Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

D

Deleted member 35

Guest
Τελείως off topic τώρα, αλλά από περιέργεια μιας και το ανέφερες. Ελληνική εταιρεία λέμε;

Γιατί 50 χιλιάρικα μισθό από ελληνική εταιρεία σε υπάλληλο (όχι C level) πρώτη φορά ακούω.
Εκτός αν με το "μεσαίο τετραψήφιο" εννοείς 15 χιλιάρικα και όχι 50. Οπότε πιο λογικό.
Πετρέλαιο, αέριο, ενέργεια. Δεν ξέρω αν έχει και μετοχές όπως δίνουν στο εξωτερικό.
 


Κώστας Φ.

Truth hurts. Here's a teddy bear.
Μηνύματα
8.978
Reaction score
895
Εγώ πάλι σήμερα έβλεπα το Polestar 3 και σκεφτόμουν πως φαίνεται, για άλλη μια φορά, ότι ένα εσωτερικό μπορεί να είναι "μινιμαλιστικό" χωρίς να είναι γύφτικο (χωρίς εισαγωγικά)... αλλά οι geeks/engineers/whatevah της Tesla didn't get the memo, as is typically the case...

1673650131690.png
 

Μηνύματα
1.004
Reaction score
2.810
Εγώ πάλι σήμερα έβλεπα το Polestar 3 και σκεφτόμουν πως φαίνεται, για άλλη μια φορά, ότι ένα εσωτερικό μπορεί να είναι "μινιμαλιστικό" χωρίς να είναι γύφτικο (χωρίς εισαγωγικά)... αλλά οι geeks/engineers/whatevah της Tesla didn't get the memo, as is typically the case...

View attachment 277394
Αυτά να τα βλέπει ο @Dimifoot που λέει οτι τα volvo δεν είναι λούξουρι :p
 




symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.447
Reaction score
7.762
2004-2008 είχα ένα S60 2.4T. Εξαιρετικό. Luxury δεν ήταν.
Έχεις δίκιο, αλλά έχουν αλλάξει κατηγορία τα Volvo από τότε. Με το λανσάρισμα της δεύτερης γενιάς XC και μετά, από το 2017 περίπου.

Το design τους εσωτερικά εξακολουθεί να μην μου αρέσει, αλλά το ίδιο ισχύει και για τα περισσότερα γερμανικά. Σαν αίσθηση όμως, ποιότητα υλικών κλπ είναι σίγουρα στο ίδιο επίπεδο (συγκρίνοντας πάντα τα αντίστοιχης τιμής μοντέλα) με BMW, Audi κλπ.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.410
Reaction score
30.265
Δεν νιώθουν οι σχεδιαστές Tesla από design, το ξέρουμε. Όσο και να παλέψει κάποιος το εξωτερικό (και λόγο νέων τιμών), στο εσωτερικό κλείνει την πόρτα και φεύγει χωρίς αμάξι. Δεν ξέρω γιατί αλλά νιώθω πως όσο και να θέλουν οι σχεδιαστές τον τελευταίο λόγο τον έχει ο τσέο, του ταιριάζει στο στυλ. Από την άλλη αν κρίνουμε από τις πωλήσεις, μάλλον εμείς είμαστε οι μυστήριοι, αλλά και πάλι κλάιν. 🙂

Τώρα πως διάολο η Tesla έγινε luxury είναι πραγματικά για γέλια. Και η Nissan επίσης. Τι να πει η Rolls πχ που δεν είναι στη λίστα αν οι Tesla - Nissan είναι luxury. 😅

Βάζουν μέσα το Nissan GT-R επειδή έχει 150.000€. Που είναι το luxury στο Nissan; Όπως φαίνεται η λίστα φτιάχτηκε με βάση τιμή αγοράς, και επειδή κάποιοι κατασκευαστές έχουν και πολυτελή αυτοκίνητα. Η TESLA που ακριβώς έχει πολυτέλεια; Η Νissan;

Σύμφωνα με τη λίστα οτιδήποτε πάνω από 30.000€ είναι luxury, οπότε η μπάλα παίρνει όλα τα ICE πάνω από 30.000€, και εκ των πραγμάτων και όλα τα ηλεκτρικά αφού είναι το starting point.

Κωμωδία λίστα, μέχρι και πληρωμένη τη λες.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.410
Reaction score
30.265
Έλα εντάξει, όλα καλά, σκουπίδια στατιστικά 😅

Η "έρευνα" βγήκε από την αμερικανικη The Clunker Junker (από το όνομα και μόνο :lolsign:).
Screenshot_20230114_102727_Free Adblocker Browser.jpg


Η οποία αγοράζει και πουλά μεταχειρισμένα στα αμερικανάκια.

Όπως καλά φαντάστηκα αφορά μόνο την Αμερική, οπότε κλάιν, ποιός έχασε το γούστο στα αυτοκίνητα για να το βρει ο αμερικανος. :lolsign:
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.445
Reaction score
83.774
Σε σχέση με τα ID-κάτι όλα είναι λάξαρι
Η VW εξ ορισμού δεν είναι Luxury, είναι τα “αυτοκίνητα του λαού”.
Άντε να δεχτώ πως τα μεγάλα Volvo έχουν κάποια αποδοχή ως Luxury σήμερα. Αλλά η Nissan ρε φίλε; :roflmao:
Μόνο από αυτό η λίστα πάει στα σκουπίδια.

Όσο για την σχεδίαση των Tesla, το εσωτερικό τους είναι Faidro, ακόμα και του ακριβού S. Η ιδέα πως όλα πρέπει να γίνονται μέσω tablet είναι ηλίθια, άσχημη και δυσλειτουργική. Εννοείται πως το tablet σε ενα αυτοκίνητο που στηρίζεται στο software θα εχει σημαίνοντα ρόλο, αλλά μεχρι ενός σημείου. Άσε που πρέπει να εχω τα γυαλιά πρεσβυωπίας διαθέσιμα όλη την ώρα.

Μοιάζει σαν γραφείο φοιτητή, ή μοντέρνα κουζίνα.

Η εξωτερική εμφάνιση του 3 και του S, ναι μου αρέσει, το Υ όχι τόσο. Αλλά είναι πολύ λειτουργικό για οικογενειακό.

Με την χθεσινή πτώση των τιμών όλα τα ανωτέρω χάνουν το νόημα τους, αν έκανα την αγορά δεύτερου αυτοκινήτου φέτος και όχι πέρσι, θα έπαιρνα το 3αρι χωρίς καμία μα καμία σκέψη και συζήτηση. Καρφωτά.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.513
Reaction score
135.821
Τώρα μη σου πω για το δικό μας το γούστο, πως αυτό αποτυπώνεται από μια βόλτα μέσα στις πόλεις μας και στα χωριά μας..😂😁🤪

Τέλος πάντων, για άγνωστους λόγους, σε κάποιους αρέσει το κωλαμαξο και το βρίσκουν ιδιαίτερα εύχρηστο.

Η προσωπική μου εμπειρία (ένα σβκ το οδηγούσα) λέει ότι σε 2 λεπτά το οδηγείς χωρίς να σκέφτεσαι καθόλου πως θα κάνεις τι.

Πιο εύχρηστο εργαλείο δεν έχω οδηγήσει.

Για την εσωτερική εμφάνιση, βλέπω πχ τη BMW να το αντιγράφει σε βαθμό κακουργήματος:

bmw_100871176_l.jpg


Γιατί δε βάζουν κι ένα Τ στο τιμόνι να νομίζουμε ότι βλέπουμε το νέο roadster δε ξέρω. 😂😁🤪

Στην Αθήνα τελικά έχουν μαζευτεί αρκετοί άγουστοι τζαμπατζοφορτιστάκηδες από ότι βλέπω:

FB_IMG_1673688014955.jpg


Άρα τα γούστα του κόσμου ποια είναι;


Όλου του πλανήτη τα γούστα;
Το κουκλάκι το κορολα;
Πόσο κουκλάκι ζωγραφιστό ε;

FB_IMG_1673654976229.jpg



Αμερική εντάξει, έχει τελειώσει το παιχνίδι.


FB_IMG_1673654937354.jpg



Τες πα. Μη παίρνετε Τέσλα, υπάρχουν κι άλλες μάρκες, το οκτάβια ας πούμε.
Πολύ ωραίο αυτοκίνητο.
Ωραιότατο.
Με φολγκζβάγκεν κινητήρες.
Και φτηνούς δίσκους φρένων.
Εφκερύα.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.445
Reaction score
83.774
Η προσωπική μου εμπειρία (ένα σβκ το οδηγούσα) λέει ότι σε 2 λεπτά το οδηγείς χωρίς να σκέφτεσαι καθόλου πως θα κάνεις τι.

Πιο εύχρηστο εργαλείο δεν έχω οδηγήσει.
Αυτό δεν έχει καμία σχέση με την εμφάνιση...
Στην Αθήνα τελικά έχουν μαζευτεί αρκετοί τζαμπατζοφορυιστάκηδες από ότι βλέπω:
Άρα τα γούστα του κόσμου ποια είναι;
Θα ήταν περισσότεροι αν το εσωτερικό ήταν κάπως αξιοπρεπές.

Βλεπεις εδώ στην συζήτηση, απο ένα σχετικά δυναμικό κοινό συμμετεχόντων, πως όλοι έχουν παράπονο απο την σχεδίαση του εσωτερικού, τουλάχιστον.
Τα ίδια βλέπω να γράφονται και αλλού: ολα καλά, αλλα το ταμπλό είναι μάπα.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.410
Reaction score
30.265
Δηλαδή, δε σ'αρεσει το Τέσλα μοντελ Υ;
Μίλα καθαρά Βίρνα.
Είπες δε σ'αρεσει;
Καλά κατάλαβα;
Σ'αρεσει ή δε σ'αρεσει;
Δε σ'αρεσει; Σοβαρά;

img24565_d86a46b2910b227760c5d1bc664ffed7~2.jpg


Με πληγών'ς, μαχέρ στην καρδγιά.

😂😁😀😂😛😜🤪😜😛😂😁😂😛😜🤪
😅😅😅😅


Δε ξέρω ρε παιδιά, αλλά η γυναίκα μου κι ο γιος μου, όταν πρωτοείδαν και μπήκαν μέσα σε μοντελ Υ, ενθουσιάστηκαν και οι δύο, τους άρεσε πραγματικά πάρα πολύ.
Αν δεν ήξερα ότι δε σου καίγεται καρφάκι τι λένε οι άλλοι δεν θα σου έγγραφα. ❤
Και έτσι πρέπει να είναι βέβαια. 🙂

Εσύ πράττεις άριστα που το πήρες. Σου αρέσει, σας αρέσει, τελεία. Εγώ τώρα το εξωτερικό και με την νέα τιμή θα μπορούσα να το παλέψω, λόγο βέβαια και των άλλων εξαιρετικών επιλογών και δυνατοτήτων του. Το μέσα όμως ρε φίλε, δηλαδή, δεν έχω λόγια. Θα μπορούσα να το πάρω και σαν αποτέλεσμα τσακωμού του design team. "Τράβα μια ευθεία πέρα πέρα, βάλε το τιμόνι εδώ, ένα tablet στο κέντρο και τέλος. Εντάξει τώρα; Άντε μου στο δ..... δηλαδή."
Ή σαν αποτέλεσμα να μην υπάρχει κόστος παραγωγής. Δεν μπορώ να καταλάβω πως προέκυψε αυτό το πράγμα. Αλήθεια.


Μάλλον δεν πουλάει γιατί είναι άσχημο. Οι Νορβηγοί ούτε να το βλέπουν δε θέλουν. Οι Ιρλανδοί, Άγγλοι, Ολλανδοί, Γερμανοί, κλπ, το
Ο καθένας αγοράζει αυτό που του αρέσει. Και άλλοι μπορούν να κάνουν πέρα κάποια πράγματα επειδή παίρνουν κάποια άλλα. Αλλά όλα αυτά έχουν και ένα όριο. Και προφανώς αυτό το όριο δεν έχει ακόμα ξεπεραστεί σε όλους αυτούς.


Πραγματικά δηλαδή, πόσο περίεργοι είστε; 😁😂😛
Πολύ. 😋
Αφού το είπαμε.
Από την άλλη αν κρίνουμε από τις πωλήσεις, μάλλον εμείς είμαστε οι μυστήριοι, αλλά και πάλι κλάιν. 🙂
Edit: ξέχασα να πω πως τα SUV ως κατηγορία μου είναι εντελώς αδιάφορα. Όσο και να μου/μας αρέσει η Jaguar i-Pace που βλέπω συχνά στην Κερατέα. Κούκλα 🤩. Απορώ γιατί κυκλοφορούν ακόμα τα άλλα. Εχθές την είδα στα Lidl. Βαριόταν να κάνει όπισθεν και πήγε ευθεία καβαλώντας κάτι πεζόδρομια. 😅

Edit2: λογικά μιλώντας, το μεγαλύτερο αμάξι που πιθανόν να χρειαζόμασταν ποτέ είναι κατηγορίας Juke ή Capture. Πως τα λένε αυτά; Cross; Δεν τα ξέρω αυτά;
 
Last edited:



Μηνύματα
1.235
Reaction score
1.849
αν ήταν να πάρω και εγώ σήμερα ηλεκτρικό, με τις νέες τιμές, μάλλον τέσλα θα έπαιρνα,

με κύρια κριτήρια την καλύτερη διαχείριση ενέργειας και το καλύτερο software γενικότερα,

δηλαδή για λόγους λειτουργικότητας θα παρέβλεπα τη (χειρότερη και από αρχαίο Lada) εσωτερική εμφάνιση και το άσχημο έως αδιάφορο εξωτερικό,

και θα είχα κάποιους ενδοιασμούς στο πίσω μέρος του μυαλού μου
όσον αφορά αξιοπιστία software (με βάση διάφορα που έχουν αναφερθεί κατά καιρούς - το software είναι 1 με 2 γενιές μπροστά από άλλους, αλλά αυτό δε σημαίνει απαραίτητα ότι έχει λγότερα bugs)
και τη δυνατότητα επισκευών σε τοπικό επίπεδο στη χώρα ή εντός της χώρας γενικότερα

αν τα λεφτά δεν με ένοιαζαν, κάποια από τις premium γερμανικές φίρμες, θα ήταν η επιλογή μου
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.445
Reaction score
83.774
Εμένα το μοντελ 3 μου φαίνεται χειρότερο εξωτερικά από το μοντελ Υ, αλλά αυτό που είναι σημαντικό στη χρήση, είναι οι χώροι, που στο Υ έχουν μεγάλη διαφορά. Δεν είναι ιδιαίτερα άνετο το 3. Πιθανώς το iD.3 να είναι πιο άνετο, έτσι νομίζω.

Αυτά που με ενοχλούν στα 3/Υ είναι πρακτικά 3 πράγματα:

1. Δεν έχει ρυθμιζόμενες αεραναρτήσεις. Ούτε επιλογή να βάλεις. Μεγάλο μειονέκτημα.
Μπορείς να βρεις aftermarket, δε ξέρω αν θα το κάνω.. θα δείξει.

2. Δεν έχει μια οθόνη μπροστά στο τιμόνι, όπως τα πλαντ. Θεωρώ πολύ σημαντική την οθόνη μπροστά, και είναι μεγάλο μειονέκτημα που δε τη δίνουν σαν έξτρα. Ή έστω ένα HUD.
Βρίσκεις εύκολα λύση HUD με πολλές επιλογές, και κάποια από αυτές (aftermarket) θα υλοποιήσω στάνταρ.
Δεν έχω ψάξει αν βρίσκεις οθόνη aftermarket για μπροστά στο τιμόνι. Τυχαία είδα οθόνη που μπαίνει στο κέντρο για τους πίσω επιβάτες, όπως έχουν τα πλαντ. Διάβασα πως μπαίνει εύκολα, μισή ώρα δουλειά, και λειτουργούν κλιματισμό, καθίσματα βλέπουν ταινίες, κλπ, δηλαδή σχεδόν όλες τις λειτουργίες του μπροστά τάμπλετ.

3. Δεν έχει αεριζόμενα καθίσματα όπως τα πλαντ. Ούτε τα προσφέρει ως έξτρα. Πολύ μεγάλο μειονέκτημα.
Απαράδεκτο για την τιμή.

Αυτά τα 3 με ενοχλούν πραγματικά, τουλάχιστον στα λεφτά που το δίνουν.
Μόνο το 2.
Για εμένα το 3αρι καλύτερα, δεν με ενδιαφέρουν καθόλου οι πίσω χώροι πια. Τα παιδιά μου τα βλέπω με τα κυάλια, ή με αίτηση μέσω ΚΕΠ. Πήρε και το Yaris η μεγάλη, άντε γεια.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.513
Reaction score
135.821
Ε, ναι.

Όσοι πήραν προ λίγου Τέσλα, έχασαν σε ντετε 10 χιλιάρικα από την αξία του αυτοκινήτου τους.

Πίκρα.. 😭😭😭😭


Δεν έχει με την χθεσινή μείωση. Για βάλε τις τιμές κάτω να δεις τον ανταγωνισμό.
Έλα, καλά ξεκινάει το EV 6

Screenshot_20230114-134438~2.png


Κι έχουν κάτι καλές εκπτώσεις για εταιρικά.

Λόγω 800 βολτ, υπερτερεί του Τέσλα στην ταχύτητα φόρτισης (στο μισό χρόνο).

Πολύ ωραίο αυτοκίνητο.
 
Last edited:



Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.339
Μηνύματα
2.937.340
Members
38.171
Νεότερο μέλος
GBOUGAS
Top