκτός αν συμπέσει να υπάρχει εκεί που πάω και το αφήσω για ώρες.
Όχι, δε βολεύει.

Άμα θες να φύγεις, δεν έρχεσαι άδειος.
Πχ Βέροια, ρίχνεις στον 160-αρη ένα τέταρτο στάση, να πάρει όσο πάρει.
Ερχόμενος πχ από Λαγκαδά, κάνεις στάση στον 60-αρη ένα δεκάλεπτο, είναι σαν να φορτιζες 1 ώρα σε 11-ρη.

Στο δρόμο αεροδρομίου, μπαίνεις στην καρεντα, στον 160-αρη. Κλπ.
Στην καρεντα έχω δει έως 135 kw, υπερδεκαπλασια ταχύτητα του 11-ρη. Τα 10 λεπτά στην καρεντα με τέτοια ισχύ φόρτισης, είναι σα 2 ώρες σε 11-ρη.

Όπου έχει στο δρόμο σου δυνατούς φορτιστές, κάνεις μικρές στάσεις, δεν αφήνεις την μπαταρία να ψοφήσει στο 1% και δε περιμένεις να φτάσει 100%.
Δε σταματάς κάπου για 3 ώρες, ούτε για 1 ώρα. Είναι προτιμότερο να κάνεις μικρές σύντομες στάσεις σε γρήγορους φορτιστές, όταν βιάζεσαι.

Άμα είσαι χαλαρός, πας το αφήνεις στο κόσμος να φορτίσει τζάμπα, κάθεσαι τρως ή μπαίνεις σινεμά να δεις μια ταινία, η κάνεις ψώνια στα μαγαζιά εκεί. Σε 2 ώρες, άιντε βαριά βαριά 3 άμα έχει αδειάσει, θα είσαι έτοιμος να φύγεις.


Κοίτα τώρα τι καλό είναι το μπαζζζζζ


FB_IMG_1670260521833.jpg


FB_IMG_1670260527194.jpg
 

Μηνύματα
1.243
Reaction score
1.857
Έλα ρε γιατρέ μου, μην είσαι τέτοιος άνθρωπος :laugh: .

Σοβαρά τώρα, είμαι ανοικτός σε νέες ιδέες, δεν αποκλείω τίποτα. Τα παραπάνω ερωτήματα ξεκινούν από ένα υπαρκτό σενάριο, όχι υποθετικό ούτε και σπάνιο. Απλά δεν είναι κάτι που θα απασχολήσει εύκολα κάποιον στη Θεσ/νικη , έχοντας εσένα πχ σα παράδειγμα.. Εξηγούμαι:

Ξεκινώ απ' το χωριό μου για δουλειά/υποχρέωση/αναψυχή (ΟΚ το τελευταίο δεν είναι τόσο πρόβλημα γιατί μπορεί να είμαι πιο χαλαρός). Στη θέση μου βάλε κάποιον από Κομοτηνή, Θεσσαλικό κάμπο, Ήπειρο κλπ αυθημερόν για Θεσσαλονίκη. Φθάνω με ψιλοάδεια μπαταρία 5-15%. Κάνω τη δουλειά μου και θέλω να επιστρέψω. Η δυσκολία στην εύρεση ταχυφόρτισης πιθανόν να με καθυστερήσει/δυσκολέψει αρκετά. Προφανώς η ύπαρξη 11άρηδων φορτιστών δε με καλύπει ικανοποιητικά, εκτός αν συμπέσει να υπάρχει εκεί που πάω και το αφήσω για ώρες. Καταλαβαίνεις πως δε μου φτάνει το 50-60%, γιατί θα πρέπει να ξανασταματήσω στο δρόμο.
Νομίζω αντιλαμβάνεσαι τον προβληματισμό μου. Πιθανόν να πρέπει να μετακινηθώ αρκετά για να φορτίσω γρηγορότερα, να φορτίζει ήδη άλλος, να περιμένω περισσότερο κοκ. Σίγουρα δεν φαντάζει ευχάριστο.

Το παραπάνω δεν είναι κάτι ασυνήθιστο, το τονίζω αυτό. Βέβαια αν χρειαστεί θα το λύσουμε κάπως τελικά φαντάζομαι (τάβλι στα βενζινάδικα, jogging στον περιφερειακό, ύπνος στο πίσω κάθισμα κλπ) :roflmao:
εντός πόλης χρειάζεσαι ταχυφορτιστή (DC) σε 2 περιπτώσεις μόνο:
- αν αποφασίσεις ξαφνικά χωρίς πρόγραμμα να κάνεις ταξίδι
- αν βρίσκεσαι στην πόλη εν μέσω ταξιδιού ή όπως λες πας και έρχεσαι αυθημερόν

στο παραπάνω σενάριο που γράφεις, αν η παραμονή στην πόλη είναι 2-3 ώρες και πάνω,
το φορτίζεις σε έναν φορτιστή AC από αυτούς που υπάρχουν σχεδόν παντού,
κάθε ώρα πaίρνει περίπου 15-18% φόρτιση σε συνήθη μπαταρία 55-60 KWh

δε θέλεις να πας σε ταχυφορτιστή γιατί
- πληρώνεις παραπάνω
- καταπονείς τη μπαταρία παραπάνω (έστω ελάχιστα) χωρίς λόγο
- θα χάσεις τη θέση πάρκιν πιο γρήγορα

αν στην πόλη που θα πάς μείνεις για 1 ώρα'η άντε 2, ε τότε θεωρείται μέρος του ταξιδιού,
θες όντως παραπάνω ταχυφορτιστές από όσους υπάρχουν τώρα,
αλλά για ένα μόνον βασικό λόγο, για α έχεις αυξημένες πιθανότητες να βρεις ελέυθερη θέση και να μην περιμένεις
 

Μηνύματα
1.005
Reaction score
2.811
μα θες να φύγεις, δεν έρχεσαι άδειος.
Πχ Βέροια, ρίχνεις στον 160-αρη ένα τέταρτο στάση, να πάρει όσο πάρει.
Ερχόμενος πχ από Λαγκαδά, κάνεις στάση στον 60-αρη ένα δεκάλεπτο, είναι σαν να φορτιζες 1 ώρα σε 11-ρη.

Στο δρόμο αεροδρομίου, μπαίνεις στην καρεντα, στον 160-αρη. Κλπ.
Στην καρεντα έχω δει έως 135 kw, υπερδεκαπλασια ταχύτητα του 11-ρη. Τα 10 λεπτά στην καρεντα με τέτοια ισχύ φόρτισης, είναι σα 2 ώρες σε 11-ρη.

Όπου έχει στο δρόμο σου δυνατούς φορτιστές, κάνεις μικρές στάσεις, δεν αφήνεις την μπαταρία να ψοφήσει στο 1% και δε περιμένεις να φτάσει 100%.
Δε σταματάς κάπου για 3 ώρες, ούτε για 1 ώρα. Είναι προτιμότερο να κάνεις μικρές σύντομες στάσεις σε γρήγορους φορτιστές, όταν βιάζεσαι.
Καταλαβαίνω απόλυτα το σκεπτικό σου, αλλά εδώ ακριβώς κρύβεται και ο προβληματισμός μου.: στην μεγάλη ανεπάρκεια ταχυφορτιστών , ειδικά στην Β.Α. Ελλάδα. Σου θυμίζω οτι ξεκινώ από την Ξάνθη, άρα υπολόγισε 210 - 220 Χμ για μέσα στη Θεσσαλονίκη, χωρίς σοβαρή δυνατότητα ενδιάμεσης φόρτισης...
Πάντως αν έρθει η ώρα θα σε χρειαστώ για τέτοια tips όσον αφορά τα σημεία φόρτισης και τους συνδιασμούς...

Κοίτα τώρα τι καλό είναι το μπαζζζζζ


FB_IMG_1670260521833.jpg

Αγαπώ ❣ Μπαζ! Δώσε μου μόνο 5-6 χρόνια να κάνω άλλα 3 παιδιά και ξαναμιλάμε :biggrin:.
 


gonis

Luger
Μηνύματα
4.407
Reaction score
12.059
Απλά είναι τα πράγματα,άμα ζεις Νορβηγία παίρνεις μόνο ηλεκτρικο,άμα ζεις Ελλαδα και έχεις φράγκα,γρηγορο υβριδικό ή πολύ γρήγορο θερμικο;)
Αν τα φράγκα περισσεύουν παρε και ένα ηλεκτρικο ετσι για την αλητεία και να ζηλεύει ο γείτονας 8-)
Ελλαδα και λίγα φραγκα,θερμικό μέχρι να απαγορεύσουν την παραγωγή τους….2035+.-
Για Ελλάδα, ηλεκτρικο μόνο για κίνηση στην πόλη(τεχνοφρικουλας+φράγκα+δικό σου σημείο φορτισης)
Σε αλλά νέα, για Ελλάδα και κίνηση μόνο με ηλεκτρικο κάνε σμίκρυνση το χαρτη για να ανεβεί η ψυχολογία :drinks:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.819
Reaction score
136.776
Σου θυμίζω οτι ξεκινώ από την Ξάνθη, άρα υπολόγισε 210 - 220 Χμ για μέσα στη Θεσσαλονίκη, χωρίς σοβαρή δυνατότητα ενδιάμεσης φόρτισης...
Έχει στην Καβάλα, αλλά δεν αξίζει τον κόπο, είναι πολύ μικρή απόσταση.

Από Ξάνθη ξεκινάς φουλαριστός εννοείται, και πρώτη στάση κάνεις στη Λαγκαδά στο Σέλ, τα 200 χλμ της διαδρομής τα κάνεις χωρίς στάση φόρτισης και δε φτάνεις άδειος:

Screenshot_20221206-082127.png



Αυτό το σιελ έχει mini ΑΒ Βασιλόπουλο, καφέ και λοιπά τζιμπράγκαλα, τελοσπαντων έχει κάτι να κάνεις για δέκα λεπτά, βασικά να πάρεις φρέσκο καφέ για την κίνηση στην πόλη.

Η άλλη σκέψη για στάση είναι στο πάρκινγκ της ΔΕΘ στον 50-αρη ΔΕΗ blue.


Καρακέντρο, ίσα που προλαβαίνεις ένα γρήγορο καφέ στην Αγγελάκη να δεις μια γκόμινα να περνάει πως το λένε, ή στα πρώτα μαγαζιά στη Σβώλου, στη Ζώγια πχ, γιατί άμα πας Τσιμισκή, πλατεία Ναυαρίνου, κλπ, έχει ήδη φορτίσει στον 50-αρη δε προλαβαίνεις να κάτσεις κάπου, το έφαγες το μισάωρο στο πήγαινε έλα, φόρτισε το όχημα. Ξεκινάς για Ξάνθη. Έτοιμος, ούτε καφέ δεν ήπιες.

Αυτά.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.569
Reaction score
30.471
Όπου έχει στο δρόμο σου δυνατούς φορτιστές, κάνεις μικρές στάσεις, δεν αφήνεις την μπαταρία να ψοφήσει στο 1% και δε περιμένεις να φτάσει 100%.
Δε σταματάς κάπου για 3 ώρες, ούτε για 1 ώρα. Είναι προτιμότερο να κάνεις μικρές σύντομες στάσεις σε γρήγορους φορτιστές, όταν βιάζεσαι.
Αυτό είναι το βασικότερο θέμα της ηλεκτροκίνησης. Ο υποψήφιος ηλεκτροκίνητος οδηγός πρέπει να καταλάβει το παραπάνω, αλλιώς τσάμπα το αγόρασε και τσάμπα θα ταλαιπωρηθεί.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.819
Reaction score
136.776
Σε αλλά νέα, για Ελλάδα και κίνηση μόνο με ηλεκτρικο κάνε σμίκρυνση το χαρτη για να ανεβεί η ψυχολογία
Σμίκρυνση το ένα, μεγένθυση το άλλο, κάνε ότι χρειάζεται αρκεί να είσαι χαρούμενος. 😜😁🤣

Φορτιστές πάντως δεν έχει παντού, αυτό είναι βέβαιο, και δεν έχει καθόλου σοβαρούς ταχυφορτιστες (250-αρηδες και 350-αρηδες) όπως έχει σε άλλα προηγμένα κράτη, και ακόμα και οι κωλο50-ρηδες συχνά πυκνά δουλεύουν σαν 20-αρηδες.

Ένα ούζι θες ώρες ώρες για να είσαι χαρούμενος. Καμία σμίκρυνση ή μεγένθυση δε βοηθάει.. ούζι. Θάνατος. :smg:


Πχ ο 180-αρης της ΔΕΗ blue έξω από τα Γιάννενα, ακόμα σα 36-αρης δουλεύει.



Τριανταεξάρης. Γελοίο.


Δε πάω κατά κει, άμα δε δω να έχει φτιάξει να φορτίζω πάνω από 100.
Βαρέθηκα, δε θέλω αναμονή σε 50-ρη στη μέση του τίποτα..
Ούζι. :smg: :smg: :smg:





Αυτό το σιελ έχει mini ΑΒ Βασιλόπουλο, καφέ και λοιπά τζιμπράγκαλα, τελοσπαντων έχει κάτι να κάνεις για δέκα λεπτά, βασικά να πάρεις φρέσκο καφέ
Προφανώς δε κάνω διαφήμιση, αλλά εξηγώ πως αυτό είναι πολύ βασικό, να έχεις κάτι να κάνεις στη στάση φόρτισης.
Κάτι ξέρει η Τέσλα που έβαλε μέχρι και πισίνα σε σταθμούς φόρτισης, τώρα φτιάχνει κάτι ωραία resting places με σνακς καφέ ίντερνετ κλπ, να μη καταλαβαίνεις πότε πέρασε ένα τέταρτο.

Είναι σημαντικό. Στη μέση του τίποτα, δε περνάει το ένα τέταρτο με τίποτα.

Να φωτός του σιελ στη Λαγκαδά:

Screenshot_20221206-090358~2.png
Screenshot_20221206-090351~2.png
Screenshot_20221206-090303~3.png


Η αναμονή των 20 και 40 λεπτών στη μέση του τίποτα, δεν παλεύεται.
Άντε μια δυο φορές στην αρχή, να έχει κάποιο χαβαλε, αλλά τώρα που είμαι στα 50.000 ηλεκτρικά χιλιόμετρα, φιλαράκι δε σταματάω για φόρτιση σε 50-ρη, αν δεν έχει κάτι ενδιαφέρον να κάνω εκεί.
Σε 150-ρη σταματάω και σε έρημο. Η στάση είναι πολύ μικρή...
 
Last edited:

Μηνύματα
1.005
Reaction score
2.811
Έχει στην Καβάλα, αλλά δεν αξίζει τον κόπο, είναι πολύ μικρή απόσταση.

Από Ξάνθη ξεκινάς φουλαριστός εννοείται, και πρώτη στάση κάνεις στη Λαγκαδά στο Σέλ, τα 200 χλμ της διαδρομής τα κάνεις χωρίς στάση φόρτισης και δε φτάνεις άδειος:

View attachment 272612


Αυτό το σιελ έχει mini ΑΒ Βασιλόπουλο, καφέ και λοιπά τζιμπράγκαλα, τελοσπαντων έχει κάτι να κάνεις για δέκα λεπτά, βασικά να πάρεις φρέσκο καφέ για την κίνηση στην πόλη.

Η άλλη σκέψη για στάση είναι στο πάρκινγκ της ΔΕΘ στον 50-αρη ΔΕΗ blue.


Καρακέντρο, ίσα που προλαβαίνεις ένα γρήγορο καφέ στην Αγγελάκη να δεις μια γκόμινα να περνάει πως το λένε, ή στα πρώτα μαγαζιά στη Σβώλου, στη Ζώγια πχ, γιατί άμα πας Τσιμισκή, πλατεία Ναυαρίνου, κλπ, έχει ήδη φορτίσει στον 50-αρη δε προλαβαίνεις να κάτσεις κάπου, το έφαγες το μισάωρο στο πήγαινε έλα, φόρτισε το όχημα. Ξεκινάς για Ξάνθη. Έτοιμος, ούτε καφέ δεν ήπιες.

Αυτά.

Εντάξει, μ' έπεισες. Θ' αγοράσω ηλεκτρικό. :laugh:

1670311707292.png




Ok, σοβαρά ευχαριστώ , πραγματικά μαζεύω ιδέες - γνώσεις από εξοικειωμένους χρήστες... ;)
 

kostas999

Ανάποδη Πυξίδα
Μηνύματα
988
Reaction score
1.027
Αρχισαν τα όργανα και σε εμάς, με εντολή της EU προς όλα τα κράτη μέλη σε περίπτωση δυσχέρειας στην παραγωγή ηλεκτρικού ρεύματος θα ακινητοποιηθούν όλα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Η Ελβετία κατέβασε ήδη στο κοινοβούλιο τη ρύθμιση με την υποσημείωση " θα επιτρέπεται η κίνηση μόνο για τα απολύτως αναγκαία". Το να πάω στη δουλειά μου κάθε μέρα θεωρείται αναγκαίο ή όχι; Χαμός θα γίνει σε κράτη όπως η Φιλλανδία με ηλεκτροκίνηση στο 40%
 

TGD

Μηνύματα
8.598
Reaction score
8.616
Δεν πιστεύω στα Γιάννενα να φορτίζει στα 36 και να στο χρεώνουν για 150;
 

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
47.550
Reaction score
98.542
Δεν πιστεύω στα Γιάννενα να φορτίζει στα 36 και να στο χρεώνουν για 150;
Η χρέωση γίνεται βάσει κατανάλωσης, όχι με χρονοχρέωση.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.569
Reaction score
30.471
Αρχισαν τα όργανα και σε εμάς, με εντολή της EU προς όλα τα κράτη μέλη σε περίπτωση δυσχέρειας στην παραγωγή ηλεκτρικού ρεύματος θα ακινητοποιηθούν όλα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Η Ελβετία κατέβασε ήδη στο κοινοβούλιο τη ρύθμιση με την υποσημείωση " θα επιτρέπεται η κίνηση μόνο για τα απολύτως αναγκαία". Το να πάω στη δουλειά μου κάθε μέρα θεωρείται αναγκαίο ή όχι; Χαμός θα γίνει σε κράτη όπως η Φιλλανδία με ηλεκτροκίνηση στο 40%
Ελληνική Papatza Media
 

Zizik

Safety Last * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.825
Reaction score
76.305
με εντολή της EU προς όλα τα κράτη μέλη σε περίπτωση δυσχέρειας στην παραγωγή ηλεκτρικού ρεύματος θα ακινητοποιηθούν όλα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Link;
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.566
Μηνύματα
2.944.471
Members
38.201
Νεότερο μέλος
Alex Nik
Top