bretsos
Μπάμιας
- Μηνύματα
- 16.361
- Reaction score
- 49.968
Αρέ έλα και με το αμάξι, τη παρέα σου θέλουμε.
Σε πάει η καρδιά να με αφήσεις μαναχό με το κρόκ?
Σε πάει η καρδιά να με αφήσεις μαναχό με το κρόκ?
Η αλήθεια είναι πως δε μου πάει η καρδιά!Αρέ έλα και με το αμάξι, τη παρέα σου θέλουμε.
Σε πάει η καρδιά να με αφήσεις μαναχό με το κρόκ?
Πολύ καλό εργαλείο αλλά 200$...
Στις κινεζιές απαιτείται ιδιαίτερη προσοχή στη σύσφιξη των carbon rails και όπως σε όλες τις περιπτώσεις ο αναβάτης δεν πρέπει να είναι βαρύς.Λοιπόν πριν από καιρό έλεγα πως η αγορά του ποδηλάτου θα αλλάξει όταν οι κινέζοι θα μπουν σοβαρά σε αυτήν. Όταν λέω σοβαρά εννοώ με ορίτζιναλ προϊόντα αλλά κυρίως με δικά τους brands. Αυτό αρχίζει να γίνεται και έχω στα χέρια μου σήμερα μια απόδειξη
View attachment 277817
Κινέζικο μπραντ λοιπόν με μικρή γκάμα προϊόντων αυτή τη στιγμή. Αγόρασα μέσω άλι μία σέλα για το φιτνες μου. Η εταιρία έχει τρία μοντέλα, αυτό που πήρα είναι ουσιαστικά ίδιο με την selle san marco που έχω στο κουρσάκι (250x143), με βολεύει γι αυτό και δεν ήθελα να ρισκάρω. Η τιμή της είναι κάπου 5 φορές κάτω. Με 30€ λοιπόν αγόρασα μίια φουλ κάρμπον σέλα με βάρος 112γρ. Εμφανισιακά είναι αψεγάδιαστη με ένα αρκετά σοφτ για τα γούστα μου παντ και πιο παχύ από αυτό της σαν μάρκο.
Αυτό όμως που μου έκανε εντύπωση και ήταν ο λόγος που κάνω αυτό το ποστ ήταν το μάρκετινγκ της εταιρίας. Μαζί με τη σέλα έστειλαν κάρτα εγγύησης κι ένα σετ αυτοκόλλητα με το λογότυπο και σλόγκαν. Πρωτοφανές για κινέζους.
Δεν έχει μπει στο ποδήλατο ακόμα και θα πρέπει να δοκιμαστεί αρκετές μέρες για να την προτείνω σε κάποιον όμως σίγουρα η εταιρία μπαίνει στα "αγαπημένα" και θα προχωρήσω και σε άλλες αγορές. Ααα να μην ξεχάσω: αγορά στις 27/12, αποστολή 30/12 και έλαβα σήμερα 17/1 μέσω γενικής ταχυδρομικής! KUDOS
Σαφώς ότι καλύτερο έχω δει και εγώ σε τέτοιο εργαλείο. Η tune δεν είναι καθόλου τυχαία εταιρία, η μηχανική που χρησιμοποιεί σε όλα της τα προϊόντα είναι άψογη.Πολύ καλό εργαλείο αλλά 200$...
Έκανα κάτι παρόμοιο χωρίς την τεχνολογία. Κρεμούσα από κάπου μια κλωστή ή πετονιά με ένα βαρίδι στην άκρη, έτσι ώστε να βρίσκεται μεταξύ των ματιών μου και του ποδηλάτου (από πίσω) το οποίο ήταν τοποθετημένο κάθετα (με αλφάδι). Μπορεί να μην ήταν laser αλλά τη δουλειά του την έκανε.
Στις κινεζιές απαιτείται ιδιαίτερη προσοχή στη σύσφιξη των carbon rails και όπως σε όλες τις περιπτώσεις ο αναβάτης δεν πρέπει να είναι βαρύς.
Άνετα και χαλαρά!Σε πάει η καρδιά να με αφήσεις μαναχό με το κρόκ?
α είναι και αυτό τέλεια...Το σάββατο η πρόβλεψη μιλά για πολλή βροχή.
Εντάξει δεν είναι και χάρτινα τα rails, να σε πω τη αλήθεια όλα τα εξαρτήματα πάνω στο ποδήλατο τα σφίγγω με το χέρι, ροπόκλειδο βάζω μόνο σε εξαρτήματα που απαιτούν υψηλές τιμές, όπως κασέτα, δισκοβραχίονας κλπ. Carbon εξαρτήματα τα σφίγγω χειροκίνητα με προσοχή και μετά τη χρήση σφίγγω μια τελευταία φορά και δεν ξανά γγίζω. Ροπόκλειδο φοβάμαι να βάλω σε αυτά τα εξαρτήματα, έχει τύχη στο παρελθόν να σκαλώσει το εργαλείο και να μη κάνει το κλίκ με αποτέλεσμα να κόψει βίδες ή να σπάσει εξαρτήματα. Γενικώς δεν τα εμπιστεύομαι, εκτός και αν μιλάμε για πολύ ακριβό εργαλείο.Σε κάθε κάρμπον η θεωρία λέει 4-5 Nm, εκεί θα το έχω. Τα rails είναι οβάλ διατομής δείχνει γερή, θα το δούμε.
Το σάββατο η πρόβλεψη μιλά για πολλή βροχή.
Νομίζω πως το κάνεις ανάποδα. Στις περιπτώσεις που χρειάζεσαι μεγάλη ροπή δε σε ενδιαφέρει η ακρίβεια, την κασέτα πχ τη σφίγγω με το χέρι, όσο περισσότερο μπορώ. Στα ψιψιψίνια είναι το θέμα που με λίγο θα "παίζουν" ενώ με πολύ θα σπάσουν. Σίγουρα η ποιότητα του εργαλείου είναι σημαντική και η χρήση του θέλει προσοχή.Εντάξει δεν είναι και χάρτινα τα rails, να σε πω τη αλήθεια όλα τα εξαρτήματα πάνω στο ποδήλατο τα σφίγγω με το χέρι, ροπόκλειδο βάζω μόνο σε εξαρτήματα που απαιτούν υψηλές τιμές, όπως κασέτα, δισκοβραχίονας κλπ. Carbon εξαρτήματα τα σφίγγω χειροκίνητα με προσοχή και μετά τη χρήση σφίγγω μια τελευταία φορά και δεν ξανά γγίζω. Ροπόκλειδο φοβάμαι να βάλω σε αυτά τα εξαρτήματα, έχει τύχη στο παρελθόν να σκαλώσει το εργαλείο και να μη κάνει το κλίκ με αποτέλεσμα να κόψει βίδες ή να σπάσει εξαρτήματα. Γενικώς δεν τα εμπιστεύομαι, εκτός και αν μιλάμε για πολύ ακριβό εργαλείο.
Πανττού βροχή δείχνει στην αττική, είναι και το μπρεβέ την κυριακή και όλοι μπαινοβγαίνουν κάθε τρεις και λίγο στα διάφορα σάιτ να δουν την πρόβλεψη.Άμα είναι να βρέξει το αφήνουμε ανοιχτό για κάποιο άλλο Σ/Κ.
Καλά τα λέω, εξαρτήματα που τα πατάς με δύναμη και παίρνουν δυνάμεις χαλαρώνουν και ίσως να είναι επικίνδυνο. Πχ. τη κασέτα τη σφίγγω 3-4 φορές επιπλέον μέχρι να νταμαρώσει, το ίδιο σε βραχίονα. Σε τιμόνι, λαιμό, παλουκόσελο, σέλα τα σφίγγω με το χέρι μετά τη πρώτη εφαρμογή. Στις μικρές δυνάμεις τα πάω καλά με το χέρι, στις άλλες που θέλουν πολύ δεν νιώθω... Δεν έχς ακούσει που λένε "οι τρελοί και οι χαζοί έχουν πολύ δύναμη"?Νομίζω πως το κάνεις ανάποδα. Στις περιπτώσεις που χρειάζεσαι μεγάλη ροπή δε σε ενδιαφέρει η ακρίβεια, την κασέτα πχ τη σφίγγω με το χέρι, όσο περισσότερο μπορώ. Στα ψιψιψίνια είναι το θέμα που με λίγο θα "παίζουν" ενώ με πολύ θα σπάσουν. Σίγουρα η ποιότητα του εργαλείου είναι σημαντική και η χρήση του θέλει προσοχή.
αυτά δηλαδή μου κάνουν εάν κατάλαβα