Να παρουσιάσω και γω ρε παιδιά τον χώρο μου και τα μηχανήματά μου


















Μηνύματα
16.588
Reaction score
19.541
ΩΧ μπλέξαμε με τις πιστοποιήσεις και τις υπερεσίες τώρα.
Πτι ρε γμτ μου .
Στο 1ο, 2ο και 3ο τρίτο αεροπλάνο για ποιό (ή ποιούς) λόγους ανοίγει ο κινητήρας και μετά κλείνει ή είναι ανοιχτός σε καθόλη τη διάρκεια της πτήσης στο 2ο και 3ο και κλείνει στην προσγείωση (το 1ο έχει άλλη μέθοδο) και γενικά τι είναι αυτή η ιστορία ;
 

D

Deleted member 50795

Guest
Thrust reversers , για να μειώσουν την απόσταση πέδησης κυρίως σε ολισθηρές επιφάνειες ( χιόνι, πάγο, βροχή).
τα χρησιμοποιούν και σε στεγνό , καθότι συνεισφέρουν στην πρόσθετη πέδηση χωρίς να φθείρουν τα φρένα .
Στο βίντεο είδες δυο είδη TR , που επιτελούν την ίδια δουλειά.

το πρώτο είναι τύπου D ring , που ενεργοποιείται υδραυλικά ενω το δεύτερο τύπου O ring και ενεργοποιείται ηλεκτρικά :)geek:)..

ο πρώτος τύπος ανάλογα τον κινητήρα , διοχετεύει την δευτερεύουσα ΡΟΗ αέρα εκτός , ενώ μπορεί να λειτουργήσει και με την πρωτεύουσα ΡΟΗ ( ανάλογα τον κινητήρα)

ο δεύτερος τύπος διοχετεύει μόνο την δευτερεύουσα ΡΟΗ αέρα εκτός σε μια γωνία 45 μοίρες , ωστε να αντιστέκεται στην εμπρός κίνηση και να φρενάρει έτσι το αφος.

ο πρώτος τύπος κάνει το ίδιο μόνο που συνεισφέρει και αεροδυναμικά στην πέδηση , περα της αντίθετης ροής αέρα .

ο δεύτερος τύπος θεωρείται πιο αποτελεσματικός και εύκολα συντηρησιμος και πιο αξιόπιστος.

και οι δυο ενεργοποιούνται μόνο στην προσγείωση για αύξηση της πέδησης και μείωσης της απόστασης ακινητοποίησης του αφους.

αλήθεια που τα «είδες» όλα αυτά? :biggrin:

υπάρχει και μια παλιότερη έκδοση του πρώτου τύπου με τους TR , πίσω στον κινητήρα και ανοίγουν «κοντράροντας» τα καυσαέρια ώσης του αφους.
 
Last edited by a moderator:

Μηνύματα
16.588
Reaction score
19.541
Thrust reversers , για να μειώσουν την απόσταση πέδησης κυρίως σε ολισθηρές επιφάνειες ( χιόνι, πάγο, βροχή).
τα χρησιμοποιούν και σε στεγνό , καθότι συνεισφέρουν στην πρόσθετη πέδηση χωρίς να φθείρουν τα φρένα .
Στο βίντεο είδες δυο είδη TR , που επιτελούν την ίδια δουλειά.

το πρώτο είναι τύπου D ring , που ενεργοποιείται υδραυλικά ενω το δεύτερο τύπου O ring και ενεργοποιείται ηλεκτρικά :)geek:)..

ο πρώτος τύπος ανάλογα τον κινητήρα , διοχετεύει την δευτερεύουσα ΡΟΗ αέρα εκτός , ενώ μπορεί να λειτουργήσει και με την πρωτεύουσα ΡΟΗ ( ανάλογα τον κινητήρα)

ο δεύτερος τύπος διοχετεύει μόνο την δευτερεύουσα ΡΟΗ αέρα εκτός σε μια γωνία 45 μοίρες , ωστε να αντιστέκεται στην εμπρός κίνηση και να φρενάρει έτσι το αφος.

ο πρώτος τύπος κάνει το ίδιο μόνο που συνεισφέρει και αεροδυναμικά στην πέδηση , περα της αντίθετης ροής αέρα .

ο δεύτερος τύπος θεωρείται πιο αποτελεσματικός και εύκολα συντηρησιμος και πιο αξιόπιστος.

και οι δυο ενεργοποιούνται μόνο στην προσγείωση για αύξηση της πέδησης και μείωσης της απόστασης ακινητοποίησης του αφους.

αλήθεια που τα «είδες» όλα αυτά? :biggrin:
Ναι κάτι τέτοιο φαντάστηκα και εγώ. Thanks.

Στο βίντεο τα είδα που πόσταρα με τις προσγειώσεις
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.043
Μηνύματα
2.960.217
Members
38.284
Νεότερο μέλος
Antonis74
Top