- Μηνύματα
- 28.445
- Reaction score
- 83.774
Έγινε σε όλα recall? Πουλιούνται τώρα;Toyota bZ4X = Subaru Solterra = Lexus UX EV
Καπου είχαμε γράψει πως οι μπαταρίες του Toyota είναι ΓΤΠΚ, ισχύει;
Έγινε σε όλα recall? Πουλιούνται τώρα;Toyota bZ4X = Subaru Solterra = Lexus UX EV
Μια διόρθωση για τις φορτίσεις. Το αμάξι τελικά έχει 1316 DC φορτίσεις και 4584 AC. Σύνολο 5900 για 347.000χλμ. Του τίναξε τα πέταλα. Σχεδόν κάθε 59χλμ το κούμπωνε κάπου.Σε φρέσκα νέα......
NIssan Leaf 2018 TAXI στην Τσεχία. 347.000χλμ με 1300 φορτίσεις, σχεδόν όλες AC. Δηλαδή κάθε 267χλμ κούμπωνε φορτιστή. Υγεία μπαταρίας στο 81%. Και δεν έχει και Active colling system. Θερμοκρασίες περιοχής από -25°C χειμώνα μέχρι +35°C καλοκαίρι. Για τα Ελληνικά δεδομένα, με 15.000 το χρόνο και οικιακή φόρτιση τα 25 χρόνια ζωής παίζει να τα έχει και εύκολα.
Η χωρητικότητα μπαταρίας έχασε μια μπάρα στα 310.000χλμ
Ναι το θυμάμαι αυτό.Για μπουζόνια ξέρω recall, όχι για μπαταρίες.
Η Toyota είναι η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον πλανήτη. Αν ίσχυε ότι όποιος δεν πιάνει τα νούμερα της Toyota έχει χάσει το παιχνίδι, τότε δεν είναι κανείς στο παιχνίδι εκτός από... την Toyota. Δεν βγάζει πολύ νόημα αυτό το επιχείρημα.Αν ξυπνήσουν οι "μεγάλοι" τότε έχασε το παιχνίδι γιατί δεν θα μπορέσει να τους πιάσει. Πχ η Toyota έχει 10.000.000 ετήσια παραγωγή. H Tesla μόλις 1.300.000 το 2022. Δηλαδή το 1/10. Μπορεί να ανταγωνιστεί τους Ιάπωνες; Φυσικά και όχι.
Δεν ξέρω αν θα τα καταφέρει. Είναι πολλά που δεν μπορεί να υλοποιήσει τώρα. Πχ δεν έχει καμία εμπειρία στο αυτοκίνητο πόλης. Όλη η Ευρώπη με τις μεσαιωνικές ρυμοτομιες είναι πολύ στενη για τα Tesla. Τα ίδια και χειρότερα στην Ιαπωνία Κορέα. Εκεί οι Ευρωπαίοι και οι Ιάπωνες έχουν το πάνω χέρι. Και όσο το δίκτυο φόρτισης θα διευρύνεται τόσο θα μειώνεται το ατού της.Η Toyota είναι η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον πλανήτη. Αν ίσχυε ότι όποιος δεν πιάνει τα νούμερα της Toyota έχει χάσει το παιχνίδι, τότε δεν είναι κανείς στο παιχνίδι εκτός από... την Toyota. Δεν βγάζει πολύ νόημα αυτό το επιχείρημα.
Η Tesla έχει φτάσει τα νούμερα εταιρειών με ιστορία δεκαετιών όπως π.χ. η Mazda. Και ανεβάζει στροφές ώστε να πολλαπλασιάσει την παραγωγή στα επόμενα χρόνια.
Το στοίχημα του αν θα υπάρχει την επόμενη μέρα κατά τη γνώμη μου το έχει ήδη κερδίσει. Το ερώτημα είναι πόσους από τους "μεγάλους" που λες θα καταφέρει να πετάξει από το τρένο.
Και βέβαια μπορούν. Μέχρι το '21 οι Γερμανοί είχαν μεγάλες εκπτώσεις προώθησης τις οποίες έκοψαν γιατί μπορούσαν αφού υπήρχε έλλειψη.Κάτσε να δούμε πως θα αντιδράσουν οι άλλοι κατασκευαστές, εάν θα ρίξουν τιμές. Μπορούν; Εδώ είναι το καυτό ερώτημα.
Γνώμη μου είναι πως δε μπορούν.
Στο μυαλό μου είσαι, το πρώτο πράγμα που κοιτάω σ΄ένα αυτοκίνητο!