D
Deleted member 35
Guest
Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα όπως έχουμε ξαναπεί ΔΕΝ είναι φακός με την πλακέ μπαταρία. Έχει μέσα απίστευτα ηλεκτρονικά κυκλώματα για σωστό load balancing του φορτίου. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να είναι εντελώς ομοιόμορφη η αποφόρτιση με αποτέλεσμα να υπάρχει ελάχιστη φθορά στα στοιχεία. Γι' αυτό δίνουν αυτά τα εξωφρενικά νούμερα χιλιομέτρων στην εγγύηση. Διότι ξέρουν ότι ΔΕΝ πρόκειται να τα φτάσει κανένας με λογική χρήση. Αυτός που θα τα φτάσει θα είναι πιθανόν κάποιος επαγγελματίας ο οποίος ΣΙΓΟΥΡΑ θα έχει και άλλες φθορές οπότε το αμάξι θα πάει για ολική απόσυρση.το ερώτημα είναι, αλλάζει στοιχείο όταν διαπιστωθεί πτώση τάσης σε ένα από αυτά (που ακούγεται λογικό);
όταν πέσει η τάση ομοιόμορφα σε όλα το πακέτο ή σε κάμποσα στοιχεία μαζί, από αυτά που καταλαβαίνω από τα παραπάνω δημοσιεύματα, μάλλον δεν έχει νόημα η αλλαγή στοιχείων και θέλει αλλαγή όλη η μπαταρία, σωστά;
εγω ασχετούλης είμαι και ρωτάω να μαθαίνω
Αν υπάρξει κάποιο ελαττωματικό στοιχείο τότε το αλλάζουν όπως έχει σωστά γραφτεί. Αλλά και πάλι το γράφω ξανά. Έχουν πολλά, πάρα πολλά στοιχεία τα οποία μοιράζονται το φόρτο εργασίας.
Tesla's 4680-Type Battery Cell Teardown: Specs Revealed
It appears to be an NCM 811 chemistry with very good energy density and total energy estimated at 96-99 Wh.
insideevs.com
Το κάθε κελί έχει χωρητικότητα 98 Wh/cell. Με μια απλή μέθοδο των 3 βλέπουμε πως με 400χλμ αυτονομία το αυτοκίνητο με 1 ελαττωματικό κελί θα έχει τελικά 399,42 χλμ. με 10 κελιά νεκρά πάμε στα 394χλμ αυτονομία. Όπως πολύ σωστά έχει γραφτεί το AC έχει πολύ χειρότερη κατανάλωση από ένα νεκρό κελί.
- Standard Range: 690 cells (69 x 10) and 67.620 kWh (at 98 Wh/cell)
- Long Range: 828 cells (69 x 12) and 81.144 kWh (at 98 Wh/cell)
20% more cells and energy
Το αν η εταιρία σου το αλλάξει τσάμπα ή πληρώσεις χιλιάδες θα είναι ο ωραίος λόγος να χάσουν πελάτες. Να σας θυμίσω το κράξιμο των γερμανικών συνεργείων έναντι των ιαπωνικών και των κορεάτικων. Στην πρώτη περίπτωση σου χρέωναν και την ανάσα ενώ στη δεύτερη τους πήγαινες Playmobil και σου το αντάλλαζαν με κανονικό. Καλύτερα να σου βγει το μάτι παρά το όνομα λέει ο λαός μας και έτσι είναι. Αν έχεις ΓΤΠ after sales θα το πληρώσεις τελικά και στις πωλήσεις.
Επίσης να σημειώσω το κράξιμο που τρώει η Tesla για την ποιότητα κατασκευής. Τώρα όμως που μπήκαν και οι Ευρωπαίοι στο παιχνίδι έσφιξαν τα πωπουδάκια και άλλαξαν τροπάριο. Καλά τα 2" του Plaid αλλά η EQS είναι μαγικό χαλί στα ίδια χρήματα. Πόσες φορές θα κάνεις drag race στο φανάρι; 1-2-3; Πάει μετά η κάψα. Όμως οδηγάς κάθε μέρα το αυτοκίνητο ανθρώπινα και εκεί θες το κάτι παραπάνω που τώρα η Tesla ΔΕΝ σου το δίνει. Και γι' αυτό φτιάχνει Ευρωπαϊκό εργοστάσιο με άλλα στάνταρ. Γιατί ο πελάτης ΔΕΝ συγχωρεί.