- Μηνύματα
- 2.678
- Reaction score
- 4.095
Ε να και εγώ.
Εσύ μωρή παρθένα δεν ΄'ηρθες .Ε να και εγώ.
Σήμερα λόγω εορτής θα ήσουν απασχολημένος.Εσύ μωρή παρθένα δεν ΄'ηρθες .
Ευχαριστώ τρελλό αγόρι .Χρόνια πολλά στον Γιάνναρο @JOHN MARKOU
Στο 1ο, 2ο και 3ο τρίτο αεροπλάνο για ποιό (ή ποιούς) λόγους ανοίγει ο κινητήρας και μετά κλείνει ή είναι ανοιχτός σε καθόλη τη διάρκεια της πτήσης στο 2ο και 3ο και κλείνει στην προσγείωση (το 1ο έχει άλλη μέθοδο) και γενικά τι είναι αυτή η ιστορία ;ΩΧ μπλέξαμε με τις πιστοποιήσεις και τις υπερεσίες τώρα.
Πτι ρε γμτ μου .
Ναι κάτι τέτοιο φαντάστηκα και εγώ. Thanks.Thrust reversers , για να μειώσουν την απόσταση πέδησης κυρίως σε ολισθηρές επιφάνειες ( χιόνι, πάγο, βροχή).
τα χρησιμοποιούν και σε στεγνό , καθότι συνεισφέρουν στην πρόσθετη πέδηση χωρίς να φθείρουν τα φρένα .
Στο βίντεο είδες δυο είδη TR , που επιτελούν την ίδια δουλειά.
το πρώτο είναι τύπου D ring , που ενεργοποιείται υδραυλικά ενω το δεύτερο τύπου O ring και ενεργοποιείται ηλεκτρικά geek..
ο πρώτος τύπος ανάλογα τον κινητήρα , διοχετεύει την δευτερεύουσα ΡΟΗ αέρα εκτός , ενώ μπορεί να λειτουργήσει και με την πρωτεύουσα ΡΟΗ ( ανάλογα τον κινητήρα)
ο δεύτερος τύπος διοχετεύει μόνο την δευτερεύουσα ΡΟΗ αέρα εκτός σε μια γωνία 45 μοίρες , ωστε να αντιστέκεται στην εμπρός κίνηση και να φρενάρει έτσι το αφος.
ο πρώτος τύπος κάνει το ίδιο μόνο που συνεισφέρει και αεροδυναμικά στην πέδηση , περα της αντίθετης ροής αέρα .
ο δεύτερος τύπος θεωρείται πιο αποτελεσματικός και εύκολα συντηρησιμος και πιο αξιόπιστος.
και οι δυο ενεργοποιούνται μόνο στην προσγείωση για αύξηση της πέδησης και μείωσης της απόστασης ακινητοποίησης του αφους.
αλήθεια που τα «είδες» όλα αυτά?