Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla και BYD)


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.728
Reaction score
32.712
Σχετικά με την εγγύηση των 1.000.000χλμ ο ΕΑΡ είχε γράψει αυτό.

Η ανάκληση του ΤΟΥΟΤΑ ΒZ4X (μα πως να πουλήσει με τέτοιο όνομα) είχε γίνει για τα μπουλόνια.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.728
Reaction score
32.712
Σε φρέσκα νέα......
NIssan Leaf 2018 TAXI στην Τσεχία. 347.000χλμ με 1300 φορτίσεις, σχεδόν όλες AC. Δηλαδή κάθε 267χλμ κούμπωνε φορτιστή. Υγεία μπαταρίας στο 81%. Και δεν έχει και Active colling system. Θερμοκρασίες περιοχής από -25°C χειμώνα μέχρι +35°C καλοκαίρι. Για τα Ελληνικά δεδομένα, με 15.000 το χρόνο και οικιακή φόρτιση τα 25 χρόνια ζωής παίζει να τα έχει και εύκολα.
FB_IMG_1673769709054.jpg


Η χωρητικότητα μπαταρίας έχασε μια μπάρα στα 310.000χλμ
FB_IMG_1673770703288.jpg

FB_IMG_1673769711631.jpg
Μια διόρθωση για τις φορτίσεις. Το αμάξι τελικά έχει 1316 DC φορτίσεις και 4584 AC. Σύνολο 5900 για 347.000χλμ. Του τίναξε τα πέταλα. Σχεδόν κάθε 59χλμ το κούμπωνε κάπου.
 

Attachments


Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
30.910
Reaction score
90.057
Για μπουζόνια ξέρω recall, όχι για μπαταρίες.
Ναι το θυμάμαι αυτό.
Αλλα κάπου είχε γραφτεί πως η αυτονομία WLTP του Toyota μετρήθηκε στην πραγματικότητα πολύ χαμηλότερα από την ανακοινωθείσα.
Λάθος;
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.101
Reaction score
143.561
Όχι λάθος, έτσι είναι.

Έχει κακό efficiency.

Όσον αφορά την μπαταρία, έχουν μειώσει πολύ την ταχύτητα φόρτισης, ώστε να είναι βέβαιοι 100% ότι δε θα πληρώσουν μπαταρία εντός εγγύησης, στο 1.000.000 χλμ, ακόμα κι αν ο χρήστης είναι ταξιτζής και φορτίζει πάντα σε DC με τη μέγιστη δυνατή ταχύτητα φόρτισης.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.728
Reaction score
32.712
Θα μείνει τίποτα όρθιο ή θα οδηγάμε όλοι matchbox σε μερικά χρόνια; 🤔🙃
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.728
Reaction score
32.712
Λογικά όλα αυτά, αν και μέχρι πρότινος όλη η αυτοκινητοβιομηχανία της Ιαπωνίας ένα όχημα είχε, το Leaf. To οποίο όπως φαίνεται πάει για αλλαγή. Τελευταίο update ήταν αυτό που πήρε πρόσφατα. Το Ariya δεν ξέρω τι κάνει, αλλά το Toyota bZ4X πάει άπατο.

O πωλήσεις του στην Ευρώπη.
May 56
June 622
July 4
August 4
September 4
October 453
 
Last edited:

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
4.103
Reaction score
9.028
Αν ξυπνήσουν οι "μεγάλοι" τότε έχασε το παιχνίδι γιατί δεν θα μπορέσει να τους πιάσει. Πχ η Toyota έχει 10.000.000 ετήσια παραγωγή. H Tesla μόλις 1.300.000 το 2022. Δηλαδή το 1/10. Μπορεί να ανταγωνιστεί τους Ιάπωνες; Φυσικά και όχι.
Η Toyota είναι η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον πλανήτη. Αν ίσχυε ότι όποιος δεν πιάνει τα νούμερα της Toyota έχει χάσει το παιχνίδι, τότε δεν είναι κανείς στο παιχνίδι εκτός από... την Toyota. Δεν βγάζει πολύ νόημα αυτό το επιχείρημα.

Η Tesla έχει φτάσει τα νούμερα εταιρειών με ιστορία δεκαετιών όπως π.χ. η Mazda. Και ανεβάζει στροφές ώστε να πολλαπλασιάσει την παραγωγή στα επόμενα χρόνια.

Το στοίχημα του αν θα υπάρχει την επόμενη μέρα κατά τη γνώμη μου το έχει ήδη κερδίσει. Το ερώτημα είναι πόσους από τους "μεγάλους" που λες θα καταφέρει να πετάξει από το τρένο.
 

D

Deleted member 35

Guest
Η Toyota είναι η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον πλανήτη. Αν ίσχυε ότι όποιος δεν πιάνει τα νούμερα της Toyota έχει χάσει το παιχνίδι, τότε δεν είναι κανείς στο παιχνίδι εκτός από... την Toyota. Δεν βγάζει πολύ νόημα αυτό το επιχείρημα.

Η Tesla έχει φτάσει τα νούμερα εταιρειών με ιστορία δεκαετιών όπως π.χ. η Mazda. Και ανεβάζει στροφές ώστε να πολλαπλασιάσει την παραγωγή στα επόμενα χρόνια.

Το στοίχημα του αν θα υπάρχει την επόμενη μέρα κατά τη γνώμη μου το έχει ήδη κερδίσει. Το ερώτημα είναι πόσους από τους "μεγάλους" που λες θα καταφέρει να πετάξει από το τρένο.
Δεν ξέρω αν θα τα καταφέρει. Είναι πολλά που δεν μπορεί να υλοποιήσει τώρα. Πχ δεν έχει καμία εμπειρία στο αυτοκίνητο πόλης. Όλη η Ευρώπη με τις μεσαιωνικές ρυμοτομιες είναι πολύ στενη για τα Tesla. Τα ίδια και χειρότερα στην Ιαπωνία Κορέα. Εκεί οι Ευρωπαίοι και οι Ιάπωνες έχουν το πάνω χέρι. Και όσο το δίκτυο φόρτισης θα διευρύνεται τόσο θα μειώνεται το ατού της.

Το software είναι σημαντικό κομμάτι αλλά και εκεί πάλι γίνονται βήματα προς τα εμπρός. Πέρυσι η apple παρουσίασε conept που θα αναλάβει εξολοκλήρου τον πίνακα οργάνων.

Η Mercedes έχει ήδη βγάλει στην αγορά level 3 αυτόνομο σύστημα την ώρα που η Tesla ακόμη είναι στο 2.

Γενικά ΤΩΡΑ είναι μπροστά και αυτό είναι αδιαμφισβήτητο. Και θα είναι με αυτές τις τιμές για λίγο καιρό. Το ποσό λίγο θα εξαρτηθεί από πολλούς παράγοντες.
 


TGD

Μηνύματα
10.746
Reaction score
10.349
Όταν το 2002 αγόρασα την πρώτη BMW, έλεγα ότι το μικρό μου compact είχε τα ίδια φρένα με το δίλιτρο. Πρέπει να είχε την μικρότερη απόσταση για το 120-0 σχεδόν απ' όλα τα τουτού της αγοράς.
Κι όμως κατάφερα να τα υπερθερμάνω και αυτά "κάνοντας" την ειδική του Χολωμόντα.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.101
Reaction score
143.561
Και άμα δεν υπήρχε η 150% υπεραπόσβεση, κατά 99% δε θα το αγόραζα.

Αλλά προκειμένου να μου τα φάει η εφορία, θα βρω κάπου να τα παρκαρω. 😛

Και σε 2 χρόνια που θα δικαιούται να πουληθεί, βλέποντας και κάνοντας. 😎

Προς ώρας, βλέπω πως με συνολικό αρχικό πραγματικό κόστος ~45 χιλιάρικα (6 χιλιάρικα χαρίζονται κυριολεκτικά από το +50% της υπεραπόσβεσης) αγοράζω ένα άνετο αυτοκίνητο για 5 ανθρώπους με τα μπαγκάζια τους, με χώρους πραγματικά άνετους, με πολύ υψηλή ποιότητα κύλισης, 4-κινητο, με 17,5cm ground clearance (καβαλάς πεζοδρόμιο άνετα και δε πολυφοβάσαι λακούβες), με 385 άλογα και 0-100 σε 5", και αυτονομία κατά WLTP στα 565 χλμ, και με σοφτγουερ της προκοπής, όχι σαν τα καραγκιοζιλίκια των άλλων.
Με απολύτως κορυφαία επίδοση σε κρας τεστ, άρα όσο ασφαλές γίνεται.

Και 21 ηχεία μέσα, dolby atmos συμβατό. Γιεεεεεεεεεεεεεεεεεεε!

Μια χαρά deal είναι.
 
Last edited:

Zizik

Safety Last
Super Moderator
Μηνύματα
43.472
Reaction score
78.382
Κάτσε να δούμε πως θα αντιδράσουν οι άλλοι κατασκευαστές, εάν θα ρίξουν τιμές. Μπορούν; Εδώ είναι το καυτό ερώτημα.
Γνώμη μου είναι πως δε μπορούν. 😎
Και βέβαια μπορούν. Μέχρι το '21 οι Γερμανοί είχαν μεγάλες εκπτώσεις προώθησης τις οποίες έκοψαν γιατί μπορούσαν αφού υπήρχε έλλειψη.

Στο Mini μου το '19 είχα έκπτωση σχεδόν 15% και όποιος έμπαινε μέσα είχε τουλάχιστον 10%. Στις BMW το ίδιο, στις Merc 8-10%. Όλα αναλόγως έξτραζ.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.101
Reaction score
143.561
Μακάρι να δούμε μειώσεις τιμών και στις άλλες φίρμες, αν είναι έτσι όπως τα λες.

Μακάρι.
 



alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.728
Reaction score
32.712
Έχω δει κάποιοι το φέρνουν με 14k.
Η Huawei Luna λιθίου 15kwh είναι φθηνότερη, και δεν χρειάζεται extra εξοπλισμό..
To Power θέλει και δεν είναι στην τιμή.
 

TGD

Μηνύματα
10.746
Reaction score
10.349
Το τάμπλετ στις ρόδες θα γίνει εξτρά. Θα θέλεις κινητό Τέσλα για να πάρει μπροστά το αυτοκίνητο Τέσλα. Το πλήρες "οικοσύστημα"! :)
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.101
Reaction score
143.561
Εντελώς fake news το κινητό, απλώς κάπου κάποτε έκανε ένα τουιτ ο ελον και ξεκινάν τα χαζοβίντεο ολόβερ, έχει πολύ πλάκα ρε! 😛😁😂😜

Όσον αφορά το κινούμαι ηλεκτρικά 2, οι διαδικασίες είναι ιδιαίτερα αργές, όσοι έχετε έστω την υποψία πως μπορεί εντός του έτους να πάρετε EV, ξεκινήστε άμεσα τα χαρτιά σας.

Προσωπικά ξεκίνησα τη διαδικασία αμέσως μόλις άνοιξε το πρόγραμμα, μέσα στο πρώτο 10-ήμερο, και μόλις τώρα έλαβα την απόφαση υπαγωγής, ως τώρα είχα την έγκριση των δικαιολογητικών...

Screenshot_20230117-131521~3.png


Μετά την απόφαση υπαγωγής, όπως βλέπετε, δικαιούστε 1 έτος και 3 μήνες για να αγοράσετε EV και να καταθέσετε το τιμολόγιο αγοράς και τα υπόλοιπα δικαιολογητικά.

Έχετε κλειδώσει όμως το ποσό της επιδότησης. Σημαντικό. 😎
 


Staff online

  • spylab
    TrumpoMusk
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • xfader
    Segregation supporter

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.734
Μηνύματα
3.025.624
Members
38.488
Νεότερο μέλος
nikpapageo
Top