- Μηνύματα
- 43.475
- Reaction score
- 78.396
Ναι, μιά χαρά. 1300-1400 κιλά με τις μπαταρίες με πολύ υψηλότερη ισχύ και τέλειο ζύγισμα.
Τόσο καλογραμμένο κι εύστοχο post, μακάρι να υπήρχε τρόπος να γίνει sticky.Σύμφωνοι, δεν λέει κανείς ότι τα ηλεκτρικά έχουν μόνο πλεονεκτήματα. Ούτε έχει κρύψει κανείς εδώ μέσα τα μειονεκτήματα, ασχέτως αν είναι προσωπικό θέμα το πόσο ενοχλούν τον καθένα.
Οπότε, δεν "πυροβολεί" κανείς όποιον αναφέρει κάποιο αντικειμενικό μειονέκτημα ή προβληματίζεται σχετικά με αυτό. Κι εγώ το έχω κάνει επανειλημμένα.
Αυτό που δεν μπορεί να γίνει εύκολα ανεκτό είναι:
- Να επαναλαμβάνονται συνεχώς υποτιθέμενα "μειονεκτήματα" τα οποία ΔΕΝ ισχύουν, έχουν γίνει debunk ξανά και ξανά και μόνο στη σφαίρα του ψεκ θα μπορούσε να τα τοποθετήσει κανείς. Πόσες φορές να πει κανείς τα ίδια και τα ίδια;
- Να αναφέρονται "μειονεκτήματα" που ναι μεν έχουν μια βάση, αλλά αναφέρονται υπό εντελώς προβοκατόρικο πρίσμα. Όπως π.χ. αυτό που αναφέρεις για τους ακαλαίσθητους φορτιστές (το γιατί εξηγήθηκε όταν έγινε το αρχικό ποστ επί του θέματος).
- Εντελώς υποκειμενικές απόψεις όπως π.χ. ότι μια Deltona ή ένα Evo είναι "καλύτερα" από "τα ηλεκτρικά" (έτσι γενικά κι αόριστα) που δεν προσφέρουν απολύτως τίποτα στην κουβέντα.
Πέραν αυτών, υπάρχει και το θέμα που λέει ότι τα ηλεκτρικά θα αντικαταστήσουν τα ICE. Όχι απαραίτητα γιατί τα προτιμάμε, όχι απαραίτητα γιατί το επιλέξαμε, αλλά γιατί θα επιβληθεί. Το αν συμφωνεί κανείς ή όχι με αυτό, είναι άλλη κουβέντα. Όμως θα γίνει.
Άρα όχι, ΔΕΝ είναι σαν το debate μεταξύ Rafale και Viper, που είναι 2 ανταγωνιστικά προϊόντα/επιλογές που συνυπάρχουν. Αργά ή γρήγορα, όλοι θα πάμε σε ηλεκτρικό, αναγκαστικά. Οπότε όποια μειονεκτήματα και να έχει, πρέπει να μάθουμε να ζούμε με αυτά και να βρούμε λύσεις για να τα ξεπεράσουμε/προσπεράσουμε/συνηθίσουμε. Άρα ο αφορισμός "σιγά μην πάρω εγώ ηλεκτρικό που δεν κάνει το Χ ή το Υ" δεν βοηθάει σε κάτι, είναι εντελώς αντιπαραγωγική στάση.
Τι ; Θα μας κάνουν όλους vegan και gender fluid με νόμο, οι nerds των ηλεκτρονικών αυτοκινήτων ; Καλά, δεν σου έχω πεί να μην μιλάς με ψευδοεπιστήμονες nerds ;…να ήταν μόνο αυτό?
εισαι ο μόνος που το «έπιασε» …..Εσείς παντως εχετε διαλέξει…![]()
τα EV , δε τα γλιτώνουμε..τουλάχιστον να τα φάμε αργότερα πιο εξελιγμένα ,ασφαλή και φθηνά.Τι ; Θα μας κάνουν όλους vegan και gender fluid με νόμο, οι nerds των ηλεκτρονικών αυτοκινήτων ; Καλά, δεν σου έχω πεί να μην μιλάς με ψευδοεπιστήμονες nerds ;![]()
Που να καταλάβουμε τώρα εμείς το βάθος της υπέρτατης και απύθμενης επιστημονικής, φιλοσοφικής και δημοκρατικής γνώαης, σκέψης και σχεδίων του Μάσκ και των ακολούθων του ; Τσέκαρε το φορτηγό του με το άγνωστο - δεν το λέει χα χα - (μάλλον μόνο 6 τόνους για αυτό δεν το λέει) load capacity που θα φέρει επανάσταση στις μεταφορές.Όλοι μα όλοι στο κόσμο …όπου και αν διαβάσεις λένε ότι η τεχνολογία είναι σε αρχικό στάδιο εξέλιξης με περιθώρια (απαιτητό) βελτίωσης σε τομεις ασφαλείας, αξιοπιστίας , βάρους, κόστους-απόδοσης μπαταριών, με άμεση επίπτωση στην εμβέλεια (range) και ασφάλεια των χρηστών. ( σε περιπτωση ατυχήματος ή τυχαία)
όσοι δε το καταλαβαίνουν αυτό ή είναι αδιάβαστοι ή κάνουν πως δε καταλαβαίνουν.
εισαι ο μόνος που το «έπιασε» …και δεν είναι τυχαίο..![]()
Ωχ, μωρέ Blue όρεξη που την έχεις με αυτήν την λογική σου που τυγχάνει και ακρογωνιαίος λίθος και χρέος της επιστήμης να προσπαθείς να σκεφτείς και να κάνεις τα πάντα (ακόμη και το πιο απίθανο) για να βγάλεις, ακόμη και εάν εσύ ήσουν ο πρώτος προτείνων αυτής της τεχνολογίας, την ίδια σου την τεχνολογία λάθος ή να βρείς τα τρωτά της και τους περιορισμούς της. Να σε λένε και παλιατζή και ψεκ, απο πάνω.Το θέμα των commercial EV, έχει ξεχωριστό ενδιαφέρον και θα το πιάσουμε άλλη φορά,
όπως και την « ταφή» των αποβλήτων μπαταριών και την εύρεση έξτρα ενεργειακών πόρων για τις αυξημένες ενεργειακές ανάγκες ενός παγκόσμιου πρότζεκτ EV.
Είναι safe για εσάς, θάνατος για τους άλλους δηλαδή ; χα χα Είναι η δημοκρατική και η για όλο τον πληθυσμό επιδιωκόμενη ισότητα και ασφάλεια, που θέλει ο Μάσκ.Εσυ το είπες ποιοι είναι όχι εγω...(η εταιρεία)
( δε κάνω διαφήμιση ..)
ευνοητοι..
και μη με ρωτήσεις αν εσυ κανεις…(όχι φυσικα)
Έχω οδηγήσει και έχω κάτσει και συνοδηγός και σε Deltona και σε Subaru STI και σε Lotus, BMW M5, Porsche Panamera κ.α. Ως συνοδηγός σε Deltona & STI μου γύρισαν τα μάτια καθώς ο οδηγός και παλιός εργοδότης μου ήταν οδηγός αγώνων ή οδηγός που διάβαζε τις διαδρομές πριν τους αγώνες ή κάτι τέτοιο δεν θυμάμαι δεν τα ξέρω άλλωστε. Τρελό τιμόνι ο άνθρωπος. Μου είχε κάνει εντύπωση, είχα ρωτήσει και κάτι τέτοιο μου είχε πει. Με όλα του τα οχήματα πήγαινε με όσα είχε, έκανες το σταυρό σου όταν κατέβαινες. Θυμάμαι ένα βράδυ πολύ παλιά που μοντάραμε το Μαύρο Κουτί του Mega Channel, η εκπομπή έβγαινε 23:30, και 23:19-20 κρατούσα την κασέτα με την εκπομπή στα χέρια μου στο Μαρούσι απέναντι από τον ΟΤΕ. Έφυγε από εκεί με το STI και η εκπομπή ήταν στον αέρα στην ώρα της. Το MEGA ήταν τότε δίπλα στο Ερρίκος Ντυνάν. Τα λέω αυτά για να δείξω ότι τα έχω ζήσει τα αυτοκίνητα αυτά "όπως τους αρμόζει" αν υπάρχει κάτι τέτοιο.Έχεις οδηγήσει μια EVO II? ή απλά να λέμε? (και δεν είμαι εναντίον των ηλεκτρικών, έχω οδηγήση ηλεκτρικό και ήταν πολύ καλό ένα HONDA όχι καινούριο, 5ετίας)!!!
Οι νέοι άνθρωποι (θα) φτιάχνουν τις δικές τους αναμνήσεις και όνειρα. Εάν αυτές είναι τα ηλεκτρικά so be it. Δεν είναι εκεί το θέμα. Το θέμα είναι ότι η εφαρμογή της τεχνολογίας των μπαταριών στα αυτοκίνητα έχει περιορισμούς και αντίθετα απο ότι πολλοί νομίζουν δεν είναι καθόλου εύκολο να δώσουν μεγαλύτερη αυτονομία και παράλληλα να είναι ασφαλής ή αποδοτική ενεργειακά συγκριτικά με τα γνωστά καύσιμα για άλλες εφαρμογές. Υπάρχουν περιορισμοί καθαρά απο άποψη φυσικής αλλά και κατασκευής -οικονομίας . Το καλό κυρίως τώρα μόνο, είναι ότι αναγκάζουν τις εταιρίες παραγωγής ενέργειας να επενδύσουν όσο το δυνατόν και σε άλλες μορφές παραγωγής ενέργειας πέρα απο τον άνθρακα.και αναμνήσεις μιας άλλης εποχής