vasilisnt
Golden Boy!
- Μηνύματα
- 2.121
- Reaction score
- 2.763
μηπως βγαινει νεο μοντελο?
Αυτά να τα βλέπει ο @Dimifoot που λέει οτι τα volvo δεν είναι λούξουριΕγώ πάλι σήμερα έβλεπα το Polestar 3 και σκεφτόμουν πως φαίνεται, για άλλη μια φορά, ότι ένα εσωτερικό μπορεί να είναι "μινιμαλιστικό" χωρίς να είναι γύφτικο (χωρίς εισαγωγικά)... αλλά οι geeks/engineers/whatevah της Tesla didn't get the memo, as is typically the case...
View attachment 277394
2004-2008 είχα ένα S60 2.4T. Εξαιρετικό. Luxury δεν ήταν.Αυτά να τα βλέπει ο @Dimifoot που λέει οτι τα volvo δεν είναι λούξουρι![]()
Έχεις δίκιο, αλλά έχουν αλλάξει κατηγορία τα Volvo από τότε. Με το λανσάρισμα της δεύτερης γενιάς XC και μετά, από το 2017 περίπου.2004-2008 είχα ένα S60 2.4T. Εξαιρετικό. Luxury δεν ήταν.
Η VW εξ ορισμού δεν είναι Luxury, είναι τα “αυτοκίνητα του λαού”.Σε σχέση με τα ID-κάτι όλα είναι λάξαρι
Αυτό δεν έχει καμία σχέση με την εμφάνιση...Η προσωπική μου εμπειρία (ένα σβκ το οδηγούσα) λέει ότι σε 2 λεπτά το οδηγείς χωρίς να σκέφτεσαι καθόλου πως θα κάνεις τι.
Πιο εύχρηστο εργαλείο δεν έχω οδηγήσει.
Στην Αθήνα τελικά έχουν μαζευτεί αρκετοί τζαμπατζοφορυιστάκηδες από ότι βλέπω:
Θα ήταν περισσότεροι αν το εσωτερικό ήταν κάπως αξιοπρεπές.Άρα τα γούστα του κόσμου ποια είναι;
Δηλαδή, δε σ'αρεσει το Τέσλα μοντελ Υ;
Μίλα καθαρά Βίρνα.
Είπες δε σ'αρεσει;
Καλά κατάλαβα;
Σ'αρεσει ή δε σ'αρεσει;
Δε σ'αρεσει; Σοβαρά;
![]()
Με πληγών'ς, μαχέρ στην καρδγιά.
![]()
Αν δεν ήξερα ότι δε σου καίγεται καρφάκι τι λένε οι άλλοι δεν θα σου έγγραφα.Δε ξέρω ρε παιδιά, αλλά η γυναίκα μου κι ο γιος μου, όταν πρωτοείδαν και μπήκαν μέσα σε μοντελ Υ, ενθουσιάστηκαν και οι δύο, τους άρεσε πραγματικά πάρα πολύ.
Ο καθένας αγοράζει αυτό που του αρέσει. Και άλλοι μπορούν να κάνουν πέρα κάποια πράγματα επειδή παίρνουν κάποια άλλα. Αλλά όλα αυτά έχουν και ένα όριο. Και προφανώς αυτό το όριο δεν έχει ακόμα ξεπεραστεί σε όλους αυτούς.Μάλλον δεν πουλάει γιατί είναι άσχημο. Οι Νορβηγοί ούτε να το βλέπουν δε θέλουν. Οι Ιρλανδοί, Άγγλοι, Ολλανδοί, Γερμανοί, κλπ, το
Πολύ.Πραγματικά δηλαδή, πόσο περίεργοι είστε;![]()
Edit: ξέχασα να πω πως τα SUV ως κατηγορία μου είναι εντελώς αδιάφορα. Όσο και να μου/μας αρέσει η Jaguar i-Pace που βλέπω συχνά στην Κερατέα. ΚούκλαΑπό την άλλη αν κρίνουμε από τις πωλήσεις, μάλλον εμείς είμαστε οι μυστήριοι, αλλά και πάλι κλάιν.![]()
Τράβα μια ευθεία πέρα πέρα, βάλε το τιμόνι εδώ, ένα tablet στο κέντρο και τέλος. Εντάξει τώρα; Άντε μου στο δ..... δηλαδή
Βρε μανία...Με τόσο λίγα λεφτά, τέτοιες επιταχύνσεις, τόσα πολλά άλογα, το λες και τζάμπα.
Μόνο το 2.Εμένα το μοντελ 3 μου φαίνεται χειρότερο εξωτερικά από το μοντελ Υ, αλλά αυτό που είναι σημαντικό στη χρήση, είναι οι χώροι, που στο Υ έχουν μεγάλη διαφορά. Δεν είναι ιδιαίτερα άνετο το 3. Πιθανώς το iD.3 να είναι πιο άνετο, έτσι νομίζω.
Αυτά που με ενοχλούν στα 3/Υ είναι πρακτικά 3 πράγματα:
1. Δεν έχει ρυθμιζόμενες αεραναρτήσεις. Ούτε επιλογή να βάλεις. Μεγάλο μειονέκτημα.
Μπορείς να βρεις aftermarket, δε ξέρω αν θα το κάνω.. θα δείξει.
2. Δεν έχει μια οθόνη μπροστά στο τιμόνι, όπως τα πλαντ. Θεωρώ πολύ σημαντική την οθόνη μπροστά, και είναι μεγάλο μειονέκτημα που δε τη δίνουν σαν έξτρα. Ή έστω ένα HUD.
Βρίσκεις εύκολα λύση HUD με πολλές επιλογές, και κάποια από αυτές (aftermarket) θα υλοποιήσω στάνταρ.
Δεν έχω ψάξει αν βρίσκεις οθόνη aftermarket για μπροστά στο τιμόνι. Τυχαία είδα οθόνη που μπαίνει στο κέντρο για τους πίσω επιβάτες, όπως έχουν τα πλαντ. Διάβασα πως μπαίνει εύκολα, μισή ώρα δουλειά, και λειτουργούν κλιματισμό, καθίσματα βλέπουν ταινίες, κλπ, δηλαδή σχεδόν όλες τις λειτουργίες του μπροστά τάμπλετ.
3. Δεν έχει αεριζόμενα καθίσματα όπως τα πλαντ. Ούτε τα προσφέρει ως έξτρα. Πολύ μεγάλο μειονέκτημα.
Απαράδεκτο για την τιμή.
Αυτά τα 3 με ενοχλούν πραγματικά, τουλάχιστον στα λεφτά που το δίνουν.
Έλα, καλά ξεκινάει το EV 6Δεν έχει με την χθεσινή μείωση. Για βάλε τις τιμές κάτω να δεις τον ανταγωνισμό.